Wat zij zegt. Toen een keer een kleuter van een vriendin in m'n lange haar ging hangen, snapte ik direct waarom vrouwen hun haar kort knippen als ze kinderen krijgen. Het doet nl. verrekte zeer als er zo'n koter inhangt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef sweetgirly het volgende:
Omdat de kinderen/baby's er dan niet aan gaan en kunnen hangen
Dan geef je zo'n beest toch een schop?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Toen een keer een kleuter van een vriendin in m'n lange haar ging hangen, snapte ik direct waarom vrouwen hun haar kort knippen als ze kinderen krijgen. Het doet nl. verrekte zeer als er zo'n koter inhangt.
Het enige goede antwoord.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Disorder het volgende:
De man is dan bijna definitief gebonden. Aantrekkelijk zijn hoeft niet meer.
doe je je haar in een staartquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Toen een keer een kleuter van een vriendin in m'n lange haar ging hangen, snapte ik direct waarom vrouwen hun haar kort knippen als ze kinderen krijgen. Het doet nl. verrekte zeer als er zo'n koter inhangt.
Precies. Frappant is dan ook dat in deze tijd de vrouw thuisblijft, zich volvreet en op de bank gaat hangen en zo ff 20 kilo aan komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Disorder het volgende:
Nou,ik ken een vrouw die heeft een kind en lang haar.(en ja het is een absolute MILF).Maar ik geef toe dat sommige vrouwen nadat ze een kind hebben gekregen niet meer te onderscheiden zijn van de eerste de beste vuilniszak.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Hier graag uw verklaring voor dit verschijnsel A.U.B.
Ik ben nog even bezig met mijn gedachten in deze op een rijtje te zetten.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Maerycke het volgende:
Het verhaal dat exen hun haar altijd radicaal laten knippen als het uit is stata mij vers bij, al ontbreekt de persoonlijke ervaring op dat gebied. Volgens mij zit er ook iets in van de zwangerschap zelf waarin het haar absoluut niet op zijn mooist is. Daarnaast is de buit natuurlijk binnen en hoeft een vrouw er niet meer uitzien en kan ze de dramaqueen spelen als manlief interesse heeft in andere vrouwen en zijn eigen huiskoe niet meer ziet staan. En dramaqueen spelen, daar zijn vrouwen nou juist vrij goed in.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
Is het ook niet zo dat veel vrouwen bij een grote verandering in hun leven (zoals dus bijvoorbeeld een zwangerschap) dat moment markeren door een drastische metamorfose te ondergaan en dus hun haar te kortwieken?
Staat me iets van bij.
ja puur hormonaal gestuurde frustratiesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit wordt inmiddels ook een seizoensgebonden terugkerend topic. Ofzo..
Een andere theorie zou ik zo 123 niet zo makkelijk wetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:31 schreef milagro het volgende:
ja, vast, hoor, die dames knippen het af vanwege de RC autootjes....
omg
gewoon gemakzucht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Een andere theorie zou ik zo 123 niet zo makkelijk weten![]()
De buit, kids, zijn binnen, dus eraf met dat haarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef milagro het volgende:
gewoon gemakzucht.
andere prioriteiten.
domme zet, maar goed.
Volgens mij verschilt dat per vrouw.. Bij sommigen wordt hun huid ook heel mooi glad en bij anderen monsterachtig gevlektquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:33 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij (maar ik ben kinderloos en heb lang haar) wordt haar juist mooi glanzend tijdens een zwangerschap.
Anywayz, een goede vriendin van me heeft twee prachtige peuterdochtertjes en dito haar. Maar ze is kapster, dus weet ook hoe dat prachtige haar prachtig te houden.
Pure doodsangst voor het krijgen van kinderen en de risico's ervan. Wellicht is risicospreiding nog niet eens zo'n gek idee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ja puur hormonaal gestuurde frustraties
of hoogblonderen, story gaan lezen en in een golf gaan rijden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
Is het ook niet zo dat veel vrouwen bij een grote verandering in hun leven (zoals dus bijvoorbeeld een zwangerschap) dat moment markeren door een drastische metamorfose te ondergaan en dus hun haar te kortwieken?
Staat me iets van bij.
Zoiets zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:24 schreef Aaargh! het volgende:
<cynisch>De buit is binnen en het is niet meer nodig om er goed uit te zien om goed zaad aan te trekken </cynisch>
idd; erg discutabel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
De buit, kids, zijn binnen, dus eraf met dat haar
Wat erg!
Vrouwen
laat er een knoop in leggen danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Pure doodsangst voor het krijgen van kinderen en de risico's ervan. Wellicht is risicospreiding nog niet eens zo'n gek idee.![]()
ja dat dus; wel simpele oplossing voor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:24 schreef Aaargh! het volgende:
<cynisch>De buit is binnen en het is niet meer nodig om er goed uit te zien om goed zaad aan te trekken </cynisch>
smoesjesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:39 schreef Daniel1976 het volgende:
haar valt uit na de zwangerschap.
alleen dat wat je tijdens de zwangerschap aan extra erbij kreeg, en het is maar tijdelijk (en geldt ook niet eens voor alle vrouwen).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:39 schreef Daniel1976 het volgende:
haar valt uit na de zwangerschap.
Nee geloof ik niet, mijn ex knipte het niet en er lagen toch overal bossen haar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
alleen dat wat je tijdens de zwangerschap aan extra erbij kreeg, en het is maar tijdelijk (en geldt ook niet eens voor alle vrouwen).
het is echt gewoon uit gemakzucht , omdat de prioriteiten anders liggen, manlief komt nogal eens op de tweede plaats ineens.
en onbewuste manier om zichzelf minder aantrekkelijk te maken, opdat er voorlopig niet geneukt hoeft te worden
"nee, schat, moe moe, ben kapot, je hebt geeeeeeeeeen idee hoe vermoeiend het is, jij zit de hele dag op je werk, maar ik, ik ik ik ik, gvd ik knip mijn haar eraf ook !!!!!!!!!!! "![]()
Mijn ex had daar nooit problemen mee in mijn geval echter, als dat kind dan toch op de eerste plaats komt in plaats van jou...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef Daniel1976 het volgende:
Bovendien een baby die aan je haren zit te trekken tijdens het lurken aan je tieten is ook niet alles
klinkt bekendquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
"nee, schat, moe moe, ben kapot, je hebt geeeeeeeeeen idee hoe vermoeiend het is, jij zit de hele dag op je werk, maar ik, ik ik ik ik, gvd ik knip mijn haar eraf ook !!!!!!!!!!! "![]()
Even naar het postkantoor voor een elastiekje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Bovendien een baby die aan je haren zit te trekken tijdens het lurken aan je tieten is ook niet alles
Het is een statement (idd)! Dat is het!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef milagro het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef Daniel1976 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
alleen dat wat je tijdens de zwangerschap aan extra erbij kreeg, en het is maar tijdelijk (en geldt ook niet eens voor alle vrouwen).
het is echt gewoon uit gemakzucht , omdat de prioriteiten anders liggen, manlief komt nogal eens op de tweede plaats ineens.
en onbewuste manier om zichzelf minder aantrekkelijk te maken, opdat er voorlopig niet geneukt hoeft te worden
Seizoensgebonden? Volgens mij was er van de week ook al een dergelijk topicquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit wordt inmiddels ook een seizoensgebonden terugkerend topic. Ofzo..
Geen idee ik neuk niet met ouwe wijven en als mijn vriendin stopt meer scheren krijgt ze een schop richting vrijgezellenland.quote:
De motivatie lijkt me uberhaupt weg als je de hele nacht wakker hebt gelegen van zo'n krijsend kutkind, je vrouw alleen maar zeikt OF over het kind OF over dat ze moe is en je ook nog eens moet doen of je echt de vader bent van het kind (wat je volgens onderzoek vaker niet dan wel zeker weet).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:48 schreef Deetch het volgende:
De bevalling heeft zo'n pijn gedaan dat ze niet nog een keer zwanger willen worden en er dus alles aan doen om onaantrekkelijk gevonden te worden. Dit is dezelfde reden waarom vrouwen na hun zwangerschap dikker worden en hun schaamhaar niet meer bijwerken
Geldt ook niet voor iedereen natuurlijk. Er zijn genoeg moeders, die er prima uitzien en zichzelf uitstekend (blijven) verzorgen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:48 schreef Deetch het volgende:
... vrouwen na hun zwangerschap dikker worden en hun schaamhaar niet meer bijwerken
Ik heb geen vrouw en geen kind, god bless...het gaat goed met me.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:50 schreef Nooruna het volgende:
[..]
hahahahaha
...dat zal het zijn, het is gewoon je eigen schuld Tranceptor of had je het niet over je eigen vrouw met kort haar
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
... als mijn vriendin stopt meer scheren krijgt ze een schop richting vrijgezellenland.
MILF MILF MILFquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:52 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Geldt ook niet voor iedereen natuurlijk. Er zijn genoeg moeders, die er prima uitzien en zichzelf uitstekend (blijven) verzorgen.
doe je je haar in een staart.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee geloof ik niet, mijn ex knipte het niet en er lagen toch overal bossen haar.
Ik zie in je usericon anders wel kort haar. Doe eens duidelijke foto posten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:59 schreef milagro het volgende:
[..]
doe je je haar in een staart.
lang haar heeft mij nooit inde weg gezeten, hoor, en ik heb 2 kids .
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:59 schreef milagro het volgende:
[..]
doe je je haar in een staart.
lang haar heeft mij nooit inde weg gezeten, hoor, en ik heb 2 kids .
woord omhoog negers.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:02 schreef Diesz het volgende:
Ook hier gewoon altijd lang haargehad. Hoef geen rattekoppie, al zou het soms wel 'handiger' zijn ipv die megabos krullen. Bij het voeden deed ik gewoon altijd even alles in een staart of knotje draaien, of maakte er een vlecht in. Jezelf verzorgen eindigt niet bij het moederschap!
Wat een raar wijf zeg, ik zou haar even na laten kijken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef rameijer het volgende:
Het haar van mijn vrouw is nu nog langer dan voor de geboorte van de 1e (en ze is zwanger van de 2e)![]()
![]()
Vanwege heur haar of vanwege het feit dat ze van mij zwanger wil zijn?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een raar wijf zeg, ik zou haar even na laten kijken.![]()
Beiden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef rameijer het volgende:
[..]
Vanwege heur haar of vanwege het feit dat ze van mij zwanger wil zijn?![]()
![]()
ze moest na de eerste aantrekkelijk blijven omdat ze nog een tweede wildequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef rameijer het volgende:
Het haar van mijn vrouw is nu nog langer dan voor de geboorte van de 1e (en ze is zwanger van de 2e)![]()
![]()
persoonlijk vind ik lang haar het mooist, maar inderdaad bij sommige vrouwen staat kort beter...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef Isegrim het volgende:
Bij sommige vrouwen vind ik kort haar heel mooi (Halle Berry is goed voorbeeld), maar dan moet er wel echt een kapsel in zitten.
Ze zijn ook vrijwel altijd nog flink te vadsig ook. Echt van die vrouwen waarvan je denkt, hoe kun je daar kinderen bij verwekken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:16 schreef brooklynzoo het volgende:
IMO is het een afgrijselijk verschijnsel, vrouwen met een kort koppie en blerende koters in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze moest na de eerste aantrekkelijk blijven omdat ze nog een tweede wildeen als ze daarna het haar nog steeds lang houdt wordt er ook nog een derde van je verlangd
Bij sommige pittige vrouwtjes staat het inderdaad wel leuk. Was een jaartje of wat terug erg populair, zo'n vogelnest achterop de kop, komt omdat toen zo'n grietje in een soap dat had.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef Isegrim het volgende:
Bij sommige vrouwen vind ik kort haar heel mooi (Halle Berry is goed voorbeeld), maar dan moet er wel echt een kapsel in zitten.
alle vrouwen die hun haar knippen of zich kleden als de "soapsterretjes" mogen van mij op de brandstapel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef slashyou het volgende:
[..]
Bij sommige pittige vrouwtjes staat het inderdaad wel leuk. Was een jaartje of wat terug erg populair, zo'n vogelnest achterop de kop, komt omdat toen zo'n grietje in een soap dat had.
Dat vadsige ontstaat vaak als het kind al is verwektquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze zijn ook vrijwel altijd nog flink te vadsig ook. Echt van die vrouwen waarvan je denkt, hoe kun je daar kinderen bij verwekken?![]()
Nog sterker, ze zijn het gebrek.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Spacehamster het volgende:
Het klopt wel dat zwangere vrouwen vette kans lopen op allerlei gebreken.
klopt, ze blijven vreten voor 2 maar ondertussen is de pisbaby er allang uitgepoept.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Nooruna het volgende:
[..]
Dat vadsige ontstaat vaak als het kind al is verwekt![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Spacehamster het volgende:
Het klopt wel dat zwangere vrouwen vette kans lopen op allerlei gebreken. Zo'n foetus is harstikke uitputtend.
Net een parasiet....maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef slashyou het volgende:
[..]
klopt, ze blijven vreten voor 2 maar ondertussen is de pisbaby het lieve kindje er allang uitgepoept.
My thoughts exactly!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Frappant is dan ook dat in deze tijd de vrouw thuisblijft, zich volvreet en op de bank gaat hangen en zo ff 20 kilo aan komt.
kindjes zijn niet lief. het zijn vieze en overbodige volwassenen in vermomming.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:50 schreef Nooruna het volgende:
klopt, ze blijven vreten voor 2 maar ondertussen is de pisbaby het lieve kindje er allang uitgepoept.
[..]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:54 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
My thoughts exactly!
Ik val dus ook echt niet op vrouwen/meiden met kort haar. Ik vind het ook meestal iets 'bijdehands' hebben. Ze krijgen dan vaak een hele vervelende en betweterige uitstraling. Een vrouw moet gewoon lang haar hebben zodat je haar daar aan kan trekken als je haar van achteren neemt!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
kindjes zijn niet lief. het zijn vieze en overbodige volwassenen in vermomming.
Vraag het in [OUD]quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk de kindjes die uitgegroeid zijn tot kortharige, vadsige volwassenexemplarenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
kindjes zijn niet lief. het zijn vieze en overbodige volwassenen in vermomming.
en zij werd dan altijd vreemd/boos aangekeken.quote:En dan kwam je op dat schoolplein en dan stond daar zo'n troep soepkippen. Ongekamd stekelhaar, in een t-shirt, trainingsbroek, en op de klompen bij elkaar te klitten...
En die vervolgens zelf weer jankende jongen werpen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef Nooruna het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk de kindjes die uitgegroeid zijn tot kortharige, vadsige volwassenexemplaren![]()
hou ouder ze worden hoe meer ze op hun moeder gaan lijken dus pas maar op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:06 schreef fratsman het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft ook zo'n rattenkapsel, dus als mijn vriendin het lef heeft om het ook zo te kortwieken, ben ik weg...
Inderdaad waar, lang haar vind ik bij haar dus weer absoluut niet mooi staan. Vind kort haar ook niet per definitie lelijk, maar als het zo'n kapsel is waar de ratten aan hebben zitten vreten of het gewoon een half mannenkapsel is...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef Isegrim het volgende:
Door je hormonen was je je borstel kwijt en had je geen geld meer voor haarlakquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik nog weet van de periodes na de bevalling van mijn kinderen dat mijn haar door de hormonale veranderingen 18 maanden lang echt kut zat.
Nee, door de hormonen was mijn haar vet en onhandelbaar en was er met alle borstels en haarlak van de wereld meer iets fatsoenlijks van te maken. Ergo: ik droeg mijn haar standaard in een paardenstaart.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:19 schreef slashyou het volgende:
[..]
Door je hormonen was je je borstel kwijt en had je geen geld meer voor haarlak
Valt reuze mee!quote:
En dat lukt je glansrijk, MILF in wording, jij!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:22 schreef Moonah het volgende:
Overigens ben ik van plan gewoon een lekker wijf te blijven tijdens en na mijn zwangerschap!![]()
![]()
er is ergens al zo'n soort topicquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Een vraag is een vraag, slechts een antwoord kan onzin zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:14 schreef MLF het volgende:
[..]
er is ergens al zo'n soort topic
maar je vraag is werkelijk ONZIN
Klinkt best logischquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
Staat me iets van bij.
Dit is inderdaad het goede antwoord.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
Staat me iets van bij.
Niet iedereen denkt er zo over, ik had binnen 2 weken een nieuwe vriendquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het goede antwoord.
Je ziet hetzelfde verschijnsel ook weleens optreden als een langdurige relatie uit gaat.
Knippen ze hun haar af, zijn ze dus compleet onaantrekkelijk juist als ze een nieuw vriendje moeten vinden. Lekker logisch![]()
Ik heb bovenstaande o.a. meegemaakt met een meisje dat ik erg leuk vond. Ging het eindelijk uit met haar vriend, knipt ze dr haar af. Toen hoefde ik haar natuurlijk niet meer.
Zo zonde
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 07:27 schreef woniya het volgende:
bij de hier besproken type vrouwen met onaantrekkelijk kort haar, bril en uitgezakt lichaam hoort vaak het type man met kalend hoofd,bril, bierbuik en gemaksschoenen. Misschien dat andere dingen belangrijker worden in de loop der tijd voor deze mensen. Er is een categorie mensen die ook als ze kinderen krijgen en middelbaar worden aandacht aan hun uiterlijk besteden. Met kort haar kun je er overigens ook best aantrekkelijk uitzien hoor, als je de rest een beetje bijhoudt.
Andersom gebeurd natuurlijk ook. Ik kende een grietje dat er nooit uitzag toen ze verkering had, toen haar toenmalige vriend het had uitgemaakt radicale makeover wat een hele verbetering was. Natuurlijk had ik geen interesse omdat ik wist hoe ze tijdens een relatie eruit ziet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je ziet hetzelfde verschijnsel ook weleens optreden als een langdurige relatie uit gaat.
Knippen ze hun haar af, zijn ze dus compleet onaantrekkelijk juist als ze een nieuw vriendje moeten vinden. Lekker logisch![]()
Misschien de verkeerde vrouw?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het verhaal dat exen hun haar altijd radicaal laten knippen als het uit is stata mij vers bij, al ontbreekt de persoonlijke ervaring op dat gebied. Volgens mij zit er ook iets in van de zwangerschap zelf waarin het haar absoluut niet op zijn mooist is. Daarnaast is de buit natuurlijk binnen en hoeft een vrouw er niet meer uitzien en kan ze de dramaqueen spelen als manlief interesse heeft in andere vrouwen en zijn eigen huiskoe niet meer ziet staan. En dramaqueen spelen, daar zijn vrouwen nou juist vrij goed in.![]()
quote:
Lange lokken? Zacht?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:31 schreef Brunette het volgende:
Het valt me ook op dat zoiets vooral veel bij Nederlandse vrouwen voorkomt en bij allochtonen (turken/marokkanen zonder hoofdoek, Italianen, Spanjaarden) minder.
Ennuh wat gebroken relaties betreft: niemand is het waard om mijn lange donker bruine lokkenvoor af te knippen
![]()
Jij valt toch op oudere kerels ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:31 schreef Brunette het volgende:
Ennuh wat gebroken relaties betreft: niemand is het waard om mijn lange donker bruine lokkenvoor af te knippen
![]()
Nee zo droog en stug als stroquote:
ik zie de paashaas liever bij de afdeling vleeswarenquote:Ook niet de paashaas tegenover je op de groenteafdeling?![]()
![]()
Ja daar val ik opquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jij valt toch op oudere kerels ?
Is een 20 jaar oudere miljoenair iets voor jou
Niej leuk.quote:
Nou, vooruit. De paashaas houdt wel van een lekker stukje 'vlees', Brunetje dus ook?quote:[..]
ik zie de paashaas liever bij de afdeling vleeswaren![]()
Dealquote:
Mooi, dat scheelt weerquote:Ben geen geldwolf, Ik verdien later mijn eigen geld wel![]()
quote:
Nee brunetje niet.quote:Nou, vooruit. De paashaas houdt wel van een lekker stukje 'vlees', Brunetje dus ook?
En in het weekend gezellig naar het tuincentrumquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
Dat is om hun ideale moederbeeld te verwezenlijken. Nog een mooie opel voor de deur en een vinexwijk woning, goede tijden 's avonds aan en je hebt het ideaalbeeld van de gemiddelde nederlander te pakken.
Meubelboulevardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En in het weekend gezellig naar het tuincentrum
Maar dat is dus niet op jou van toepassing.. jij hebt droog haar als touw, waar je dus evt. mooie chromen velgen mee kan poetsen.quote:
Alleen?quote:[..]
Nee brunetje niet.
Maar Brunetje ziet de paashaas daar wel graag hangen![]()
Elke avond gezellig op de bank soaps kijken en vretenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En in het weekend gezellig naar het tuincentrum
rrrrightquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet op jou van toepassing.. jij hebt droog haar als touw, waar je dus evt. mooie
Ik zie juist mannen een buikje krijgen, en vatsig worden na een huwelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:48 schreef Deetch het volgende:
De bevalling heeft zo'n pijn gedaan dat ze niet nog een keer zwanger willen worden en er dus alles aan doen om onaantrekkelijk gevonden te worden. Dit is dezelfde reden waarom vrouwen na hun zwangerschap dikker worden en hun schaamhaar niet meer bijwerken
Makkelijker, hoezo? Volgens mij is, zoals ik al eerder postte, opsteken of een staart makkelijker als je weinig tijd dan dat je het moet stijlen met kort haar.. anders heb je van die platte plekken op je hoofd waar je op hebt geslapen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:14 schreef PsyCha het volgende:
lekker makkelijk denk ik en kort haar bij vrouwen kan best leuk staan.
das hip. Je weet wel out of bed-stijl. En zo veel tijd kost het niet. Beetje gel door je haar te smeren en klaar. Lang haar moet je weer kammen enzo. Kost meer tijdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Makkelijker, hoezo? Volgens mij is, zoals ik al eerder postte, opsteken of een staart makkelijker als je weinig tijd dan dat je het moet stijlen met kort haar.. anders heb je van die platte plekken op je hoofd waar je op hebt geslapen.![]()
Vind ik weer niet. Ik vind d'r met kort haar leuker uitzien. Net als Charlize Theron btw.quote:Als een vrouw mooi is met kort haar, ligt dan vaak aan haar gezicht, is ze nog mooier met lang haar.
Alhoewel Halle Berry ook lekker was met kort haar. Maar goed, daar zijn er niet veel van hè.
Nee, en vrouwen moeten zo min mogelijk gel gebruiken, kan je zo lekker over dat zachtje bolletje strijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:21 schreef PsyCha het volgende:
[..]
das hip. Je weet wel out of bed-stijl. En zo veel tijd kost het niet. Beetje gel door je haar te smeren en klaar. Lang haar moet je weer kammen enzo. Kost meer tijd
[..]
Vind ik weer niet. Ik vind d'r met kort haar leuker uitzien. Net als Charlize Theron btw.
Als het geborsteld en zacht is is het goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:21 schreef Brunette het volgende:
ik heb mijn haar heel vaak/ bijna altijd los. Opsteken duurt bij mij te lang en een staart vind ik lelijk.
Van tijd tot tijd. Je krijgt vast wel de gelegenheid om je haar los te gooien en gek te doen, maar soms moet je gewoon professioneel zijn en een mooi mantelpakje aan hebben met jarretels d'ronder...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:25 schreef Brunette het volgende:
[..]
Mooie haren moet je niet opsteken, maar showen![]()
Ja, maar dat is dus van praktische aard, want je wil inderdaad dat je oren heel blijven en dat is heel erg begrijpelijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb niet mijn haar afgeknipt toen mijn kind geboren werd.
kwestie van opsteken.
ik ben wel gestopt met oorbellen dragen de eerste jaren.
daar hing die kleine van mij juist graag in.
en dat is ook erg
Toch jammer dat je kennelijk iemand hebt getroffen die na de geboorte van jullie kind geen fluit meer om haar uiterlijk geeft. Aan de andere kant, ik weet niet hoeveel zin ik zou hebben om er een beetje verzorgd uit te zien voor iemand die me wijf noemtquote:Op zondag 21 mei 2006 10:11 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:De sexy strakke jeans wordt verruild voor een troosteloze stretchbroek en het hippe topje voor een gekreukd wit t-shirt met opdruk van een Disney-karakter. Je ziet je wijf transformeren naareen vadsig, zwetend, rood aangelopen Dr. Phil kijkend viswijf...
alleen tijdens t poepenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:57 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik zie juist mannen een buikje krijgen, en vatsig worden na een huwelijk
Niet dat ik dit onaantrekkelijk vind trouwens. zolang ze maar niet na een klein beetje inspanning al rood aan lopen
That can be arranged . . .quote:Op zondag 21 mei 2006 11:28 schreef es70 het volgende:
Btw. Ik heb kort haar (al voordat ik kinderen kreeg), weeg zo'n 25 kilo minder dan voordat ik kinderen kreeg en zou niet dood gevonden willen worden in een T-shirt met Disney-karakter...
Guess again. :[quote:Op zondag 21 mei 2006 11:28 schreef es70 het volgende:
De benen moeten geschoren, de oksels kaal, de poes getrimd.... Maar oh wee als je een schaar in je hoofdhaar zet. Dan verander je meteen in:
[..]
Toch jammer dat je kennelijk iemand hebt getroffen die na de geboorte van jullie kind geen fluit meer om haar uiterlijk geeft. Aan de andere kant, ik weet niet hoeveel zin ik zou hebben om er een beetje verzorgd uit te zien voor iemand die me wijf noemt.
Btw. Ik heb kort haar (al voordat ik kinderen kreeg), weeg zo'n 25 kilo minder dan voordat ik kinderen kreeg en zou niet dood gevonden willen worden in een T-shirt met Disney-karakter...
Ik vind de manier van uitdrukken door velen in dit topic sowieso al bedenkelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:28 schreef es70 het volgende:
Aan de andere kant, ik weet niet hoeveel zin ik zou hebben om er een beetje verzorgd uit te zien voor iemand die me wijf noemt.
Of je voedt ze gewoon opquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Een van de weinigen ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben zeker 1 van de weinigen die kort haar bij vrouwen wel leuk vindt?
Dat heb ik vaak bij mannen van wie de vriendin op een jongetje lijktquote:Op zondag 21 mei 2006 14:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een van de weinigen ja.
Ik heb trouwens ergens gelezen dat mannen die vrouwen met kort haar leuk vinden eigenlijk latent homo zijn.
Wie kent die theorie ook ?
Natuurlijkquote:Op zondag 21 mei 2006 15:20 schreef parselmouth het volgende:
Mijn moeder is cool, ze is haar haar nu weer aan het laten groeien en het staat haar veel 'vlotter' (wat een kuuuutterm) dan kort haar
Goed zo!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef parselmouth het volgende:
Ik stimuleer het natuurlijk wel door zo'n 2 a 3 keer per dag te melden dat het zo veeeeeel leuker is dan al dat ranzige rattenhaar van die andere 40+'ers
Maar ook jonge meisjes worden ooit oude wijven.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Natuurlijk
Kort haar is niet vlot
Kort haar is voor ouwe wijven
Ik vind die bovenste ook wel mooi, hoor, zo bot afgeknipt en niet echt kort te noemenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef Brunette het volgende:
Let niet op die kop, maar wat vinden jullie van zo'n lengte?
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik alles wat boven je schouders hangt lelijk
Ik ga meer voor zoiets:
[afbeelding]
![]()
Ben ik over het algemeen wel mee eens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
Ik ga meer voor zoiets:
[afbeelding]
![]()
No matter whatquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef sweaty het volgende:.
Als je al lang met een persoon bent dan hou je van die persoon no matter what lijkt mij.
Dat is waar. Maar om een relatie af te kappen op iets futiels als een kort kopje is ook wel erg oppervlakkig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:52 schreef slashyou het volgende:
No matter whatAbsoluut niet, je hoeft niet alles te pikken.
Haar groeit toch aan? lekker belangrijk toch.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:52 schreef slashyou het volgende:
[..]
No matter whatAbsoluut niet, je hoeft niet alles te pikken.
Ik vind lang haar natuurlijk mooier, maar die bovenste foto vind ik nog wel acceptabel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
Ik ga meer voor zoiets:
[afbeelding]
![]()
Kort haarquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:59 schreef sweaty het volgende:
Ben benieuwd wat jij nog meer niet zou pikken.
Het wordt dan wel een heel ander soort babyvet, SeLang.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kort haar
Okselhaar
Schaamhaar
Babyvet
En dan gaat je man/vriend bij je weg...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:20 schreef N.icka het volgende:
Als ik een kind krijg , knip ik mooi mn haar lekker kort
Mooi kort , lekker makkelijk
Whhaahhaaa!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:13 schreef ScienceFriction het volgende:
da's toch een hele schok hoor als man.
Als mn man mij daarom al zou verlaten , heb ik wel een erg foute keuze in man gemaaktquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En dan gaat je man/vriend bij je weg...![]()
Zielig voor je man.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:20 schreef N.icka het volgende:
Als ik een kind krijg , knip ik mooi mn haar lekker kort
Mooi kort , lekker makkelijk
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Whhaahhaaa!![]()
Wat ben je als man dan toch heerlijk fijngevoelig!
Mijn definitie van kort haar is alles op de schouders en erbovenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind lang haar natuurlijk mooier, maar die bovenste foto vind ik nog wel acceptabel.
Dat haar is niet echt kort. Het is tenminste nog vrouwelijk en er kan nog steeds een (klein) staartje in.
Mijn definitie van 'kort' is dat je het niet meer kunt opsteken of in een staartje o.i.d.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:46 schreef Brunette het volgende:
[..]
Mijn definitie van kort haar is alles op de schouders en erboven![]()
da's een beetje overdreven natuurlijk, maar dat wist je zelf vast ook al.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:46 schreef Brunette het volgende:
[..]
Mijn definitie van kort haar is alles op de schouders en erboven![]()
Je moet er nog wel geil van worden en als je ook nog de zware taak wacht een tweede koter te fabriceren...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar om een relatie af te kappen op iets futiels als een kort kopje is ook wel erg oppervlakkig.
Dat IS ook overdrevenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
da's een beetje overdreven natuurlijk, maar dat wist je zelf vast ook al.
kort is als je er echt niets meer mee kan behalve dragen zoals het valt, kort dus
No matter what, mijn neus. Je bent met iemand door hoe diegene is wanneer je er iets mee krijgt. Als mevrouw vervolgens een halve meter uitdijt in de breedte en haar haar kortknipt dan is ze niet meer de vrouw op wie je viel en moet je maar met goed fatsoen er nog 'iets van proberen te maken'. Sommige mannen, onder wie ik, zijn dat gewoon niet bereid.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef sweaty het volgende:
nou dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als je al lang met een persoon bent dan hou je van die persoon no matter what lijkt mij. Moet jouw partner er dan altijd piefijn uit zien, altijd met make-up oplopen enz.. dat slaat toch nergens op. Haar groeit ook weer aan kan je denken, maar om daar een relatie voor te beeindigen, beetje kortzichtig hoor.
idd weg met die 'buit-is-binnen-haar-eraf' mentaliteitquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
No matter what, mijn neus. Je bent met iemand door hoe diegene is wanneer je er iets mee krijgt. Als mevrouw vervolgens een halve meter uitdijt in de breedte en haar haar kortknipt dan is ze niet meer de vrouw op wie je viel en moet je maar met goed fatsoen er nog 'iets van proberen te maken'. Sommige mannen, onder wie ik, zijn dat gewoon niet bereid.
Vind het een beetje een scheve vergelijking. Het kapsel van Britney is ronduit saai en heeft een stro-structuur, terwijl het haar van Katie Holmes er glanzend en gezond uitziet en het geen saai model is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
Ik ga meer voor zoiets:
[afbeelding]
![]()
Dat vind ik niet mooi (sorry). Da's gewoon het kapsel van een jochie...quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Jaren terug heb ik mijn haar zo kort (nog iets korter zelfs) laten knippen. Een paar maanden later beëindigde ik een langdurige relatie.
Het stond me trouwens wel mooi.
Het ging mij meer om de lengte.......quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Vind het een beetje een scheve vergelijking. Het kapsel van Britney is ronduit saai en heeft een stro-structuur, terwijl het haar van Katie Holmes er glanzend en gezond uitziet en het geen saai model is.
grote uiterlijke verranderingen in een korte tijd geven idd aan dat iemand ook verranderd is van binnen. The outside mimics the insidequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
Staat me iets van bij.
Als jij die relatie niet had beeindigd dan weet ik zeker dat je partner dat wel had gedaan, gezien het kapselquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Jaren terug heb ik mijn haar zo kort (nog iets korter zelfs) laten knippen. Een paar maanden later beëindigde ik een langdurige relatie.
jij knipte dus eerst je haar afquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Zou dat de reden zijn dat sommige mannen er voor de bevalling al vandoor gaan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:30 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
grote uiterlijke verranderingen in een korte tijd geven idd aan dat iemand ook verranderd is van binnen. The outside mimics the inside
Lang haar is toch ook makkelijk... staart erin en klaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:37 schreef milagro het volgende:
[..]
jij knipte dus eerst je haar af
het moet andersom![]()
en nee, ik vind dat echt niet mooi, zo kort, hoewel het idd sommige dames wel mooi staat, maar dat zijn er niet veel
je ziet ook wel eens kleine meisjes met zo'n kort koppie, want dat vindt mama zo lekker makkelijk , ik snap daar niets van, laat lekker groeien, juist als ze zo klein zijn.
En zo simpel is dat ook:Yquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lang haar is toch ook makkelijk... staart erin en klaar![]()
(lekker simpel geredeneerd)
Het was maar een voorbeeld... of je rost er even met je borstel doorheenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:41 schreef Brunette het volgende:
[..]
En zo simpel is dat ook:Y
óf je kunt het mooi opsteken, want een staart doet mij aan een paard denken![]()
hehe .. je wil niet weten hoe vaak ik dat al heb gehoord (ook uit m'n eigen mond)quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef sweaty het volgende:
Wat een onzin dat kort haar makkelijker zou zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat je met kort haar veel meer werk hebt om het een beetje in model te krijgen.
Met lang haar, kam je het, laat je het los of gaat het in een staart of vlecht of steek je het op. 5 minuten werk.
Tijdens een zwangerschap gaat je haar meer glanzen en wordt het voller, maar zodra je bevallen bent kan het dof worden en uitvallen. Ik snap dat je het dan misschien wat korter wil hebben, wat korter dus, niet gelijk milimeteren.
Ik ben nu zwanger en heb heel erg lang haar, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om het na de bevalling af te knippen. Ook na een bevalling kan je er verzorgd uit blijven zien. Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor je partner.
pff .. alles wat een vrouw wil naar 5 maanden bezet gebied te zijn geweest is d'r tenen weer kunnen zien, d'r oude kleren aan en zich eindelijk weer eens aantrekkelijk voelen ..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Disorder het volgende:
duh .. lijkt me nogal logisch als je net een baby hebt gehad einstein .. of ga jij borstvoeding geven ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Precies. Frappant is dan ook dat in deze tijd de vrouw thuisblijft, ..
zie mijn bovenste reply .. daar wordt je toch gewoon depri van .. vooral die zeikende kerel, die je dus eigenlijk zou moeten steunenquote:zich volvreet en op de bank gaat hangen en zo ff 20 kilo aan komt.
dan ben jij een van de weinige gevallen die gewoon mazzel heeft ..quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:10 schreef milagro het volgende:
nou, ik ben een moeder van 2 kids een ik spreek alles wat jij zegt tegen
En ik heb het over vrouwen die gewoon niet toe willen geven dat ze van die volgevreten cavia's zijn geworden en het op hormoonspiegels, kleurspoelingen, permanten en watergolven gooien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:25 schreef moussie het volgende:
/edit .. ik heb het btw over .. euhm .. de kaukasische haarstructuur, hoe dat zit met afrikaans kroeshaar of aziatisch haar weet ik niet
nou, ik ben geen negerin en ook geen chinees, dus ......quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:25 schreef moussie het volgende:
[..]
dan ben jij een van de weinige gevallen die gewoon mazzel heeft ..
/edit .. ik heb het btw over .. euhm .. de kaukasische haarstructuur, hoe dat zit met afrikaans kroeshaar of aziatisch haar weet ik niet
Ben je dat echt? Ookal ben ik maar een vrouw....je ziet er ontzettend mooi uit met dat korte haar!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Dat is Mia Farrowquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben je dat echt? Ookal ben ik maar een vrouw....je ziet er ontzettend mooi uit met dat korte haar!
niet dus...iets te snel met tikken....maar wel mooi als je net zo'n uitstraling hebt! Alleen dan kan je volgens mij zo'n kort koppie hebben...quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Had 'm door dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is Mia Farrow
In haar Peyton Place annex Sinatra periode
hehe .. de hormonenspiegel hoort er nu eenmaal bij en die is per persoon verschillend .. met het vermijden van chemische rommel in je haar kan je een boel ellende voorkomen ..quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:33 schreef Tranceptor het volgende:
En ik heb het over vrouwen die gewoon niet toe willen geven dat ze van die volgevreten cavia's zijn geworden en het op hormoonspiegels, kleurspoelingen, permanten en watergolven gooien.![]()
![]()
Ik ben misschien wat naïef, maar waarom zou het een hele tijd duren voor je je oude figuur weer terug hebt??quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. alles wat een vrouw wil naar 5 maanden bezet gebied te zijn geweest is d'r tenen weer kunnen zien, d'r oude kleren aan en zich eindelijk weer eens aantrekkelijk voelen ..
helaas werken de omstandigheden meestal niet zo mee, het duurt een tijd voor je je figuur terug hebt, als dat al lukt, je haar valt uit, je huid doet vaag, je baby ligt te huilen en je man zit te zeiken dat je niet meer aantrekkelijk bent
[..]
Kwestie van instelling hequote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat naïef, maar waarom zou het een hele tijd duren voor je je oude figuur weer terug hebt??
Als je voor je zwangerschap gewoon al gezond leefde dan moet je met een jaar toch ook wel weer op je oude gewicht zitten.
Ik zou het ook niet willen begrijpen, als je mijn vrouw bent dan zorg je maar dat je in shape bent en blijft. Dat zegt namelijk mij ook iets over je zelfdiscipline, zelfrespect, zelfvertrouwen en dat straalt veel meer seksualiteit uit dan volvreten en zeiken over je haar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe .. de hormonenspiegel hoort er nu eenmaal bij en die is per persoon verschillend .. met het vermijden van chemische rommel in je haar kan je een boel ellende voorkomen ..
niet dat zo'n "sensitieve" testosteronbom dat ooit zal begrijpen ..![]()
Shhht, ze heeft net zo'n mooi excuus om er niets aan te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat naïef, maar waarom zou het een hele tijd duren voor je je oude figuur weer terug hebt??
Als je voor je zwangerschap gewoon al gezond leefde dan moet je met een jaar toch ook wel weer op je oude gewicht zitten.
ghehe .. betraptquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef milagro het volgende:
nou, ik ben geen negerin en ook geen chinees, dus ......
maar je had mijn PI gezien, hè![]()
nouww .. als je net zoals ik op je lange haar gesteld bent is het idd een drama als het eraf moet .. dus ik zat miss een beetje teveel terug te duiken in het gevoel van toen na al die .. euhm .. vriendelijke mannelijk reacties over de vrouwelijke mentaliteit .. alsof een vrouw alleen maar lang haar heeft om een kerel aan de haak te slaan .. en als die kerel je alleen aan de haak heeft geslagen voor je lange haar dan is het geen groot verliesquote:toch wel even vermelden , en nu ben ik serieus, dat het wel erg drama overkomt zo in je post, de zwanger- en het prille moederschap, ik waan me ineens in OUD.
yup, het hoort een vreugdevolle periode te zijn .. nieuw leven in de wereld, nieuwe hoop op een betere toekomst .. het kleintje knuffelen, elkaar knuffelen ..quote:het lijkt soms net alsof het om een slopende ziekte gaat, zo wordt er geklaagd over die periode![]()
dat onvrouwelijke rattekoppie krijg je nou meestal als je het te lang hebt uitgesteld .. ff kijken of dit wondermiddel nog helpt .. en dan is het soms zo ver beschadigd dat dat de enige optie is .. vandaar dus ook mijn uitgebreide advies voor een worst case scenarioquote:bovendien, je haar korter, maar niet kort, is ook een optie, als je haar even flauw doet.
het hoeft echt niet drastisch gekortwiekt te worden, in een onvrouwelijk rattekoppie.
idd .. binnen 1 jaar moet dat zonder meer lukken .. eerste zwangerschap zelfs minder (was 4 maanden bij mij) .. het is alleen dat sensitief manlief al sneller begint te zeiken omdat de testosteroontjes jeuken ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd hoe jij er uit ziet....want het is natuurlijk ook wel prettig als manlief een gezonde levenstijl blijft volgen....quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Shhht, ze heeft net zo'n mooi excuus om er niets aan te doen.![]()
Mannetje moet zich maar even inhoudenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef moussie het volgende:
[..]
idd .. binnen 1 jaar moet dat zonder meer lukken .. eerste zwangerschap zelfs minder (was 4 maanden bij mij) .. het is alleen dat sensitief manlief al sneller begint te zeiken omdat de testosteroontjes jeuken ?
Lieve schat ik zou je best willen sponsoren voor jouw doel om de wereld te domineren....maar eerst wat kilootjes lozen he;-)quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:11 schreef Gstyles het volgende:
geen tijd meer voorzichzelf en hun man.. alleen maar bezig met de kinderen punt!![]()
het is meestal maar een theelepel vol hoor lieve schatquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lieve schat ik zou je best willen sponsoren voor jouw doel om de wereld te domineren....maar eerst wat kilootjes lozen he;-)
jouw mannetje deed dat? zeiken over je uiterlijk dat niet snel genoeg weer was zoals voor de zwangerschap?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef moussie het volgende:
[..]
idd .. binnen 1 jaar moet dat zonder meer lukken .. eerste zwangerschap zelfs minder (was 4 maanden bij mij) .. het is alleen dat sensitief manlief al sneller begint te zeiken omdat de testosteroontjes jeuken ?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:16 schreef Gstyles het volgende:
[..]
het is meestal maar een theelepel vol hoor lieve schaten over die sponsor hebben we het nog wel een keer
![]()
gewoon je hele hoofd eraf, moet je zien hoe dat scheeltquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik snap het "kort haar is makkelijker"argument sowieso niet... Scheer je hoofd dan kaal, da's helemaal handig en ook lelijk, net als kort haar.
Scheelt weer makeupquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon je hele hoofd eraf, moet je zien hoe dat scheelt![]()
@t Sweaty :quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:35 schreef sweaty het volgende:
Nou Moussie , ben het niet met je eens hoor om maar weer even ontopic terug te komen. Ik weet heeeeel zeker dat ik mijn haar niet ga afknippen,hooguit laat ik het door manlief wat bijpunten.
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd, gepermanent of wat dan ook. Het is goed zoals het is en ben er blij mee. Ik hoef s'ochtends alleen een borstel er doorheen te doen en klaar ben ik. Neem aan dat dat met een kind niet erg verandert, hooguit dat je het met het voeden in een vlecht of iets dergelijks moet doen. En mocht het uitvallen na de bevalling, tja dat is dan zo, houdt ook wel weer op en gelukkig heb ik haar zat. We zien het wel, het is voor mij geen reden om het dan te kortwieken in ieder geval.
toch wel een kilootje of 2quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Haha ja ik weet dat ik geboft heb, als je het zo wil stellen heb ik wonderhaar jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@t Sweaty :Ruilen
![]()
![]()
of jij hebt wonderhaar of je bent begin 20
![]()
Nah, over mijn uiterlijk viel in eerste instantie weinig te zeiken, zo veel als ik heb te klagen over mijn haar, zo weinig heb ik te klagen over mijn figuur .. ik heb er nooit naar om hoefen kijken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:18 schreef milagro het volgende:
jouw mannetje deed dat? zeiken over je uiterlijk dat niet snel genoeg weer was zoals voor de zwangerschap?
wat een lul dan
dat je van alles denkt, ga je gang, maar om iets wat je zelf ook wel weet en ws niet happy mee bent, en wat even tijd nodig heeft zich te herstellen, nog eens lekker in te wrijven is wel heel bot.
wat dat betreft was mijn toenmalige partner heel lief, die deed gewoon of ie me mooi vond
of ging het om de na de bevalling maandenlang uitblijvende sex, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen
nah .. dan moet hij op de baby passen .. gaat hij op de bank hangen zich vervelen en vreten en dik worden enzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan dumpt ie je helemaal als je hem geen 'head' kunt gevenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ff persoonlijk, maar waarom moest jouw haar er dan af? Heb er miss overheen gelezen of ik ben nog niet lang genoeg member om alle achtergrondinfo te weten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Nah, over mijn uiterlijk viel in eerste instantie weinig te zeiken, zo veel als ik heb te klagen over mijn haar, zo weinig heb ik te klagen over mijn figuur .. ik heb er nooit naar om hoefen kijken.
En uitblijven deed de sex ook niet .. in eerste instantie .. we zaten samen de dagen te tellen dat het eindelijk weer "mocht", helaas moest ik er toen achter komen dat ik mijn inknipping te strak gehecht was door een of ander assistent met zero ervaring .. ik zat ineens met een vreemde pijnlijke bubbel daar zodra ik een beetje opgewonden raakte .. tja .. en wat er gebeurd als het paaltje langs dat puntje gaat en zo .. niet echt prettig![]()
en toen dan ook nog mijn haar d'raf moest leek het helemaal alsof de hele wereld alleen maar uit was om hem een hak te zetten .. relatie heeft dan ook niet meer lang geduurd.
(probleem is trouwens opgelost door mijn tweede bevalling en een ongeloofelijk wijze vroedman)
ging gewoon helemaal kapot .. ik had/heb vrij dun haar (kwa structuur), dus daarmee moet je anyway al meer opletten .. ik had een hele hoop daarvan en het hing tot zowat me billen .. nu heb ik een stuk minder en het wil niet verder dan 5 centimeter over mijn schoudersquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
ff persoonlijk, maar waarom moest jouw haar er dan af? Heb er miss overheen gelezen of ik ben nog niet lang genoeg member om alle achtergrondinfo te weten.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
ging gewoon helemaal kapot .. ik had/heb vrij dun haar (kwa structuur), dus daarmee moet je anyway al meer opletten .. ik had een hele hoop daarvan en het hing tot zowat me billen .. nu heb ik een stuk minder en het wil niet verder dan 5 centimeter over mijn schouders![]()
denk dat ik eerder een snor krijg dan langer haarquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Brunette het volgende:
[..]
echt niet?
ook niet dat je gewoon wat langer moet wachten ?![]()
Dat lijkt me best moeilijk, zeker als je eigenlijk best tevreden voor jezelf met je haar was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
ging gewoon helemaal kapot .. ik had/heb vrij dun haar (kwa structuur), dus daarmee moet je anyway al meer opletten .. ik had een hele hoop daarvan en het hing tot zowat me billen .. nu heb ik een stuk minder en het wil niet verder dan 5 centimeter over mijn schouders![]()
drama, inmiddels bijna 30 jaar geleden en ik kan er nog om jankenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat lijkt me best moeilijk, zeker als je eigenlijk best tevreden voor jezelf met je haar was.
quote:Ik probeer mijn haar nu toch wel met enige regelmaat te verven,
but .. euh .. blonds have more fun you knowquote:al is het alleen maar om het commentaar over mijn (ik noem het al jaren blonde ) haren te vermijden![]()
Jaaaa.... omdat die witte haren niet zo in die blonde massa opvallenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:18 schreef moussie het volgende:
[..]
but .. euh .. blonds have more fun you know![]()
Of hij is niet zo superficialquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:31 schreef SeLang het volgende:
Als jij die relatie niet had beeindigd dan weet ik zeker dat je partner dat wel had gedaan, gezien het kapsel
Of hij moet wel een bijna onbeperkt incasseringsvermogen hebben gehad.
Of hij was homo
Maar Milagro, wij vrouwen beëindigen een relatie eerst in ons hoofd en dan pas in het echt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:37 schreef milagro het volgende:
jij knipte dus eerst je haar af
het moet andersom![]()
Dat kloptquote:en nee, ik vind dat echt niet mooi, zo kort, hoewel het idd sommige dames wel mooi staat, maar dat zijn er niet veel
Ik had als peuterkleuter ook een rattenkoppie. Eigenlijk een beetje zoals tien jaar terug.quote:je ziet ook wel eens kleine meisjes met zo'n kort koppie, want dat vindt mama zo lekker makkelijk , ik snap daar niets van, laat lekker groeien, juist als ze zo klein zijn.
Regressie!quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:37 schreef Copycat het volgende:
Ik had als peuterkleuter ook een rattenkoppie. Eigenlijk een beetje zoals tien jaar terug.
Mmm, wat zal daar voor duiding in kunnen zitten ...
Xennia.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:41 schreef Xennia het volgende:
Maar ja wie ben ik?
Tis al laat....is het excuus voor elk wazige reply toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Xennia.
En normaal ben je meestal zeer on target, maar nu sla je de plank echt fináál mis.
Zegt P.I je iets? Cc had hem wel begrepenquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tis al laat....is het excuus voor elk wazige reply toch?![]()
Wat P.I betekent weet ik niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zegt P.I je iets? Cc had hem wel begrepen
Mijn lief zou écht niet moeten proberen te zeuren over mijn uiterlijk. Niet tijdens en niet na mijn zwangerschap.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:18 schreef milagro het volgende:
[..]
jouw mannetje deed dat? zeiken over je uiterlijk dat niet snel genoeg weer was zoals voor de zwangerschap?
wat een lul dan
dat je van alles denkt, ga je gang, maar om iets wat je zelf ook wel weet en ws niet happy mee bent, en wat even tijd nodig heeft zich te herstellen, nog eens lekker in te wrijven is wel heel bot.
En ik vind dat jij nogal overtrokken reageert als het gaat om de lengte van het haar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Brunette het volgende:
[..]
echt niet?
ook niet dat je gewoon wat langer moet wachten ?![]()
Ummm... je zegt hetzelf al... Ze zijn onverzorgd... Lang haar is geen tovermiddel hoor. Ma Tokkie zag er niet uit, terwijl ze toch lang haar hadquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:17 schreef woniya het volgende:
Is haarlengte echt zo belangrijk? Ik zie namelijk veel onverzorgde onaantrekkelijk geklede vrouwen op het schoolplein staan als ik mijn kids ga halen. Sommigen hebben sliertig vet (weliswaar lang) en plat haar tot over de schouders en niets aan hun uiterlijk gedaan, geen spoortje make up, hobbezakkige kleding. Dan hebben ze wel lang haar maar voor de rest vind ik ze onaantrekkelijk.(Ik steek mijn haar altijd op als ik een slechte haar dag heb en dat staat erg leuk vind ik zelf, je moet wel wat aan lang haar doen wil het leuk staan) In ieder geval keek de glazenwasser die aan het werk was bij school de hele tijd naar het groepje dames waarmee ik stond te praten en de meesten hadden kort haar, maar wel leuke figuren, beetje make up, lekker luchtje en aantrekkelijk gekleed. De glazenwasser is een leuk type, dus is vast wel wat gewend.
Jawel hoor... Lang haar > Kort haarquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef petitlapin2 het volgende:
de lengte van het haar lijkt me niet zo belangrijk... alle lengtes kunnen mooi zijn, je kan er niets generaliserend over zeggen.
Ik ga ervan uit dat die jongen al lang haar had toen ze elkaar leerden kennen.quote:Trouwens vind ik het wel grappig dat er ooit een topic was over een jongen met lang haar van wie de vriendin eiste dat hij het kort knipte. toen zeiden alle mannen: ze moet je maar nemen zoals je bent, wat maakt de lengte van je haar nu uit. Als ze je hiervoor dumpt, zie je ze niet graag.
De mannen zelf mogen aan de vrouwen precies hogere eisen opleggen. Zij worden precies HELEMAAL niet meer geil van een dame met kort haar ... bizar allemaal
das mooiquote:
Hoe ik eruitzie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd hoe jij er uit ziet....want het is natuurlijk ook wel prettig als manlief een gezonde levenstijl blijft volgen....
Ja... als ze lui wordenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:21 schreef PsyCha het volgende:
Het was toch zo dat vrouwen hun haar kort knippen na een traumatische gebeurtenis ofzo.
Vrouwen worden lui na een traumatische ervaring en knippen daardoor hun haar?quote:
You're twisting my words...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen worden lui na een traumatische ervaring en knippen daardoor hun haar?![]()
Goede, sjit ik moet naar de kapper.
En dan shag rokenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:06 schreef fratsman het volgende:
Overigens klitten zulke vrouwen ook direct samen. Mijn moeder heeft daar altijd een leuke anekdote over.
Mijn moeder werkt op een kantoor, en toen ik naar de basisschool ging, werkte zij voor halve dagen. Zij had gewoon blond halflang haar en moest voor haar werk dus ook verzorgd gekleed erbij lopen.
quote van mijn moeder:
[..]
en zij werd dan altijd vreemd/boos aangekeken.rare wijven...
Ik denk ook dat het er aan ligt dat zulke vrouwen niet meer aantrekkelijk willen zijn, zowel voor hun man als voor de buitenwereld. Mijn schoonmoeder heeft ook zo'n rattenkapsel, dus als mijn vriendin het lef heeft om het ook zo te kortwieken, ben ik weg...
Sea Of Love als in mijn favo-politie/misdaadfilm (Al Pacinoquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef Gstyles het volgende:
[..]
das mooien sea of love.. is dat je bijnaam?
![]()
nu komt de vraag.. ben jij ook mooi?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sea Of Love als in mijn favo-politie/misdaadfilm (Al PacinoEllen Barkin) natuurlijk....nummertje van The Platters ook erg mooi
![]()
Tegen mannen met vrouwen met kort haar zeg ik altijd ' Hebben is houden'...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef E_L_V het volgende:
Tja ik heb dan wel geen kinderen, maar wel kort haar. En mn vriend vindt het hartstikke leuk! Krijg genoeg complimentjes van mensen om mij heen die het korte koppie erg leuk vinden staan. En nee heb geen traumatische gebeurtenis gehad![]()
En het scheelt dat je veel minder spinnewebben aan het plafond hebt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef E_L_V het volgende:
Tja ik heb dan wel geen kinderen, maar wel kort haar. En mn vriend vindt het hartstikke leuk! Krijg genoeg complimentjes van mensen om mij heen die het korte koppie erg leuk vinden staan. En nee heb geen traumatische gebeurtenis gehad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |