abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37949074
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef zatoichi het volgende:
Daarom dient sex ook alleen maar plaats te vinden 's nachts in het donker en onder de dekens.
De TS is het vast danig met je eens, jullie zouden eens wat samen moeten gaan drinken ofzo.

edit: ik zei het
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef McCarthy het volgende:

[..]

pi_37949179
Wat een onzin, oke ik heb ook wel es een kutje meegemaakt wat niet zo geweldig rook, maar als je dat eventjes duidelijk maakt, en gewoon samen onder de douche verder gaat hoor je mij niet klagen hoor.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_37949330
Als je er teveel over nadenkt heeft TS wel een punt. Zelf heb ik het er nooit echt moeilijk mee gehad, het hoort er gewoon allemaal bij.
pi_37949465
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef Silven het volgende:
Als je er teveel over nadenkt heeft TS wel een punt. Zelf heb ik het er nooit echt moeilijk mee gehad, het hoort er gewoon allemaal bij.
dat klopt ... als ik aan een bos 'oerwoud' moet denken ga ik nu ook over mn nek , maar tijdens .. let je er gewoon minder op.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:41:23 #30
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_37949566
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:59 schreef McCarthy het volgende:
waar ik het zo moeilijk mee heb is dat sex (= heel erg lekker zeggen ze) zo dicht bij ranzigheid zit. Het gat waar je met je geslachtsdeel in gaat zit vlak naast het gat waar urine uitkomt. Waanzinig goor natuurlijk. Ik heb het daar erg moeilijk mee.

Ik hou wel van een goeie ronde achterstootbumper alleen ook hier stoort het mij weer dat direct in de buurt er een schijtafval opening zit. Niet echt een prettige gedachte wanneer je met je handen over haar achterwerk wrijft.

Om over pijpen maar niet te spreken. Gelukkig hoef ik dat niet te doen maar als vrouw lijkt het me super goor. Die komkommer waar urine uitkomt moet je in je mond stoppen en nog aan gaan likken ook. Dat doe je toch niet!

Het is net alsof een zak met snoepjes direct naast een hondendrol ligt. Zou jij nog een snoepje willen dan?

Nee, genot en goorheid zitten te dicht bij elkaar. Dat vind ik maar niks
Het hoefd allemaal niet, kinderen maken kan ook zonder pijpen...
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_37949592
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:13 schreef McCarthy het volgende:
ik wil dus neuken zonder dat ik hoef te kijken of ruiken hoe het er daar onder uitziet. Of hangen jullie allemaal de gynacoloog uit met je vriendin.

Beffen ga ik dus nooit doen. Bah vies
Maar je wilt wel gepijpt worden?
pi_37949637
quote:
waar ik het zo moeilijk mee heb is dat sex (= heel erg lekker zeggen ze) zo dicht bij ranzigheid zit. Het gat waar je met je geslachtsdeel in gaat zit vlak naast het gat waar urine uitkomt. Waanzinig goor natuurlijk. Ik heb het daar erg moeilijk mee.

Ik hou wel van een goeie ronde achterstootbumper alleen ook hier stoort het mij weer dat direct in de buurt er een schijtafval opening zit. Niet echt een prettige gedachte wanneer je met je handen over haar achterwerk wrijft.

Om over pijpen maar niet te spreken. Gelukkig hoef ik dat niet te doen maar als vrouw lijkt het me super goor. Die komkommer waar urine uitkomt moet je in je mond stoppen en nog aan gaan likken ook. Dat doe je toch niet!

Het is net alsof een zak met snoepjes direct naast een hondendrol ligt. Zou jij nog een snoepje willen dan?

Maar jouw magic stick zit toch ook vlak voor je poepert? Vind je dat dan ook zo vies van jezelf?
pi_37949969
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef zatoichi het volgende:
Daarom dient sex ook alleen maar plaats te vinden 's nachts in het donker en onder de dekens.
ja, met zo'n laken ertussen met een gat erin (weet niet meer in welke film ik dat gezien heb)
pi_37951086
een maagd zijn is nu echt niks mis mee. Degenen die het tegenovergestelde beweren of het nodig vinden om die mensen te kleineren om die reden zijn naar alle waarschijnlijk de vuilkarwerkers van morgen.

en op een sociale manier leven is een keuze die je zelf maakt. voor sommigen is het een meerwaarde voor anderen niet. Maar mensen proberen te kleineren omdat ze niet jouw keuze volgen is gewoonweg achterlijk en zegt veel over wie je bent. (en dan wel in de negatieve zin).
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:39:05 #35
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37951717
Gelukkig houdt je wel van Wortels
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_37952934
McCarthy, raak je wel eens de eikel van je penis aan?
Dat is net zo "vies" als het aanraken van dat "gat" van een vrouw, mits dagelijks schoongemaakt.

Ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die hun poep over hun hele achterwerk smeren. Wat zeg ik, vrouwen poepen niet eens.

Die komkommer waar urine uitkomt is zo schoon als jij hem maakt. Als je dit vies vind zegt dit erg veel over jouw komkommer(tje?).

En eerlijk waar, ik wil niet weten waarom je een vagina en jouw komkommer vergelijkt met een zak snoepjes en een hondendrol...

[ Bericht 2% gewijzigd door nog.een.keer op 18-05-2006 15:45:34 ]
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:33:13 #37
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37953295
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:21 schreef nog.een.keer het volgende:
McCarthy, raak je wel eens de eikel van je penis aan?
met of zonder voorhuid?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37953417
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef McCarthy het volgende:

[..]

met of zonder voorhuid?
wat denk je nu zelf? Anders raak je natuurlijk je voorhuid aan en niet je eikel.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:38:42 #39
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37953486
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

wat denk je nu zelf? Anders raak je natuurlijk je voorhuid aan en niet je eikel.
oh, ik dacht: voorhuid over eikel is ook eikel. Toch?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37953713
zonder natuurlijk...
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:47:17 #41
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37953824
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef nog.een.keer het volgende:
zonder natuurlijk...
nee
pi_37953961
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:38 schreef McCarthy het volgende:

[..]

oh, ik dacht: voorhuid over eikel is ook eikel. Toch?
Ja dat zie je wel goed want over jouw persoonlijkheid zit ook een stukje vlees heen.
pi_37954752
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:47 schreef McCarthy het volgende:

[..]

nee
smering bedoeling waarschijnlijk als je 'm nooit aanraakt om schoon te maken. terechte beslissing
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:30:20 #44
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_37955226
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:04 schreef McCarthy het volgende:

[..]

was jij je lul met zeep? Ik niet.
Nee inderdaad... dat is ook wel te lezen uit je verhaal!
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:33:23 #45
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37955307
heb je smet vrees van jezelf?
ada fare stop stalking me
pi_37955507
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:30 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Nee inderdaad... dat is ook wel te lezen uit je verhaal!
Nou, met zeep is niet goed hoor, geslachtsdelen dien je te wassen met water en niets anders...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:51:08 #47
145471 Aangebrande-Phonix
Je vais me coucher
pi_37955856
quote:

Nou... jou bek stinkt ook lekker hard.
Give a monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe ....
pi_37957456
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou, met zeep is niet goed hoor, geslachtsdelen dien je te wassen met water en niets anders...
NEUTRALE ZEEP MET PH WAARDE NEUTRAAL
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_37957570
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

NEUTRALE ZEEP MET PH WAARDE NEUTRAAL
Sterker nog, alles wat PH-neutraal is will do. Om te zeggen dat alleen water voldoet is een beetje overdreven ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:44:12 #50
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_37957630
Alle zepen, zelfs ph neutraal, halen de beschermende laag van je penis. Gevolg is schimmel...
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')