Wilde in de namiddag serieus ff langs je werk rijden om ff wat te drinken te halen, lag toch op mn route. Had helaas tijd te kort. Kom alsnog binnenkort langs!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:10 schreef Esto het volgende:Ambacht hier!
Maar ben in Zwijndrecht geboren... Heb op de middelbare school in Zwijndrecht gezeten... Kom er heel vaak dus
Haha wat lief!quote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Wilde in de namiddag serieus ff langs je werk rijden om ff wat te drinken te halen, lag toch op mn route. Had helaas tijd te kort. Kom alsnog binnenkort langs!
Ook daar heb ik mn post gelopenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:16 schreef Robin2130 het volgende:
Ik woon btw vlakbij de Edah aan de Karel Doormanlaan
Heb ik vandaag post gelopen, nog brieven gehad?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef soares het volgende:
ik woon tussen walburg en het gemmente huis.... het juliana dorp
Ik ook, daar ken ik renz0r vanquote:Op maandag 3 juli 2006 18:17 schreef renz0r het volgende:
Bij die kapiteinflats heb ik postgelopen
Doe nog steeds de wijk bij de staringstraat enzo, eigenlijk de huizen tegenover den Edah
Ik heb trouwens op walburg college gezeten, de MAVO. 1998 tot 2002.
Walburg College. Heb de Havo gedaan van 1994 tot 2000. Zat bij de eerste lichting van het "geweldige" studiehuis. En één van de zovelen die is blijven zitten in het vierde jaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:14 schreef Robin2130 het volgende:
Welke school? Walburg College of Develstein College?
Wahahah ja die zie ik weleensquote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef renz0r het volgende:
Kan beter zeggen: Heb je wel eens op de zaterdamiddag tussen kwart over 1 en kwart over 2 een postbode zien lopen
(Deze periode met witte driekwartsbroek, oordoppies in en tpgpolo
Btw ben jij diegene met een zwarte hond met krullen...Zo hond als in flodder? Zoja, dan heb ik je hond wel eens gezien, persoon zelf nietquote:
Hey, ik ben ook in 2000 geslaagd van de Havo... Ben van 5 VWO naar 5 HAVO gegaan toen... Herken je niet in je fotoboek.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:11 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Walburg College. Heb de Havo gedaan van 1994 tot 2000. Zat bij de eerste lichting van het "geweldige" studiehuis. En één van de zovelen die is blijven zitten in het vierde jaar..
MIjn hond is een Deense Dog, zo'n hele grote dus en niet zo'n klein kuttelikkertjequote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef renz0r het volgende:
[..]
Btw ben jij diegene met een zwarte hond met krullen...Zo hond als in flodder? Zoja, dan heb ik je hond wel eens gezien, persoon zelf niet
Dan heb je mij dus geregeld zien lopen. Zal er is opletten of maak het effe attend als je me ziet. Kan zijn dat ik in mn eigen wereldje ben door mn muziek hehe.
Wat grappig, maar herken jou inderdaad ook niet. Zou je toch verwachten, op zo'n kleine school.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook in 2000 geslaagd van de Havo... Ben van 5 VWO naar 5 HAVO gegaan toen... Herken je niet in je fotoboek.
Ja, heb zeker een leuke tijd gehad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:41 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Wat grappig, maar herken jou inderdaad ook niet. Zou je toch verwachten, op zo'n kleine school.
Heb er trouwens wel een leuke tijd gehad. Ook naar Praag geweest, toevallig?.
Ah, ik weet weer waarom ik frans heb laten vallen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, heb zeker een leuke tijd gehad!
Nee, ben naar Parijs geweest, met Goffeau als begeleider
Spekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb op het Walburg college gezeten, wie kent hier de heer Spek of mevrouw Schenker?
OMG, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Panic_A het volgende:
Walburg College 1999 - 2004.(Havo)
Cambell was inderdaad een held, mijn mentor geweest.![]()
Whahaquote:Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef Beaver het volgende:
[..]
Ik zie het op je weblog ja!
[afbeelding]
van Bree.... neeeee!!! Die man mis ik echt niet!
![]()
In Walburgquote:Op maandag 10 juli 2006 13:24 schreef Beaver het volgende:
He Esto, stond jij vandaag toevallig rond half 1 bij de HEMA voor een kaasbroodje? Als jij het niet was, dan heb ik je tweelingszus gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |