abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:49:05 #51
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37957765
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:33 schreef ivosnivo het volgende:
heb je smet vrees van jezelf?
nee alleen ik ga niet aan mijn eikel zonder voorhuid zitten
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:56:25 #52
145471 Aangebrande-Phonix
Je vais me coucher
pi_37958004
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:49 schreef McCarthy het volgende:

[..]

nee alleen ik ga niet aan mijn eikel zonder voorhuid zitten
Ja zeg, stel je voor dat je eikel er af valt.
Give a monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe ....
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:57:39 #53
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37958038
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:56 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:

[..]

Ja zeg, stel je voor dat je eikel er af valt.
dat heb ik eens een keer gedroomt, was best eng

ook dat ik mijn ballen kwijt was, ook shocking hoor
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37958809
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:05 schreef Lucille het volgende:
Urine is overigens een steriele vloeistof. Dus echt smerig is het niet. Het is over het algemeen smeriger om je 'gereedschap' in je hand te nemen tijdens het pissen, omdat je op die manier bacterieen van je geval handen op je handen geval kan/zal krijgen.
daarom was ik mijn handen nooit na het pissen. me dunkt dat mijn penis vele malen schoner is dan de kraan in een of ander toilet dat niet bij mij thuis is. overigens heeft chris rock (geloof ik, of was het nou eddy murphy) hier een leuke sketch over.

overigens, "gereedschap", "geval", niet zo preuts he

[ Bericht 16% gewijzigd door Byte_Me op 18-05-2006 18:32:38 ]
pi_37959002
De vagina is nog véél erger als het plasgaatje hoor.

Daar komt namelijk 1 keer per maand goor bloed uit met klontjes

Je kan beter nóóit meer neuken en je piemel in een fles Dettol soppen...
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:36:38 #56
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37959067
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:34 schreef So_Addictive het volgende:
De vagina is nog véél erger als het plasgaatje hoor.

Daar komt namelijk 1 keer per maand goor bloed uit met klontjes
klontjes
pi_37959080
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:36 schreef McCarthy het volgende:

[..]

klontjes
Sliertjes en bonkjes, zoals de vrouwelijke garde hier het wel eens noemt
pi_37959170
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:37 schreef JeRa het volgende:

[..]

Sliertjes en bonkjes, zoals de vrouwelijke garde hier het wel eens noemt
Sliertjes en bonkjes ja
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:48:15 #59
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37959370
sliertjes
pi_37959912
Ja, bonkjes en sliertjes! Daar mag je dan iedere maand lekker doorheen roeren met je blote eikel! En lekker dat het is! Het glijdt ook zo goed!

Maar McCarthy, als je serieus bent (en geen kloon ) dan zou ik toch echt eens wat aan die smetvrees gaan doen! Heb je wel door dat je door die smetvrees juist verschrikkelijk smerig bezig bent?
(bv niet je eikel wassen met water)

Een nachtje door de rode zee is "frisser" dan een maandje kaas op je lul...
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_37964605
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

NEUTRALE ZEEP MET PH WAARDE NEUTRAAL
Neen, want dat daar beneden is niet PH neutraal, bij de vrouw al zeker niet, dat is zuur....
Zou je ph neutraal erbij doen dan gooi je de boel in de war.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:36:07 #62
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37965898
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:06 schreef nog.een.keer het volgende:
Ja, bonkjes en sliertjes! Daar mag je dan iedere maand lekker doorheen roeren met je blote eikel! En lekker dat het is! Het glijdt ook zo goed!

Maar McCarthy, als je serieus bent (en geen kloon ) dan zou ik toch echt eens wat aan die smetvrees gaan doen! Heb je wel door dat je door die smetvrees juist verschrikkelijk smerig bezig bent?
(bv niet je eikel wassen met water)

Een nachtje door de rode zee is "frisser" dan een maandje kaas op je lul...
ik was mijn eikel zonder voorhuid wel. Ik schuif regelmatig de voorhuid heen en weer onder de doesj
pi_37966597
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Neen, want dat daar beneden is niet PH neutraal, bij de vrouw al zeker niet, dat is zuur....
Zou je ph neutraal erbij doen dan gooi je de boel in de war.
Water is ook PH neutraal.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_37966602
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik was mijn eikel zonder voorhuid wel. Ik schuif regelmatig de voorhuid heen en weer onder de doesj
Brrrrrrrrr, vies....

Serieus, je moet je voorhuid terugtrekken om het echt goed schoon te maken, is erg belangerijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37967058
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Water is ook PH neutraal.
Toch wordt er water aangeraden door iedereen die er echt wat vanaf weet(en daarbij bedoel ik niet mezelf ) en wordt elke toevoeging afgeraden, vooral bij de vrouw is het een delicaat evenwicht dat niet verstoord dient te worden, dan blijft het het beste gezond en dus ook heerlijk fris.

Als je dan toch perse iets wil gebruiken ondanks het feit dat het totaal onnodig is dan kan je het beste voor ph neutrale of speciale intiemzeep kiezen, maar het advies van gynacologen, artsen, seksuologen is water meer niet.
pi_37967161
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch wordt er water aangeraden door iedereen die er echt wat vanaf weet(en daarbij bedoel ik niet mezelf ) en wordt elke toevoeging afgeraden, vooral bij de vrouw is het een delicaat evenwicht dat niet verstoord dient te worden, dan blijft het het beste gezond en dus ook heerlijk fris.
Ik weet het
Maar dat heeft meer te maken met zeep en beschermlaagjes enz. dan met pH waarden.
Maar goed, alleen water is het beste. Laat dat duidelijk zijn
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_37967293
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:59 schreef McCarthy het volgende:
waar ik het zo moeilijk mee heb is dat sex (= heel erg lekker zeggen ze) zo dicht bij ranzigheid zit. Het gat waar je met je geslachtsdeel in gaat zit vlak naast het gat waar urine uitkomt. Waanzinig goor natuurlijk. Ik heb het daar erg moeilijk mee.

Ik hou wel van een goeie ronde achterstootbumper alleen ook hier stoort het mij weer dat direct in de buurt er een schijtafval opening zit. Niet echt een prettige gedachte wanneer je met je handen over haar achterwerk wrijft.

Om over pijpen maar niet te spreken. Gelukkig hoef ik dat niet te doen maar als vrouw lijkt het me super goor. Die komkommer waar urine uitkomt moet je in je mond stoppen en nog aan gaan likken ook. Dat doe je toch niet!

Het is net alsof een zak met snoepjes direct naast een hondendrol ligt. Zou jij nog een snoepje willen dan?

Nee, genot en goorheid zitten te dicht bij elkaar. Dat vind ik maar niks
niemand dwingt je tot sex en of een relatie hoor...

ik vindt het iig totaal niet smerig
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_37967348
goeie seks is toch ook lekker ranzig?
pi_37967608
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:03 schreef Byte_Me het volgende:
oh so true
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_37968155
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:03 schreef Byte_Me het volgende:
Je moet daar gewoon niet te diep over nadenken, dat is een domper voor de seks
Gewoon doen, asmageilismagalles
pi_37971493
al moet ik bekennen dat ik bij anale seks toch zo mijn bedenkingen heb
  vrijdag 19 mei 2006 @ 09:06:17 #72
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_37978813
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Volgens mij is dat rukken, en hoewel dat onder onderhoud valt, is het niet hetzelfde als schoonmaken.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_37982955
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:06 schreef Amanecer het volgende:

[..]

Volgens mij is dat rukken, en hoewel dat onder onderhoud valt, is het niet hetzelfde als schoonmaken.
combineren, combineren!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:28:34 #74
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37983086
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Brrrrrrrrr, vies....

Serieus, je moet je voorhuid terugtrekken om het echt goed schoon te maken, is erg belangerijk.
doe ik ook
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:57:52 #75
93066 izzow
DefQon.1
pi_37983986
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:59 schreef McCarthy het volgende:
waar ik het zo moeilijk mee heb is dat sex (= heel erg lekker zeggen ze) zo dicht bij ranzigheid zit. Het gat waar je met je geslachtsdeel in gaat zit vlak naast het gat waar urine uitkomt. Waanzinig goor natuurlijk. Ik heb het daar erg moeilijk mee.

Ik hou wel van een goeie ronde achterstootbumper alleen ook hier stoort het mij weer dat direct in de buurt er een schijtafval opening zit. Niet echt een prettige gedachte wanneer je met je handen over haar achterwerk wrijft.

Om over pijpen maar niet te spreken. Gelukkig hoef ik dat niet te doen maar als vrouw lijkt het me super goor. Die komkommer waar urine uitkomt moet je in je mond stoppen en nog aan gaan likken ook. Dat doe je toch niet!

Het is net alsof een zak met snoepjes direct naast een hondendrol ligt. Zou jij nog een snoepje willen dan?

Nee, genot en goorheid zitten te dicht bij elkaar. Dat vind ik maar niks
jaja.. Sex is voor viezerikken..

Het is trouwens ook ranzig dat jij je toetsenbord nog aanraakt. Viespeuk..
"Professionalisme is: alles in twijfel trekken, Harry..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')