abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38435323
Alle mensen die spreken over een kleurloze, grijze Rutte, iemand die het niet uitmaakt met wie hij regeert, wat zijn de harde standpunten en keuzes van Verdonk dan? Zij gaf inderdaad aan alle opties open te houden. Ze komt `hard` over, maar alleen met wat ingefluisterde one-liners en wat theater, waar zijn haar inhoudelijke harde standpunten? Rutte is toch veel beter onderlegd en inhoudelijk veel beter, je kiest toch niet voor iemand die een voorgeschreven opzichtig toneelstukje opvoert, ingefluisterde one-liners uitbraakt en vooral zorgt dat het niet te inhoudelijk wordt aangezien dat niet haar sterkste kant is, maar waar het uiteindelijk wel om draait lijkt me.
pi_38442541
De verkiezing van Rutte als lijsttrekker is vanochtend in de VVD-fractie 'groots' gevierd, zo was op de radio te horen. Er kon niet eens gebak af. Rutte had naar eigen zeggen alleen Sultana bij zich... - Dat noem ik nou in één woord: krenterig...
pi_38443498
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:01 schreef dVTB het volgende:
De verkiezing van Rutte als lijsttrekker is vanochtend in de VVD-fractie 'groots' gevierd, zo was op de radio te horen. Er kon niet eens gebak af. Rutte had naar eigen zeggen alleen Sultana bij zich... - Dat noem ik nou in één woord: krenterig...
De VVD is nou eenmaal altijd haantje de voorste als er bezuinigd moet worden...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_38444116
Wilbers vanavond in Netwerk:
quote:
Gesprek met Geert Wilders: wat betekent Rutte voor de VVD en politiek Nederland?

De uitslag was verrassend: Mark Rutte is de nieuwe VVD lijsttrekker. Wat
gebeurt er nu met de rechtse kiezer? Hun voorkeur zal niet uitgaan naar
de naar links neigende Rutte. Zullen zij de VVD uiteindelijk de rug toekeren en hun heil zoeken bij andere partijen? Netwerk praat daarover met Geert Wilders.
pi_38444688
Niet best voor de VVD denk ik. Ik was voor mevrouw Verdonk.

Rutte vind ik een kneusje die altijd vreselijk loopt te lachen en grappig probeert te zijn terwijl hij het niet is. Bij Paul de Leeuw waar hij laatst was, was echt een blamage. Een saaie politicus die niks uitstraalt. Denk dat de peilingen de komende weken alleen maar daling zullen laten zien.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:08:27 #246
121310 venomsnake
El Saltador
pi_38444826
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef Genverbrander het volgende:
.

Ik vraag me af wat Rita nu gaat doen. Kan ze dit verlies slikken of breekt ze met de VVD en sluit ze aan bij Spruijt/Pastors/Wilders/Eerdmans?
ow heerlijk, ik verheug me nu al op dat groepje koekenbakkers. ''ze zeggen tenminste wat ze denken'' | ''ze zijn recht doorzee'' | ''ze zeggen wat de mensen op straat vinden''
Maar voor de rest komt er niets nuttigs uit die mondjes.

Dan met de verkiezingen hard op de bek gaan en de ''linkse media'' de schuld geven..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:09:45 #247
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38444877
ik heb me altijd afgevraagd waarom verdonk vroeg om een notaris o.i.d. om de uitkomst van de verkiezingen te garanderen. Zou dat komen omdat verdonk eigenlijk nooit beschikbaar is geweest, en ze een opzetje met de VVD-top heeft bekokstoofd? 'jullie mogen de verkiezingen riggen, om jullie eigen kroonprins op de troon te zetten, en in ruil daarvoor kan ik checken hoeveel zetels ik door het verdonk-effect binnenhaal?'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_38444949
Ik vind Pastors helemaal niet zo verkeerd. Het is de vraag of hij genoeg goede mensen voor zijn partij heeft kunnen aantrekken. Hij heeft ook al dingen in Rotterdam laten zien.

Verdonk maakte er geen geheim van te flirten met Pastors en best wel een plaatsje vrij voor hem te hebben op de VVD lijst mocht hij dat willen -als zij gekozen werd -. Ik vind Pastors zekerniet slecht maar hij mag wel binnenkort beginnen met het promoten van zijn partij.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_38459456
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:11 schreef -Jean- het volgende:
Ik vind Pastors helemaal niet zo verkeerd. Het is de vraag of hij genoeg goede mensen voor zijn partij heeft kunnen aantrekken. Hij heeft ook al dingen in Rotterdam laten zien.

Verdonk maakte er geen geheim van te flirten met Pastors en best wel een plaatsje vrij voor hem te hebben op de VVD lijst mocht hij dat willen -als zij gekozen werd -. Ik vind Pastors zekerniet slecht maar hij mag wel binnenkort beginnen met het promoten van zijn partij.
pastors is wel een aardige politicus, absoluut niet my style maar zijn entree in de nationale politiek is wel iets waar ik naar uit kijk. En wacht maar, je hoort er nu nog weinig van maar dat hele circus zal de komende tijd wel op gang gaan komen.

Het grappige is dat het een soort kannibalisme binnen rechts is, pastors zal vooral binnen CDA, VVD en LPF stemmen wegsnoepen. Sinds fortuyn is rechts duidelijk aan het versnipperen en daar wordt het rechtse blok niet krachtiger op. Binnen het linkse blok daarentegen vindt een soort omgekeerde beweging plaats met de verprofessionalisering van de SP en het voorlopige krachtige leiderschap van Wouter Bos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')