Tis niet voor niks een slowchat..quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Vind het maar niks al die jonge gasten die hier zomaar mee komen lullen zonder rijbewijs
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Tis niet voor niks een slowchat..![]()
[TK] Honda MT5 1986 orgineel en goede staat, 675,-quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
![]()
Brommertje kopen trouwens ? special price for you...![]()
Laat maar dan..iig wel het juiste merkquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[TK] Honda MT5 1986 orgineel en goede staat, 675,-
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:01 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Laat maar dan..iig wel het juiste merk![]()
ze hebben ook geen re-zpect voor El P.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
arghlekker hoor, school
net klaar met een case die ingeleverd moest worden
ben op maar voldaan
[..]
ze hebben ook geen re-zpect voor El P.![]()
nest
don't push it mate, opbokken met die brommerquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ging niet om dat ik em hier kwijt moest, maar omdat flip vroeg of ik een brommer wilde kopenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
don't push it mate, opbokken met die brommeren geen RBW en een brommer, heb je die ZX wel echt??? Kom een keer naar een meet met die MT, dan kunnen we hem ritueel in elkaar beuken
nou vooruit dan maar, maar wel snel je rbw halen dan he!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ging niet om dat ik em hier kwijt moest, maar omdat flip vroeg of ik een brommer wilde kopen
Is wel de bedoeling hequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar, maar wel snel je rbw halen dan he!!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Al surfend op marktplaats met als zoekopdracht "streetfighter" kom je toch wat lelijk apart spul tegen![]()
-
Omgebouwde ZZR 1100 uit 1992. Banden, ketting, tandwielen etc prima. +/- 32000 km gelopen. Ombouw naar streetfighter.
Matzwart met blanke lak eroverheen.
Op de foto is de Motor nog Camouflage look.
Complete Devil 4 in 1
Een beul van een motor met heel veel vermogen en erg goede wegligging.
-
De prijs danquote:
Heb je de weersverwachting voor de komende dagen al gezienquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef richardgie het volgende:
Tering wat een k** dag vandaag zeg.Moest eerst zelf aan de drukpers omdat er een moeilijk klusje gedraaid moest worden,dus dat betekend echt werken
,vervolgens naar Baarn waar ik bestuurslid van dienst was en geen barmedewerker
had en geen kaartenbureau medewerker
,en vervolgens een pijn in m'n rug van heb ik jou daar
,en verder zo moe als een hond.Nou ja nog 3 dagen werken en dan op kamp met motorclub Nieuwegein en m'n zuster,zwager en dat getijsem
.
Trustenquote:
Nee,hoezo?Wordt het slecht dan?Hopelijk niet zegquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De prijs dan![]()
[..]
Heb je de weersverwachting voor de komende dagen al gezien![]()
[..]
Trusten
Hier in Tilburg regent het inmiddelsquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,hoezo?Wordt het slecht dan?Hopelijk niet zeg.
Hopelijk wel,als het vanaf komende Donderdag maar droog is.Anders kan ik 4 dagen "de wielen van de bus "gaan zitten spelenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hier in Tilburg regent het inmiddels
[afbeelding]
Hopelijk valt het wel mee en zitten ze er weer naast![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een transalpquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor dat geld koop je een goed rijdende motor
Mooi kut geregeld dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef richardgie het volgende:
vervolgens naar Baarn waar ik bestuurslid van dienst was en geen barmedewerkerhad en geen kaartenbureau medewerker
![]()
PICS!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor de bar hebben ze trouwens voor een sloeberloontje een studente ingehuurd.![]()
Valt vies tegen, dikke tieten maar alleen volk van boven de 40 geilt er op.quote:
Wat is er mis met dikke tetten .. ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt vies tegen, dikke tieten maar alleen volk van boven de 40 geilt er op.![]()
Mompelt iets over vlag ...jute zak.....vaderland,......quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat is er mis met dikke tetten .. ?
Of heeft ze gewoon een rotkop ..
Mijn persoonlijke mening laat ik er even buitenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat is er mis met dikke tetten .. ?
Of heeft ze gewoon een rotkop ..
^^ with stupidquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mompelt iets over vlag ...jute zak.....vaderland,......![]()
![]()
Moet ze maar aan wennen .. Welkom in de echte wereld, wordt ze hard van ..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening laat ik er even buitenvriendinlief hoeft in ieder geval nergens bang voor te zijn.
![]()
Even een issue hier neerleggen hoor, hoe normaal is het dat een vrouw van 27 gaat zitten janken omdat haar plannen gewijzigd worden?(coordinatrice alhier)
Ik weet dat ik een botte lul benmaar ik kreeg net weer een verwijt dat ik te grof zou zijn?
Weinig zin om een volwassen kleuter te gaan zitten troosten eigenlijk.![]()
![]()
Exact wat ik tegen haar heb gezegdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet ze maar aan wennen .. Welkom in de echte wereld, wordt ze hard van ..
Das niet normaal, maar vrouwen zijn niet normaalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening laat ik er even buitenvriendinlief hoeft in ieder geval nergens bang voor te zijn.
![]()
Even een issue hier neerleggen hoor, hoe normaal is het dat een vrouw van 27 gaat zitten janken omdat haar plannen gewijzigd worden?(coordinatrice alhier)
Ik weet dat ik een botte lul benmaar ik kreeg net weer een verwijt dat ik te grof zou zijn?
Weinig zin om een volwassen kleuter te gaan zitten troosten eigenlijk.![]()
![]()
Wat is een hoentjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Één goeiemorgen![]()
Ben weer zo fit als een hoentje![]()
Alleen jammer van dat kutweer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |