abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38430339
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er zijn dus toch meer VVD'ers met gezond verstand dan ik dacht .
Juist . Toch een geruststelling.
pi_38430362
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: stem LPF, ze kunnen de steun goed gebruiken .
Pastors, Wilders en Eerdmans gaan elk ook nog wel wat proberen .
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:24:35 #223
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38430395
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik zou zeggen: stem LPF, ze kunnen de steun goed gebruiken .
Ik hoorde een Rita-fan in het tien uur journaal van gisteren nog suggereren dat rita misschien wel verder ging *buiten* de VVD.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_38430525
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:24 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik hoorde een Rita-fan in het tien uur journaal van gisteren nog suggereren dat rita misschien wel verder ging *buiten* de VVD.
Het wordt bijna schattig.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:33:27 #225
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38430714
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:05 schreef Gia het volgende:

Hoe zit het eigenlijk als Rita bij de verkiezingen meer voorkeurstemmen krijgt als Rutte? Maakt dat nog iets uit?
Het zou de positie van Verdonk binnen de VVD wel weer sterker maken, maar geen concrete, directe effecten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_38432150
Leuk voor Rutte, jammer voor de VVD.
De electorale winst in de peilingen zal snel verdwijnen vrees ik.
Het is typerend dat links "blij" is met Rutte en dan niet alleen omdat hij een
bruggenbouwer zou zijn. Rutte vs Bos,

In mijn directe omgeving alleen al zijn 5 VVD stemmers die nu op zoek gaan naar een alternatief
voor de kleurloze Rutte.

Zoals iemand al eerder aangaf, jammer VVD, gemiste kans.
pi_38432713
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:05 schreef Gia het volgende:
Ben hier niet blij mee. Weet nog niet hoe ik volgend jaar ga stemmen. Misschien wel erg rechts of toch VVD en dan op rita, maar ik weet het nog niet.
Waarom ben je er niet blij mee? Wat standpunten betreft zal er toch niet zo vreselijk veel verschil zijn, het programma wordt tenslotte door de partij bepaald en niet door de lijsttrekker. Verder zal Verdonk zeer waarschijnlijk op de tweede plek komen, en is ze de waarschijnlijke vice-premier indien de VVD niet de grootste partij wordt, maar wel in het kabinet komt.
pi_38432804
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:18 schreef Incomplete het volgende:
In mijn directe omgeving alleen al zijn 5 VVD stemmers die nu op zoek gaan naar een alternatief
voor de kleurloze Rutte.
Dat alternatief is toch ruim voorhanden in de vorm van LPF wilders, Nieuwrechts etc etc?
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:01:23 #229
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38433465
gewoon dom van de vvd-leden. Maarja wat doe je er aan.
pi_38433480
Nu kan Kay van der Linde z'n overwinning van gister bij die van Leefbaar optellen en z'n grote successen in Amerika...
pi_38433570
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

Dat alternatief is toch ruim voorhanden in de vorm van LPF wilders, Nieuwrechts etc etc?
Beetje suggestief zoals je het schrijft.

Veel conservatieve liberalen zijn niet zo blij met Rutte, dat is wat
anders dan voor een (extreem) rechtse splinterpartij kiezen.
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:05:06 #232
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38433589
wat een gezeik altijd over die vent. Net of Rutte niet zo iemadn had
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:08:39 #233
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38433697
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:05 schreef PLAE@ het volgende:

wat een gezeik altijd over die vent. Net of Rutte niet zo iemadn had
Rutte had inderdaad ook een zeer succesvolle camagneleider. Frits Huffnagel, opgestapt als wethouder in A'dam na de bonnetjesaffaire.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_38433750
Ook lekker ongeloofwaardig dat Verdonk gewoon op nummer 2 gaat staan, dat slaat toch nergens op. Ik dacht dat ze elkaar maandenlang hebben bestreden... gelukkig is dit circus dat dus eigenlijk inhoudelijk nergens over ging over.
pi_38433950
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:10 schreef pberends het volgende:
Ook lekker ongeloofwaardig dat Verdonk gewoon op nummer 2 gaat staan, dat slaat toch nergens op. Ik dacht dat ze elkaar maandenlang hebben bestreden... gelukkig is dit circus dat dus eigenlijk inhoudelijk nergens over ging over.
Waarom is dat ongeloofwaardig? Dat is vrij gebruikelijk bij lijsttrekkerverkiezingen, Klaas de Vries zit toch ook nog gewoon in de tweede kamer voor de PvdA en Jeltje van Nieuwenhuizen kwam in eerste instantie ook gewoon terug in de kamer?

Op inhoud hebben ze elkaar ook nauwelijks bestreden, kan ook haast niet omdat je nu eenmaal in dezelfde partij zit.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2006 13:21:49 ]
pi_38434040
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom is dat ongeloofwaardig? Dat is vrij gebruikelijk bij lijsttrekkerverkiezingen.
Op inhoud hebben ze elkaar ook nauwelijks bestreden, kan ook haast niet omdat je nu eenmaal in dezelfde partij zit.
Hou dan geen debatten, laat de leden direct kiezen.
pi_38434232
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Hou dan geen debatten, laat de leden direct kiezen.
Wat een onzin, dit is toch een prima manier om de leden te laten zien wie de kandidaten zijn en hoe ze zich staande houden in debatten. (zie edit vorige reactie).

Dat de media er zo absurd veel aandacht aan besteed kun je de VVD niet aanrekenen.
pi_38434310
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat een onzin, dit is toch een prima manier om de leden te laten zien wie de kandidaten zijn en hoe ze zich staande houden in debatten. (zie edit vorige reactie).

Dat de media er zo absurd veel aandacht aan besteed kun je de VVD niet aanrekenen.
Zo'n debat is toch inhoudelijk of niet?
pi_38434398
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Zo'n debat is toch inhoudelijk of niet?
Tot op zekere hoogte maar echt grote verschillen kunnen er gewoon niet zijn anders zit in iedergeval 1 van de kandidaten duidelijk bij de verkeerde partij
pi_38434669
Mwoh, van de drie grote partijen lijkt de VVD mij toch echt de breedste. En met Rutte en Verdonk had je beide uitersten goed vertegenwoordigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')