was jij je lul met zeep? Ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef tomme6 het volgende:
Bij jou hebben ze zeker nog geen zeep uitgevonden...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk dat je nog maagd bent.
De enigste, echtste, goeiste conclusequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk dat je nog maagd bent.
Ik heb medelijden met het kansarme dronken gevoerde meisje met voldoende medelijden en te weinig zelfrespect om met je naar bed te gaan, dat ooit heeeeeeel misschien maar hoogstwaarschijnlijk niet nog eens met je naar bed gaat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:04 schreef McCarthy het volgende:
was jij je lul met zeep? Ik niet.
het is nog veel erger. Met dat vieze ding dat nooit daglicht ziet ga ik een gat naar binnen, en om de hoek heeft zij een gat liggen waar ook smerrig spul uitkomt. En nog verder heeft zij nog een gat waar vieze schijt uitkomt (hoeveel gaatjes heeft zij eigenlijk daar zitten: poepgat, piesgat, neukgat, babygat?)quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:05 schreef Lucille het volgende:
Urine is overigens een steriele vloeistof. Dus echt smerig is het niet. Het is over het algemeen smeriger om je 'gereedschap' in je hand te nemen tijdens het pissen, omdat je op die manier bacterieen van je geval op je handen kan/zal krijgen.
ja maar die zijn niet vies. Die gaten daaronder welquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:06 schreef Amanecer het volgende:
McCarthy, had je niet gezegd een topic te willen starten waarin je vraagt of je aantrekkelijk voor vrouwen bent?
En hierover. Hoe kom je erop???
Heb je al eens nagedacht aan al die bacterien die op je huid en in je mond zitten?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het is nog veel erger. Met dat vieze ding dat nooit daglicht ziet ga ik een gat naar binnen, en om de hoek heeft zij een gat liggen waar ook smerrig spul uitkomt. En nog verder heeft zij nog een gat waar vieze schijt uitkomt (hoeveel gaatjes heeft zij eigenlijk daar zitten: poepgat, piesgat, neukgat, babygat?)
En dan de ballen. Daar kan je lekker mee spelen alleen is het natuurlijk wel een smerig stukje huid met vieze haartjes.
dus jullie vinden al die vieze gaten wel primaquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
De enigste, echtste, goeiste concluse![]()
nou nee, gewoon wat sperma. Sperma vind ik niet echt vies.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:06 schreef flyckje het volgende:
Het verschil zit hem erin dat het genot ,zoals je omschrijft, menselijke driften zijn. Is vergelijkbaar met liefde. over liefde word meestal gezegd "liefde is blind". Wel hetzelfde met de rest van de dierelijke driften. Het moment waarbij je je nuchterheid of algemene bewustzijn verliest en je aandacht naar andere zaken afdwaalt.
Per definitie is ejaculatie ook een erg goor iets als je het nuchter benaderd. Maar deze lijn kun je blijven doortrekken en is eigenlijk heel het dierlijk lichaam goor.
was ik vergeten. Bedanktquote:Wat dacht je van tongzoenen ?
quote:het uitwisselen van een vloeistof die tot afbraak van eten dient? (en nog andere doeleinden).
Dus ik geef je de raad om bepaalde zaken niet uit een nuchtere(niks met drank te maken natuurlijk) situatie te benaderen, maar ze in een soort driftbui, roes te bekijken
Dat jouw vieze ding nooit daglicht ziet, verklaart op zich wel genoeg. Die van mij is niet vies en ziet regelmatig het daglichtquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het is nog veel erger. Met dat vieze ding dat nooit daglicht ziet ga ik een gat naar binnen, en om de hoek heeft zij een gat liggen waar ook smerrig spul uitkomt. En nog verder heeft zij nog een gat waar vieze schijt uitkomt (hoeveel gaatjes heeft zij eigenlijk daar zitten: poepgat, piesgat, neukgat, babygat?)
En dan de ballen. Daar kan je lekker mee spelen alleen is het natuurlijk wel een smerig stukje huid met vieze haartjes.
als jij geil bent spring je toch ook niet in de gierkar. Of stop je toch ook niet je hoofd in de plee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef diep-in-de-war het volgende:
JEZUS, dat boeit toch allemaal niet...als je geil bent maakt dat niks meer uit hoor
Ik denk dat een Real Doll voor jou de enige oplossing is, wil je nog een keer van de bil gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:13 schreef McCarthy het volgende:
ik wil dus neuken zonder dat ik hoef te kijken of ruiken hoe het er daar onder uitziet. Of hangen jullie allemaal de gynacoloog uit met je vriendin.
Beffen ga ik dus nooit doen. Bah vies
Dat zal wel geen probleem voor je worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:13 schreef McCarthy het volgende:
Tja je kan ook gewoon accepteren dat je mens bent, en dat de wereld zo werkt zoals diequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:13 schreef McCarthy het volgende:
ik wil dus neuken zonder dat ik hoef te kijken of ruiken hoe het er daar onder uitziet. Of hangen jullie allemaal de gynacoloog uit met je vriendin.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef zatoichi het volgende:
Daarom dient sex ook alleen maar plaats te vinden 's nachts in het donker en onder de dekens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |