Toen had in elk geval Nawijn in moeten grijpen. Die staat nu alleen maar te gillen dat Rita haar eruit moet gooien, terwijl hij zelf nalatig is geweest.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:38 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Omdat iemand ergens lid van wordt (en gewoon een geldig paspoort heeft) moet je haar hele geschiedenis nazoeken? Lijkt mij wat overdreven. Iemand op een lijst voor volksvertegenwoordiging zetten lijkt me heel wat anders.
Het is toch zo ? Het gaat om een lijsttrekker, terwijl het verkiezingsprogramma nog niet eens is gemaakt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:30 schreef gronk het volgende:
[..]
't is maar goed dat mccarthy geband is, anders had-ie een rolberoerte gekregen
![]()
Als iemand in beroep gaat is dat omdat zijn verzoek is afgewezen. Dan is vastgesteld dat het land van herkomst veilig is. Dit moet uiteraard goed zijn onderzocht. Een beroepsprocedure van jaren is in die gevallen uiteindelijk alleen maar uitstel van 'executie'. Terug moeten ze dan toch.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:38 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
En als het daar per ongeluk toch niet veilig is? En iemand daar gemarteld of gedood wordt? Is dat dan gewoon dikke pech?
Ieder lid moet je natrekken op zijn / haar verleden?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Had PvdA ook moeten doen, dus, toen ze lid van die partij werd.
Lijkt me toch niet zo lastig om die gegevens op te vragen in Kenya en Somalië.
Maakt niet uit, zolang d'r maar KEI- en KEIHARD wordt aangepakt!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef Sidekick het volgende:
En natuurlijk kan een of andere vereniging in Nederland zomaar even de burgerlijke staat raadplegen in Somalie... In welke wereld leef jij?
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:18 schreef Gia het volgende:
Er is er schijnbaar nog één in de kamer met een valse naam. Wordt ook niks aan gedaan. Totdat die dame weer in de schijnwerpers komt en weg gebonjourd dient te worden, natuurlijk.
Dus dat ze onder Duits recht asiel heeft gekregen maakt het allemaal minder erg?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Over wie heb je het?
Zeg me dat je het niet over Karimi van GL hebt, want dan ga je al voor de zoveelste keer de fout in in dit topic.
Ik denk dat het handiger is dat je eerst zelf je kennis op orde hebt voordat je denkt het te kunnen gebruiken in een discussie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus dat ze onder Duits recht asiel heeft gekregen maakt het allemaal minder erg?
Hoort ze eigenlijk niet te verblijven in het land waar ze asiel heeft gekregen? Hoe en wanneer is ze hierheen gekomen en onder welke naam heeft ze hier een verblijfsvergunning gekregen?
Dat kun jij dan allemaal wel vertellen toch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is dat je eerst zelf je kennis op orde hebt voordat je denkt het te kunnen gebruiken in een discussie.
Ik denk dat je je eigen topic over Karimi best zelf wel kan lezen. (quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kun jij dan allemaal wel vertellen toch?
Kut VVD, dan is Third rock from the sun op de 2e belgquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:14 schreef Sidekick het volgende:
19.33
Verdonk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef oor het volgende:
ik heb gewed op rutte, mijn vader op verdonk, wie gaat er winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |