hugo!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef Conflict het volgende:
Aangeven bij de Duitse Politie!
Tot horens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:16 schreef 6000068 het volgende:
Er is maar 1 iemand geweest die het lef had om het nummer te draaien.
Aardige gozer... maar ik denk niet dat hij jullie gaat vertellen hoe de vork in de steel zit.
Na 1 uur aan de telefoon te hebben gezeten ben ik dus weer terug... maar ik zie het al... kan beter maar weer gaan...
Bedankt voor de vele bruikbare tips en jullie antwoorden.
Ciao ciao
Yeah sure, na 10 minuten je bericht wijzigen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:16 schreef 6000068 het volgende:
Aardige gozer... maar ik denk niet dat hij jullie gaat vertellen hoe de vork in de steel zit.
Na 1 uur aan de telefoon te hebben gezeten ben ik dus weer terug... maar ik zie het al... kan beter maar weer gaan...
Ciao ciao
We zullen je missen. Neem een morning after pil morgen. Zou De Turk ook doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:16 schreef 6000068 het volgende:
Ciao ciao
hoe irritant kun je fucking zijn he... of je bent flink schizo, of je denkt dat je een vage post kan maken en iedereen op fok kunt 'hacken' en zo iedereen kan laten weten wat het inhoud.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:16 schreef 6000068 het volgende:
Ciao ciao
Ik voel een ban aankomen en een slotje op deze baggerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef 6000068 het volgende:
Ik voel het niet alleen... maar ik zie het nu ook... wat zou jij doen?
Aangeven bij de Turkse politie?
Aangeven bij de Nederlandse politie?
Of gewoon snappen dat ze toch geen fuck voor je gaan doen en dus je zelf er maar in mengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |