Ja dat heette toen de Beatrixschool ja, maar nu heet de school idd de Tandem.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb er een half jaar gewoond, vlakbij winkelcentrum Walburg, aan zo'n sloot.. zat op de Beatrixschool (basisschool), heet nu geloof ik de Tandem ofzo. Christelijke zooi daar
Je leek er wel erg opquote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Esto het volgende:
[..]
In Walburg? Nee! Daar was ik niet vandaag
En de reden daarvan is?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef Robin2130 het volgende:
Wiinkelcentrum Kwalburg, een Hel op zich!
Komt onze geweldige stad is in het nieuws, is het dit. Moge de daders rottenquote:Meisje jarenlang verkracht door vier man
Tegen de 42-jarige Otto R. uit Zwijndrecht is gisteren voor de Dordrechtse rechtbank 4 jaar cel geëist waarvan één jaar voorwaardelijk, wegens het jarenlang op schandalige wijze verkrachten van zijn nu 11-jarige dochtertje. Het meisje werd tussen haar 5e en 10e jaar misbruikt. Haar broer Ferdinand R. (19) hoorde wegens dezelfde praktijken 30 maanden waarvan 10 voorwaardelijk eisen. De broer begon het misbruik toen hij zag hoe een huisvriend zijn zusje misbruikte.
Die huisvriend is al eerder samen met een schizofrene oom van het meisje veroordeeld tot werk- en celstraffen voor het jarenlang misbruiken van het meisje. De vier mannen hebben het meisje beurtelings jarenlang op iedere mogelijke manier seksueel misbruikt. Daar waar ze gepenetreerd kon worden, gebeurde dat.
Gescheiden
De ouders van het slachtoffertje zijn al jaren geleden gescheiden. Het meisje woonde bij haar vader. De rechter begreep er niets van dat een vader toestaat dat andere mannen zijn dochter misbruiken en dat ook zelf doet. Vader Otto: ''Mijn seksuele gevoelens waren groter dan mijn verstand.'' Volgens hem heeft zijn dochter ook nooit tegengesparteld bij het misbruik en hem zelfs vergeven. Broer Ferdinand, goed voor minstens 50 verkrachtingen, zei zijn zusje nooit tot seks te hebben gedwongen. Het gebeurde volgens hem allemaal vrijwillig.
Het slachtoffertje is zwakbegaafd. Volgens deskundigen zijn vader en zoon, werkzaam als havenarbeiders, enigszins verminderd toerekeningsvatbaar. Justitie eiste tegen vader en zoon ook een verplichte behandeling aan de ziekelijke seksuele stoornis waaraan ze lijden, omdat deskundigen de kans op herhaling aanzienlijk achten. De uitspraak is op 27 juli.
Ja iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef renz0r het volgende:
Misschien hebben we er wel een lange tijd braaf post bezorgd tom
Mja, als rasechte Zwijndrechter heb ik iets tegen Walburg.quote:
In de buurt van de Kort Ambachtlaan, die flats toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik woon net een jaartje in Zwijndrecht met dit uitzicht:
[afbeelding]
Dan rij ik elke werkdag langs jequote:Op zondag 16 juli 2006 09:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Jep, flat aan de Zonnebloemstraat
zijn we bijna burenquote:Op zondag 16 juli 2006 09:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Jep, flat aan de Zonnebloemstraat
Zaterdags wel. Ik doe namelijk postbezorgen in de wijk naast je flat, ik parkeer bijvoorbeeld mijn auto bij jou flat om alles daarachter (winkelcentrum e.d) te lopenquote:
SICK!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:46 schreef staticdata het volgende:
het gaat lekker met zwijndrecht
ZWIJNDRECHT - Een 35-jarige vrouw heeft donderdag een man betrapt die zijn puppies aan het verdrinken was in een sloot in Zwijndrecht. De vrouw belde de politie, waarop de man er in zijn auto vandoor ging. Een puppy kon worden gered, de andere twee zijn verdronken.
Het levende hondje bleef achter in een doos. Het gaat om een kruising tussen een dwergpincher en een chihuahua. De vrouw heeft het hondje gehouden. Ze heeft hem 'Beethoven' genoemd, naar de straat waar hij is gevonden. (nu.nl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |