quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef 6000068 het volgende:
Ik voel het niet alleen... maar ik zie het nu ook... wat zou jij doen?
Aangeven bij de Turkse politie?
Aangeven bij de Nederlandse politie?
Of gewoon snappen dat ze toch geen fuck voor je gaan doen en dus je zelf er maar in mengen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef 6000068 het volgende:
Okay... nu mensen die niet zo aso zijn dat ze een thread gelijk kapen met een quote en smiley.
Kijk we hoeven niet te weten dat je niet intelligent bent... dit zijn serieuze paranormale zaken.
Mijn vraag is ook vrij simpel, hoe voel je dat een turk aan het hacken is?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:50 schreef 6000068 het volgende:
DE VRAAG IS VRIJ SIMPEL... WAT ZOU JIJ DOEN (blijf toch eens ONTOPIC man)
Ik zou als ik jou was een scheermesje hanteren op een onorthodoxe wijze.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:50 schreef 6000068 het volgende:
DE VRAAG IS VRIJ SIMPEL... WAT ZOU JIJ DOEN (blijf toch eens ONTOPIC man)
Ok, Martijn zit morgen vast (opegenomen)... het ging om die turk.. maar okay we gaan het wel over Martijn hebben hoor. (walgelijk die niks nutten)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zou mij laten opnemen in dat geval.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef 6000068 het volgende:
Okay... nu mensen die niet zo aso zijn dat ze een thread gelijk kapen met een quote en smiley.
Kijk we hoeven niet te weten dat je niet intelligent bent... dit zijn serieuze paranormale zaken.
"i gots 99 problems" ondertitel ... :pquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:51 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
tip: Down the street, not across the road.[/sub]
Ik lach je uit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:52 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Ok martijn zit morgen vast... het ging om die turk.. maar okay we gaan het wel over martijn hebben hoor.
Vanaf nu ga ik niet meer op eikels reageren.
Nogmaals.. dit is 'no joke' (understatement)
Via paranormale wegen heb ik dit vernomen... nu jij weer...
LSD? Hmmm.. kut.. zou dat het zijn?quote:
Ik ben King?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:54 schreef cerror het volgende:
Ik heb wel eens vaag gezien maar dit spant echt de kroon.
Oh ja... en waarom op slot gooien? Ze zouden jouw account op slot moeten gooien weet je dat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:55 schreef Jay-Z het volgende:
Doe eens geen slotje trouwens, ik voel meer genialiteiten komen.
Als je nou eens wat uitlegt, mischien komen er dan serieuze reacties.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:56 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Oh ja... en waarom op slot gooien? Ze zouden jouw account op slot moeten gooien weet je dat?
Ga NOU EENS ONTOPIC AUB!??!
Wat is het onderwerp dan, dan kijk ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:56 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Oh ja... en waarom op slot gooien? Ze zouden jouw account op slot moeten gooien weet je dat?
Ga NOU EENS ONTOPIC AUB!??!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een netwerk of computer hacken... ja, dat kan ik nog snappen.
Maar hoe wil je een meisje hacken?
Ik stel een vraag... snappie? Als jij nog niet eens een simpele vraag kan antwoorden... waarom zou ik dan NOG meer moeite nemen om NOG meer uit te leggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als je nou eens wat uitlegt, mischien komen er dan serieuze reacties.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef Byte_Me het volgende:
ik zou die meisjes een goede firewall aanraden, of een router met NAT.
Kerel, ik ga je helpen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:59 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Ik stel een vraag... snappie? Als jij nog niet eens een simpele vraag kan antwoorden... waarom zou ik dan NOG meer moeite nemen om NOG meer uit te leggen.
Was het je al opgevallen dat NIEMAND hier gewoon een kort antwoord kan geven maar allemaal zo saai en aandacht geil zijn dat ze de boel WEER eens verzieken?
Zo blijft het EEUWIG saai en zielig op fok..
Ik wil VEEL uitleggen.. maar NIET op DEZE mannier (asociale honden).
Spreek voor jezelf, en als je er niks van snapt, wees dan geduldig en wacht todat het gesprek op gang komt. Eerste keer op een forum zeker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Kijk daar gaat het dus al fout hé... jij stelt een vraag.... EN WIJ SNAPPEN ER GEEN HOL VAN.
Ok even serieus, draaien deze meisjes Linux? Zo ja, welke versie? Redhat 7.0 of nieuwer?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, en als je er niks van snapt, wees dan geduldig en wacht todat het gesprek op gang komt. Eerste keer op een forum zeker.
(ja sorry hoor maar als ik pas een antwoord krijg nadat de hele FOK user database me thread verkracht heeft dan hoeft het van mij ook niet snap je)
Ik vind die router een beter plan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef Byte_Me het volgende:
Jezus wat ben jij een huilie, eerst kom je met de meest vage shit die ik in tijden heb gelezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:59 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Ik stel een vraag... snappie? Als jij nog niet eens een simpele vraag kan antwoorden... waarom zou ik dan NOG meer moeite nemen om NOG meer uit te leggen.
Was het je al opgevallen dat NIEMAND hier gewoon een kort antwoord kan geven maar allemaal zo saai en aandacht geil zijn dat ze de boel WEER eens verzieken?
Nou moet je niet dom gaan lullen, jij komt met een ongelovelijk vage openingspost, en dan kan je wat reacties verwachten van personen die het niet snappen. Maar dan reageer je als volgt:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, en als je er niks van snapt, wees dan geduldig en wacht todat het gesprek op gang komt. Eerste keer op een forum zeker.
Dan moet je niet gaan huilen dat je topic gekaapt wordt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef 6000068 het volgende:
Maar natuurlijk, vraag plus antwoord is enzovoort. Ben je gehackt?quote:
Deze zware flame is tegen de forum regels maar goed, dus ik zit dan in een inrichting... laat me raden... om jouw te komen bezoeken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:04 schreef MrSASO het volgende:
Ga vooral door met die rare tripjes van je, dan zit je binnenkort op de gesloten inrichting in het gekkenhuis, FREAK.
Flame flame en meer flame... als ik flame op fok krijg ik gelijk een ban (omdat ze bang zijn dat je jezelf van kant gaat maken morgen).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Hou je hoofd eens stil, zenuwenlijer....
ik vind mezelf zo grappigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef outcast_within het volgende:
Ik BEN NIET een SOcialE Kleun DIE TOTAAl de weg Kwijt IS EN TYPT als EEN MANisch DEpresieveling Die dE weg is kwijtgeraakT
Ik wil JULLIE VERLICHTEN met mijn KENNIS SNAP Dat dan!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Paranormaal is gewoon een sjieke benaming voor mensen die schrizofeen zijn.
Het spijt mij zeer, meneer, de Drion is op. Mag het ook cyaankali zijn?quote:
Dat zou ik zou graag willen doen voor die meiden, maar dan moet ik wel even de wet overtreden. Kan ik wel doen... maaru... eerst ff wat hulp bieden aub.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef Byte_Me het volgende:
'U heeft een goed jaar liggen? Mooi, graag wel met ijsblokjes en een rietje.'quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het spijt mij zeer, meneer, de Drion is op. Mag het ook cyaankali zijn?
Als ik jou was. Zou ik eerst het meisje proberen uit te leggen. (natuurlijk snapt ze je niet ... maar dat ligt aan haar) Dan naar de politie. Ook de politie wil niet luisteren?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:12 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Dat zou ik zou graag willen doen voor die meiden, maar dan moet ik wel even de wet overtreden. Kan ik wel doen... maaru... eerst ff wat hulp bieden aub.
WAT... ZOU... JIJ... DOEN?
P.s. ik ga ff wat muziek luisteren... als deze thread dan op slot zit dan is FOK zwaar beneden peil (dat wisten we al maar goed, kan het proberen toch? lol)
Je kan het ook voor de grap eens duidelijk posten voordat je andere mensen af gaat lopen zeiken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:59 schreef 6000068 het volgende:
[..]
Misschien kan zo'n tekening ook wel telekinetisch naar de users toekomen, dan hoeft TS tenminste niet zoveel uit te leggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef Halldar het volgende:
Misschien is een paint tekening van de nederlandse meisjes hackende turk hier op z'n plaats?
En de "Turk" uit de TT lijkt me, gecombineerd met het subforum...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef Doderok het volgende:
Geniaal!![]()
Lijkt wel alsof sommigen nog nooit een baggertopic gezien hebben.
't Is de keuze van subforum die het 'em doet...
Dat is gevaarlijk i.v.m. telekinetische virussen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien kan zo'n tekening ook wel telekinetisch naar de users toekomen, dan hoeft TS tenminste niet zoveel uit te leggen.
Grappig, je reageert alleen op de mensen die "fout bezig" zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef 6000068 het volgende:
Ga toch weg man... je bent fout bezig.
Deze zware flame is tegen de forum regels maar goed, dus ik zit dan in een inrichting... laat me raden... om jouw te komen bezoeken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:04 schreef MrSASO het volgende:
Ga vooral door met die rare tripjes van je, dan zit je binnenkort op de gesloten inrichting in het gekkenhuis, FREAK.
Flame flame en meer flame... als ik flame op fok krijg ik gelijk een ban (omdat ze bang zijn dat je jezelf van kant gaat maken morgen).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Hou je hoofd eens stil, zenuwenlijer....
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Zometeen open ik een topic met de vraag 'Ik voel het, maar waarom zijn ze blauw'. Als je op die simpele vraag geen antwoord kunt geven ga ik echt niet nog meer uitleggen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja en negeer de serieuze posts maar lekker.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef Halldar het volgende:
[..]
Reageer dan, anders kan ik je natuurlijk niet helpen he.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nou moet je niet dom gaan lullen, jij komt met een ongelovelijk vage openingspost, en dan kan je wat reacties verwachten van personen die het niet snappen. Maar dan reageer je als volgt:
[..]
Dan moet je niet gaan huilen dat je topic gekaapt wordt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zou mij laten opnemen in dat geval.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een netwerk of computer hacken... ja, dat kan ik nog snappen.
Maar hoe wil je een meisje hacken?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Mijn vraag is ook vrij simpel, hoe voel je dat een turk aan het hacken is?
Of dringt 'ie ook wel eens bij jou binnen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:51 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een scheermesje hanteren op een onorthodoxe wijze.
tip: Down the street, not across the road.
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:53 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
"i gots 99 problems" ondertitel ... :p
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:54 schreef cerror het volgende:
Ik heb wel eens vaag gezien maar dit spant echt de kroon.
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:56 schreef PICHT het volgende:
Meer bieren.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als je nou eens wat uitlegt, mischien komen er dan serieuze reacties.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:58 schreef cerror het volgende:
Je voelt paranormaal aan dat één of andere turk een neerlands meisje 'hackt' en vraagt je af of anderen dat ook voelen?
Zo? Vanuit je stoel thuis? Ingestraalt door breezerjeugd in alanya?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:58 schreef Dadeltje het volgende:
[..]
Euh.... Neee, laat maar.... Too easy...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef cerror het volgende:
Okay okay, ontopic: Nee.
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Probeert die Turk dit te installeren?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef Byte_Me het volgende:
tijd voor een kamer met zachte muren?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
Xenofobe gevoelens?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:01 schreef Halldar het volgende:
[..]
Kerel, ik ga je helpen.
Ik merk namelijk dat jij je nogal onbegrepen voelt, wat uiteraard vaker voorkomt bij paranormale mensen. Begrijp dat normale mensen vaak niet weten wat paranormale mensen bedoelen, neem het ze niet kwalijk.
Als ik het goed begrijp worden er dus meisjes gehackt door een turk, en jij voelt en ziet dat, klopt deze aanname?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef drabbel het volgende:
Ja, meng jezelf er maar in.
Dat is mijn advies. En neem een ibroprofen (of meer).
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Ok even serieus, draaien deze meisjes Linux? Zo ja, welke versie? Redhat 7.0 of nieuwer?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
in de prullenbak?
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:04 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een huilie, eerst kom je met de meest vage shit die ik in tijden heb gelezen.
Je vind het vervolgens gek dat niemand er wat van begrijpt, en dan vraag ik om uitleg krijg ik dit als antwoord.![]()
(ja lachen zo'n rot situatie, kan jouw die nederlandse meiden schelen he? Oh het is je vriendin.. oh lache zeg!)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef yup het volgende:
Misschien zit die gast zich kapot te lachen achter z'n monitor
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef outcast_within het volgende:
Ik BEN NIET een SOcialE Kleun DIE TOTAAl de weg Kwijt IS EN TYPT als EEN MANisch DEpresieveling Die dE weg is kwijtgeraakT
Ik wil JULLIE VERLICHTEN met mijn KENNIS SNAP Dat dan!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef Dadeltje het volgende:
Ik heb wel eens Nederlandse meisjes gePacked, nadat ik bij de Turk een broodje Döner had gegeten... Telt dat ook?
Sja.. zaken kunnen best erg zijn... vertel.. wanneer spring je? (ga heen)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
wie wordt er nou gehacked?
wéér een fok! zelfmoord kan ik niet aan.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef wernert2 het volgende:
[..]
'U heeft een goed jaar liggen? Mooi, graag wel met ijsblokjes en een rietje.'
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als ik jou was. Zou ik eerst het meisje proberen uit te leggen. (natuurlijk snapt ze je niet ... maar dat ligt aan haar) Dan naar de politie. Ook de politie wil niet luisteren?
Gijzel iemand en zet je standpunt kracht bij! Probeert de politie in de buurt te komen, dan schiet je op jezelf. Probeert de politie helemaal niet in de buurt te komen, dan schiet je alsnog je zelf. Krijg je totaal geen gehoor van de politie, ook dan schiet je jezelf![]()
Suc6 he, en laat me weten hoe het afloopt
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef Halldar het volgende:
Misschien is een paint tekening van de nederlandse meisjes hackende turk hier op z'n plaats?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef Doderok het volgende:
Geniaal!![]()
Lijkt wel alsof sommigen nog nooit een baggertopic gezien hebben.
't Is de keuze van subforum die het 'em doet...
Oh je mag niet tegenwoordig niet meer gewoon van je afbijten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Je kan het ook voor de grap eens duidelijk posten voordat je andere mensen af gaat lopen zeiken.
Persoonlijk zou ik om een slotje vragen, en even een nieuw topic openen met een duidelijke OP..
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef muhammad_ali het volgende:
waar is Mirage om dit topic dicht te timmeren vraag ik mij af
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien kan zo'n tekening ook wel telekinetisch naar de users toekomen, dan hoeft TS tenminste niet zoveel uit te leggen.
Turk = 1 persoon?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef 6000068 het volgende:
Of gewoon snappen dat ze toch geen fuck voor je gaan doen en dus je zelf er maar in mengen?
Ah, een samenvatting...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef 6000068 het volgende:
Ik tel maar een paar flame posts,
Kan er misschien een admin komen om de boel een beetje....
[..]
Deze zware flame is tegen de forum regels maar goed, dus ik zit dan in een inrichting... laat me raden... om jouw te komen bezoeken.
[..]
Flame flame en meer flame... als ik flame op fok krijg ik gelijk een ban (omdat ze bang zijn dat je jezelf van kant gaat maken morgen).
Ga toch weg man... je bent fout bezig.
------meer flame voorbeelden hieronder------
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
(ja lachen zo'n rot situatie, kan jouw die nederlandse meiden schelen he? Oh het is je vriendin.. oh lache zeg!)
[..]
[..]
[..]
Sja.. zaken kunnen best erg zijn... vertel.. wanneer spring je? (ga heen)
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh je mag niet tegenwoordig niet meer gewoon van je afbijten.
[..]
[..]
Ja, okee. Maar is TS een meisje wat gehackt kan worden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet wel hoe TS een Turk kan voelen hoor.
ff offtopic, cerror, waarom ben je niet meer onlinequote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:48 schreef cerror het volgende:
Dus je voelt dat een turkse man nederlandse meisjes hun pc hackt (god mag weten waarvoor) en je wil graag weten of we dat zouden aangeven bij instanties...
Heb ik het zo goed of zie je dit ook als geflame?
internets is fecked up, let me try again...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:53 schreef daeri het volgende:
[..]
ff offtopic, cerror, waarom ben je niet meer online
okquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
internets is fecked up, let me try again...
Smoke first.quote:
Labrador natuurlijk.quote:
Javaanse, 3 kwart. En daarna afblussen met Hollandia in den ckeel.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Javaanse, 3 kwart. En daarna afblussen met Hollandia in den ckeel.
are you talking to me?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
19 en wat?
mijn eerste reactie was 100% serieus, lees m nog maar eens overquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef 6000068 het volgende:
[afbeelding]
Ik ga deze nerd shit niet meer proberen te lezen hoor. Zwaar beneden peil is FOK weer... en waar zijn de admins en moderators? FYI ik heb al een FOK ban... dus doe er wat aan eikels!
Is er iemand die een GOED advies heeft voor me bel me dan op 030-6000068
(geen sukkels aub, anders maak ik je aan het huilen)
DOEI!
[afbeelding]
hij versiert me niet, ik heb mn eigen vleermuis al versiertquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef Jay-Z het volgende:
Cerror, ga je die vleermuis even ergens anders versieren, dank.
sorry? voelde je je aangesproken?quote:
030? Is dat soms het nummer van het Pieter Baan Centrum te Utrecht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef 6000068 het volgende:
Kan je ons nog even duidelijk maken hoe je ons precies aan het huilen gaat brengen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef 6000068 het volgende:
[afbeelding]
Ik ga deze nerd shit niet meer proberen te lezen hoor. Zwaar beneden peil is FOK weer... en waar zijn de admins en moderators? FYI ik heb al een FOK ban... dus doe er wat aan eikels!
DOEI!
[afbeelding]
hugo!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef Conflict het volgende:
Aangeven bij de Duitse Politie!
Tot horens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:16 schreef 6000068 het volgende:
Er is maar 1 iemand geweest die het lef had om het nummer te draaien.
Aardige gozer... maar ik denk niet dat hij jullie gaat vertellen hoe de vork in de steel zit.
Na 1 uur aan de telefoon te hebben gezeten ben ik dus weer terug... maar ik zie het al... kan beter maar weer gaan...
Bedankt voor de vele bruikbare tips en jullie antwoorden.
Ciao ciao
Yeah sure, na 10 minuten je bericht wijzigen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:16 schreef 6000068 het volgende:
Aardige gozer... maar ik denk niet dat hij jullie gaat vertellen hoe de vork in de steel zit.
Na 1 uur aan de telefoon te hebben gezeten ben ik dus weer terug... maar ik zie het al... kan beter maar weer gaan...
Ciao ciao
We zullen je missen. Neem een morning after pil morgen. Zou De Turk ook doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:16 schreef 6000068 het volgende:
Ciao ciao
hoe irritant kun je fucking zijn he... of je bent flink schizo, of je denkt dat je een vage post kan maken en iedereen op fok kunt 'hacken' en zo iedereen kan laten weten wat het inhoud.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:16 schreef 6000068 het volgende:
Ciao ciao
Ik voel een ban aankomen en een slotje op deze baggerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef 6000068 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |