Dan had je de Zweedse voorrondes moeten kijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef Ricky_ het volgende:
Ik denk: Zweden, jeej, mooi blond wijf. Maar nee hoor.
god van de rechte hoekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Pythagorasen en al die andere Griekse grootheden, wat heeft dat in godsnaam met Turkije te maken .
Die komen zeker in de top 5.. gok ik zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
oh turkije, echt vreselijk
als jij me een heteroman kunt aanwijzen die vanavond op het podium heeft gestaan dan krijg je een dikke pakkerd van mequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:38 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij wordt elke vrouw die daar optreedt hier mooi gevonden. Oh en elke vent die er staat is natuurlijk een homo!
Grieken zaten daar wel, andersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Pythagorasen en al die andere Griekse grootheden, wat heeft dat in godsnaam met Turkije te maken .
Al hadden we willen kijken...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:40 schreef gday het volgende:
[..]
Dan had je de Zweedse voorrondes moeten kijken.Daar zat wel het een en ander in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |