ik zat eigenlijk een beetje op tips te wachten. Misschien zitten er nog meer handige ingebouwde dingen in waar ik geen weet van hebquote:
CMD prompt is niets anders als een poort van het oeroude DOS .....hardly WinXPquote:
Ingeboude Screensaverquote:Op maandag 29 mei 2006 12:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik zat eigenlijk een beetje op tips te wachten. Misschien zitten er nog meer handige ingebouwde dingen in waar ik geen weet van heb
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:31 schreef ShadowM het volgende:
CMD prompt is niets anders als een poort van het oeroude DOS .....hardly WinXP![]()
Er zijn nog voldoende 32-bit applicaties die geen GUI hebben.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:31 schreef ShadowM het volgende:
[..]
CMD prompt is niets anders als een poort van het oeroude DOS .....hardly WinXP![]()
hm .....en de code hebben ze zeker helemaal overgeschreven .....quote:Op maandag 29 mei 2006 12:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er zitten echt grote verschillen tussen dos en CMD-prompt van Windows XP.
Alle commando's die je in de CMD-prompt geeft zijn Windows XP commando's alleen dan zonder dat fancy icoontje erbij.
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:28 schreef McCarthy het volgende:
Er wordt wel eens geklaagd dat MS zoveel extra software in XP heeft gestopt maar sommige van die dingen vind ik toch verdomd handig.
Bijvoorbeeld:
- firewall
En waarom kan ik dan niets instellen dat ie ook rars kan benaderen? Stomme klote intrgratie, in het oude vertrouwde winzip kon je gewoon voor anders ingepakte bestanden een losse uitpak-utility instellen.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:36 schreef Repeat het volgende:
ben het wel met je eens ja. Vooral dat openen van zipjes handig!
Dos was 16 bit, in XP zti alleen 32 bit software.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:36 schreef ShadowM het volgende:
[..]
hm .....en de code hebben ze zeker helemaal overgeschreven .....![]()
oude DOS met een nieuw jasje![]()
quote:
Dat kan nog steeds hoor. Rechts klikken op een rar, file dan in het pulldown menu openen met keizen en dan je gewenste uitpakprogramma kiezen en aangeven dat deze files altijd met dat programma moeten worden geassocieerd.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En waarom kan ik dan niets instellen dat ie ook rars kan benaderen? Stomme klote intrgratie, in het oude vertrouwde winzip kon je gewoon voor anders ingepakte bestanden een losse uitpak-utility instellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |