Ik lok niks uit, dit is een Ajax topic. Als ik wat uit zou willen lokken, zou ik dat in het Feyenoord-topic moeten doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je wilt dat hun stoppen met posten en nog lok je het uit in de laatste regel van je post daar heb je ook niets aan dan hé![]()
Tuurlijk lok je hun nu wel uit door Feyenoord een subtopper te noemenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik lok niks uit, dit is een Ajax topic. Als ik wat uit zou willen lokken, zou ik dat in het Feyenoord-topic moeten doen.
Kut en de laatste is geweldig?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:55 schreef Robar het volgende:
Ik vind de laatste 50 reacties hier toch typerend voor dit laatste jaar van Ajax
Dat valt heel erg mee met dat "koude" club.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:49 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik het mooi vond hoe Blind gesteund en beschermt is door de supporters. Niet gewend van zo'n koude club.
Vraag dat 'ns aan de moderators. Ik heb hier één keer wat getrolld tijdens de play-off wedstrijden en ik kreeg meteen een weekban. Dirkje doet niet anders dan trollen en heeft nog nooit een ban gehad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:56 schreef tha_dark het volgende:
Hoe krijgt D-K het toch elke keer weer voor elkaar om een Ajax topic te verkloten zonder een x een flinke ban aan zijn broek te krijgen?
DK heeft idd wel opvallend veel krediet bij de moderatorsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vraag dat 'ns aan de moderators. Ik heb hier één keer wat getrolld tijdens de play-off wedstrijden en ik kreeg meteen een weekban. Dirkje doet niet anders dan trollen en heeft nog nooit een ban gehad.
Echt een goed beleid hier op fok.
Ik vind dit nou niet direct agressief overkomenquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dit nou niet direct agressief overkomen
Voor hetzelfde geld hebben ze het over een goede tandarts en laat Japie even zijn kronen zien
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dit nou niet direct agressief overkomen
Voor hetzelfde geld hebben ze het over een goede tandarts en laat Japie even zijn kronen zien
Ja, je hebt wel gelijk. Moest alleen weer aan dit mooie beeld terugdenken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
Meer dat Davids het altijd heeft en Stam alleen als het echt nodig is.![]()
Die blik in de ogen van die andere spelerquote:
Kun je ook het hele artikel (in grote lijnen) vertalen? Staat volgens mij wel wat leuke info over ten Cate in.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Ajax opent trouwens het seizoen van Barça, om de Joan Gamper trofee.
Bron
quote:"Wat wij nu zonder u zullen doen?"
Het goed van Tien Cate verlaat tot ziens emptiness moeilijk om in azulgranakleren te behandelen
Ajax DE Henk zal de rivaal van Barça in trophy Joan Gamper van deze zomer zijn
19/05/06 03:00 h.Víctor Valdés werd met zo veel enthousiasme aan Henk niets anders tien Cate omhelst om de kampioen Barça van Europa af te kondigen dat van toevallige vorm de neus van de trainer sloeg, die van losbandige vorm begon af te tappen. Daar vierden zij allen de overwinning en wanhopige Henk die de bloeding met handdoeken en verband proberen te beperken. In die seconden van spanning leefde het geheugen van drie jaar met overvolle intensiteit. Tien Cate laten Barça Ajax DE Amsterdam, de rivaal opleiden die Joan Laporta zoals rivaal van de zomer van het oostengamper van Joan heeft gekozen.
"Wat wij nu zonder tí zullen doen?", maken zij van spontane vormbarsten los zoals Ronaldinho, Etóo of Messi wanneer het kennen van het nieuws. En het is dat het werk van Henk zijn tien Cate aangezien de tweede trainer zich niet tot directe voorbereidende zittingen, in de tactiek beperkt beïnvloeden om informatie van rivalen te gebruiken of te maken, de Nederlanders hart van kleren geworden die een basisstuk verliezen. Henk heeft van tweede vader, vriend, adviseur uitgeoefend maar ook heeft het het geweten om ernstig te zetten wanneer één of ander detail niet heeft tevredengesteld.
Het saldo Cate en Rijkaard van tien. Henk is explosieve passional, direct, zoals veel dat Etóo zelfs zijn overdreven schreeuwen van geest imiteert. De tweede trainer van Barça is basis geweest om het goede broodje te verkrijgen dat nu in kleren wordt geademd. Hij was hij die een dag aan Etóo en Ronaldinho vergde om te verzoeken aan hen om dat zij niet in de val vielen waarvan zij aan hen wilden onder ogen zien. Hij heeft speciaal die indomitable leeuw die Etóo is, heeft gemaakt hem meer fort behandeld.
Verdedigen gelovig van Valdés
Ronnie roept "Paus aan hem", gaat Bommel weet dat het van passage aan hem moet het gemiddelde nemen Wereldwijd, Messi aan zo veel klusje het met Henk zoals met zijn moeder. Gio heeft in Henk een vriend, Víctor aan het meest gelovig van zijn verdedigers. Fantastische tactische, grote motivador van groepen, bladerenvacio in kleren moeilijk te behandelen. Haar vrouw zou in Barcelona verkozen hebben te volgen, verlaat hij hier een deel van haar hart.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb ook maar ff worldlingo.com gebruikt om er een klein beetje wijzer uit te worden, maar echt geweldig is het niet
Kijk maar wat je er van kan maken
[..]
Tien Catequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb ook maar ff worldlingo.com gebruikt om er een klein beetje wijzer uit te worden, maar echt geweldig is het niet
Kijk maar wat je er van kan maken
[..]
quote:Ali B in Oranje
Rapper op de middenstip
Ali B zingt het officiële voetballied voor Nederland van de WK 2006. 'Wij houden van Oranje', de klassieker van André Hazes wordt vlak voor het begin van het toernooi opnieuw uitgebracht.
Het initiatief komt van Radio 538 dj's Ruud de Wild en Edwin Evers, die het idee volgens eigen zeggen 'tijdens een potje tafelvoetbal' kregen. Niet geheel ontoevallig is 538 mediapartner van de KNVB en zo bleek het geen probleem om de voetbalbond over de streep te krijgen.
Rachel Hazes vond het ook allemaal okee en Ali B staat zijn gedeelte van de opbrengst van de single af aan de Cruyff Foundation van Johan Cruyff. Prima geregeld dus. De single is vanaf 22 mei exclusief verkrijgbaar als download via Radio 538 en ligt vanaf 2 juni in de winkels, precies een week voor het begin van WK. De track ging donderdag in première in het programma van Ruud de Wild. In het refrein is de originele Hazes zelf te horen, Ali B rapt twee verses over onder meer de huidige WK selectie van Marco van Basten. Het is nog niet bekend of Ryan Babel in de remix een couplet voor zijn rekening gaat nemen.
vorm de neus van de trainerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:43 schreef egoTRON het volgende:
"...om de kampioen Barça van Europa af te kondigen dat van toevallige vorm de neus van de trainer sloeg, die van losbandige vorm begon af te tappen" en toen ben ik maar gestopt...
quote:- Defour en Pocognoli komen vrijwel zeker in ruil voor een aanzienlijk bedrag (tussen de 7 en 8,3 miljoen euro) + De Mul + een percentage van een evt. toekomstige verkoop
- Ogararu is nog in gesprek met Ajax
- Mendes da Silva komt vrijwel zeker, om met Maduro te concurreren
- Davids wacht op de officiele bevestiging van de komst van HTC
- Vandenborre komt, in tegenstelling tot eerdere berichten, absoluut niet. (zouden dan ook bijna een Belgisch elftal hebben )
- Ook Braafheid zou gevolgd worden
- Landzaat en Mathijsen zouden alleen bij gebrek aan betere aanbiedingen Ajax in overweging nemen, hoewel veel AZ'ers er van zijn overtuigd dat ze naar Ajax gaan.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:03 schreef stefmans het volgende:
wie is die ogararu eigenlijk?
Ja, rechtsbackquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:07 schreef stefmans het volgende:
Is dat een speler voor op de backpositie?
Dit zijn toch wel zeer positieve berichten hoor!quote:
Lijkt mij wel een aanwinst.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voornaam: George
Achternaam: Ogararu
Geboortedatum: 03-02-1980
Geboorteplaats: Boekarest, Roemenië
Nationaliteit: Roemenië
Speler van: Steaua Boekarest
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2002/03 Steaua Boekarest 23 0 Roemenie
2003/04 Steaua Boekarest 16 0 Roemenie
2004/05 Steaua Boekarest 28 2 Roemenie
Totaal 67 2
Ja klopt, dat was niet het geval met Charisteas volgens Van der Gijpquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:
Hoe zegt Van der Gijp dat altijd? Er zit een goede kop op ofzo?
De enige prijs die jullie komend seizoen pakken is de vraagprijs van Kuijtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef daaaaan het volgende:
Om een prijsok de JC-schaal is voor jullie, dan is Henks seizoen meteen geslaagd
![]()
Dat is geen prijsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef daaaaan het volgende:
Om een prijsok de JC-schaal is voor jullie, dan is Henks seizoen meteen geslaagd
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:25 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dat is geen prijsHij bedoelt de CL natuurlijk
![]()
![]()
oh god is het dromen alweer begonnen in rotterdam....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef daaaaan het volgende:
![]()
Dan mogen wij de titel en de beker ok?
![]()
Ik verwacht er nog niet al te veel van na dit seizoen.. Maar hopelijk kan ten Cate er een beetje een goed (voetballend) team van makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:26 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben bang dat de verwachtingen iets te hooggespannen zullen zijn komend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |