Turk = 1 persoon?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef 6000068 het volgende:
Ik voel het niet alleen... maar ik zie het nu ook... wat zou jij doen?
Aangeven bij de Turkse politie?
Aangeven bij de Nederlandse politie?
Of gewoon snappen dat ze toch geen fuck voor je gaan doen en dus je zelf er maar in mengen?
Ah, een samenvatting...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef 6000068 het volgende:
Ik tel maar een paar flame posts,
Kan er misschien een admin komen om de boel een beetje....
[..]
Deze zware flame is tegen de forum regels maar goed, dus ik zit dan in een inrichting... laat me raden... om jouw te komen bezoeken.
[..]
Flame flame en meer flame... als ik flame op fok krijg ik gelijk een ban (omdat ze bang zijn dat je jezelf van kant gaat maken morgen).
Ga toch weg man... je bent fout bezig.
------meer flame voorbeelden hieronder------
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
(ja lachen zo'n rot situatie, kan jouw die nederlandse meiden schelen he? Oh het is je vriendin.. oh lache zeg!)
[..]
[..]
[..]
Sja.. zaken kunnen best erg zijn... vertel.. wanneer spring je? (ga heen)
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh je mag niet tegenwoordig niet meer gewoon van je afbijten.
[..]
[..]
Ja, okee. Maar is TS een meisje wat gehackt kan worden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet wel hoe TS een Turk kan voelen hoor.
ff offtopic, cerror, waarom ben je niet meer onlinequote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:48 schreef cerror het volgende:
Dus je voelt dat een turkse man nederlandse meisjes hun pc hackt (god mag weten waarvoor) en je wil graag weten of we dat zouden aangeven bij instanties...
Heb ik het zo goed of zie je dit ook als geflame?
internets is fecked up, let me try again...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:53 schreef daeri het volgende:
[..]
ff offtopic, cerror, waarom ben je niet meer online
okquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
internets is fecked up, let me try again...
Smoke first.quote:
Labrador natuurlijk.quote:
Javaanse, 3 kwart. En daarna afblussen met Hollandia in den ckeel.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Javaanse, 3 kwart. En daarna afblussen met Hollandia in den ckeel.
are you talking to me?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
19 en wat?
mijn eerste reactie was 100% serieus, lees m nog maar eens overquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef 6000068 het volgende:
[afbeelding]
Ik ga deze nerd shit niet meer proberen te lezen hoor. Zwaar beneden peil is FOK weer... en waar zijn de admins en moderators? FYI ik heb al een FOK ban... dus doe er wat aan eikels!
Is er iemand die een GOED advies heeft voor me bel me dan op 030-6000068
(geen sukkels aub, anders maak ik je aan het huilen)
DOEI!
[afbeelding]
hij versiert me niet, ik heb mn eigen vleermuis al versiertquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef Jay-Z het volgende:
Cerror, ga je die vleermuis even ergens anders versieren, dank.
sorry? voelde je je aangesproken?quote:
030? Is dat soms het nummer van het Pieter Baan Centrum te Utrecht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef 6000068 het volgende:
Kan je ons nog even duidelijk maken hoe je ons precies aan het huilen gaat brengen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef 6000068 het volgende:
[afbeelding]
Ik ga deze nerd shit niet meer proberen te lezen hoor. Zwaar beneden peil is FOK weer... en waar zijn de admins en moderators? FYI ik heb al een FOK ban... dus doe er wat aan eikels!
DOEI!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |