Ik denk dat het handiger is dat je eerst zelf je kennis op orde hebt voordat je denkt het te kunnen gebruiken in een discussie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus dat ze onder Duits recht asiel heeft gekregen maakt het allemaal minder erg?
Hoort ze eigenlijk niet te verblijven in het land waar ze asiel heeft gekregen? Hoe en wanneer is ze hierheen gekomen en onder welke naam heeft ze hier een verblijfsvergunning gekregen?
Dat kun jij dan allemaal wel vertellen toch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is dat je eerst zelf je kennis op orde hebt voordat je denkt het te kunnen gebruiken in een discussie.
Ik denk dat je je eigen topic over Karimi best zelf wel kan lezen. (quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kun jij dan allemaal wel vertellen toch?
Kut VVD, dan is Third rock from the sun op de 2e belgquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:14 schreef Sidekick het volgende:
19.33
Verdonk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef oor het volgende:
ik heb gewed op rutte, mijn vader op verdonk, wie gaat er winnen.
Wat doe jij met de komende vrije dagen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:14 schreef oor het volgende:
iemand misschien een tabelletje van een internet poll ofzo?
De NOS is wel vaker suggestief bezig.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef BigFire het volgende:
Op teletekst pagina 112 stond eerst dat Rita Verdonk gewonnen had, is nu ondertussen allang verbeterd. Wel een belachelijke fout of voorbarigheid van de NOS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |