abonnement Unibet Coolblue
pi_38425122
Gisteren deed Windows een Update en vanochtend kreeg ik een zeer agressieve beveiligingsmededeling. Voordat de PC was opgestart ging zo'n Windows schermpje janken dat mijn versie niet legitiem was. Maybe is mijn versie niet legitiem maar mijn key wel. Gebruik echter een mooie Windows XP Lite versie omdat ik al die slome poespas er niet op hoef.

Nu wordt ik constant lastig gevallen (al 3 boots op rij) door die tering message van hun. Hoe agressief kan je het maken. Die hotfix kan ik om één of andere reden NIET verwijderen.

Toch wil ik er van af. Rest mij de vraag hoe?

JOHNNY HEITINGA
pi_38425320
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 07:55 schreef gargamel het volgende:
google is zo handig:
http://www.mydigitallife.(...)ications-nag-screen/
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_38425435
je hebt waarschijnlijk gewoon een rukke installatie van windows...
ik heb hier ook een gestripte versie en die werkt prima.. (en ja een legale key)
pi_38425447
Ik kreeg al een legale versie toen ik een PC aanschafte (m'n eerste legale versie ooit trouwens )
pi_38425457
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik kreeg al een legale versie toen ik een PC aanschafte (m'n eerste legale versie ooit trouwens )
das een OEM versie gok ik..
zodra je em op een andere pc installeert ben je in overtreding van de EULA
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:15:04 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38425461
TS je bent en blijft een sukkel en dit is een warez vraag in meer of mindere mate.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_38425472
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:14 schreef mschol het volgende:

[..]

das een OEM versie gok ik..
zodra je em op een andere pc installeert ben je in overtreding van de EULA
tja, maar waarom zou ik dat willen? Daarom heb ik dus een nieuwe PC gekocht, omdat die oude ruk was na 4 jaar trouwe dienst.
pi_38425508
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:16 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

tja, maar waarom zou ik dat willen? Daarom heb ik dus een nieuwe PC gekocht, omdat die oude ruk was na 4 jaar trouwe dienst.
Sommige mensen kopen om het jaar een nieuwe pc, en krijgen er dan helemaal geen oem versie bij omdat ze de pc zelf bouwen. Dan moeten ze er iedere keer winxp erbij kopen.
ijs_beer fan!
pi_38425529
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:20 schreef NanKing het volgende:

[..]

Sommige mensen kopen om het jaar een nieuwe pc, en krijgen er dan helemaal geen oem versie bij omdat ze de pc zelf bouwen. Dan moeten ze er iedere keer winxp erbij kopen.
tja, officieel gezien wel ja.
pi_38425575
Kut dit heb ik dus ook , Hopen dat hier snel wat aan gedaan word
Heb geen zin in elke dag gezeik als ik mijn pc opstart
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_38425578
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

tja, officieel gezien wel ja.
Nou het ging toch officiele versies hier?
En dat jij zo blij was met je OEM versie .
ijs_beer fan!
pi_38425600
-edit-

[ Bericht 93% gewijzigd door NanKing op 01-06-2006 08:30:09 (bij nader inzien, policy, ban enzo.) ]
ijs_beer fan!
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:42:00 #15
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_38425766
Ja lekker, ga effe overal topics openen, je hebt er ook al 1 in KLB hierover!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_38425823
Tss je bent 'slim' genoeg om een lite versie te installeren, maar je weet blijkbaar niet hoe je die Genuine om de zeep helpt....tsss
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:48:52 #17
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_38425871
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

tja, officieel gezien wel ja.
als je een mobo koopt, heb je recht op een oem
pi_38425897
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

tja, officieel gezien wel ja.
Dat wil Microsoft je graag doen geloven ja.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_38425981
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:20 schreef NanKing het volgende:

[..]

Sommige mensen kopen om het jaar een nieuwe pc, en krijgen er dan helemaal geen oem versie bij omdat ze de pc zelf bouwen. Dan moeten ze er iedere keer winxp erbij kopen.
Je kan natuurlijk ook gewoon een niet OEM versie nemen dan als je je daar zorgen om maakt.
pi_38426008
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

tja, officieel gezien wel ja.
hangt er natuurlijk ook vanaf wat er met de oude gebeurd, gaat die door de shredder of verkoop je die weer door of blijf je die gewoon gebruiken. In de laatste 2 gevallen is het niet meer dan billijk dat er een extra licentie moet worden gekocht
pi_38426225
beetje googlen op "disable windows genuine" of "windows genuine" + disable,
kom je heel erg ver :d
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:15:20 #22
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_38426385
Ik gebruik gewoon de coporate key die ik ooit ergens op ons intranet gevonden heb.

Gelukkig heb ik deze bewaard, kan ze nu namelijk niet meer vinden
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_38427402
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef DiRadical het volgende:
Ik gebruik gewoon de coporate key die ik ooit ergens op ons intranet gevonden heb.

Gelukkig heb ik deze bewaard, kan ze nu namelijk niet meer vinden
die heb ik dus ook gebruikt is zelf gevonden in een "bedrijf" nooit gezeik met activatie enz

Nu dus wel
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_38428276
quote:
Windows Genuine Advantage Notifications notifies you if a copy of Microsoft Windows XP is not genuine. The notification messages only appear on computers that have failed the Windows Genuine Advantage validation process and that are running a copy of Windows XP that is not genuine. If you are running a validated, genuine copy of Windows XP, you will not receive notification messages.
...
Couldn't get along with his one-man band...
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:52:27 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_38429295
Een beetje teveel gespeeld met NLite?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_38446397
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:15 schreef Megumi het volgende:
TS je bent en blijft een sukkel en dit is een warez vraag in meer of mindere mate.
Kneus hou je bek man.
Als jij zo'n gay windows versie wilt moet je het zelf weten. Hij zeurde niet om m'n key maar om gestripte shit van Windows. Key heb ik legaal via studievereniging....
JOHNNY HEITINGA
pi_38446557
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, ga lekker overal topics openen
Kut Microsoft
Is precies hetzelfde.
pi_38446843
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef Camplo het volgende:

[..]

Kneus hou je bek man.
Als jij zo'n gay windows versie wilt moet je het zelf weten. Hij zeurde niet om m'n key maar om gestripte shit van Windows. Key heb ik legaal via studievereniging....
over welke gestripe spul zeikt hij dan? dat lees ik nergens..
en als je windows genuine bedoeld : ga dan maar opnieuw installeren MET die guinen spullen, je hebt em toch legaal?
pi_38447055
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:14 schreef mschol het volgende:

[..]

das een OEM versie gok ik..
zodra je em op een andere pc installeert ben je in overtreding van de EULA
En in hoevere is een EULA rechtsgeldig? Zijn zat zaken die een OEM versie met bv een floppydrive verkopen, Mag je die windows dan alleen op die floppy drive gebruiken.

EULA is naar mijn weten nooit getoetst of het idd legaal als een contract gezien kan worden in nederland.

En waarom doet MS Licensie helpdesk niet moeilijk als mensen de versie op een totaal andere pc installeren?
pi_38451262
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:01 schreef mschol het volgende:

[..]

over welke gestripe spul zeikt hij dan? dat lees ik nergens..
en als je windows genuine bedoeld : ga dan maar opnieuw installeren MET die guinen spullen, je hebt em toch legaal?
Legale windows, gedownload via SBIT (www.sbit.nl) paar jaar geleden. En gestripped via Nlite. Read read read.
JOHNNY HEITINGA
pi_38451788
tvp
pi_38451960
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Legale windows, gedownload via SBIT (www.sbit.nl) paar jaar geleden. En gestripped via Nlite. Read read read.
dat laatste was geen vraag meetr een opmerking
ik had idd gelezen dat je emlegaal had..
maar kennelijk heb je met nlite TEveel gestript.
ik heb hier ook een cd liggen die met nlite gestript is (en zelf nog wat hacks en reg keys ingevoerd) en die werkt vlekkeloos
pi_38452161
Jah ik zal ook wel eens een betere versie gaan maken, of ff downloaden. Nadeel is dat ik een Broadcom *** nog wat, interne 100/1000mbit ethernetcard erin heb en ik heb nooit internet bij een standaard install van windows. Enige optie die ik dan heb, is naar een vriend gaan drivers halen etc, en vind het wel handig als ik die op de Windows CD zelf heb zitten (dus meeinstalleren).

Maar haal bijna alles van Windows eruit voor de rest, al die pop ups, die foutmelding helper etc, en ergens zijn ze er nu niet blij mee I guess.
JOHNNY HEITINGA
pi_38452318
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:07 schreef Camplo het volgende:
Jah ik zal ook wel eens een betere versie gaan maken, of ff downloaden. Nadeel is dat ik een Broadcom *** nog wat, interne 100/1000mbit ethernetcard erin heb en ik heb nooit internet bij een standaard install van windows. Enige optie die ik dan heb, is naar een vriend gaan drivers halen etc, en vind het wel handig als ik die op de Windows CD zelf heb zitten (dus meeinstalleren).

Maar haal bijna alles van Windows eruit voor de rest, al die pop ups, die foutmelding helper etc, en ergens zijn ze er nu niet blij mee I guess.
Zet de drivers op een USB stick.
pi_38452597
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Zet de drivers op een USB stick.
Nee wil die niet apart gaan installen
JOHNNY HEITINGA
pi_38458895
edit
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 03:59:03 #37
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38463517
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:54 schreef gargamel het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon een niet OEM versie nemen dan als je je daar zorgen om maakt.
Precies, kost maar 354,93 euro.
Asjemenou
  vrijdag 2 juni 2006 @ 07:35:47 #38
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_38463947
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:48 schreef Camplo het volgende:
Legale windows, gedownload via SBIT (www.sbit.nl) paar jaar geleden. En gestripped via Nlite. Read read read.
Legale Windows XP kán je niet downloaden.

Als je problemen hebt met je gedownloade versie van Windows hebben ze in de winkel een mooi pakketje liggen.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')