Ik denk dat het handiger is dat je eerst zelf je kennis op orde hebt voordat je denkt het te kunnen gebruiken in een discussie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus dat ze onder Duits recht asiel heeft gekregen maakt het allemaal minder erg?
Hoort ze eigenlijk niet te verblijven in het land waar ze asiel heeft gekregen? Hoe en wanneer is ze hierheen gekomen en onder welke naam heeft ze hier een verblijfsvergunning gekregen?
Dat kun jij dan allemaal wel vertellen toch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is dat je eerst zelf je kennis op orde hebt voordat je denkt het te kunnen gebruiken in een discussie.
Ik denk dat je je eigen topic over Karimi best zelf wel kan lezen. (quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kun jij dan allemaal wel vertellen toch?
Kut VVD, dan is Third rock from the sun op de 2e belgquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:14 schreef Sidekick het volgende:
19.33
Verdonk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef oor het volgende:
ik heb gewed op rutte, mijn vader op verdonk, wie gaat er winnen.
Wat doe jij met de komende vrije dagen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:14 schreef oor het volgende:
iemand misschien een tabelletje van een internet poll ofzo?
De NOS is wel vaker suggestief bezig.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef BigFire het volgende:
Op teletekst pagina 112 stond eerst dat Rita Verdonk gewonnen had, is nu ondertussen allang verbeterd. Wel een belachelijke fout of voorbarigheid van de NOS.
Shit, gemist, daar had ik graag een cap van willen hebben. Zie ook:quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef BigFire het volgende:
Op teletekst pagina 112 stond eerst dat Rita Verdonk gewonnen had, is nu ondertussen allang verbeterd. Wel een belachelijke fout of voorbarigheid van de NOS.
Kritische verslaggeving is ongewenst?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef nikk het volgende:
Objectieve verslaggeving is ook zoooo moeilijk.
Kritisch is prima, maar dit sloeg nergens op. Zelf een voorstelling van een zaak maken en daar dan kritisch op zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kritische verslaggeving is ongewenst?
Of niet natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 03:18 schreef Hathor het volgende:
Dit kost de VVD minimaal 15 zetels bij de volgende verkiezingen, gemiste kans heet zo iets.
Ook al is ze onder het gros van de Nederlanders minder populair?quote:Op donderdag 1 juni 2006 03:31 schreef Hathor het volgende:
Rutte valt te veel in dezelfde categorie als Balkenende, namelijk saai, nietszeggend, slap, en geen uitstraling. Ze zullen op dezelfde koers voortkabbelen als waarop ze al jaren zitten. Alleen Verdonk had hier verandering in kunnen brengen. Ik zeg niet dat het dan allemaal hosanna zou zijn, maar zij had de VVD op zeker groter gemaakt.
Waar haal jij je info vandaan ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 03:36 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ook al is ze onder het gros van de Nederlanders minder populair?
Kijk de polls van de afgelopen weken er maar op na.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |