Hier in Tilburg regent het inmiddelsquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,hoezo?Wordt het slecht dan?Hopelijk niet zeg.
Hopelijk wel,als het vanaf komende Donderdag maar droog is.Anders kan ik 4 dagen "de wielen van de bus "gaan zitten spelenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hier in Tilburg regent het inmiddels
[afbeelding]
Hopelijk valt het wel mee en zitten ze er weer naast![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[TK] Honda MT5 1986 orgineel en goede staat, 675,-
Niet iedereen wil een transalpquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor dat geld koop je een goed rijdende motor
Mooi kut geregeld dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef richardgie het volgende:
vervolgens naar Baarn waar ik bestuurslid van dienst was en geen barmedewerkerhad en geen kaartenbureau medewerker
![]()
PICS!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor de bar hebben ze trouwens voor een sloeberloontje een studente ingehuurd.![]()
Valt vies tegen, dikke tieten maar alleen volk van boven de 40 geilt er op.quote:
Wat is er mis met dikke tetten .. ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt vies tegen, dikke tieten maar alleen volk van boven de 40 geilt er op.![]()
Mompelt iets over vlag ...jute zak.....vaderland,......quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat is er mis met dikke tetten .. ?
Of heeft ze gewoon een rotkop ..
Mijn persoonlijke mening laat ik er even buitenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat is er mis met dikke tetten .. ?
Of heeft ze gewoon een rotkop ..
^^ with stupidquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mompelt iets over vlag ...jute zak.....vaderland,......![]()
![]()
Moet ze maar aan wennen .. Welkom in de echte wereld, wordt ze hard van ..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening laat ik er even buitenvriendinlief hoeft in ieder geval nergens bang voor te zijn.
![]()
Even een issue hier neerleggen hoor, hoe normaal is het dat een vrouw van 27 gaat zitten janken omdat haar plannen gewijzigd worden?(coordinatrice alhier)
Ik weet dat ik een botte lul benmaar ik kreeg net weer een verwijt dat ik te grof zou zijn?
Weinig zin om een volwassen kleuter te gaan zitten troosten eigenlijk.![]()
![]()
Exact wat ik tegen haar heb gezegdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet ze maar aan wennen .. Welkom in de echte wereld, wordt ze hard van ..
Das niet normaal, maar vrouwen zijn niet normaalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening laat ik er even buitenvriendinlief hoeft in ieder geval nergens bang voor te zijn.
![]()
Even een issue hier neerleggen hoor, hoe normaal is het dat een vrouw van 27 gaat zitten janken omdat haar plannen gewijzigd worden?(coordinatrice alhier)
Ik weet dat ik een botte lul benmaar ik kreeg net weer een verwijt dat ik te grof zou zijn?
Weinig zin om een volwassen kleuter te gaan zitten troosten eigenlijk.![]()
![]()
Wat is een hoentjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Één goeiemorgen![]()
Ben weer zo fit als een hoentje![]()
Alleen jammer van dat kutweer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |