Had je er zelf maar eentje moeten openen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Superheld het volgende:
Geen titel met een oproep voor een vakantie met tongs moeder?
Ik schakel ook maar even in, aangezien er verder weinig op de buis is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef golfer het volgende:
Zembla is de moeite waard.
Rita Verdonk wordt even verder afgemaakt.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je er zelf maar eentje moeten openen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef golfer het volgende:
Zembla is de moeite waard.
Rita Verdonk wordt even verder afgemaakt.
Wordt het nog herhaald ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:04 schreef golfer het volgende:
Er werden heel wat luchtballonnen lekgeprikt.
Geen idee.quote:
zoals het meeste wat Rite bedenkt of doet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:04 schreef golfer het volgende:
Er werden heel wat luchtballonnen lekgeprikt.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat Treble verschrikkelijk was, maar de andere landen kunnen er ook wat van
Ik vind Prison Break toch net iets spannender dan het songfestival.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Er is de zweedsche school en er zijn 1 of 2 parodieën op het SF. Hebben jullie die al gezien/gehoord?
(hoorde dat vanochtend op Radio2)
Diekquote:
Biertje voor Vaduz!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook een biertje voor mij please!
Pays bas ?quote:
quote:
Het begint weer droog te wordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef clauwheee het volgende:
Euhw...laat daar maar lekker hoor...ok?
Ik kom al.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:58 schreef VoreG het volgende:
In utrecht nog niet
Ik wil donder en bliksem dan regel ik het bier
oh dus hier ben je al die tijdquote:
Yeah bring it onquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:03 schreef Againzender het volgende:
Lekkere buien trekken het land in inderdaad
http://www.buienradar.nl/
het waait!quote:
slaapkamerraam staat nog openquote:
Ik voor Oekraïne.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor Oekraine en Litouwen zaterdag.
Die hebben ook mijn voorkeur, zaten verder nog aardige bij in die filmpjes.quote:
Hoi!quote:
zoiets jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Je bent weer boven water en hebt de nederlaag voldoende verdronken?
Sportief van je.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
Tot de 1-1 had je de wedstrijd in handen,man vd wedstrijd? Rijkaard,zijn 2 wissels....
Het is logisch dat DB niet kwam opdraven bij de 2-1 achterstand maar ik snap AW niet dat ie niet van Persie in bracht ipv die kokosnoot.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Sportief van je.
Balen dat Dennis niet van Wenger nog even een paar minuten mocht invallen in het Arsenal-kamp, of vonden jullie die wissel Reyes wel logisch?
Kan me weinig boeie eerlijk,ik hoef geen supporter te zijn van een club die door iedereen geliefd is...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
OK DG Arsenal heeft veel goodwil gekwqeekt.
Trusteh Tong.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:11 schreef tong80 het volgende:
Maar goed ik ga slapen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
,ik hoef geen supporter te zijn van een club die door iedereen geliefd is...
Haha, inderdaad. Arsenal - Ajax nog even met Tom staan praten, goeie gast. Toch een mooi seizoen voor jullie europees, niet verwacht, zeker niet begin decemberquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
geweldige dag,onvergetelijk en Tom Egberts is OK
Precies,dit seizoen heeft zoveel mooie Europese momenten gebracht waar ik gelukkig bij mocht zijn dat je niet van een "verloren" jaar kan spreken ondanks gisteren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Arsenal - Ajax nog even met Tom staan praten, goeie gast. Toch een mooi seizoen voor jullie europees, niet verwacht, zeker niet begin december.
Intussen hier alle video's van tijdens onze vakantie en deze rommelige week ook weer bekeken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef Ambrosius het volgende:
Peter R. de Vries van dinsdag is eindelijk teruggekeken, nu alleen Holland Sport van maandag nog, morgen ofzo. Trusten.
Ik schonk hem ook voor mezelf inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu ff niet,heb er genoeg op gisteren/vannacht![]()
daarom juistquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had nog geen eens gevraagd wat de rest wilde drinken,
http://www.thestadium-highbury.com/quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:11 schreef JaWi het volgende:
Trouwens, zat vandaag mijn foto's terug te kijken van december. Maar wat gaat er eigenlijk gebeuren met highbury?
De beide lange zijdes staan op de monumentenlijst dus mogen niet gesloopt wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef JaWi het volgende:
Leuke site, leuk idee.. Maar toch vreemd. Net zoiets als met de Meer. Het hoort niet, los van het feit of het te voorkomen is.
Het nieuwe stadion is rukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:20 schreef JaWi het volgende:
En toch blijft het vreemd... Al zag dat nieuwe stadion er wel erg mooi uit. En groot.
Al het nieuwe is slecht. Ik had het alleen over de buitenkant.quote:
Ook de buitenkant is ruk,vooral de naam,krijg het "e" woord dus ook niet over mijn lippenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Al het nieuwe is slecht. Ik had het alleen over de buitenkant.
Commercie.
Daar zat ik ook aan te denken ja!quote:
Zielige jij ....quote:
die knipoog zint me nietquote:
voor het eerst sinds tijden weer mijn complete regenpak aan gehad. en regenponcho's voor kleine kinderen vangen best veel wind voorop de fietsquote:
Sorryquote:
zie je wel dat je het best kuntquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Sorry
kop koffie dan maar om het goed te maken ?
een fohnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zie je wel dat je het best kunt
lekker diekie![]()
heb ooit eens geleerd van iemand dat je in de regen het beste met een petje op kunt fietsen, dat is niet zo koud op je hoofd en die klep aan het petje houdt de regen nog een beetje uit je gezicht, waardoor het ook minder erg lijkt........en vandaag aan den lijve onder vonden dat hij weer gelijk hadquote:
Gracias Diek.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:59 schreef dndiek het volgende:voor StarGazer
mooi topic voor jou: Poll: Stargazer(s) welke is mooier?
Dus eigenlijk ben je zeiknat, maar je denkt dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb ooit eens geleerd van iemand dat je in de regen het beste met een petje op kunt fietsen, dat is niet zo koud op je hoofd en die klep aan het petje houdt de regen nog een beetje uit je gezicht, waardoor het ook minder erg lijkt........en vandaag aan den lijve onder vonden dat hij weer gelijk had
Vanuit kantoor gezien is het nu droog in Groningen. Maar de vooruitzichten zijn idd kakquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:06 schreef clauwheee het volgende:
Zoooooo. Wat een schijtweer. En de vooruitzichten zijn ook niet geweldig
Maar het is wel vrijdag!
precies...maar je snapt dat het een keer in de praktijk testen geloofwaardiger overkomt dan dat slome-bagger verhaal van mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je zeiknat, maar je denkt dat het wel meevalt
Bij mij regent het...ook Groningen (singels)?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vanuit kantoor gezien is het nu droog in Groningen. Maar de vooruitzichten zijn idd kak
Ik zit op de stationsweg...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bij mij regent het...ook Groningen (singels)?
Ik zwaai nu vanaf de derde verdieping van het abn amro kantoorquote:
Dan zit je echt dichtbijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zwaai nu vanaf de derde verdieping van het abn amro kantoor
probeer het eensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:14 schreef dndiek het volgende:
Ik ga maar eens douchen
Zal ik de petjes theorie in de douche testen??
Kunnen we voortaan elke week naar elkaar zwaaienquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:31 schreef VoreG het volgende:
Pff het blijft regenen
Doekoe voor Nederland!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kunnen we voortaan elke week naar elkaar zwaaien![]()
![]()
![]()
Jackquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Had jij Spijkerman erbij verwacht Bjoor?
Nou, onder de douche werkt het nietquote:
stel dat je volgende week ofzo, nog een keer op de fiets moet en het regent, denk dan nog ff aan mequote:
En dan neem ik voor alle zekerheid een paraplu meequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stel dat je volgende week ofzo, nog een keer op de fiets moet en het regent, denk dan nog ff aan me
ja, dat is nou gevaarlijk, want je moet 2 handjes aan het stuur houden natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
En dan neem ik voor alle zekerheid een paraplu mee
je ziet er goed uit met je handsfree-pluutjequote:
Mooi pluutje hè!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je ziet er goed uit met je handsfree-pluutje
ben jij dat niet op die fotoquote:
neequote:
ja nog zat, ik ben eigenlijk net begonnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
nee
Heb je nog Panini plaatjes nodig? Ik heb nog wel wat dubbelen
Ik heb de stadions allemaal, Nederland vol, Amerika vol en Saoudi Arabie vol. Zwitserland, Engeland en Tsjechie bijna. Maar goed, ik moet er nog wel 200quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
nee
Heb je nog Panini plaatjes nodig? Ik heb nog wel wat dubbelen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:24 schreef Suijk het volgende:
Je bent net een jaar op vakantie geweest!
..... waarom, hoe... he???quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Afgelopen week erg gelachen op de SEH hiero :
Man, wijdbeens half gebogen, half huilend, moest meteen geholpen worden door een chirurg riep ie.... iedereen dacht aan een acute hernia of zoiets...
Bleek ie met sec. lijm 2 enorme hangsloten aan zijn ballen te hebben hangen![]()
![]()
![]()
De trofeeën hangen inmiddels goed in het zicht in de dokterskamer![]()
Feli!quote:
quote:
Ik wil terug naar Australiëquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een schijtweer weer zeg. Later als ik groot ben emigreer ik meteen
klasse jongen, gefeliciteerd enzo !quote:
eerst werken jijquote:
welke heb je gekocht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef clauwheee het volgende:
Nocaatje heeft straks zijn kwartaalfeestje, dus ik heb net in de pauze heel slecht een stoommaaltijd gehaald bij de Appie. Geeeeeen zin om straks te koken, denk ik
welke?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef borisz het volgende:
leuk rammstein op de radio, die hoor je niet vaak![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Bjoro het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/05/kalou.php
dit is echt lachen !
quote:
Ik kan beginnen per 1 juni, krijg een auto en telefoon van de zaakquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:03 schreef clauwheee het volgende:
Wanneer ga je beginnen Sien? En wat precies? Heb het niet helemaal meegekregen.
Ze kunnen best lekker zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef clauwheee het volgende:
Nocaatje heeft straks zijn kwartaalfeestje, dus ik heb net in de pauze heel slecht een stoommaaltijd gehaald bij de Appie. Geeeeeen zin om straks te koken, denk ik
Leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan beginnen per 1 juni, krijg een auto en telefoon van de zaak
Kom terecht op de afdeling Public (die werkt voor de regering) en tja ben daar bezig met infrastructuur beheer..
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Bjoro het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/05/kalou.php
dit is echt lachen !
feli sienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan beginnen per 1 juni, krijg een auto en telefoon van de zaak
Kom terecht op de afdeling Public (die werkt voor de regering) en tja ben daar bezig met infrastructuur beheer..
eeuh een type 1quote:
En 23% van de nieuwwaarde optellen bij je belastbaar inkomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:14 schreef appelsientje het volgende:
eeuh een type 1
Hij zei is van, Renault Clio, Volkswagen Polo enz.
En ik mag ook prive ermee rijden
de Clioquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eeuh een type 1
Hij zei is van, Renault Clio, Volkswagen Polo enz.
En ik mag ook prive ermee rijden
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En 23% van de nieuwwaarde optellen bij je belastbaar inkomen.![]()
dat is ook altijd zo irritant......wel vreemd trouwens dat dat voor bijv. telefoon en laptop niet telt !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En 23% van de nieuwwaarde optellen bij je belastbaar inkomen.![]()
daar kun je toch niet in rijdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is ook altijd zo irritant......wel vreemd trouwens dat dat voor bijv. telefoon en laptop niet telt !
is toch ook een vorm van verkapt inkomen ?quote:
daar kan ik inkomenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is toch ook een vorm van verkapt inkomen ?
weer wakker Clau ?quote:
leuk bakkie iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o
Maar goedik ga idd voor de clio
![]()
ik ben alweer een cup-a-soup momentje verderquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:41 schreef clauwheee het volgende:
Inkakmoment is daar!
bagagedrager is een veel groter woord hoor Clauquote:
Gaan we bijdehand doen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bagagedrager is een veel groter woord hoor Clau
Die is helderquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bagagedrager is een veel groter woord hoor Clau
Weet je zeker dat het een sinaasappel was?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef appelsientje het volgende:
Net een sinaasappel gegeten... leek wel een citroen, zo zuur..
Maar goed het schijnt gezond te zijn
tis voor mij ook vrijdagmiddag 3 uurquote:
Hij was groot en oranjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een sinaasappel was?
quote:
zit te twijfelen ff een biertje met mijn collega of meteen naar huis, moet vanavond ook nog softballen !quote:
Tja ik wist niet hoe ik um anders moest verpakkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel lekker zo'n vlak-voor-het-weekend-kusje
Ow ja, veul plezier!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:02 schreef appelsientje het volgende:
Nog 1 uurtje en dan ga ik wegHeb er zin in..
ergens in het zuiderlijk puntje van Zeeland zitten we
In een cadeau-papiertje?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef clauwheee het volgende:
Tja ik wist niet hoe ik um anders moest verpakken
met een strikje er omheenquote:
Dat zal helemaal gaan lukkenquote:
Daar heb ik nog een hele rol van op de WC hangen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb nog wel een groen wit papiertje liggen
De kleuren van de racingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Groen is goed beter best!
JaloerSCHe inkoppertjes![]()
![]()
Ik speel altijd met groen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Groen is goed beter best!
JaloerSCHe inkoppertjes![]()
![]()
Van de watquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De kleuren van de racing
racing is de schand vant stad![]()
racing mechelen, de schand vant stad!quote:
Ja euh, we zijn hier in Nederland hoor, halve Belg!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
racing mechelen, de schand vant stad!
Half Duitse Belgquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja euh, we zijn hier in Nederland hoor, halve Belg!
Belg ok, maar Duitsquote:
Gewoon doen, ziet er erg mooi uitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:57 schreef clauwheee het volgende:
Stoer, VoreGje! Ik krijg het bij Nocaatje niet voor elkaar denk ik. Gelukkig hebben we nog ff.
die raakt z'n huis aan de straatstenen niet meer kwijtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef DarkShine het volgende:
Kameraad van me gaat volgende week zaterdag samenwonen, in de woonkamer komen de logo's van KVM & Roda op de muur!
Zijn vriendin gaf trouwens geen zak om voetbal tot ze met hem samen kwam...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die raakt z'n huis aan de straatstenen niet meer kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |