Noem het dan lemming van een lemming van een lemming. Zijn al 100 van dit soort topics voorbij gekomen met steeds een ander gehucht die gewoon open bleven. Dan mag deze niet onderbrekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef yosander het volgende:
Lemming!
TT foutjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:16 schreef Mobster273 het volgende:
heb je buren? zo ja, dan wonen er idd mensen in of rond Zwijndrecht
TT foutje ook nog eensquote:
Zie OP, Mensen = fokkersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:06 schreef rkcoa het volgende:
kijk nou ff in het topic title....wonen er mensen er mensen in of rond Zwijndrecht
a. stel je wel eens vaker domme vragen
b. nee
Yoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:50 schreef freiss het volgende:
Bleskensgraaf ligt wel in de buurt van Zwijndrecht. Soms kom ik wel eens in de Blue
Nope, was wezen drinken in Rotterdam en toen bij vrienden in Dordt, stadspolders wezen chillen en drinkenquote:Op zondag 21 mei 2006 11:40 schreef yogidrink het volgende:
en was the blue nog leuk als je bent geweest?!?
zet ook een lijst in OP van mensen die in de buurt wonen
meeting ?
Amb8 heeft niet eens een station, ze hebben sinds kort wel een pont-aanlegplek (quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:49 schreef Panic_A het volgende:
Ambacht owned Zwijndrecht.
Vanochtend begonnen ze, ik merkte in mn slaap iets, maar werd er niet wakker van, pas om half 10 werd ik uit mn bed getetterd door zp'n boot die zn stoom ff loosde zogoed als naast me huisquote:Op zondag 21 mei 2006 16:52 schreef yogidrink het volgende:
ik was ook naar rotterdam geweest. Klote toeters uit Dordrecht waar je wakker van wordttrouwens.
Ik woonde bij winkelcentrum Kort Ambacht in de buurt en ik werk nog steeds bij een groothandel op de Lindtsedijkquote:Op maandag 22 mei 2006 15:37 schreef renz0r het volgende:
Cool, waar?
Kort ambachtlaan is mn postwijkquote:Op maandag 22 mei 2006 22:27 schreef Beaver het volgende:
[..]
Ik woonde bij winkelcentrum Kort Ambacht in de buurt en ik werk nog steeds bij een groothandel op de Lindtsedijk
Dan bezorg ik jou elke zaterdag de post.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:10 schreef staticdata het volgende:
Ik woon boven winkelcentrum kort ambacht
De videolandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:57 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dan bezorg ik jou elke zaterdag de post.
Boven welke zaak ongeveer?
Klopt ... hij woont op 1 van de nrs tussen 5 en 95 als ik me niet vergis?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:56 schreef renz0r het volgende:
Tussen half 11 en kwart voor 11 ben ik altijd in de gallerij waar jouw brievenbus is, ik neem aan de gallerij tussen die kapsalon en healthfit ofzo? (waar je ook een pinautomaat heb)
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Klopt ... hij woont op 1 van de nrs tussen 5 en 95 als ik me niet vergis?Dat portiekje binnen zeg maar
Heb die wijk ook vaak zat gelopen
Nee, alle topics hier zijn standaard centraalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef renz0r het volgende:
THNX
Kan je er [centraal]Zwijndrecht topic van maken?
Ik vlucht elk weekend uit Zwijndrechtquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:58 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ik kom elk weekend in zwijndrecht![]()
jammer hoor geneens een foto in je fotoboekquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:58 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ik kom elk weekend in zwijndrecht![]()
waarheen? papendrecht?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vlucht elk weekend uit Zwijndrecht
Nee duhquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef soares het volgende:
ik ben een een zwijntje... whahahaha en ik ga hier niej meer weg... dan maar een big voor me hele leven....
quote:Woonplaats: gouda
En jij woont 2 straten verderquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:12 schreef soares het volgende:
ik heb maar wat ingevuld... gewijzigd speciaaaaal voor jou
Wilde in de namiddag serieus ff langs je werk rijden om ff wat te drinken te halen, lag toch op mn route. Had helaas tijd te kort. Kom alsnog binnenkort langs!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:10 schreef Esto het volgende:Ambacht hier!
Maar ben in Zwijndrecht geboren... Heb op de middelbare school in Zwijndrecht gezeten... Kom er heel vaak dus
Haha wat lief!quote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Wilde in de namiddag serieus ff langs je werk rijden om ff wat te drinken te halen, lag toch op mn route. Had helaas tijd te kort. Kom alsnog binnenkort langs!
Ook daar heb ik mn post gelopenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:16 schreef Robin2130 het volgende:
Ik woon btw vlakbij de Edah aan de Karel Doormanlaan
Heb ik vandaag post gelopen, nog brieven gehad?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef soares het volgende:
ik woon tussen walburg en het gemmente huis.... het juliana dorp
Ik ook, daar ken ik renz0r vanquote:Op maandag 3 juli 2006 18:17 schreef renz0r het volgende:
Bij die kapiteinflats heb ik postgelopen
Doe nog steeds de wijk bij de staringstraat enzo, eigenlijk de huizen tegenover den Edah
Ik heb trouwens op walburg college gezeten, de MAVO. 1998 tot 2002.
Walburg College. Heb de Havo gedaan van 1994 tot 2000. Zat bij de eerste lichting van het "geweldige" studiehuis. En één van de zovelen die is blijven zitten in het vierde jaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:14 schreef Robin2130 het volgende:
Welke school? Walburg College of Develstein College?
Wahahah ja die zie ik weleensquote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef renz0r het volgende:
Kan beter zeggen: Heb je wel eens op de zaterdamiddag tussen kwart over 1 en kwart over 2 een postbode zien lopen
(Deze periode met witte driekwartsbroek, oordoppies in en tpgpolo
Btw ben jij diegene met een zwarte hond met krullen...Zo hond als in flodder? Zoja, dan heb ik je hond wel eens gezien, persoon zelf nietquote:
Hey, ik ben ook in 2000 geslaagd van de Havo... Ben van 5 VWO naar 5 HAVO gegaan toen... Herken je niet in je fotoboek.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:11 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Walburg College. Heb de Havo gedaan van 1994 tot 2000. Zat bij de eerste lichting van het "geweldige" studiehuis. En één van de zovelen die is blijven zitten in het vierde jaar..
MIjn hond is een Deense Dog, zo'n hele grote dus en niet zo'n klein kuttelikkertjequote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef renz0r het volgende:
[..]
Btw ben jij diegene met een zwarte hond met krullen...Zo hond als in flodder? Zoja, dan heb ik je hond wel eens gezien, persoon zelf niet
Dan heb je mij dus geregeld zien lopen. Zal er is opletten of maak het effe attend als je me ziet. Kan zijn dat ik in mn eigen wereldje ben door mn muziek hehe.
Wat grappig, maar herken jou inderdaad ook niet. Zou je toch verwachten, op zo'n kleine school.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook in 2000 geslaagd van de Havo... Ben van 5 VWO naar 5 HAVO gegaan toen... Herken je niet in je fotoboek.
Ja, heb zeker een leuke tijd gehad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:41 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Wat grappig, maar herken jou inderdaad ook niet. Zou je toch verwachten, op zo'n kleine school.
Heb er trouwens wel een leuke tijd gehad. Ook naar Praag geweest, toevallig?.
Ah, ik weet weer waarom ik frans heb laten vallen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, heb zeker een leuke tijd gehad!
Nee, ben naar Parijs geweest, met Goffeau als begeleider
Spekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb op het Walburg college gezeten, wie kent hier de heer Spek of mevrouw Schenker?
OMG, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Panic_A het volgende:
Walburg College 1999 - 2004.(Havo)
Cambell was inderdaad een held, mijn mentor geweest.![]()
Whahaquote:Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef Beaver het volgende:
[..]
Ik zie het op je weblog ja!
[afbeelding]
van Bree.... neeeee!!! Die man mis ik echt niet!
![]()
In Walburgquote:Op maandag 10 juli 2006 13:24 schreef Beaver het volgende:
He Esto, stond jij vandaag toevallig rond half 1 bij de HEMA voor een kaasbroodje? Als jij het niet was, dan heb ik je tweelingszus gevonden![]()
Ja dat heette toen de Beatrixschool ja, maar nu heet de school idd de Tandem.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb er een half jaar gewoond, vlakbij winkelcentrum Walburg, aan zo'n sloot.. zat op de Beatrixschool (basisschool), heet nu geloof ik de Tandem ofzo. Christelijke zooi daar
Je leek er wel erg opquote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Esto het volgende:
[..]
In Walburg? Nee! Daar was ik niet vandaag
En de reden daarvan is?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef Robin2130 het volgende:
Wiinkelcentrum Kwalburg, een Hel op zich!
Komt onze geweldige stad is in het nieuws, is het dit. Moge de daders rottenquote:Meisje jarenlang verkracht door vier man
Tegen de 42-jarige Otto R. uit Zwijndrecht is gisteren voor de Dordrechtse rechtbank 4 jaar cel geëist waarvan één jaar voorwaardelijk, wegens het jarenlang op schandalige wijze verkrachten van zijn nu 11-jarige dochtertje. Het meisje werd tussen haar 5e en 10e jaar misbruikt. Haar broer Ferdinand R. (19) hoorde wegens dezelfde praktijken 30 maanden waarvan 10 voorwaardelijk eisen. De broer begon het misbruik toen hij zag hoe een huisvriend zijn zusje misbruikte.
Die huisvriend is al eerder samen met een schizofrene oom van het meisje veroordeeld tot werk- en celstraffen voor het jarenlang misbruiken van het meisje. De vier mannen hebben het meisje beurtelings jarenlang op iedere mogelijke manier seksueel misbruikt. Daar waar ze gepenetreerd kon worden, gebeurde dat.
Gescheiden
De ouders van het slachtoffertje zijn al jaren geleden gescheiden. Het meisje woonde bij haar vader. De rechter begreep er niets van dat een vader toestaat dat andere mannen zijn dochter misbruiken en dat ook zelf doet. Vader Otto: ''Mijn seksuele gevoelens waren groter dan mijn verstand.'' Volgens hem heeft zijn dochter ook nooit tegengesparteld bij het misbruik en hem zelfs vergeven. Broer Ferdinand, goed voor minstens 50 verkrachtingen, zei zijn zusje nooit tot seks te hebben gedwongen. Het gebeurde volgens hem allemaal vrijwillig.
Het slachtoffertje is zwakbegaafd. Volgens deskundigen zijn vader en zoon, werkzaam als havenarbeiders, enigszins verminderd toerekeningsvatbaar. Justitie eiste tegen vader en zoon ook een verplichte behandeling aan de ziekelijke seksuele stoornis waaraan ze lijden, omdat deskundigen de kans op herhaling aanzienlijk achten. De uitspraak is op 27 juli.
Ja iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef renz0r het volgende:
Misschien hebben we er wel een lange tijd braaf post bezorgd tom
Mja, als rasechte Zwijndrechter heb ik iets tegen Walburg.quote:
In de buurt van de Kort Ambachtlaan, die flats toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik woon net een jaartje in Zwijndrecht met dit uitzicht:
[afbeelding]
Dan rij ik elke werkdag langs jequote:Op zondag 16 juli 2006 09:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Jep, flat aan de Zonnebloemstraat
zijn we bijna burenquote:Op zondag 16 juli 2006 09:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Jep, flat aan de Zonnebloemstraat
Zaterdags wel. Ik doe namelijk postbezorgen in de wijk naast je flat, ik parkeer bijvoorbeeld mijn auto bij jou flat om alles daarachter (winkelcentrum e.d) te lopenquote:
SICK!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:46 schreef staticdata het volgende:
het gaat lekker met zwijndrecht
ZWIJNDRECHT - Een 35-jarige vrouw heeft donderdag een man betrapt die zijn puppies aan het verdrinken was in een sloot in Zwijndrecht. De vrouw belde de politie, waarop de man er in zijn auto vandoor ging. Een puppy kon worden gered, de andere twee zijn verdronken.
Het levende hondje bleef achter in een doos. Het gaat om een kruising tussen een dwergpincher en een chihuahua. De vrouw heeft het hondje gehouden. Ze heeft hem 'Beethoven' genoemd, naar de straat waar hij is gevonden. (nu.nl)
Hey! Hier nog een Walburg-ganger!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Panic_A het volgende:
Walburg College 1999 - 2004.(Havo)
Cambell was inderdaad een held, mijn mentor geweest.![]()
Whehe, ja ik heb mijn huis ook gevondenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef renz0r het volgende:
ZWIJNDRECHT
Leuk om nu zo duidelijk te zien bij google earthJammer dat het niet denderend beeld is maar kan ermee door.
Ik vind het maar een gare bedoelingquote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Wat vinden we eigenlijk allemaal van die heerlijke kakkineuze bar, de Zomerlust? Ikzelf vind het er geweldig. Het is de perfecte plek voor een romantische date, of een gezellig avondje met vriendinnen als je geen zin hebt om thuis iets te regelen.
de Zomerlust
![]()
Daar heb ik vroeger veel (dronken) uurtjes doorgebracht en daarna altijd shoarma halen op de weg terug naar Ambacht. Jammer dat die zaak afgebrand is, ik wist hun nummer uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef renz0r het volgende:Of anders café veerplein!
Daarom, het is er heerlijk, die sfeer van de plattelands-elite komt je tegemoet ! Ik heb deze zomer vaak op het terras van een wit wijntje mogen genieten met mijn zonnebril op en mijn sjaaltje omgeknooptquote:Op donderdag 14 september 2006 09:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vind het maar een gare bedoelingIk liep er de post op zaterdag, maar de mensen kijken je aan alsof ze water zien branden, volgens mij is het alleen pure kak daar
Ben je dat mollig ventje dat rond kerst om geld vroeg en het niet kreeg? Dit omdat ik dacht dat ie er weer snoep van zou kopen om zijn diameter te vergroten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:02 schreef renz0r het volgende:
Klopt.
Welke straat? Misschien heb ik wel eens bij je post bezorgd
Afgelopen 3 jaar flink downhill gegaan. Veel van de oude garde komt niet meer vanwege de irritantie kinderen die langs komen. Laatste keer dat ik er was dateert alweer terug naar maart. Maar een maat van mij is daar de "DJ" en zegt dat het nog erder is geworden sindsdien. Jammer aangezien het vroeger een geweldige plek was.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:49 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Ben je dat mollig ventje dat rond kerst om geld vroeg en het niet kreeg? Dit omdat ik dacht dat ie er weer snoep van zou kopen om zijn diameter te vergroten?
Wtf neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:49 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Ben je dat mollig ventje dat rond kerst om geld vroeg en het niet kreeg? Dit omdat ik dacht dat ie er weer snoep van zou kopen om zijn diameter te vergroten?
[..]
Ik weet waar je huis woontquote:Op zondag 16 juli 2006 00:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik woon net een jaartje in Zwijndrecht met dit uitzicht:
[EDIT] even links gefixed:
http://putfile.com/pic.php?pic=main/7/19517584292.jpg&s=f10
Was ook Develsteiner voor 1 jaar. Na de brugklas er af gekicked en toen in Rotterdam op school gezeten. Tegenwoordig werk ik in Zwijndrecht op het rangeerterrein van de Kijfhoek als planner voor goedere treinen. Best leuk werk. Zit voorlopig nog wel vastgeroest hierquote:
Ik woon aan de kant van de 'hoge' nummers. Nummer 38 is ook van mij aan de andere kantquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef Ashavan het volgende:
Goede vraag welk portiek. Zit op de hoek in die middelste flat die in 2004 is opgeknapt. Zit dan in de nummers van 130.
Zijn de mensen daar bestand tegen harde metal muziek?
[..]
Ik weet waar je huis woont
Woont helemaal op de andere hoek van hetzelfde gebouw.
Was bijna letterlijk je buurman geworden aangezien ik nummer 38 wilde kopen. Helaas ging me contract toen nog niet door. Zou het geweldig gevonden hebben zo'n uitzicht over het watertje.
Vind het een prachtig uitzicht daar. Zeker als je via de slaapkamer de wijk door kijkt. Zie je nog de kopjes van 2-3flats met de bomen van de devel e.d. erg bosrijk en rustgevend uiterlijk.
Keer koffie doen als ik er eindelijk in zit ergens in Januari?
Oh wacht heb nooit koffie...ach ja zien wel. Thee ook goed?
leuk en herkenbaar verhaaltjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:40 schreef Ashavan het volgende:
Hier nog een zwijndrechtenaar
Woonachtig en werkzaam.
De blue ligt in de straat praktisch achter de buurt waar ik woon. Echt zo'n kinder disco met popie jopie muziek. Is nog net geen Kubiek. Zelfs met alle veranderingen die het de afgelopen jaren heeft doorgaan is het er niet echt beter op geworden.
Her en der van die mannetjes die nog in de pubertijd zitten en denken wat te zijn met hun auto's die eigenlijk nergens op slaan. Bij Walburg in de parkeergarage of bij de Devel op het parkeer terrein laat in de avond.
Voor metal moet je altijd naar Dord of Rotterdam Lombardijen of Ridderkerk. In Dord heb je Bibelot, maar dat is ook niet echt meer geweldig aangezien er steeds meer van die kleine ventjes komen. Daarnaast is er 1x in de maand LexNoise waar nieuwe opkomende bands komen en het serieuzere publiek op af komt. In R'dam heb je Baroeg en dat is altijd feest. Ridderkerk heeft de Goot en dat is van tijd tot tijd ook gezellig. Uitgaansleven voor metalheads is zowiezo lastig in Zuid-Holland lijkt het.
Zwijndrecht heeft wel veel kleine winkelcentra's en heeft alle voorzieningen binnen bereik. Verder valt er weinig tot niets te beleven in dit gehucht. In het weekend kun je mij dus buiten Zwijndrecht vinden.
Op sommige plekken is het net een beerpunt als je ziet waar ze aan het verbouwen zijn.
ja was best druk op industrieterrein develpoort, ik ben daar een beetje aan het bijklussen en het hele industrieterrein wordt opeens afgesloten en knetter veel pliesie en traumahelikopter het was bij de toyotadealer (naast de gamma zeg maar)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef renz0r het volgende:
Bij een steekpartij in een garagebedrijf in Zwijndrecht zouden vrijdagmiddag meerdere gewonden zijn gevallen. Dat meldt een woordvoerder van de politie. Het zou gaan om een ontevreden klant van de garage, die personeel zou hebben belaagd. Nadere details kon de politie nog niet geven.
Meer informatie volgt...
Oh, dus dat was de reden waarom die straat bij de gamma afgezet was. Allemaal politie en pottenkijkers... Ik zag het toen ik de snelweg op reed richting mijn eigen gehucht Alblasserdamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef renz0r het volgende:
Bij een steekpartij in een garagebedrijf in Zwijndrecht zouden vrijdagmiddag meerdere gewonden zijn gevallen. Dat meldt een woordvoerder van de politie. Het zou gaan om een ontevreden klant van de garage, die personeel zou hebben belaagd. Nadere details kon de politie nog niet geven.
Meer informatie volgt...
staan overal borden hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef renz0r het volgende:
Ze hebben het begin stuk van de kort ambachtlaan opgebroken ter hoogte van het shell station (als je van de rotonde afkomt).
Lekker handig, moest gelijk een stuk omrijden
Via welke site heb je dat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:23 schreef TheSorrow het volgende:
13:15:50 30-10-06 25 G BRAN Prio 1 bekn fiets HIA473 PLANTAGEWEG ZWIJNDRECHT
610301315501404294 1404294 BRW Hendrik Ido Ambacht ( Groep 3 Prio 1 )
610301315501404289 1404289 BRW Hendrik Ido Ambacht ( SvD )
610301315501404288 1404288 BRW Hendrik Ido Ambacht ( Chauffeurs )
610301311401405387
13:11:40 30-10-06 25 G BRAN Prio 1 Aanrijding letsel ZDT402 PLANTAGEWEG ZWIJNDRECHT
610301311401405387 1405387 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep A Prio 1 )
610301311401405385 1405385 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep B Prio 1 )
610301311401405381 1405381 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep D Prio 1 )
610301311401405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
610301311401403064 1403064 BRW ZH-Zuid ( OvD Drechtsteden Prio 1 )
Zwijndrecht komt de laatste tijd aardig vaak voor op de P2000
Done thnxquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef TheSorrow het volgende:
http://www.pd5hw.nl/p2000/index.phpEn dan instellen op ZHZ
Hoe is dit afgelopen eigenlijk? Hopelijk niet ernstig...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef renz0r het volgende:
Meer informatie volgt...
De meeste Zwijndrechtenaren kunnen niet eens een deuk in een pakje boter slaan dus ik verwacht er zelf niet al te veel van. Beetje zwak staan dreigen met het mes en uiteindelijk niets doen, opgepakt, afgevoerd, proces verbaal, keukenmesje inleveren, boete en naar huis allemaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef Beaver het volgende:
[..]
Hoe is dit afgelopen eigenlijk? Hopelijk niet ernstig...
Ik meen 2 mensen neergestoken waarvan er 1 ernstig aantoe is / was ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:59 schreef Ashavan het volgende:
[..]
De meeste Zwijndrechtenaren kunnen niet eens een deuk in een pakje boter slaan dus ik verwacht er zelf niet al te veel van. Beetje zwak staan dreigen met het mes en uiteindelijk niets doen, opgepakt, afgevoerd, proces verbaal, keukenmesje inleveren, boete en naar huis allemaal.
Helaas, Zwijndrechterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:17 schreef Ashavan het volgende:
Dan was het waarschijnlijk een Dordrechtenaar die aan de verkeerde kant van de brug uitkwam
Durf niet over de brug te komen, we zullen je opw8en in groepjes!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:46 schreef Ashavan het volgende:
Onmogenlijk!! Dat is onmogelijk!!! Zwijndrechtenaren zijn zo laf als het achtereind van een varken, veel praatjes maar uiteindelijk doen ze niets
Weet je...de dader was zeker woonachtig aan de kant bij de brug waar alle buitenlandse wijken zitten
1,5 week terug toch zoiets? .... jepquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:23 schreef Ashavan het volgende:
Net even je profiel doorgekeken.
Ben je ook bij de Brabanthallen geweest paar weken terug?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Ashavan het volgende:
Ze maken goede muziek, maar toch ben ik niet onder de indruk van ze. Het geluid was wel lekker hard en snel. Zelfs als je even wat ging halen achter de tribunes voelde je het geluid noch langs je broek wapperen
Op Graspop vond ik ze ook niet echt geweldigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Ashavan het volgende:
Zeker. In Flames vind ik niet echt zo op cd, maar live waren ze boven me verwachtingen.
Mooie zaak sinds dat het verbouwd isquote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef staticdata het volgende:
Kort ambacht heeft de beste snackbar van nederland
![]()
Hebben ze een baby?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef staticdata het volgende:
![]()
Aah netjes!quote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef staticdata het volgende:
![]()
Ja vroeger... voor het broeikaseffectquote:Op maandag 6 november 2006 16:14 schreef renz0r het volgende:
Ongetwijveld...
De slootje wat je op die foto ziet ligt voor ons huis. Als dat nou weer is een keer dichtvriest (10cm ijs) dan kun je er een leuke ijshockeybaan maken.
Eerst hadden we al het riets weggehaald, nachtje door laten vriezen (voor de zekerheid) en de dag erna de hele dag ijshockey pret. Snachts een bouwlamp erop, een thermoskan chocomelk en oliebollen...Snik, goeie ouwe tijd
Drie jaar geleden, al die andere jaren weinig ijs![]()
Vandaag was het weer open voor verkeerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef renz0r het volgende:
Ze hebben het begin stuk van de kort ambachtlaan opgebroken ter hoogte van het shell station (als je van de rotonde afkomt).
Lekker handig, moest gelijk een stuk omrijden
Eerder de saaiste.quote:
Die hele Kort Ambachtlaan is toch verpest johquote:Op vrijdag 10 november 2006 08:49 schreef staticdata het volgende:
hmmm ze hebben het nu ge-asfalteerd maar het kruispunt lijkt nauwer te zijn geworden om de K.ambacthlaan. vaak genoeg gehad dat er idioten op je rijhelft komen zodat het een bijna botsing is.
we zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |