Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:50 schreef bouncingvictor het volgende:
Kunnen hackers in mijn computer als mijn KPN-experiabox dag en nacht aanstaat maar mijn computer uit is? Ik heb ook nog een aparte stekkerbox die je eerst in moet schakelen voordat er stroom op de computer kan, en die staat dan natuurlijk uitgeschakeld.
Omdat ie zijn diensten komt spammen. Zonder toestemming, overleg of wat dan ook.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:08 schreef Devrim_ het volgende:
Website hosting 24 gb space/800gb dataverkeer p/m
Waarom is dit dan spam?
Ok...quote:Op zondag 28 mei 2006 18:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat ie zijn diensten komt spammen. Zonder toestemming, overleg of wat dan ook.
Haal dan ook alle links van TS weg. Nu staat er nog 1tje in zijn 2de post.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat ie zijn diensten komt spammen. Zonder toestemming, overleg of wat dan ook.
donequote:Op zondag 28 mei 2006 23:26 schreef devzero het volgende:
Haal dan ook alle links van TS weg. Nu staat er nog 1tje in zijn 2de post.
adverteren@fok.nl of pr@fok.nl.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ok...
Ik heb een vraagje aan jou..
Zou ik een actie mogen opzetten op FOK! voor Web Hosting?![]()
Er staat alleen ok?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:32 schreef McCarthy het volgende:
handige ingebouwde software bij XP
kut reply
En dan heb je gewoon legale keyquote:MSDNAA
Als SBIT-lid kun je nu een groot aantal softwarepakketten van Microsoft gratis downloaden
De vraag was ook voornamelijk voor hem bedoeldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:09 schreef Slarioux het volgende:
Laten we eerst eens ff op FredvZ wachten.
We laten topics altijd open.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Killjoy het volgende:
[WORD/XP] Aanpassen locationbar in Word/Office 2003
Mag dicht, ik heb de oplossing gevonden
kthxbye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |