Hij is binnenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:35 schreef Sabinee het volgende:
Hm ik wist 3 antwoorden niet van dat raad-het-woord gedoe.
Ik kijk weinig tot geen TV, dus heb geen flauw idee over die SBS6 dingen, het bemiddelingsbureau voor artiesten, geen idee, en dat woord met de Q.
Verder ben ik er vrij positief over![]()
kijk, dat vond ik dus ook al zo raar! Want dat sneller en vroeger hebben niks met elkaar te maken, zoals ik hier boven al zeiquote:Op maandag 29 mei 2006 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt niet zeggen: Als ik ******* vertrekt, maar dat moet zijn als ik e****r vertrek.
Nee, ik moest nog een mooi Nederlands woord verzinnenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu pas?. Ik dacht dat je hem allang afhad.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:19 schreef Svensational het volgende:
Messenga, heb je mijnes wel ontvangen?
Heel fijn, ondanks dat de helft niet was ingevuldquote:
Ja, ik zal het even doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:51 schreef Misanthropist het volgende:
@Messenga:
Zou je me nog een mailtje terug kunnen sturen m.b.t. gebruik van de test? Thanks!
Te moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heel fijn, ondanks dat de helft niet was ingevuld
Eervolle vermelding krijg je dan misschien wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heel fijn, ondanks dat de helft niet was ingevuld
Slijmbal alert.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Eervolle vermelding krijg je dan misschien wel.
Taalpurist.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Misschien dan wel.
Misschien dan wel.
ik kende die woorden idd nietquote:
Minste goed, of minste ingevuld ofzo zeker?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Eervolle vermelding krijg je dan misschien wel.
Wie weet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Minste goed, of minste ingevuld ofzo zeker?
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee. Oeps. Sorry, die heb ik net uit mijn inbox verwijderd.![]()
Ze moeten nog beginnen met nakijken. 40 inzendingen ongeveer totaal.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Zie ik de uitslag over het hoofd of is die nog niet bekend?
12 dagen geleden zouden ze al beginnen met nakijken. Dus hebben ze al die tijd in hun neus zitten te peuteren gedurende de tijd dat ze op Fok! zaten?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze moeten nog beginnen met nakijken. 40 inzendingen ongeveer totaal.
Uitslag a.u.b.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:48 schreef Messenga het volgende:
Ja, zaterdagavond half 9 ongeveer..
Enne, Asskicker, het is warm geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |