abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:44:00 #141
3542 Gia
User under construction
pi_38401515
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:38 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

Omdat iemand ergens lid van wordt (en gewoon een geldig paspoort heeft) moet je haar hele geschiedenis nazoeken? Lijkt mij wat overdreven. Iemand op een lijst voor volksvertegenwoordiging zetten lijkt me heel wat anders.
Toen had in elk geval Nawijn in moeten grijpen. Die staat nu alleen maar te gillen dat Rita haar eruit moet gooien, terwijl hij zelf nalatig is geweest.
pi_38401605
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:30 schreef gronk het volgende:

[..]

't is maar goed dat mccarthy geband is, anders had-ie een rolberoerte gekregen
Het is toch zo ? Het gaat om een lijsttrekker, terwijl het verkiezingsprogramma nog niet eens is gemaakt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:49:52 #143
3542 Gia
User under construction
pi_38401703
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:38 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

En als het daar per ongeluk toch niet veilig is? En iemand daar gemarteld of gedood wordt? Is dat dan gewoon dikke pech ?
Als iemand in beroep gaat is dat omdat zijn verzoek is afgewezen. Dan is vastgesteld dat het land van herkomst veilig is. Dit moet uiteraard goed zijn onderzocht. Een beroepsprocedure van jaren is in die gevallen uiteindelijk alleen maar uitstel van 'executie'. Terug moeten ze dan toch.
Het gaat hier dan ook vaak over de zogenaamde gelukszoekers of bijvoorbeeld homo's die in Iran niet openlijk homo mogen zijn. Vrouwen mogen er ook niet zonder hoofddoek rondlopen. Is dat niet erg dan?
Dat bepaalde wetten in een land iemand niet aanstaan, geeft hem niet het recht om dan maar naar Nederland te komen.
Ik ben het ook niet eens met die wetten. Wat mij betreft mag in die landen ingegrepen worden. Dat heb ik liever dan al die gelukszoekers in Nederland.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:51:11 #144
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38401752
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Had PvdA ook moeten doen, dus, toen ze lid van die partij werd.
Lijkt me toch niet zo lastig om die gegevens op te vragen in Kenya en Somalië.
Ieder lid moet je natrekken op zijn / haar verleden?

En natuurlijk kan een of andere vereniging in Nederland zomaar even de burgerlijke staat raadplegen in Somalie... In welke wereld leef jij?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:54:05 #145
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38401852
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef Sidekick het volgende:

En natuurlijk kan een of andere vereniging in Nederland zomaar even de burgerlijke staat raadplegen in Somalie... In welke wereld leef jij?
Maakt niet uit, zolang d'r maar KEI- en KEIHARD wordt aangepakt!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_38402323
Gia, Gronk geeft het al aan, je moet als goed politicus zorgen dat je niet in zo`n situatie terechtkomt. Als je rechtlijnig en eerlijk bent moet je ingrijpen als er volgens jou misstanden zijn, dus niet in de ene situatie wel en de andere niet, nu speelt ze het zo dat ze het enorm jammer vindt voor Ayaan, maar dat ze echt geen uitzondering kan maken, ze kon ook niet anders, anders verliest ze het beetje geloofwaardigheid wat ze nog heeft compleet. Dan krijgt ze tegenstand van de kamer, nou ja dat had ze ook wel verwacht lijkt me en voert ze een stukje op en maakt de show uiteindelijk compleet door haar masker van eerlijkheid en rechtlijnigheid op te laten en aan te geven dat ze gedwongen is door de kamer om Ayaan niet de Nederlandse nationaliteit te ontnemen. Als je aangeeft eerlijk, rechtlijnig te zijn en niet aan klassejustitie te doen, moet je dat niet doen op het moment dat het je uitkomt, dat is niet echt `recht door zee` lijkt me. Het smerige is nog dat ze buiten dat ook nog Ayaan evenals Kalou trouwens misbruikt voor eigen propaganda, waar de simpele Nederlander helaas nog intrapt.

Het is niet zo dat ze het nooit goed doet, maar als je eenmaal een kant kiest en zo duidelijk ook naar voren wilt komen als een eerlijke, betrouwbare, rechtlijnige politicus moet je je daar ook aan houden, anders kom je in de problemen, zoals al zo vaak is gebeurd. Jammer alleen dat ze daar zo makkelijk mee wegkomt met opzichtige excuses en de domme kiezer daarin trapt.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:18:08 #147
3542 Gia
User under construction
pi_38402681
Er is er schijnbaar nog één in de kamer met een valse naam. Wordt ook niks aan gedaan. Totdat die dame weer in de schijnwerpers komt en weg gebonjourd dient te worden, natuurlijk.

De echte achtergrond van ayaan is al jaren bekend. Nawijn had hier destijds al tegen op moeten treden, maar ach, dat was toen niet zo nodig schijnbaar. Wat kan zo'n vrouwtje nu aanrichten, toch? Om dit nu allemaal op Rita af te schuiven vind ik nergens op slaan.
Ja, ze had voet bij stuk moeten houden, maar in hoeverre kun je als minister tegen een uitdrukkelijk verzoek van de premier ingaan?

Verder vind ik de rest van de kamer ook behoorlijk hypocriet.
Eerst in een debat tot diep in de nacht gaan lopen zeuren dat je toch voor een 2de kamerlid wel een uitzondering moet kunnen maken, al is het maar om problemen te voorkomen. Als dan vervolgens op verzoek van de minister-president die uitzondering inderdaad gemaakt wordt, beginnen te zeuren over klassejustitie.

Walgelijk.
pi_38402942
De hele politiek is inderdaad helaas een grote poppenkast, wat dat betreft is Verdonk een echte politica, vooraan gaan staan als er wat te halen valt, je zoveel mogelijk proberen te profileren ten koste van een ander en daarbij wat hypocrisie niet schuwen, dat is inderdaad walgelijk, nog walgelijker is het om net te doen alsof je zelf heel anders bent en toch hetzelfde te doen.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:28:34 #149
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38403014
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:18 schreef Gia het volgende:
Er is er schijnbaar nog één in de kamer met een valse naam. Wordt ook niks aan gedaan. Totdat die dame weer in de schijnwerpers komt en weg gebonjourd dient te worden, natuurlijk.
Over wie heb je het?

Zeg me dat je het niet over Karimi van GL hebt, want dan ga je al voor de zoveelste keer de fout in in dit topic.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:48:22 #150
3542 Gia
User under construction
pi_38403679
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Over wie heb je het?

Zeg me dat je het niet over Karimi van GL hebt, want dan ga je al voor de zoveelste keer de fout in in dit topic.
Dus dat ze onder Duits recht asiel heeft gekregen maakt het allemaal minder erg?

Hoort ze eigenlijk niet te verblijven in het land waar ze asiel heeft gekregen? Hoe en wanneer is ze hierheen gekomen en onder welke naam heeft ze hier een verblijfsvergunning gekregen?
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:53:46 #151
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38403908
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus dat ze onder Duits recht asiel heeft gekregen maakt het allemaal minder erg?

Hoort ze eigenlijk niet te verblijven in het land waar ze asiel heeft gekregen? Hoe en wanneer is ze hierheen gekomen en onder welke naam heeft ze hier een verblijfsvergunning gekregen?
Ik denk dat het handiger is dat je eerst zelf je kennis op orde hebt voordat je denkt het te kunnen gebruiken in een discussie.
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:03:50 #152
3542 Gia
User under construction
pi_38404354
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik denk dat het handiger is dat je eerst zelf je kennis op orde hebt voordat je denkt het te kunnen gebruiken in een discussie.
Dat kun jij dan allemaal wel vertellen toch?
Zover ik kan vinden heeft zij als politieke vluchteling asiel gekregen in Duitsland.
Ze is dan later, met hetzelfde gelogen verhaal naar nederland gekomen.

Als zij, zoals Nawijn beweert, gelogen heeft over haar vluchtverhaal, dan vind ik dat net zo erg als Ayaan en dat Irakese gezin.
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:58:03 #153
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38406357
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat kun jij dan allemaal wel vertellen toch?
Ik denk dat je je eigen topic over Karimi best zelf wel kan lezen. ( )
pi_38407532
Volgens mij heeft Gia nog niet echt door hoe de asielprocedure in Nederland momenteel in elkaar zit .
pi_38416005
Hoe laat wordt het bekend?
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:14:32 #156
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38416059
19.33
pi_38416136
Ok, bedankt
pi_38416252
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:14 schreef Sidekick het volgende:
19.33
Kut VVD, dan is Third rock from the sun op de 2e belg
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:06:09 #159
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38417593
ik heb gewed op rutte, mijn vader op verdonk, wie gaat er winnen .
OOЯ
pi_38417751
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef oor het volgende:
ik heb gewed op rutte, mijn vader op verdonk, wie gaat er winnen .
Verdonk!
live life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')