Fuck it, gewoon knielen boven een amsterdammertje.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Fuck it, gewoon knielen boven een amsterdammertje.
Zolang jij maar weet wie hier de "pimp my circuitfotograaf" isquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey relatief nieuwe lullo, als je maar wel weet dat we al een huisclown hebben en dat ben ik
[..]
Kan je bijde gebruiken (wat ik begreep, snel ff doorgebladerd)quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef BazzieK het volgende:
Zit net de test van de FJR1300AS te lezen in de moto73, zonder koppelingshandel dus. Dus wat zie je bij de intro, een foto van 2 A4tjes breed van een FJR met koppelingshandel
Nee je kan zowel met stuur en voet schakelen maar er zit echt geen koppelinghandel opquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je bijde gebruiken (wat ik begreep, snel ff doorgebladerd)
Voor jullie is het gewoon Hicham-hok, voor de rest is het meneerHicham-hokquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zolang jij maar weet wie hier de "pimp my circuitfotograaf" is
Hoe heten die dingen waar jij bij vlagen in stond te vlaggen??
Circuithuisjes? Het Hichamhok??
![]()
Naar rechts sturen is omhoog schakelen, naar links sturen is omlaag?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee je kan zowel met stuur en voet schakelen maar er zit echt geen koppelinghandel op
True true > zie mijn editquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee je kan zowel met stuur en voet schakelen maar er zit echt geen koppelinghandel op
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef hicham het volgende:
http://www.break.com/movies/pervertedjustice14.html
Met knopjes op het stuur smartassquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor jullie is het gewoon Hicham-hok, voor de rest is het meneerHicham-hok
Baanpost
[..]
Naar rechts sturen is omhoog schakelen, naar links sturen is omlaag?
Ach ja moto73 zal wel lekker lui zijn geweestquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je bijde gebruiken (wat ik begreep, snel ff doorgebladerd)
-edit-
Verhip, je hebt gelijk.
In de motorplus staat ie ook (grote foto) maar dan wel zonder koppelingshendel. (wel schakel pookje)
Zelfs het gefotosoep op die foto is baggerquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja moto73 zal wel lekker lui zijn geweest![]()
Inderdaad maar vindt het zowiezo een steeds slechter blad worden, gaat steeds meer de richting van een reclamefolder op.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zelfs het gefotosoep op die foto is bagger
motoplus is anders wel oké. Altans tot nu toe. Staan ook wat vaker andere zaken is, zoals kleding tests, laarzen, laarzen test en sleuteltips. (nee geen spamquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inderdaad maar vindt het zowiezo een steeds slechter blad worden, gaat steeds meer de richting van een reclamefolder op.
Ach ja dan dat maar eens proberen een keerquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
motoplus is anders wel oké. Altans tot nu toe. Staan ook wat vaker andere zaken is, zoals kleding tests, laarzen, laarzen test en sleuteltips. (nee geen spam)
plusminus 15 van de 100 pagina's is race en cros verslag. incl spam-pagina'squote:Op donderdag 18 mei 2006 15:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja dan dat maar eens proberen een keerHopelijk staan daar geen elleloze race verhalen in. Dat kijk ik namelijk wel lekker op TV
Ah dat is wel jammerquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
plusminus 15 van de 100 pagina's is race en cros verslag. incl spam-pagina's
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef hicham het volgende:
Het Fok!MC motorbladquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan het natuurlijk niet mooier gaan maken dan dat het is.
Je maakt wat mee als vredestein michelin band.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
*knip*
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
Stilte voor de storm
Naja, dan maar even vertellen dat ik eergisteren bijna met het kettingslot door m'n achterwiel en om een paal heen ben weggeredenHad in de ochtend al de hoes van m'n motor gehaald en toen ik even later naar school ging, nam ik voor het gemak aan dat ik toen ook het slot had losgehaald. Ik was al helemaal klaar om te gaan, motor gestart, sta op het punt de motor in z'n 1 te zetten en weg te rijden. Ik dus alvast beetje naar voren en voelde een lichte weerstand. Dat i.c.m. met een langsfietsende jongen die heel raar naar mij keek (
zeg dan ook gelijk iets ipv alleen raar te kijken!
![]()
) checkte ik toch maar even of het slot nog om m'n achterwiel zat. Ja dus
Heel nonchalant dat ding weggehaald en weggereden
Tijdje later in de stad nog bijna van m'n sokken afgereden. 1 baansweg veranderde naar 2 banen net voor een stoplicht. Auto gaat in de linkerrij staan, ik wil naar de rechterrij en net als ik naast hem rij besluit hij ook maar voor de rechterrij te gaanIk meteen in de remmen en met de linkerkant van m'n stuur z'n spiegel naar voren geklapt. Hij had het gelukkig ook meteen door en remde op tijd. Daarna kreeg ik een heel onschuldig en excuserend gezicht toegeworpen, priceless
Zit dan ook niet niet-handsfree te bellen in de auto lullo
Nog even daarvoor vond een fietster het nodig om door rood te fietsen. Het eerste gedeelte haalde ze wel, het tweede gedeelte (trambaan) werd wat lastiger omdat er net een taxi aankwam. Man kwaad en toeteren. Zij stond daar een beetje voor lul en klem tussen de trambaan en autobaan. Taxi kan er nog langs en als de baan leeg is wil ze verder fietsen pleurt ze zo van d'r fiets afWheheh, dat zal je leren door rood te fietsen kutwijf
![]()
Jaja, soms heb ik van die enerverende dagen
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Besef me trouwens dat ik een of zwart of spiegelvizier moet kopen anders neemt niemand me serieus met die kop van me
Piccie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:18 schreef BazzieK het volgende:
Besef me trouwens dat ik een of zwart of spiegelvizier moet kopen anders neemt niemand me serieus met die kop van me
Waarom denk je dat het merendeel hier met spiegelende of donkere vizieren rijdt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
En, nog gelukt om te burnen of bakte je er niks vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ook weer terug, met een nieuwe achterband en schone olie (nu half synthetisch) en oliefilter![]()
Kreeg er gratis een portie koppijn bij.. denk dat ik zo maar even ga liggen![]()
quote:
hmm, moest ik misschien ook maar eens aanschaffenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het merendeel hier met spiegelende of donkere vizieren rijdt?
De vorige keer ging het stukken beter.. maar het waaide ook hardquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
En, nog gelukt om te burnen of bakte je er niks van
Noem je mij hopeloos?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, moest ik misschien ook maar eens aanschaffen![]()
hoewel... met een gs'je onder m'n kont, toch wel hopeloos![]()
Is de windkracht van invloed op je burn-out skillzzzzquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
De vorige keer ging het stukken beter.. maar het waaide ook hard![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
De vorige keer ging het stukken beter.. maar het waaide ook hard![]()
[..]
Noem je mij hopeloos?![]()
![]()
Wel over de mate van kwaliteit.. vorige keer was het bijna windstil en toen kwam ik zelf in een rookwolk terechtquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Is de windkracht van invloed op je burn-out skillzzzz
En gisteren ook nog als BaCo gewerktquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
Stilte voor de storm
- heeeeeeeeel verhaal -
Ik ken wel een neger die je serieus wil nemen, hoef je geen helm voor op te zettenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Moet je de volgende keer in een garagebox doen of bij de garagequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wel over de mate van kwaliteit.. vorige keer was het bijna windstil en toen kwam ik zelf in een rookwolk terecht![]()
Nu waaide het heel snel weg![]()
Nou, dat was niet veul neequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Filmpjuuuh![]()
Als jullie hem kunnen zien tenminste, heb hem gehost als private
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar helpt zelfs een donker vizier niet tegen
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ken wel een neger die je serieus wil nemen, hoef je geen helm voor op te zetten
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee inderdaad, buhuhuhuhuhuhuhuhuhu![]()
Ik ga even pitten, tot later![]()
Noem je dat oproken?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Filmpjuuuh![]()
Als jullie hem kunnen zien tenminste, heb hem gehost als private
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Noem je dat oproken?
Leuk, heel leuk ... voor me to p00b on
Voor een dergelijke burn-out hoef je echt niet te wachten tot je je banden gaat vervangen
/Mr. Positive![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:17 schreef Macchia_Nera het volgende:
Zucht was het maar volgende week..heb echt mega veel zin om te gaan lessen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |