Zegt meneer ik ben 27 en heb nog niemand gevondenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Onze vrouwenkenner is er ook weer ...![]()
Joe haf meel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nwe ronde, nwe kansen
[..]
was eerst 18 juni, nu heb ik al iets anders![]()
dus nog nader te bepalen, als alle mails binnen zijn zal ik 2 data (eind juni) voorstellen
ben nu lunchen![]()
Same herequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef kratjuh het volgende:
Thanks OPM![]()
Al bijna 10 minuten zitten F5'en ... Arm toetsenbordje van me ..
Iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Onze vrouwenkenner is er ook weer ...![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Iddze mogen van mij best een traantje wegpinken als ze zonder glijmiddel hard anaal worden genomen.
Afspuiten is meteen zo rigoreus.![]()
Stembanden verwijderen maakt het ook al draagbaarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Iddze mogen van mij best een traantje wegpinken als ze zonder glijmiddel hard anaal worden genomen.
Afspuiten is meteen zo rigoreus.![]()
Je moet nog een hoop leren he knul?quote:
het knaapje is nog jongquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je moet nog een hoop leren he knul?![]()
WTF?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit Foc MC was...
Ja toch wel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit Foc MC was...
Best moeilijk idd, ze zitten hemelsbreed toch zeker een cm of 7 bij elkaar vandaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zal toch zweren dat ik de c k had in gedrukt.![]()
Ik heb er zelf ook nog geen wetenschappelijk verklaring voor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Best moeilijk idd, ze zitten hemelsbreed toch zeker een cm of 7 bij elkaar vandaan.
nu iig wel mail verstuurdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Was gemeld in de betreffende post![]()
opm at post punt com
hmm, dan moet ik ff kjiken of ik kan... moet dan waarschijnlijk werkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
verzoek gekregen om BBQ op 25 juni te doen
Hmm kan misschien wel.. heb die week ervoor tentamensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
U riepquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
RRRREEEEEEEBBBBBEEEEEEEEELLLLLLLLLL
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/134429/
als je dat moet laten doen door een bedrijf kost het je wel erg veel geldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
U riep![]()
Dank u, dank u.......![]()
Al die onderdelen dus zoeken, topkuipje moet zowiezo overgespoten worden
en ik moet iemand hebben die wil knutselen......en snel graag.....niet dat ik het hele seizoen niet meer kan rijden....'t kost nogal wat tijd lijkt me zo
![]()
Hoeveel aanmeldingen heb je inmiddels?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
ziet er naar uit dat we echt gaan BBQnoeien binnenkort
![]()
Dan is het TT man, dus dan regent het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Jah......maar ik kan dat allemaal nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je dat moet laten doen door een bedrijf kost het je wel erg veel geld
en zoveel geknutsel lijkt het mij nou ook niet als ik het zo lees![]()
Geen handige kerel binnen handbereik die je even lief aan kan kijken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jah......maar ik kan dat allemaal niet![]()
![]()
![]()
Stuk of 7quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:24 schreef hollander172 het volgende:
Hoeveel aanmeldingen heb je inmiddels?
Hollander meldt zich aan voor de klus?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen handige kerel binnen handbereik die je even lief aan kan kijken?
Doe maar 25 juli, dan heb ik mijn papiertje tenminstequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Stuk of 7en ik verwacht er nog wel een paar bij
25 juni kan trouwens niet: Ninja meetthx, pimb
Nope, aan de koplampen van vrouwen wil ik best wat sleutelen maar die van motoren blijf ik lekker van af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hollander meldt zich aan voor de klus?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, aan de koplampen van vrouwen wil ik best wat sleutelen maar die van motoren blijf ik lekker van af.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Al surfend op marktplaats met als zoekopdracht "streetfighter" kom je toch wat lelijk apart spul tegen![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
.. Lars... zou die collega niet een ander probleem hebben denk je?![]()
ja, mag ik ook mee doen bij de BBQ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
![]()
Niet verslapenbewust langer in bed blijven liggen, vrijdags is het toch altijd rustiger op de weg en ben aardig toe aan weekend
Oja, ik had eerder iets gepost over een BBQ in Arnhemaanmelden kon via mijn mail: 0,0 aanmeldingen
Kom op, je kan hetquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:10 schreef bwt het volgende:
zo, en nu eindelijk dat schakelpookje halen
Nou zeg, na 281 deeltjes meeposten vind ik het onderhand tijd dat jij meer smilies gebruiktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:10 schreef bwt het volgende:
Het is toch een 1100-Blok met 32K Kmquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
Bijgelezen tot...![]()
[..]
Die staat dus ook al -dat ik hem zag- 1.5 jaar te koop. Wat idd niet zo raar is.
Vrouwen die janken moeten serieus genomen worden, zoietsquote:.. Lars... zou die collega niet een ander probleem hebben denk je?![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:35 schreef Rib-i het volgende:
Vrouwen die janken moeten serieus genomen worden, zoiets![]()
![]()
Dr. Phil toch.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:16 schreef hollander172 het volgende:Zoals?
Als ze d'r zin niet krijgt gaat ze huilie doen, meer zie ik er eigenlijk niet in.
Leest leuk weg hoor al die meningen, maar het is wel een beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:43 schreef hollander172 het volgende:Geef ze een reden zoals ik al eerder aangaf.
Teringjantje, is het alweer zo laat, ik schuif net aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:29 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer terug van z'n gebarbeknoeiNadeel:richard heeft en gruwelijke hekel aan wachten op z'n eten
.Voordeel:het barbeknoeien werd gedaan,nog een voordeel:er was ook beenham
.Heb me daar maar aan klem zitten te vreten.Hoefde je niet op te wachten ook
.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou zeg, na 281 deeltjes meeposten vind ik het onderhand tijd dat jij meer smilies gebruikt
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dr. Phil toch.![]()
Ik hoef jou toch niets uit te leggen...
Sommige vrouwen moet je een beetje "pamperen", vertroetelen, ondersteunen.
Misschien ging ze wel gewoon met ruzie van huis, en had ze het daarom gewoon even moeilijk on the job.![]()
Een helder gesprek brengt ook vaak licht in de zaak.
Andere opties zijn slecht samenwerken, veel stress ~burn out etc.
[..]
Leest leuk weg hoor al die meningen, maar het is wel een beetje kort door de bocht.![]()
Anyway, ik ben er niet bij, en ken haar ook niet.En ws wil ik haar niet kennen ook.
WB vind wel dat veel mensen alleen aan zichzelf denken, en ook nog eens klagen dat anderen dat doen..onbegrip etc.
[..]
Teringjantje, is het alweer zo laat, ik schuif net aan.![]()
Lolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vooral om iemand mee achterop te nemen![]()
.
Ik zou persoonlijk dan eerder voor en Buell gaan.Hebben ook een Harley blok,maar rijden net iets sportieverquote:
zoals dat linkje van rib-iquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk dan eerder voor en Buell gaan.Hebben ook een Harley blok,maar rijden net iets sportiever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:55 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Klik
Ik ga straks huilen, mischien krijg ik 'm dan![]()
Ik weet trouwens niet of een Wave nou veel geiler is dan de ringschijf die er ori op zit.
![]()
Dat je dat niet eerder gedaan hebt zegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:10 schreef bwt het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, ik maak de post open, zit mijn ontslagbrief erbij.
Is dat goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk dan eerder voor en Buell gaan.Hebben ook een Harley blok,maar rijden net iets sportiever.
Zoals die bij jou in je icoon staat te draaien is wel een heel mooi dingquote:
Poserquote:
Had tijd zat om het te doen, vond het alleen zielig voor julliequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:02 schreef bwt het volgende:
Gelukkig zijn er nog anderen die hem tegenhouden om 5 op een rij te halen
Die van mijn icoon is de XB12ss ligtning, das de grotre, daar pas ik op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zoals die bij jou in je icoon staat te draaien is wel een heel mooi ding![]()
Heeft ook een transparante tank geloof ik he?
quote:
Is ook lastig om bij zo'n motorblok van Harley Davidson er fatsoenlijk een motorfiets omheen te vouwen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef -XX- het volgende:
Ik vind die Buell maar een vreemde vorm hebben![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
Dr. Phil toch.![]()
Ik hoef jou toch niets uit te leggen...
Sommige vrouwen moet je een beetje "pamperen", vertroetelen, ondersteunen.
Misschien ging ze wel gewoon met ruzie van huis, en had ze het daarom gewoon even moeilijk on the job.![]()
Een helder gesprek brengt ook vaak licht in de zaak.
Andere opties zijn slecht samenwerken, veel stress ~burn out etc.
Janken op je werk is als kogels ontwijken als bodyguard, unforgivable maar sommigen komen er met een sterk verhaal wel mee weg.quote:Leest leuk weg hoor al die meningen, maar het is wel een beetje kort door de bocht.![]()
Persoonlijke aanval vind ik altijd leuk (dat weet je) verdiep het eens zou ik zeggen.quote:Anyway, ik ben er niet bij, en ken haar ook niet.En ws wil ik haar niet kennen ook.
WB vind wel dat veel mensen alleen aan zichzelf denken, en ook nog eens klagen dat anderen dat doen..onbegrip etc.
Het komt dan ook uit de fabrieken van Harley.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef -XX- het volgende:
Ik vind die Buell maar een vreemde vorm hebben![]()
Pic?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef hollander172 het volgende:
Je zou trouwens bijna zeggen dat je haar kent, please admit you don't.![]()
Erik Buell is heel wat jaartjes zelfstandig geweest voordat Harley Davidson zijn bedrijf kocht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef hollander172 het volgende:
Het komt dan ook uit de fabrieken van Harley.
Scheelt wel in gyroscopisch effectquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.Ik weet trouwens niet of een Wave nou veel geiler is dan de ringschijf die er ori op zit.
![]()
Jij rijdt Buell?quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:15 schreef BazzieK het volgende:
Ga maar eens slapen, over een paar uur vaders nieuwe motor ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |