abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:49:05 #51
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37957765
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:33 schreef ivosnivo het volgende:
heb je smet vrees van jezelf?
nee alleen ik ga niet aan mijn eikel zonder voorhuid zitten
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:56:25 #52
145471 Aangebrande-Phonix
Je vais me coucher
pi_37958004
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:49 schreef McCarthy het volgende:

[..]

nee alleen ik ga niet aan mijn eikel zonder voorhuid zitten
Ja zeg, stel je voor dat je eikel er af valt.
Give a monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe ....
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:57:39 #53
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37958038
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:56 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:

[..]

Ja zeg, stel je voor dat je eikel er af valt.
dat heb ik eens een keer gedroomt, was best eng

ook dat ik mijn ballen kwijt was, ook shocking hoor
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37958809
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:05 schreef Lucille het volgende:
Urine is overigens een steriele vloeistof. Dus echt smerig is het niet. Het is over het algemeen smeriger om je 'gereedschap' in je hand te nemen tijdens het pissen, omdat je op die manier bacterieen van je geval handen op je handen geval kan/zal krijgen.
daarom was ik mijn handen nooit na het pissen. me dunkt dat mijn penis vele malen schoner is dan de kraan in een of ander toilet dat niet bij mij thuis is. overigens heeft chris rock (geloof ik, of was het nou eddy murphy) hier een leuke sketch over.

overigens, "gereedschap", "geval", niet zo preuts he

[ Bericht 16% gewijzigd door Byte_Me op 18-05-2006 18:32:38 ]
pi_37959002
De vagina is nog véél erger als het plasgaatje hoor.

Daar komt namelijk 1 keer per maand goor bloed uit met klontjes

Je kan beter nóóit meer neuken en je piemel in een fles Dettol soppen...
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:36:38 #56
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37959067
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:34 schreef So_Addictive het volgende:
De vagina is nog véél erger als het plasgaatje hoor.

Daar komt namelijk 1 keer per maand goor bloed uit met klontjes
klontjes
pi_37959080
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:36 schreef McCarthy het volgende:

[..]

klontjes
Sliertjes en bonkjes, zoals de vrouwelijke garde hier het wel eens noemt
pi_37959170
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:37 schreef JeRa het volgende:

[..]

Sliertjes en bonkjes, zoals de vrouwelijke garde hier het wel eens noemt
Sliertjes en bonkjes ja
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:48:15 #59
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37959370
sliertjes
pi_37959912
Ja, bonkjes en sliertjes! Daar mag je dan iedere maand lekker doorheen roeren met je blote eikel! En lekker dat het is! Het glijdt ook zo goed!

Maar McCarthy, als je serieus bent (en geen kloon ) dan zou ik toch echt eens wat aan die smetvrees gaan doen! Heb je wel door dat je door die smetvrees juist verschrikkelijk smerig bezig bent?
(bv niet je eikel wassen met water)

Een nachtje door de rode zee is "frisser" dan een maandje kaas op je lul...
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_37964605
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

NEUTRALE ZEEP MET PH WAARDE NEUTRAAL
Neen, want dat daar beneden is niet PH neutraal, bij de vrouw al zeker niet, dat is zuur....
Zou je ph neutraal erbij doen dan gooi je de boel in de war.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:36:07 #62
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37965898
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:06 schreef nog.een.keer het volgende:
Ja, bonkjes en sliertjes! Daar mag je dan iedere maand lekker doorheen roeren met je blote eikel! En lekker dat het is! Het glijdt ook zo goed!

Maar McCarthy, als je serieus bent (en geen kloon ) dan zou ik toch echt eens wat aan die smetvrees gaan doen! Heb je wel door dat je door die smetvrees juist verschrikkelijk smerig bezig bent?
(bv niet je eikel wassen met water)

Een nachtje door de rode zee is "frisser" dan een maandje kaas op je lul...
ik was mijn eikel zonder voorhuid wel. Ik schuif regelmatig de voorhuid heen en weer onder de doesj
pi_37966597
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Neen, want dat daar beneden is niet PH neutraal, bij de vrouw al zeker niet, dat is zuur....
Zou je ph neutraal erbij doen dan gooi je de boel in de war.
Water is ook PH neutraal.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_37966602
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik was mijn eikel zonder voorhuid wel. Ik schuif regelmatig de voorhuid heen en weer onder de doesj
Brrrrrrrrr, vies....

Serieus, je moet je voorhuid terugtrekken om het echt goed schoon te maken, is erg belangerijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37967058
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Water is ook PH neutraal.
Toch wordt er water aangeraden door iedereen die er echt wat vanaf weet(en daarbij bedoel ik niet mezelf ) en wordt elke toevoeging afgeraden, vooral bij de vrouw is het een delicaat evenwicht dat niet verstoord dient te worden, dan blijft het het beste gezond en dus ook heerlijk fris.

Als je dan toch perse iets wil gebruiken ondanks het feit dat het totaal onnodig is dan kan je het beste voor ph neutrale of speciale intiemzeep kiezen, maar het advies van gynacologen, artsen, seksuologen is water meer niet.
pi_37967161
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch wordt er water aangeraden door iedereen die er echt wat vanaf weet(en daarbij bedoel ik niet mezelf ) en wordt elke toevoeging afgeraden, vooral bij de vrouw is het een delicaat evenwicht dat niet verstoord dient te worden, dan blijft het het beste gezond en dus ook heerlijk fris.
Ik weet het
Maar dat heeft meer te maken met zeep en beschermlaagjes enz. dan met pH waarden.
Maar goed, alleen water is het beste. Laat dat duidelijk zijn
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_37967293
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:59 schreef McCarthy het volgende:
waar ik het zo moeilijk mee heb is dat sex (= heel erg lekker zeggen ze) zo dicht bij ranzigheid zit. Het gat waar je met je geslachtsdeel in gaat zit vlak naast het gat waar urine uitkomt. Waanzinig goor natuurlijk. Ik heb het daar erg moeilijk mee.

Ik hou wel van een goeie ronde achterstootbumper alleen ook hier stoort het mij weer dat direct in de buurt er een schijtafval opening zit. Niet echt een prettige gedachte wanneer je met je handen over haar achterwerk wrijft.

Om over pijpen maar niet te spreken. Gelukkig hoef ik dat niet te doen maar als vrouw lijkt het me super goor. Die komkommer waar urine uitkomt moet je in je mond stoppen en nog aan gaan likken ook. Dat doe je toch niet!

Het is net alsof een zak met snoepjes direct naast een hondendrol ligt. Zou jij nog een snoepje willen dan?

Nee, genot en goorheid zitten te dicht bij elkaar. Dat vind ik maar niks
niemand dwingt je tot sex en of een relatie hoor...

ik vindt het iig totaal niet smerig
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_37967348
goeie seks is toch ook lekker ranzig?
pi_37967608
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:03 schreef Byte_Me het volgende:
oh so true
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_37968155
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:03 schreef Byte_Me het volgende:
Je moet daar gewoon niet te diep over nadenken, dat is een domper voor de seks
Gewoon doen, asmageilismagalles
pi_37971493
al moet ik bekennen dat ik bij anale seks toch zo mijn bedenkingen heb
  vrijdag 19 mei 2006 @ 09:06:17 #72
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_37978813
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Volgens mij is dat rukken, en hoewel dat onder onderhoud valt, is het niet hetzelfde als schoonmaken.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_37982955
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:06 schreef Amanecer het volgende:

[..]

Volgens mij is dat rukken, en hoewel dat onder onderhoud valt, is het niet hetzelfde als schoonmaken.
combineren, combineren!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:28:34 #74
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37983086
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Brrrrrrrrr, vies....

Serieus, je moet je voorhuid terugtrekken om het echt goed schoon te maken, is erg belangerijk.
doe ik ook
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:57:52 #75
93066 izzow
DefQon.1
pi_37983986
quote:
waar ik het zo moeilijk mee heb is dat sex (= heel erg lekker zeggen ze) zo dicht bij ranzigheid zit. Het gat waar je met je geslachtsdeel in gaat zit vlak naast het gat waar urine uitkomt. Waanzinig goor natuurlijk. Ik heb het daar erg moeilijk mee.

Ik hou wel van een goeie ronde achterstootbumper alleen ook hier stoort het mij weer dat direct in de buurt er een schijtafval opening zit. Niet echt een prettige gedachte wanneer je met je handen over haar achterwerk wrijft.

Om over pijpen maar niet te spreken. Gelukkig hoef ik dat niet te doen maar als vrouw lijkt het me super goor. Die komkommer waar urine uitkomt moet je in je mond stoppen en nog aan gaan likken ook. Dat doe je toch niet!

Het is net alsof een zak met snoepjes direct naast een hondendrol ligt. Zou jij nog een snoepje willen dan?

jaja.. Sex is voor viezerikken..

Het is trouwens ook ranzig dat jij je toetsenbord nog aanraakt. Viespeuk..
"Professionalisme is: alles in twijfel trekken, Harry..."
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:11:27 #76
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_37984453
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou, met zeep is niet goed hoor, geslachtsdelen dien je te wassen met water en niets anders...
Oh... ik gebruik al jaren wat zeep van de shampoo die ik eerst in mijn haar heb gemasseerd.
(Daarna pak ik nog een beetje, was ik mijn handen, pak nog een beetje, en doen mijn bilnaad er ook mee, en was weer mijn handen.)
En moet eerlijk bekennen dat ik er geen last van heb, en de boel fris en schoon aanvoelt.
Heb het idee dat water alleen "te ruw" is en niet echt reinigt.
pi_37984587
Ja McCarthy, dan moet je dit eens proberen te visualiseren: die menselijke rioolbuis waar je het over hebt, waardoorheen jarenlang liters pis en bloed en andere onsmakelijke substanties hun weg naar buiten hadden gevonden, en waar god mag weten hoeveel kerels buiten je vader om hun weeïge drab in gepompt hadden waarna het net zo vrolijk rechtsomkeert maakte en er weer uitliep. Die ranzige route heb jij als baby tijgerend op je handjes en voetjes, in het pikkedonker, af moeten leggen voordat ze je uit je moeder konden trekken. Gadverdamme wat een smerige gedachte. Zum kotzen gewoon!

pi_37984913
quote:

Men, wat is er mis met urine man? Urine is ten eerste gewoon steriel, en als je de zaak gewoon goed schoonhoudt is er niks mis mee hoor.

Je bent vies van jezelf lijkt het wel.

Sex is niet vies, sex is lekker. En als je een penetrante pislucht ruikt, moet je even checken of je toch niet per ongeluk op je oma ligt.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:33:09 #79
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37985212
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:07 schreef McCarthy het volgende:

[..]

het is nog veel erger. Met dat vieze ding dat nooit daglicht ziet ga ik een gat naar binnen, en om de hoek heeft zij een gat liggen waar ook smerrig spul uitkomt. En nog verder heeft zij nog een gat waar vieze schijt uitkomt (hoeveel gaatjes heeft zij eigenlijk daar zitten: poepgat, piesgat, neukgat, babygat?)

En dan de ballen. Daar kan je lekker mee spelen alleen is het natuurlijk wel een smerig stukje huid met vieze haartjes.
Halleluja. Gauw naar de kerk om al die viezigheid op te biechten.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:30:00 #80
16715 Mylene
*schatje*
pi_37988936
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:13 schreef McCarthy het volgende:

Beffen ga ik dus nooit doen. Bah vies
Ah, rimmen zal dan ook wel uitsgeloten zijn.
pi_37989036
quote:

precies zo denk ik er ook over inmiddels
sex is gewoonweg keigoor! En smerig en ranzig en...gatverre
bah soms denk ik wel eens op zaterdag avond, hoeveel mensen zitten er nu wel niet in natte votsige gore plassers en reten te peuren, en te hijgen omdat hun vuige stengel in de soep hangt
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:37:16 #82
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_37989180
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

bah soms denk ik wel eens op zaterdag avond, hoeveel mensen zitten er nu wel niet in natte votsige gore plassers en reten te peuren, en te hijgen omdat hun vuige stengel in de soep hangt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_37991956
En mocht je (n)ooit heel misschien (geen) seks gaan hebben, doen dan drie condooms om, trek steriele handschoenen aan, ontsmet de gehele onderkant van dat wijf met alcohol en ga dan nueken...
pi_37993502
quote:

[..]

Omdat het inmiddels duidelijk is dat je hier serieus over bent jij vindt dus echt niets lekker aan sex? Dan moet je het ook niet doen hè
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:23:59 #85
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_37994394
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:04 schreef Tristessa het volgende:
En mocht je (n)ooit heel misschien (geen) seks gaan hebben, doen dan drie condooms om, trek steriele handschoenen aan, ontsmet de gehele onderkant van dat wijf met alcohol en ga dan nueken...
Zo ongeveer, dan heb je de minste kans op bacterien :

pi_37995443
quote:

[..]

en dan te bedenken dat jouw eigen vader en moeder dit ook hebben gedaan en het misschien zelfs wel lekker vonden...
pi_37995910
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:23 schreef Tha_Flash het volgende:

[..]

Zo ongeveer, dan heb je de minste kans op bacterien :

[afbeelding]
Bhagwan had leuke ideeen dan moest je sex hebben met handschoenen aan
best geil
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_38006671
Ey Mcarty vies he die natuurlijke dingen
als je bij de gedachte stil staat dat jij een zaadje ben geweest die in je vaders pik zat
en dat je zelfs nog toen je een embryo was in je moedersbuik leefde.
en dat je uit je moeders vagina kwam met allemaal bloed en shit.
dan ga je nu waarschijnlijk zelfmoord plegen
pi_38007234
Volgens mij is dit gewoon jou smoes waarom je nog nooit van je leven een relatie heb gehad...
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_38007343
wat wordt hier belachelijk gereageerd zeg.

als ik echt geil en verliefd ben vind ik sex niet goor, maar met een wildvreemde waar ik niets voor voel vind ik het maar een HELE ranzige gedachte om er sex mee te hebben.

alsof alle jongens hier werkelijk eender elke vrouw die ze op straat tegenkomen zouden beffen... tja, want vies is het toch niet
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_38007470
Dat vind ik weer iets heel anders wat jij zegt...

Maar ik begrijp niet dat sommige mensen zo'n smetvrees voor alles hebben. Tuurlijk ben ik ook hygienisch maar soms kunnen mensen zich zo aanstellen :S
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_38007481
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:22 schreef Hypnotick het volgende:
Ey Mcarty vies he die natuurlijke dingen
als je bij de gedachte stil staat dat jij een zaadje ben geweest die in je vaders pik zat
en dat je zelfs nog toen je een embryo was in je moedersbuik leefde.
en dat je uit je moeders vagina kwam met allemaal bloed en shit.
dan ga je nu waarschijnlijk zelfmoord plegen
wat een gore praat over die goddelijke liefdesdaad waaruit een kind ontsproten is dat nu kan fokken zelfs!
Het leerde lezen en schrijven!
nie zo vies doen over sex he!
pi_38007499
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:52 schreef petitlapin2 het volgende:

als ik echt geil en verliefd ben vind ik sex niet goor, maar met een wildvreemde waar ik niets voor voel vind ik het maar een HELE ranzige gedachte om er sex mee te hebben.

alsof alle jongens hier werkelijk eender elke vrouw die ze op straat tegenkomen zouden beffen... tja, want vies is het toch niet
you got the issue!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:54:54 #94
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38015903
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:52 schreef petitlapin2 het volgende:

Alsof dit een serieus topic is... sjeeesj... Wedden dat TS er heel anders over denkt als
er ineens een mooi meisje in een sexy rokje en topje bij m binnen komt stappen en zegt dat
ze lekker verwend wil worden...

Dan denkt TS ook niet aan kadootjes kopen of wel? En ook niet aan steriele
seks in ruimtepakken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_38059916
Meer nog, het meest onhygiënische lichaamsdeel is de tong! Der zitten meer bacteriën dan in waar ook.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 18:01:44 #96
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_38275003
Ik vind ut wel prima dat die 2 zo dicht bij elkaar zitten...

en over de gaatjes..nu kan je met 1 slik 2 gaatjes pakken

hmmmmmmmm lekker ranzig toch
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
pi_38275532
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:01 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
Ik vind ut wel prima dat die 2 zo dicht bij elkaar zitten...

en over de gaatjes..nu kan je met 1 slik 2 gaatjes pakken

hmmmmmmmm lekker ranzig toch
hahha, vieze slet
skallemapattes
  zondag 28 mei 2006 @ 10:44:24 #98
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_38294252
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:18 schreef De_Loet het volgende:

[..]

hahha, vieze slet
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
pi_38302385
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:15 schreef McCarthy het volgende:

[..]

als jij geil bent spring je toch ook niet in de gierkar. Of stop je toch ook niet je hoofd in de plee.
hahaha.. nee idd.. zou ik nie snel doen nee..

maarre... als een nagedacht uit welk gat jij kwam toen je geboren werd...???
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:32:50 #100
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_38409733
quote:
mweeehehehehehe
dude.. ik hou het niet meer
─_(º.0)_/─
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')