Het voetbal onder Adriaanse vond ik veel mooier om naar te kijken. Eigenlijk was het ook beter qua resultaten. Ze hadden alleen een bredere selectie moeten hebben, zeker aan het einde van het seizoen ging dat parten spelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Vi.nl:
[..]
Ach, misschien was het ook wel zo. Die doelpunten van AZ in de eerste 10 minuten onder Adriaanse waren toch altijd wel heel leuk. Maar Adriaanse's taktiek werkte niet tot aan het seizoenseind: iedereen uitgeput en dood, dus dat deed Van Gaal beter.
Rangers wegtikken? Absoluut niet, hoor. Tegen Auxerre speelde AZ prachtig voetbal, maar tegen Rangers kwamen ze gewoon tekort.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:21 schreef Nywuob het volgende:
Die lange termijn van Van Gaal is allemaal wel leuk enzo, maar hoe AZ bijvoorbeeld de Rangers wegtikte in de UEFA Cup onder Adriaanse, vond ik toch wel mooi om te zien. Zo hebben ze onder Van Gaal nooit gespeeld.
Ik was in de war met Auxerre, ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:49 schreef Devano het volgende:
[..]
Rangers wegtikken? Absoluut niet, hoor. Tegen Auxerre speelde AZ prachtig voetbal, maar tegen Rangers kwamen ze gewoon tekort.
Ik vind dat Van Gaal het goed doet om een duidelijker en 'veiliger' systeem te hanteren. Mooi voetbal is leuk, maar ik zie liever een serieuze, professioneel spelende ploeg die het de top 3 structureel lastig kan maken.
Dat zeker. Maar misschien gaan er nog wel 3 of 4 man weg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:30 schreef Beschouw het volgende:
Ze kopen iig geval wel goed in in Alkmaar. Prima aankopen gedaan.
Tegen Auxerre had een alien via een anal probe de controle over Stein Huysegems genomen die daardoor opeens 100x beter ging spelen dan dat hij daarna ooit meer heeft gedaan. Vandaar dat hij langs alle tegenstanders dribbelde en er een paar in het doel legde.quote:
De lat ligt hoog, met zomaar een linksback kan AZ niet aankomen. Het moet een betaalbare en kwalitatief goede jongen zijn en die zijn er gewoon niet veel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:37 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou nog een nieuwe linksback. Gek dat dat zo moeilijk schijnt te zijn.....
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:56 schreef Nashje het volgende:
Jos Vaessen heeft ontslag genomen bij RC Genk.
Jij stalkerquote:Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef DeTolk het volgende:
Vanmiddag 2 keer langs het Victorie Stadion gereden. Het blijft mooi
Leuk, dan kunnen we wekelijks van hem genieten.quote:Het Algemeen Dagblad meldt zojuist dat Haris Medunjanin van AZ wordt verhuurd aan Sparta. Het 21-jarige talent kon door grote concurrentie in Alkmaar nog geen basisplaats afdwingen.
Bij Sparta moet de aanvallende middenvelder de opvolger worden van de vertrekkende Ricky van den Bergh. Van den Bergh vertrok twee weken geleden naar RKC Waalwijk. Eerder trok Sparta ook al Yannis Anastasiou aan, die overkwam van Ajax.
Guess who's inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:41 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik voorspel een 'Ronald de Boer-effect' voor Medunjanin met Sparta in de rol van FC Twente.![]()
quote:Ronald de Boer tijdelijk in AZ-tenue
21 juni 2006
Tussen Qatar, het WK in Duitsland en zijn huis in Nederland is Ronald de Boer de komende twee weken in Alkmaar te vinden. Als gastspeler bij AZ houdt de ex-international, die in het verleden ondermeer voor Ajax en FC Barcelona uitkwam, zijn conditie op peil voor de nieuwe voetbaljaargang in het Midden-Oosten. Na zijn eerste training in AZ-outfit is De Boer gedreven. “Ik kan nog wel een beetje wat.”
Hensbroek? Spelen ze ook tegen Vlaar?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:47 schreef Joppy het volgende:
Vanavond, sterker nog nu, speelt AZ zijn eerste oefenwedstrijd tegen een regionaal elftal in Hensbroek. Baal ervan dat ik er niet bij kan zijn
Dat wordt dus Arsenal op 4 augustus!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Tomhoog het volgende:
Vrijdag 4 augustus
Officiële opening DSB Stadion (meer informatie volgt)
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=18841quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Tomhoog het volgende:
schema
Vrijdag 23 juni > Polderelftal - AZ
Woensdag 28 juni > AFC'34 - AZ
Zaterdag 15 juli > Dirkshorn - AZ
Dinsdag 18 juli > ASWH - AZ
Zaterdag 22 juli > Lierse SK - AZ
Vrijdag 28 juli, 19.00 uur
1. FC Köln – AZ (Duel wordt gespeeld in het stadion van VfR ’06 Neuss in Neuss, bij Düsseldorf)
Vrijdag 4 augustus
Officiële opening DSB Stadion (meer informatie volgt)
Zaterdag 12 augustus, 12.00 uur (Engelse tijd)
Bolton Wanderers - AZ
Zal niet gebeuren aangezien dit wordt gezien als een serieuze oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
Bruut
Hopen dat Arsenal niet met een veredeld B-team komt. Jammer dat Bergkamp er niet meer bij is.
Welkomquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren aangezien dit wordt gezien als een serieuze oefenwedstrijd.
Had trouwens niet verwacht dat ik met Arsenal voor het eerst naar jullie nieuwe stadion zou komen
Zal wel contractueel worden vastgelegd... tis vast geen vriendendienst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
Bruut
Hopen dat Arsenal niet met een veredeld B-team komt. Jammer dat Bergkamp er niet meer bij is.
Zal deze keeper timmer eruit spelenquote:'Onhaalbare' Didulica kan zich gaan melden bij AZ
29/6/2006 9 :24
De Kroatische international heette eigenlijk te duur te zijn, maar AZ is er toch in geslaagd de onhaalbare Joey Didulica naar Alkmaar te halen.
De 28-jarige Didulica tekent voor vier jaar bij AZ. Voor de Kroatische international is het een terugkeer op de Nederlandse velden, nadat hij in 2003 Ajax had verruild voor het Oostenrijkse Austria Wien.
'Het is voor mij een enorme uitdaging om daar te gaan spelen', keek Didulica op de website van Austria Wien vooruit naar zijn terugkeer op de Nederlandse velden. 'De competitie is sterk, en dat maakt iemand ook beter.'
Didulica, die het WK met Kroatië meemaakte in de rol van reservekeeper, had nog een contract voor een jaar bij Austria Wien. AZ bereikte met de Oostenrijkse club een akkoord over de afkoopsom voor het nog een jaar doorlopende contract.
Met het akkoord tussen de clubs werd het laatste obstakel genomen van een transfer die door AZ aanvankelijk als onmogelijk werd ingeschat. Didulica was te duur, zo stelde technisch directeur Marcel Brands eerder nog vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |