Het voetbal onder Adriaanse vond ik veel mooier om naar te kijken. Eigenlijk was het ook beter qua resultaten. Ze hadden alleen een bredere selectie moeten hebben, zeker aan het einde van het seizoen ging dat parten spelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Vi.nl:
[..]
Ach, misschien was het ook wel zo. Die doelpunten van AZ in de eerste 10 minuten onder Adriaanse waren toch altijd wel heel leuk. Maar Adriaanse's taktiek werkte niet tot aan het seizoenseind: iedereen uitgeput en dood, dus dat deed Van Gaal beter.
Rangers wegtikken? Absoluut niet, hoor. Tegen Auxerre speelde AZ prachtig voetbal, maar tegen Rangers kwamen ze gewoon tekort.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:21 schreef Nywuob het volgende:
Die lange termijn van Van Gaal is allemaal wel leuk enzo, maar hoe AZ bijvoorbeeld de Rangers wegtikte in de UEFA Cup onder Adriaanse, vond ik toch wel mooi om te zien. Zo hebben ze onder Van Gaal nooit gespeeld.
Ik was in de war met Auxerre, ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:49 schreef Devano het volgende:
[..]
Rangers wegtikken? Absoluut niet, hoor. Tegen Auxerre speelde AZ prachtig voetbal, maar tegen Rangers kwamen ze gewoon tekort.
Ik vind dat Van Gaal het goed doet om een duidelijker en 'veiliger' systeem te hanteren. Mooi voetbal is leuk, maar ik zie liever een serieuze, professioneel spelende ploeg die het de top 3 structureel lastig kan maken.
Dat zeker. Maar misschien gaan er nog wel 3 of 4 man weg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:30 schreef Beschouw het volgende:
Ze kopen iig geval wel goed in in Alkmaar. Prima aankopen gedaan.
Tegen Auxerre had een alien via een anal probe de controle over Stein Huysegems genomen die daardoor opeens 100x beter ging spelen dan dat hij daarna ooit meer heeft gedaan. Vandaar dat hij langs alle tegenstanders dribbelde en er een paar in het doel legde.quote:
De lat ligt hoog, met zomaar een linksback kan AZ niet aankomen. Het moet een betaalbare en kwalitatief goede jongen zijn en die zijn er gewoon niet veel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:37 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou nog een nieuwe linksback. Gek dat dat zo moeilijk schijnt te zijn.....
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:56 schreef Nashje het volgende:
Jos Vaessen heeft ontslag genomen bij RC Genk.
Jij stalkerquote:Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef DeTolk het volgende:
Vanmiddag 2 keer langs het Victorie Stadion gereden. Het blijft mooi
Leuk, dan kunnen we wekelijks van hem genieten.quote:Het Algemeen Dagblad meldt zojuist dat Haris Medunjanin van AZ wordt verhuurd aan Sparta. Het 21-jarige talent kon door grote concurrentie in Alkmaar nog geen basisplaats afdwingen.
Bij Sparta moet de aanvallende middenvelder de opvolger worden van de vertrekkende Ricky van den Bergh. Van den Bergh vertrok twee weken geleden naar RKC Waalwijk. Eerder trok Sparta ook al Yannis Anastasiou aan, die overkwam van Ajax.
Guess who's inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:41 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik voorspel een 'Ronald de Boer-effect' voor Medunjanin met Sparta in de rol van FC Twente.![]()
quote:Ronald de Boer tijdelijk in AZ-tenue
21 juni 2006
Tussen Qatar, het WK in Duitsland en zijn huis in Nederland is Ronald de Boer de komende twee weken in Alkmaar te vinden. Als gastspeler bij AZ houdt de ex-international, die in het verleden ondermeer voor Ajax en FC Barcelona uitkwam, zijn conditie op peil voor de nieuwe voetbaljaargang in het Midden-Oosten. Na zijn eerste training in AZ-outfit is De Boer gedreven. “Ik kan nog wel een beetje wat.”
Hensbroek? Spelen ze ook tegen Vlaar?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:47 schreef Joppy het volgende:
Vanavond, sterker nog nu, speelt AZ zijn eerste oefenwedstrijd tegen een regionaal elftal in Hensbroek. Baal ervan dat ik er niet bij kan zijn
Dat wordt dus Arsenal op 4 augustus!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Tomhoog het volgende:
Vrijdag 4 augustus
Officiële opening DSB Stadion (meer informatie volgt)
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=18841quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Tomhoog het volgende:
schema
Vrijdag 23 juni > Polderelftal - AZ
Woensdag 28 juni > AFC'34 - AZ
Zaterdag 15 juli > Dirkshorn - AZ
Dinsdag 18 juli > ASWH - AZ
Zaterdag 22 juli > Lierse SK - AZ
Vrijdag 28 juli, 19.00 uur
1. FC Köln – AZ (Duel wordt gespeeld in het stadion van VfR ’06 Neuss in Neuss, bij Düsseldorf)
Vrijdag 4 augustus
Officiële opening DSB Stadion (meer informatie volgt)
Zaterdag 12 augustus, 12.00 uur (Engelse tijd)
Bolton Wanderers - AZ
Zal niet gebeuren aangezien dit wordt gezien als een serieuze oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
Bruut
Hopen dat Arsenal niet met een veredeld B-team komt. Jammer dat Bergkamp er niet meer bij is.
Welkomquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren aangezien dit wordt gezien als een serieuze oefenwedstrijd.
Had trouwens niet verwacht dat ik met Arsenal voor het eerst naar jullie nieuwe stadion zou komen
Zal wel contractueel worden vastgelegd... tis vast geen vriendendienst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
Bruut
Hopen dat Arsenal niet met een veredeld B-team komt. Jammer dat Bergkamp er niet meer bij is.
Zal deze keeper timmer eruit spelenquote:'Onhaalbare' Didulica kan zich gaan melden bij AZ
29/6/2006 9 :24
De Kroatische international heette eigenlijk te duur te zijn, maar AZ is er toch in geslaagd de onhaalbare Joey Didulica naar Alkmaar te halen.
De 28-jarige Didulica tekent voor vier jaar bij AZ. Voor de Kroatische international is het een terugkeer op de Nederlandse velden, nadat hij in 2003 Ajax had verruild voor het Oostenrijkse Austria Wien.
'Het is voor mij een enorme uitdaging om daar te gaan spelen', keek Didulica op de website van Austria Wien vooruit naar zijn terugkeer op de Nederlandse velden. 'De competitie is sterk, en dat maakt iemand ook beter.'
Didulica, die het WK met Kroatië meemaakte in de rol van reservekeeper, had nog een contract voor een jaar bij Austria Wien. AZ bereikte met de Oostenrijkse club een akkoord over de afkoopsom voor het nog een jaar doorlopende contract.
Met het akkoord tussen de clubs werd het laatste obstakel genomen van een transfer die door AZ aanvankelijk als onmogelijk werd ingeschat. Didulica was te duur, zo stelde technisch directeur Marcel Brands eerder nog vast.
En zo'n soort wedstrijd keep je 1 keer in je leven. Man, wat stopte die veel ballen zonder het door te hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:14 schreef BobRooney het volgende:
Didulica heeft 1 goeie wedstrijd gekeept, en dat was Valencia uit in zijn Ajax tijd...
quote:Meine Guete Henk. Was machst du da. Bleib bei AZ. Ich moechte gern die Konkurrenz mit dir angehen. Zwei Spitzentorwarte ist doch besser als nur einer. Komm zur Einsicht Henk und lass uns kaempfen um die Position von erstem Torwart. Bleib Henk und wir werden nicht nur Herbstmeister, sondern auch Allgemeinmeister von Holland.
Joe Didulica
Waarom heeft AZ zo'n hekel aan Ajax. Zonder hen hadden ze niet eens bestaan, als je kijkt naar al die spelers die ze nu hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:25 schreef twi het volgende:
Er staat Ajax in z'n CV, dus dat zal het wel verklaren
Landzaat, De Cler en Ikedia?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:29 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Waarom heeft AZ zo'n hekel aan Ajax. Zonder hen hadden ze niet eens bestaan, als je kijkt naar al die spelers die ze nu hebben.
Ik denk dat Nywuob bedoelt dat er buitenproportioneel veel Ajax aanhang leningen afsluit bij Frisia, Postkrediet en Lenen.nlquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:29 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Waarom heeft AZ zo'n hekel aan Ajax. Zonder hen hadden ze niet eens bestaan, als je kijkt naar al die spelers die ze nu hebben.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Years -2003-2006 Games Played - 102 games Goals conceded - 70 Clean sheets - 55 Season Games Goals Against Clean sheets Ratio% 2003/4 25 20 11 .80 2004/5 33 20 20 .60 2005/6 29 23 15 .79 |
Dat zijn toch geen misselijk statistieken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, Austria Wien is wel kampioen geworden dit jaar, en dat zal niet lukken met een vergiet als keeper. Statestiek volgens http://www.didulica.com/default.aspx?page=Player%20Statistics :
[ code verwijderd ]
Niet zo groot, rond de 17.000 als ik me niet vergisquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dacht dat het groter zou zijn. Hoeveel is de capaciteit?
Eh, we zitten in VBL. Waar denk jij dat het over gaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen van lenen.nl , postkrediet of Frisia financieringen die het niet eens zijn met de aankopen van Dirk Scheringa denk ik
Hoe denk jij dat Scheringa zijn aankopen heeft gefinancierdquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Eh, we zitten in VBL. Waar denk jij dat het over gaat
Het gaat niet om hoe dagobert aan zijn geld komt. Laat hem maar lekker al dat geld van die domme kakkerlakken en amsterdammers binnen halenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat Scheringa zijn aankopen heeft gefinancierd![]()
![]()
ben je voor az en noem je mij een kakkerlak.. nep joodquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Het gaat niet om hoe dagobert aan zijn geld komt. Laat hem maar lekker al dat geld van die domme kakkerlakken en amsterdammers binnen halen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben je voor az en noem je mij een kakkerlak.. nep jood
Doe's een poging op mijn ATquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
ja wat dan
quote:Doelman Timmer wil vertrekken bij AZ
6/7/2006 12:17
Henk Timmer wil zo snel mogelijk weg bij AZ. De doelman mist het vertrouwen van coach Louis van Gaal. De Alkmaarse club contracteerde onlangs immers al Joey Didulica en is ook nog bezig met het inlijven van de Braziliaan Bruno Fernandes.
Het afgelopen seizoen was Timmer nog eerste keus in het doel, maar aan het einde van het seizoen bekoelde de relatie tussen Timmer en van Gaal. 'Henk heeft een paar aanvarinkjes gehad met Van Gaal', vertelde zaakwaarnemer Henk van Ginkel in Voetbal International. 'Daardoor is de samenwerking niet meer zo geweldig.'
Volgens Van Ginkel was het de bedoeling dat Timmer ook in het nieuwe seizoen eerste doelman zou zijn bij AZ. 'Maar de situatie is nu anders. AZ haalde Didulica, die overal roept dat hij eerste keeper wordt. Nou dat wil Henk ook, die gaat niet op de bank zitten.'
Van technisch directeur Marcel Brands hoeft de 34-jarige Timmer niet weg. Maar volgens Van Ginkel staat AZ ook niet onwelwillend tegenover een transfer. 'AZ heeft gezegd mee te willen werken aan een transfer, maar dan moet de prijs goed zijn', aldus Van Ginkel.
Waar die "ruzies" over gaan is natuurlijk niet duidelijk, maar het lijkt mij ook niet onlogisch van AZ om te kijken naar een nieuwe keeper i.v.m. de leeftijd van Timmer. Keepers kunnen vaak wel wat langer mee, maar er zal toch vervanging nodig zijn zodra Timmer besluit dat het wel mooi is geweest. Wellicht wil AZ er zeker van zijn dat er ook daadwerkelijk op tijd een nieuwe keeper staat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Henk Timmer is de meest sympathieke speler op de velden van AZ
Van Gaal heeft het deze keer goed verprutst.
Timmer wordt volgens mij bij elke voetbal-programma uitgenodigt als ze weer eens geen echte gast kunnen regelenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef twi het volgende:
Timmer zit nu bij Studio Sportzomer in elk geval.
Ze schijnen er nog steeds mee bezig te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:39 schreef johannes1986 het volgende:
Komt Bruno nou nog? AZ wil 2 goeie keepers, en het is nu wel duidelijk dat Timmer vertrekt. Heb me als voetballiefhebber eigenlijk wel een beetje verheugd op Bruno, moet echt een supertalent zijn!
Inderdaad, schandalig van van Gaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ruzie met Timmer, hoe krijgt Louis het weer voor elkaar. Timmer heeft vast in de gaten dat hij geen eerlijke kans meer zal krijgen. Schandalig vind ik het.
En daar ben ik het ook helemaal mee eens.Valt me een beetje tegen van Dirkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Triest dat ze nog geld voor Timmer moeten hebben ook
Valt mee bedoel je? Dirk laat zelfs de meest waardeloze speler met hele grote pijn in zijn hart gratis gaan.... Fijn dat AZ mee doet met de traditionele top 3, maar als Dirk zo door gaat met zijn rare uitspattingen (Zoals met Van Geel), maakt hij AZ er niet geliefder op...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En daar ben ik het ook helemaal mee eens.Valt me een beetje tegen van Dirk
Wat vinden jullie hier van, ik vind dat ze niet moeten zeikenquote:'Timmer kon liefde Van Gaal voor Ajax niet waarderen'
10 juli 2006
Louis van Gaal AZ-doelman Henk Timmer heeft onlangs bij zijn trainer Louis van Gaal aangegeven dat hij zich ergert aan de wijze waarop de Amsterdammer keer op keer zijn liefde voor Ajax benadrukt. Tot afgrijzen van een groot deel van de AZ-aanhang noemt Van Gaal Ajax nog altijd steevast 'mijn club'. Timmer, nota bene zelf oud-Ajacied, zou zijn coach verteld hebben dat deze het uiten van zijn liefde voor Ajax maar beter achterwege kan laten.
Van Gaal liet zich vervolgens op tv-zender SBS6 enkele malen negatief uit over zijn doelman. Het meningsverschil tussen de AZ-coach en Timmer is volgens AZ Fanpage.nl een van de oorzaken van de breuk die tussen de twee is ontstaan. Inmiddels mag Timmer, die in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord staat, vertrekken uit Alkmaar.
De EK-21 gangers pas sinds vandaag, en de WK gangers pas vanaf 24 juli.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Wie trainen er allemaal nog niet mee bij AZ??
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Robinho90 het volgende:
De AZsupporters komen met een sfeeractie voor in het nieuwe Victorie Stadion, het filmpje:
AZ Sfeeractie
Ik zeg alle seizoenskaarthouders hier leer de tekst en doe mee!!
idd als je die sfeer weet te kopieren doe je het goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:28 schreef xFriendx het volgende:
Mooi sfeertje daar in Griekenland.
Lukt natuurlijk nooit. Die mensen daar hebben een heel ander soort beleving.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
idd als je die sfeer weet te kopieren doe je het goed![]()
So? Het zal geen enkele Nederlandse club lukken. Maar voorlopig komt Ajax met 410 wel het dichtst in de buurt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hey, we zijn geen Ajax hoor
toch....??
Ik hou het wel lekker bij "huppie huppie huppie AZ is mijn cluppie"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:01 schreef twi het volgende:
Je kan natuurlijk ook het repetoire van Ajax-liedjes aanpassen. Die kent het grootste gedeelte van het publiek nog wel, en dan hoef je niet van zulke karaoke-acties te houden
Ze kunnen Dembele daar toch neerzetten? Misschien dat ze anders Mitea of Babel van Ajax kunnen huren, die positie is bij hun toch overbezet.quote:AZ is nog niet uitgewinkeld. De Alkmaarders gaan op zoek naar een nieuwe linksbuiten. Na het vertrek van Stein Huysegems naar Feyenoord was die positie weggelegd voor Tarik Sektioui, maar de Marokkaan is zo goed als rond met FC Porto.
"Een streep door de rekening", aldus coach Louis van Gaal, die nog twee spelers lijkt kwijt te raken. Henk Timmer wil zijn contract bij AZ laten ontbinden en naar Feyenoord verkassen. Timmer heeft het in Alkmaar niet meer naar zijn zin en wil niet de strijd aangaan met de nieuwe doelman, Joey Didulica. Denny Landzaat maakt zich op voor een buitenlands avontuur. Espanyol en Wigan Athletic zijn de belangrijkste gegadigden om de middenvelder in te lijven.
Ik ben benieuwd of ze nu wel die 7 miljoen (?) voor Nilsson willen ophoesten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Kevin Bobson of Lasse Nilsson lijkt me.
Die zijn wat te hoog gegrepen voor AZ. Mitea is sowiezo net terug van een blessure en volgens mij ziet Ten Cate ook wel toekomst in Babel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:41 schreef Devano het volgende:
[..]
Ze kunnen Dembele daar toch neerzetten? Misschien dat ze anders Mitea of Babel van Ajax kunnen huren, die positie is bij hun toch overbezet.
Te vaak gekeken, nu spookt de melodie in m'n hoofd rondquote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Robinho90 het volgende:
De AZsupporters komen met een sfeeractie voor in het nieuwe Victorie Stadion, het filmpje:
AZ Sfeeractie
Ik zeg alle seizoenskaarthouders hier leer de tekst en doe mee!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |