Trouw met een rijke vent en je bent van die problemen afquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
lentement? pourquoi?
Ik ga vandaag langs uitzendbureau om te vragen of ze niet een leuker baantje hebben. Dit wordt te stom voor woorden.![]()
En ik ben ook nog eens chronisch moe ervan geworden. Das niks, 5 dagen werken.
Huilie...quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
lentement? pourquoi?
Ik ga vandaag langs uitzendbureau om te vragen of ze niet een leuker baantje hebben. Dit wordt te stom voor woorden.![]()
Ik was op tijd weer ja. Was wel gezellig, maar ik probeer wat meer slaap te krijgen. Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondags slaap ik al bijna niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:31 schreef XL het volgende:
Langsam Bitte!
Whehehe, pfap wordt oud!quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was op tijd weer ja. Was wel gezellig, maar ik probeer wat meer slaap te krijgen. Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondags slaap ik al bijna niet.
Je bent ook al 3 hè. Dat moet je ook niet vergeten.quote:
MiLalaaquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
lentement? pourquoi?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:21 schreef zjroentje het volgende:
Zeg BS, waar zit je eigenlijk in Rotterdam?
Ik kan ook nog wel wat vriendjhus gebruiken ....
och jaquote:
Haai!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:36 schreef Mirri het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben net terug uit Rome en het was erg mooi![]()
Ik heb jullie wel gemist, maar ik ben gelukkig naar een ander forum geweest, Het Forum Romano, van de Romeinen.![]()
De Sint pieters basiliek was echt ziek groot, dat het je bevattingsvermogen te boven ging. Eigenlijk niet leuk meer, die grootheidswaan van die Pausen, daar gaat het geloof niet om.![]()
Verder waren er miljoenen straatventers met Gucci tasjes, Chanel zonnebrillen, petten, portemonnees, horloges en nog meer nepzooi, die je altijd lastig vallen. Maar daar liet ik het niet door bederven, Rome was gewoon ontzettend mooi! En Florence en Siena ook![]()
Maar ben blij om weer thuis (en hier) te zijn.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Haai!
Fijn dat je het leuk hebt gehad en dat je er nu weer bent
Salou is een voor mij, oninteressante bestemming geblekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoe was jou vakantie in Salou? Of staat dat nog ergens?![]()
met andere woorden: Geen vrouw wilde je hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Salou is een voor mij, oninteressante bestemming gebleken
correctquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met andere woorden: Geen vrouw wilde je hebben
Goeienavond trouwens...
quote:
Waarom was Salou niet zo tof?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Salou is een voor mij, oninteressante bestemming gebleken
Barcelona was wel heel erg mooi
ik vond salou een beetje zieligquote:
Nee, inderdaad, het was echt fantastisch geweest. Het mooist vond Piazza Navona en de Trevi fontein. en het Foro Romanoquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef MiLalaa het volgende:
He Mirri, fijn dat je er weer bent! En mooi dat je het leuk hebt gehad in Rome! Maar dat kan natuurlijk ook haast niet anders.![]()
De wereldkampioene allround en sprint voor volgend jaar is bekendquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb een wens gedaan bij de Trevi, zoals beloofd!![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De wereldkampioene allround en sprint voor volgend jaar is bekend
wat liefquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik heb meerdere wensen gedaan, ook voor jullie, zoals beloofd!![]()
analyse.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:35 schreef pfaf het volgende:
WAAAAA!!!
Ik heb een 6 voor Analyse gehaald.Na 2,5 jaar en 5 herkansingen gehaald.
k Ben echt nog nooit zo blij geweest met een voldoende.
Ik krijg zoveel herkansingen als we willen, zolang ik maar betaal. Lang leve het prestatiedrang-ontnemende onderwijs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
analyse.
(wij krijgen niet eens vijf herkansingen)
Morgen mijn eerste sollicitatie voor leraar wiskunde, heb wat stress.
jep, vijfde en zesde middelbaar. In Brugge.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik krijg zoveel herkansingen als we willen, zolang ik maar betaal. Lang leve het prestatiedrang-ontnemende onderwijs.
Op middelbare school?
Nou ja, dit was ook praktisch de laatste kans wat dat betreft, aangezien ik bij weer een onvoldoende volgend jaar niet verder zou mogen gaan met m'n master.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
jep, vijfde en zesde middelbaar. In Brugge.
Als je bij ons twee jaar na elkaar buist (dus vier zittijden) moet je als je toch nog verder wil doen met die richting een goede reden kunnen voorleggen voor de examencomissie.
Ik wou altijd wel bijles analyse komen geven hoor (15 euro/uur + vervoersonkosten)quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, dit was ook praktisch de laatste kans wat dat betreft, aangezien ik bij weer een onvoldoende volgend jaar niet verder zou mogen gaan met m'n master.
Ik denk dat de taalbarriere dat onmogelijk gemaakt zou hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik wou altijd wel bijles analyse komen geven hoor (15 euro/uur + vervoersonkosten)
Hoi, welkom terug!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:36 schreef Mirri het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben net terug uit Rome en het was erg mooi![]()
Ik heb jullie wel gemist, maar ik ben gelukkig naar een ander forum geweest, Het Forum Romano, van de Romeinen.![]()
De Sint pieters basiliek was echt ziek groot, dat het je bevattingsvermogen te boven ging. Eigenlijk niet leuk meer, die grootheidswaan van die Pausen, daar gaat het geloof niet om.![]()
Verder waren er miljoenen straatventers met Gucci tasjes, Chanel zonnebrillen, petten, portemonnees, horloges en nog meer nepzooi, die je altijd lastig vallen. Maar daar liet ik het niet door bederven, Rome was gewoon ontzettend mooi! En Florence en Siena ook![]()
Maar ben blij om weer thuis (en hier) te zijn.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik heb meerdere wensen gedaan, ook voor jullie, zoals beloofd!![]()
5 dagen per week is niet erg, mits het werk leuk is. Wees zuinig op jezelf en succes met de jacht op iets nieuws!quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
lentement? pourquoi?
Feliquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben net over de 10k voor het jaar heen gegaan![]()
toppiequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Feli![]()
ik heb vandaag de 7500 overall barriere geslecht.![]()
is wel grappig ja, ik ben halverwege ingestapt. Maar het gaat wel ERG snel. Voor zoiets stoms.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef snellejelle het volgende:
toppie
kom je ook naar het eurovisietopic? is erg leuk![]()
yupz, séverine van monaco is leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:01 schreef Mirri het volgende:
Gaat het over het Eurovisie Songfestival?![]()
Ik heb dat één keer in mijn leven gekeken, toen Tatu mee deed. Ik was bijna geobsedeerd, ik was echt ziek fan van die "lesbische" meiden.Ik heb al mijn posters van de muren gehaald, ik ben niet meer in staat om een obsessie te hebben zoals toen.
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:01 schreef Mirri het volgende:
Ik heb dat één keer in mijn leven gekeken, toen Tatu mee deed. Ik was bijna geobsedeerd, ik was echt ziek fan van die "lesbische" meiden.Ik heb al mijn posters van de muren gehaald, ik ben niet meer in staat om een obsessie te hebben zoals toen.
![]()
Tatu is leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:01 schreef Mirri het volgende:
![]()
ga je weer fietsen? lekker hoor!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tatu is leuk![]()
Hoi allemaal trouwens
Kom ook even melden dat ik (weer) een weekje wegga.. Ben hier morgen misschien nog weer even, maar moet spullen nog pakken en dan is het zaterdagochtend vertrekken naar de Vogezen (waar de weersverwachting helemaal niet zo goed is)
Ik ben niet geobsedeerd door Cindy.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
erger dan bij Cindy?
Nouja, je hebt iig niets gemist hoor vanavondof misschien de presentator..
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ga je weer fietsen? lekker hoor!
de ballon d'alsace beklimmen enzo?
Veel plezier!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tatu is leuk![]()
Hoi allemaal trouwens
Kom ook even melden dat ik (weer) een weekje wegga.. Ben hier morgen misschien nog weer even, maar moet spullen nog pakken en dan is het zaterdagochtend vertrekken naar de Vogezen (waar de weersverwachting helemaal niet zo goed is)
hoe warm was het? lekker toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
In Rome was het trouwens wel heeeeeet.![]()
Bonne chance!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tatu is leuk![]()
Hoi allemaal trouwens
en presentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:44 schreef XL het volgende:
pfap tel de tweede nachtpost op rij!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef pfaf het volgende:
Lang leve het prestatiedrang-ontnemende onderwijs.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:56 schreef placebeau het volgende:
Werk.
Oe, subtiele hint dat je sollicitatie goed gegaan is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik moet pas in september beginnen hoor
Zie hier de echte Rotterdammert!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij mij vallen de puzzelstukjes wat later op zijn plaats.
Jammer dat ze niet kon zingen maar ik zou d'r niet uit mijn bed trappen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
yupz, séverine van monaco is leuk
Oh ja?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het weer is dus goed kut.
Hoeraquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef placebeau het volgende:
uiteraard.
(voor zjroentje was het al duidelijk)
'N duimpje omhoog past wel:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef placebeau het volgende:
uiteraard.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef placebeau het volgende:
uiteraard.
Veel plezier alvast Wombcat voor de komende dagenquote:
Ik zou morgen op de boot naar Terschellingquote:
Daar sluit ik mij bij aan!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veel plezier alvast Wombcat voor de komende dagen
Ik ben ook benieuwd, ik ga zondagavond waarschijnlijk. Weet iemand of de film geheel in lijn is met het boek of dat er een ander eind aan zit?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:19 schreef snellejelle het volgende:
lekker weer vandaag
hebben jullie the davinci code al gezien? ik ben ontzettend benieuwd, helemaal na de recensies!
Maandag er naar toe
Veel plezier!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:19 schreef snellejelle het volgende:
lekker weer vandaag
hebben jullie the davinci code al gezien? ik ben ontzettend benieuwd, helemaal na de recensies!
Maandag er naar toe
ze eindige geloof ik ook in schotland.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, ik ga zondagavond waarschijnlijk. Weet iemand of de film geheel in lijn is met het boek of dat er een ander eind aan zit?
Het boek eindigt toch in ..., eh, niet in Schotland?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze eindige geloof ik ook in schotland.
verder:
The Da Vinci Code II
Da Vinci Code - SPOILER topic
daar staat meer
ow neequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:28 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het boek eindigt toch in ..., eh, niet in Schotland?
Ik heb morgen een P'uitje: fietsen op Terschelling. Heb ik afgezegd, want niet fit. Ben ik ook niet, na een buikgriep en/in een drukke werkweek, maar ik heb ook met een scheef oog naar de weerkaart gekeken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
maandag wordt vipbalkon in Tuschinsky
gezellige personeelsuitjes
Succes!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Om even op de sport terug te komen... heb me zojuist aangemeld voor mijn eerste tennistoernooi... ik tennis sinds afgelopen najaar en ben nu klaar (denk ik) voor mijn eerste serieuze toernooi bij ons op de club... het toernooi begint op 10 juni, heb er zin an
![]()
ow leuck! hopelijk is het een beetje leuk weerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Om even op de sport terug te komen... heb me zojuist aangemeld voor mijn eerste tennistoernooi... ik tennis sinds afgelopen najaar en ben nu klaar (denk ik) voor mijn eerste serieuze toernooi bij ons op de club... het toernooi begint op 10 juni, heb er zin an
![]()
Goed dat het niet morgen is, inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow leuck! hopelijk is het een beetje leuk weer
Neequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:46 schreef snellejelle het volgende:
Hee Martin Gaus is in Rome. Zou Mirri hem gezien hebben
Nope, wel giovanni van Bronckhorstquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb jij Ronaldinho gezien in Barcelona?![]()
Voordat ik de Da Vinci Code ga zien, moet ik eerst het boek lezen..
Niet noodzakelijkerwijs. TDVC is aardig, maar het is ultra-light geschreven, als was het al een filmscript. Alles wat gebeurt, is eigenlijk relevant voor het plot. Als je een beetje oplet, weet je al snel whodunnit. Het leest wel lekker weg.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Voordat ik de Da Vinci Code ga zien, moet ik eerst het boek lezen..
En toch wel ik eerst het boek lezen, ik wil sowieso eerst het Bernini mysterie lezen, die komt voor de Da Vinci Code.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs. TDVC is aardig, maar het is ultra-light geschreven, als was het al een filmscript. Alles wat gebeurt, is eigenlijk relevant voor het plot. Als je een beetje oplet, weet je al snel whodunnit. Het leest wel lekker weg.
Berninininininini is zes keer beter dan Davinci, die valt dan echt tegen vind ik..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
En toch wel ik eerst het boek lezen, ik wil sowieso eerst het Bernini mysterie lezen, die komt voor de Da Vinci Code.![]()
Eigenlijk wel grappig dat ik in Rome dingen van Bernini heb gezien, de Trevi is ook door hem ontworpen.
Vond je Bernini (Angels & Demons) niet vreselijk ongeloofwaardig? Vooral de schaal waarop het allemaal gebeurde, ging er bij mij niet in. Da Vinci is nog heel beknopt, qua dat er veel minder mensen op de hoogte zijn van wat er speelt. En wat er wetenschappelijk gebeurt in A&D, is imho ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Berninininininini is zes keer beter dan Davinci, die valt dan echt tegen vind ik..
ja, maar ik vond bernininini veel spannender. uiteraard was het einde een beetje ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Vond je Bernini (Angels & Demons) niet vreselijk ongeloofwaardig? Vooral de schaal waarop het allemaal gebeurde, ging er bij mij niet in. Da Vinci is nog heel beknopt, qua dat er veel minder mensen op de hoogte zijn van wat er speelt. En wat er wetenschappelijk gebeurt in A&D, is imho ook onmogelijk.
Overigens is Da Vinci, volgend op A&D, een 100% kopie van dat boek en vind ik het raar dat juist DVC het enorme succes werd. Zal wel met de sappige complottheorie te maken hebben.
Ik heb eerst TDVC gelezen en daarna het Bernini-mysterie... vond ze allebei goed maar die laatste werd me toch een partij onrealistisch op het eind, die val in de rivier enzo...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Berninininininini is zes keer beter dan Davinci, die valt dan echt tegen vind ik..
Exactly; ik wilde het niet als voorbeeld geven vanwege spoilers enzo, maar dat was echt ridicuulquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb eerst TDVC gelezen en daarna het Bernini-mysterie... vond ze allebei goed maar die laatste werd me toch een partij onrealistisch op het eind, die val in de rivier enzo...
juvenalis dilemmaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:23 schreef Mirri het volgende:
Er zijn vier boeken.
Eerst kwam het Bernini mysterie, daarna Da Vinci Code, daarna eentje waarvan me de naam ontschoten is, en daarna de Delta Deceptie.
Hoe heet de derde ook al weer?
Heb ze beide nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb eerst TDVC gelezen en daarna het Bernini-mysterie... vond ze allebei goed maar die laatste werd me toch een partij onrealistisch op het eind, die val in de rivier enzo...
ff opgezocht: in het NL: Juvenalis Dilemmaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:23 schreef Mirri het volgende:
Er zijn vier boeken.
Eerst kwam het Bernini mysterie, daarna Da Vinci Code, daarna eentje waarvan me de naam ontschoten is, en daarna de Delta Deceptie.
Hoe heet de derde ook al weer?
nou ik denk niet dat ik iets weggeef daarmee... maar meer verklap ik maar nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Exactly; ik wilde het niet als voorbeeld geven vanwege spoilers enzo, maar dat was echt ridicuul
Volgens mij niet... wel Songfestivalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:29 schreef Brahimov het volgende:
Is het een beetje een sportweekend, dit weekend?
Morgen? Is FOK!'-gewijs vast wel leuk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij niet... wel Songfestival![]()
![]()
Duitsland met Texas Ligtning - No No Never
Finland met Lordi - Hardrock Hallelujah
Je hebt natuurlijk de Giroquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:29 schreef Brahimov het volgende:
Is het een beetje een sportweekend, dit weekend?
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:20 schreef Brahimov het volgende:
[..]
De schaatsmeeting wordt een schaatswedding!?
![]()
11 topics volquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:04 schreef snellejelle het volgende:
TV
maar was gister niet echt gezellig hoor
ben je er morgenavond weer bij?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
11 topics vol
Het was weer hilarisch...![]()
quote:
leuk vermaak manquote:
Een beetje regern ja, maar dit gaat me te gek. 't komt hier echt met bakken uit d ehemel, plus het feit dat het echt hard waait en ik vanmorgen ook al natgeregend ben nodigt niet echt uit om nu een stap buiten de deur te zetten...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
hardlopen in de regen is lekker.
Dus jij bent de schuldige!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet dat ik trouwens om regen heb gevraagd vanwege de hooikoorts maar overdrijven is ook een kunst... het lijkt wel een wolkbreuk hiero
Dan is het heerlijk inderdaad, dat heb ik qua sporten ook liever dan zo warm als vorige weken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:52 schreef Bruce117 het volgende:
klinkt inderdaad als een beetje overdreven, maar als het een beetje motregent is het wel erg lekker om te lopen. Koelt ook lekker af.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou XL al op de tennisbaan zijn?
indoor misschien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou XL al op de tennisbaan zijn?
Helaas al geprobeerd, werkt niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:01 schreef komrad het volgende:
msn opnieuw installeren misschien?
werkt namelijk opmerkelijk vaak bij microsoft programma's
sorry dan weet ik het ook niet, ik vind het ook erg vreemd. Kan ook in msn geen functie vinden die dat zomaar zou veroorzaken. Irritant is het iig welquote:
alsof jij het snaptquote:
Ga er dadelijk iets aan doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:53 schreef komrad het volgende:
Bruce, als je er bent, denk je dan nog even aan de stats van GAM-> Hattrick
Dank
nogmaalsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ga er dadelijk iets aan doen.
Was er van de week niet van gekomen en het leek me toch leuker om het na deeltje 150 te doen dan na 149.
Maar het komt er aan.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond allen... zojuist terug uit de stad waar ik het uit-shirt van Oranje voor het WK heb aangeschaftVind dat shirt mooier als dat thuistenue
zonder nummer en naam, dat verneukt de boel alleen maarquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zonder nummer en naam, dat verneukt de boel alleen maar
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:31 schreef Bruce117 het volgende:
mitt, pfaf
Even blij zijn met de modjes van SPT.
MiLalaa is terug!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:47 schreef MiLalaa het volgende:
Goeienavond allenik ben terug van een dagje Antwerpen. Beetje jammer van het weer, maar verder wel succesvol.
Ik heb trouwens ook nog gezocht naar een hippe oranje outfit, maar het was allemaal niet hip, dus heb ik niks oranje.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:50 schreef Brahimov het volgende:
By the way: je hebt een aanzoek gekregen![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en nu?
ik ga van schrik maar even een taartje eten denk ik.tot zo
Hi therequote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:47 schreef MiLalaa het volgende:
Goeienavond allenik ben terug van een dagje Antwerpen. Beetje jammer van het weer, maar verder wel succesvol.
Ik heb trouwens ook nog gezocht naar een hippe oranje outfit, maar het was allemaal niet hip, dus heb ik niks oranje.
azzuri blauw is wel hip ja. Rood-geel ook. Maar lichtblauw-wit vind ik NOG hipper. Maar je moet natuurlijk wel voor oranje blijven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef snellejelle het volgende:
Oranje is stom
Azurriblauw![]()
ga je vanaaf ook songfestival kijken?
ik ben stiekum voor de azzurriquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
azzuri blauw is wel hip ja. Rood-geel ook. Maar lichtblauw-wit vind ik NOG hipper. Maar je moet natuurlijk wel voor oranje blijven.![]()
Ga wel songfestival kijken denk ik jahoe ernstig
Ik kom iig het topic wel ff checken. Heb verder toch niet veel te doen. Maar eerst nog even herhaling van DTWS
![]()
Dan trek ik mijn "quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
dancing with the stars
oeps, betraptquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef MiLalaa het volgende:
ik dacht dat m'n OWS-vriendjes stoer waren. Kom ik ze allemaal tegen in het songfestival topic
![]()
Dit jaar is het ESF stoerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef MiLalaa het volgende:
ik dacht dat m'n OWS-vriendjes stoer waren. Kom ik ze allemaal tegen in het songfestival topic
![]()
Ja, kijk, eh, ik wilde vandaag 256 posts halen, enneh...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
Mirriquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:55 schreef Mirri het volgende:
Goedenavond, is het nog een beetje gezellig hier?![]()
Hoiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:55 schreef Mirri het volgende:
Goedenavond, is het nog een beetje gezellig hier?![]()
Uuh, dat was toch gisteren?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mirri![]()
We kijken allemaal gezellig naar het songfestival Songfestival #17 Priemgetal
Ik had een ouderwetse rotcamera bij me om kiekjes te maken van de mooiste stad ter wereld. Mijn ouders eiste zowel de digitale foto- als de filmcamera op voor New York City.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik had een ouderwetse rotcamera bij me om kiekjes te maken van de mooiste stad ter wereld. Mijn ouders eiste zowel de digitale foto- als de filmcamera op voor New York City.![]()
Geen foto's dus.
Maar Treble was gisteren toch? Was dat een voorronde..en nu zijn de echte?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef MiLalaa het volgende:
nu al die prutliedjes klaar zijn wordt het hier wel weer gezellig jadus precies op tijd Mirri
wil je het echt weten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:03 schreef Mirri het volgende:
Maar Treble was gisteren toch? Was dat een voorronde..en nu zijn de echte?![]()
Oja, ok, en Nederland doet dus niet mee?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wil je het echt weten?treble was donderdag en dit is nu de finale...
Ook niet via klasgenoten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik had een ouderwetse rotcamera bij me om kiekjes te maken van de mooiste stad ter wereld. Mijn ouders eiste zowel de digitale foto- als de filmcamera op voor New York City.![]()
Geen foto's dus.
Sorry, ik was even bezig met een topic opstarten op een ander gebied van Fok, spannend!quote:
Oh ja, vergeten...quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:53 schreef MiLalaa het volgende:
ik ken alleen dat ene liedje van Tatu 'All the Things She Said' en dat vond ik wel leuk. En dat donkere meisje kan ik begrijpen dat je die leuk vond maar die blonde was eng.
Volgens mij is die Lena best liefquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
oh ok.. maar ze was vast ook wel eens blond..
Waarom? Omdat die gecoverd was?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:04 schreef Brahimov het volgende:
Ik heb Tatu nooit 'How Soon Is Now' vergeven...
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom? Omdat die gecoverd was?
Van wie ook al weer?
Kun je ook muziek laten horen op Fok? Dan zal ik eens echt goede Russische muziek laten horen van tatu.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The Smiths
![]()
een andere cover is trouwens de themetune van Charmed. Vind ik ook niks
moi aussiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:52 schreef MiLalaa het volgende:
je suis ici.... ofzo
Dacht het niet, maar als je de titel doorgeeft kan ik eens in mijn, eh, platenkast kijkenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Kun je ook muziek laten horen op Fok? Dan zal ik eens echt goede Russische muziek laten horen van tatu.![]()
gelukkig zijn we nu weer een jaar van die prut af.. (e.s.f. bedoel ik dan)quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef snellejelle het volgende:
whehe [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #127.
Wat is dat voor een lijst?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef snellejelle het volgende:
whehe [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #127.
staan dagcijfers (post per dag) en overall cijfers in. Brahi, vulture, bruce en ik hebben ons best gedaan vandaagquote:
ik bedoel twee minuten geleden bij mwdl, met een lordimasker verscheen hij ineens achter Lenny Kuhr die de troebadour zongquote:
Ow, dat is inderdaad wel creepy.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef MiLalaa het volgende:
Even iets anders.. ik liep vandaag precies op dezelfde plek waar vorige week die vrouw in Antwerpen is neergeschotenscary
raar is dat he.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef MiLalaa het volgende:
Even iets anders.. ik liep vandaag precies op dezelfde plek waar vorige week die vrouw in Antwerpen is neergeschotenscary
ik was er ook wel eens een dag nadat er een granaat ergens naar binnen was gegooid.quote:
Gelukkig ben jij wel teruggekomenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef MiLalaa het volgende:
oh dat lijkt me helemaal en/rgquote:Op zondag 21 mei 2006 00:18 schreef snellejelle het volgende:
ik was in madrid op het zwaarst getroffen treinstation een maand na die aanslagen. werd er onpasselijk van
Heb niet eens zo mijn best gedaan, alleen vanavond veel gepost. Rest van de dag bijna niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
staan dagcijfers (post per dag) en overall cijfers in. Brahi, vulture, bruce en ik hebben ons best gedaan vandaag
Vrienden van me waren op 5 of 6 september in het WTCquote:
dat was vreselijk. zoveel zichtbare sporen nog. ook mensen die er kwamen rouwen om verloren familieleden. echt heel indrukwekkend.quote:
Kan me het voorstellen. Het komt dan wel heel dichtbij...quote:Op zondag 21 mei 2006 00:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
raar is dat he.
ik was in madrid op het zwaarst getroffen treinstation een maand na die aanslagen. werd er onpasselijk van
Is inderdaad niet leuk. Net als bij die aanslagen in London, ik kende ook iemand die er op datzelfde moment was..geen slachtoffer gelukkig..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was vreselijk. zoveel zichtbare sporen nog. ook mensen die er kwamen rouwen om verloren familieleden. echt heel indrukwekkend.
ook raaar.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef Bruce117 het volgende:
Vrienden van me waren op 5 of 6 september in het WTC
11/9/01 was de meest bizarre dag die ik ooit heb meegemaakt. Hopelijk blijft dat ook zo. Zo onwerkelijk...quote:Op zondag 21 mei 2006 00:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ook raaar.
Doet mij er trouwens aan denken dat ik nu het boek 'extremely loud & incredibly close' aan het lezen ben, ook over 11 september. Alleen ik ben nog niet zo ver gevorderd dus ik weet nog niet hoe het is.
slaap lekkerquote:Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Mirri het volgende:
Ik ga slapen, morgen een drukke dag. Welterusten allemaal!![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Mirri het volgende:
Ik ga slapen, morgen een drukke dag. Welterusten allemaal!![]()
Istie nog bezig? Moet ik nog maar weer eens gaan kijken. Ben normaliter niet zo'n PdL fanquote:Op zondag 21 mei 2006 00:35 schreef snellejelle het volgende:
Paul is echt superleuk zeg vannacht
wat een TV avond
ja maar sommige nummers waren welquote:Op zondag 21 mei 2006 00:36 schreef MiLalaa het volgende:
nou jelle je kan ook overdrijven (paul ok, maar esf echtvinden..)
hij is nog bezig ja. paul is ernstig leukquote:Op zondag 21 mei 2006 00:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Istie nog bezig? Moet ik nog maar weer eens gaan kijken. Ben normaliter niet zo'n PdL fan
Ik vond ESF vooral leuk in combinatie met FOK! Zonder had ik er ws niet naar gekekenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:36 schreef MiLalaa het volgende:
nou jelle je kan ook overdrijven (paul ok, maar esf echtvinden..)
of misschien op de achtergrond aangezet en alleen naar het stemmen gekeken.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik vond ESF vooral leuk in combinatie met FOK! Zonder had ik er ws niet naar gekeken
Je vais dormir = ik ga slapenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:46 schreef MiLalaa het volgende:
je dormirai
toch? of je vais dormir. Anyway, je suis fatiguee
Sweet dreamsquote:Op zondag 21 mei 2006 00:46 schreef MiLalaa het volgende:
je dormirai
toch? of je vais dormir. Anyway, je suis fatiguee
dat wist ik! maar ik wist niet of je het letterlijk mocht vertalen, ik probeerde 'chic'quote:Op zondag 21 mei 2006 00:48 schreef Brahimov het volgende:
Je vais dormir = ik ga slapen
Je dormirai = ik zal slapen
Hoe dan ook: Bonne nuit!![]()
dag dagquote:Op zondag 21 mei 2006 00:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat wist ik! maar ik wist niet of je het letterlijk mocht vertalen, ik probeerde 'chic', doeiii!
* zwaait lekker nog een keertjequote:Op zondag 21 mei 2006 00:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat wist ik! maar ik wist niet of je het letterlijk mocht vertalen, ik probeerde 'chic', doeiii!
ze kon echt geen toon houden Jelle... en ze stond erbij als een konijn wat in de koplampen was gevangenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:28 schreef snellejelle het volgende:
Virginie, zo'n mooi nummer. waarom wordt daar dan niet op gestemdomdat het Frans is zeker
maar het liedje was wel mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 01:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze kon echt geen toon houden Jelle... en ze stond erbij als een konijn wat in de koplampen was gevangen
ja maar daar let dan geen mens meer op natuurlijk... als je Ria Valk "Stil in mij" laat zingen blijft er ook geen drol van overquote:
Daar kijk jij toch wel doorheenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar daar let dan geen mens meer op natuurlijk... als je Ria Valk "Stil in mij" laat zingen blijft er ook geen drol van over
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:42 schreef Brahimov het volgende:
Gezellig hier nog, om 01:42u!
en dan zegt 'ie dat ik uit de kast zou komenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ik ga zomaar eens naar bed... dromen over Italiaanse disco's en Roemeense zangers
Ik ook, maar ik hou het bij Noorse zangeressenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ik ga zomaar eens naar bed... dromen over Italiaanse disco's en Roemeense zangers
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en dan zegt 'ie dat ik uit de kast zou komen![]()
Heija Norge!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:45 schreef snellejelle het volgende:
Spaanse puntengeefster en Noorse zangeres
het was ook een knipoog he....quote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en dan zegt 'ie dat ik uit de kast zou komen![]()
Wat jij wilquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat jij wil![]()
Truste schatje
(let op de knipoog he)
quote:
NBA. nothing else matters.quote:
Goh, de post werkt ook op zondag?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:15 schreef snellejelle het volgende:
Zo, alle door mij gewenste nummers van gisteravond zijn binnen![]()
Ik heb Finland, Duitsland, Belgie en Roemenie op mijn pc staanquote:Op zondag 21 mei 2006 12:15 schreef snellejelle het volgende:
Zo, alle door mij gewenste nummers van gisteravond zijn binnen![]()
ik heb nu noorwegen, duitsland, frankrijk, roemenië en litouwenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Finland, Duitsland, Belgie en Roemenie op mijn pc staan
Hoi trouwens!
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:29 schreef Brahimov het volgende:
Ik moet nog een prono voor de Kronplatz etappe in de Giro verzinnen, ben aan het twijfelen.. Standaardklassementsrenners of outsiders?
same here. ben al een flink aantal rondes vergeten. dat zal me bij het schaatsen hopelijk niet gebeurenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
volgens mij ben ik een aantal rondes vergeten.. nieuwe topic helemaal gemist dus dan krijg je dat.. nu kan ik het wel schudden
![]()
Ik kalk steeds maar alvast wat neer, mocht ik het dan vergeten, heb ik iig iets. Podiumplaats maakt toch wat alerter/ fanatiekerquote:Op zondag 21 mei 2006 13:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
volgens mij ben ik een aantal rondes vergeten.. nieuwe topic helemaal gemist dus dan krijg je dat.. nu kan ik het wel schudden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |