Had ze dat ook met de Celestijnse belofte?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:21 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Tja ...das ook weer waar...
Maar hoe moet ik dat uitleggen aan mijn moeder... die aan komt rennen met Brown alsof het de Heilige Graal zelf is.. nee mam dank je..ik ben net bezig in de nieuwe Eco....
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nope. Vooral om deze zin moest ik erg lachen:
[quote]Het helpt ook niet dat Tom Hanks nog altijd denkt dat een denkende man gefronsd kijkt en langdurig over zijn kin wrijft.
Thanx, even aangepast. (weer eens een gevalletje van 2 zinnen door elkaar halen)quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:28 schreef Dementor het volgende:
In de OP staat "De regie was uit handen van Ron Howard." maar dat moet natuurlijk zijn IN handen van Ron Howard.
Waarom moet dat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:30 schreef -Dries- het volgende:
Hij valt tegen, maar je moet em gewoon zien als je het boek ook gelezen hebt.
Heb je em al gezien dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:30 schreef -Dries- het volgende:
Hij valt tegen, maar je moet em gewoon zien als je het boek ook gelezen hebt.
Het staat echter wel vol met geschreven kritieken, en niet echt malse.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:45 schreef muhammad_ali het volgende:
Op imdb heeft de film ook nog geen 5 votes kunen binnen halen. Dat is wel raar, hij is gister toch in premiere gegaag?
Ik vind em eerlijk gezegd wel lijken. Een midage dude iets wat overgewicht. Alleen sophie, die heeft toch rood haar....quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:45 schreef Werewolf het volgende:
Nu ik de plaatjes in de OP zie weet ik het helemaal zekerTom Hanks is in de verste verte niet de Robert Langdon die ik voor ogen heb...
Voor mij dus niet de film
Ik zie er ook een heleboel goede dingen tussen staanquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het staat echter wel vol met geschreven kritieken, en niet echt malse.
Das makkelijk scoren he, en waarschijnlijk heeft NRC.Next wel wat lezers nodigquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:47 schreef Copycat het volgende:![]()
NRC.Next kopt: 'De film is nog slechter dan het boek' .
Mwoah, verderop in de krant staat een gedegen recensie en koppen moeten nu eenmaal opvallen. NRC.Next loopt daarbij ook prima zonder uit de lucht gegrepen recensiesquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Das makkelijk scoren he, en waarschijnlijk heeft NRC.Next wel wat lezers nodig
De meeste kritieken zijn overigens van die fanatieke kerk gangers die schreeuwen dat je in de hel komt als je de film gezien hebt. Over het algemeen zijn de meesten wel positiefquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het staat echter wel vol met geschreven kritieken, en niet echt malse.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:59 schreef Chielus het volgende:
Blijkbaar heeft Howard op het eind toch wat aanpassingen op het verhaal gemaakt. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Eind van het jaar de DVD als Kerstkadotje??quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga er volgende week naartoe. Nadat ik mijn moeder vorig jaar de luxe, rijk geïllustreerde versie voor moederdag heb gegeven en het een paar weken terug dan eindelijk zelf eens heb gelezen (vermakelijk niemendalletje is mijn zeer kort door de bocht recensie), was een combi etentje/Da Vinci Code een logisch moederdag 2006 cadeau.
Neuh, ws heeft mijn broer de dvdpiraat volgende week de DVD alquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:03 schreef Chielus het volgende:
Eind van het jaar de DVD als Kerstkadotje??
Die quote van Eco op die websitequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
De kerk heeft ook een website voor de echte fans:
http://www.davincicodefan.nl/
Netjes ook dat sommige links niet klikbaar zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:13 schreef davym het volgende:
[..]
Die quote van Eco op die website![]()
Hoe belachelijk kun je jezelf maken? Weten ze niet dat die sarcastich is bedoeld ofzo.![]()
* muhammad_ali is jaloersquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef snellejelle het volgende:
ik ga er maandag heen, VIP balkon in Tuschinksy, nooit erg![]()
laat je altijd van een ander zijn mening afhangen of je ergens heen gaat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef Dementor het volgende:
Pff nu ik dit lees twijfel ik sterk of ik nog wel moet gaan.
Yup staan allemaal in de kast.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had ze dat ook met de Celestijnse belofte?
Het leek haast onmogelijk, maar ik ben benieuwd of het echt zo slecht kan zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:47 schreef Copycat het volgende:![]()
NRC.Next kopt: 'De film is nog slechter dan het boek' .
Klopt ik ga niet naar elke rukfilm.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
laat je altijd van een ander zijn mening afhangen of je ergens heen gaat?
dan kom je vast niet vaak buiten de deur
Daar zit op zich wel wat in ja, het verhaal an sich is best vreemd te noemen, ook wel redelijk spannend, maar omdat het boek zo'n een enorme hype is geworden, verwacht men dat de film ook wel zal lopen. Ik ben benieuwd!quote:Vakblad Daily Variety was het meest uitgesproken in zijn kritiek. "Terwijl je alle breedsprakige uitleg en speculaties over symbolen, codes, geheime genootschappen, godsdienstgeschiedenis en verborgen boodschappen in kunst uitzit, is het onmogelijk te geloven dat zo'n script ooit zou zijn overwogen door een Hollywood-studio als de roman nooit had bestaan."
Het is gewoon leuk om een film te zien over een boek dat je al gelezen hebt. Vind ik dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom moet dat?
Als je het boek gelezen hebt, ken je het verhaal toch al. En voor de beelden zou je natuurlijk ook je fantasie kunnen gebruiken.
Te dik?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
en dat Hanks nét iets te oud en dik was voor de rol.
Ja. Er waren echt een paar shots waar ik bijna met walging naar 'm keek. Niet dat ik iets heb tegen dikke mensen, maar het paste gewoon niet bij de Langdon die ik in m'n hoofd had. En niet bij het beeld van Hanks van zeg 10 jaar geleden.quote:
Komende week is ie ook te bewonderen in de nieuwe X-men als Magnetoquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ian McKellen was overigens duidelijk mijn favoriet in de film. Echt tof, geweldig geacteerd en ik had gewoon het idee dat 'ie volkomen in z'n element was. Typisch een rol voor hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |