MIjn hond is een Deense Dog, zo'n hele grote dus en niet zo'n klein kuttelikkertjequote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef renz0r het volgende:
[..]
Btw ben jij diegene met een zwarte hond met krullen...Zo hond als in flodder? Zoja, dan heb ik je hond wel eens gezien, persoon zelf niet
Dan heb je mij dus geregeld zien lopen. Zal er is opletten of maak het effe attend als je me ziet. Kan zijn dat ik in mn eigen wereldje ben door mn muziek hehe.
Wat grappig, maar herken jou inderdaad ook niet. Zou je toch verwachten, op zo'n kleine school.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook in 2000 geslaagd van de Havo... Ben van 5 VWO naar 5 HAVO gegaan toen... Herken je niet in je fotoboek.
Ja, heb zeker een leuke tijd gehad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:41 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Wat grappig, maar herken jou inderdaad ook niet. Zou je toch verwachten, op zo'n kleine school.
Heb er trouwens wel een leuke tijd gehad. Ook naar Praag geweest, toevallig?.
Ah, ik weet weer waarom ik frans heb laten vallen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, heb zeker een leuke tijd gehad!
Nee, ben naar Parijs geweest, met Goffeau als begeleider
Spekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb op het Walburg college gezeten, wie kent hier de heer Spek of mevrouw Schenker?
OMG, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Panic_A het volgende:
Walburg College 1999 - 2004.(Havo)
Cambell was inderdaad een held, mijn mentor geweest.![]()
Whahaquote:Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef Beaver het volgende:
[..]
Ik zie het op je weblog ja!
[afbeelding]
van Bree.... neeeee!!! Die man mis ik echt niet!
![]()
In Walburgquote:Op maandag 10 juli 2006 13:24 schreef Beaver het volgende:
He Esto, stond jij vandaag toevallig rond half 1 bij de HEMA voor een kaasbroodje? Als jij het niet was, dan heb ik je tweelingszus gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |