Uitstekende selectie inderdaad. Met van Gaal hebben ze ook nog precies de juiste man om een elftal te smeden. Zwakke plek is Mendes in de verdediging.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Timmer
Steinsson - Mendes - Mathijsen - De Clèr
Cziommer - Gudjohnsson - Schaars
Jenner - Arveladze - Sektioui
Met een bank met Luirink, Molhoek, Opdam, Medunjanin, Augustien en Dembele doe je het prima. Landzaat is er ook nog natuurlijk. Ik mis alleen een echte linksbuiten en een superspits. Verder lijkt het kampioensmateriaal.
Zo sterk heeft ie niet gekeept het laatste halfjaar....quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Louis (en ook Marco :s ) zijn de laatste tijd niet zo positief over Henkie Timmer. Dus misschien is die plek ook niet zeker. Wat heeft die man misdaan
Mendes weer centraal in de defensie uitspelen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Timmer
Steinsson - Mendes - Mathijsen - De Clèr
Cziommer - Gudjohnsson - Schaars
Jenner - Arveladze - Sektioui
Met een bank met Luirink, Molhoek, Opdam, Medunjanin, Augustien en Dembele doe je het prima. Landzaat is er ook nog natuurlijk. Ik mis alleen een echte linksbuiten en een superspits. Verder lijkt het kampioensmateriaal.
Tja, het blijft de Telegraaf hé...quote:'Ook Real Madrid heeft oogje op Mathijsen'
16/6/2006 8 :37
Volgens De Telegraaf zitten er tijdens Nederland-Ivoorkust delegaties van de Spaanse clubs Real Madrid en Sevilla op de tribune om Joris Mathijsen te bekijken.
De interesse van de Madrilenen is nieuw en zou samenhangen met de naderende presidentsverkiezingen bij De Koninklijke. Een van de kandidaten wil bij zijn verkiezing oud-speler Predrag Mijatovic naar voren willen schuiven als technisch directeur en deze zou de verdediger van AZ graag naar Madrid willen halen.
AZ heeft donderdag echter laten weten dat geen enkele club zich heeft gemeld in Alkmaar voor Marthijsen. Van een transfer is dan ook 'absoluut geen sprake' van de international die ook in de belangstelling zou staan van Sevilla. .
Ach, misschien was het ook wel zo. Die doelpunten van AZ in de eerste 10 minuten onder Adriaanse waren toch altijd wel heel leuk. Maar Adriaanse's taktiek werkte niet tot aan het seizoenseind: iedereen uitgeput en dood, dus dat deed Van Gaal beter.quote:Van Galen: 'AZ leuker onder Adriaanse'
15/6/2006 23:30
'Geloof het of niet, maar ik ben blij dat het erop zit.' Barry van Galen is sinds kort gestopt met voetbal. In de nieuwe Voetbal International geeft hij nog één keer zijn mening.
'Op een gegeven moment heb je het gevoel dat je klaar bent. Ik speelde niet meer zo lekker, voelde me niet belangrijk zoals ik me wél onder Co Adriaanse voelde.' Van Galen wijt dat aan de tactiek van Louis van Gaal. 'Die tactiek lag me niet.'
Al vindt Van Galen Van Gaal een toptrainer, toch vond hij het onder Co Adriaanse leuker. 'Met Adriaanse vlogen we er vanaf de aftrap op en was het gewoon volle kracht vooruit, wegblazen die tegenstander! Dat voetbal was veel mooier om te zien. Dat is heel wat anders dan bij Van Gaal. Het is allemaal zakelijker bij hem. En je hoort ook van alle supporters dat het toen leuker was om te zien. Maar ja, het gaat wel om het resultaat en dat was onder Van Gaal beter.'
In de nieuwe VI vertelt Van Galen ook nog over waarom hij nooit trainer zal worden, wat hij zo waardeert aan Theo Janssen en Haris Medunjanin, en waarom hij de bar van de Alkmaarderhout meeneemt. Klik hier voor de inhoudsopgave van VI nummer 24b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |