mooie donkere vrouwquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef Ricky_ het volgende:
Ik denk: Zweden, jeej, mooi blond wijf. Maar nee hoor.
Mwah, het probleem is dat alles wat Zweden instuurt en een beetje up-tempo is, direct een ABBA-kloon wordt genoemd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het knap vinden dat Zweden al 30 jaar scoort met dezelfde nummers
Ik vind het ook echt 3 x niksquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef Jane het volgende:
Carola... mensen zijn lyrisch, maar ik word er niet echt warm van...
Haalt het niet bij Duitsland, UK of.. idd ja... Finland.
idd, leuk nummer maar valt net buiten top3 denk, en hoop, ikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef Jane het volgende:
Carola... mensen zijn lyrisch, maar ik word er niet echt warm van...
Haalt het niet bij Duitsland, UK of.. idd ja... Finland.
Ik heb hier een brief voor m'n moeeeedeeeeer....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even en ze vliegt weg met die vlieger .
Uptempo = ABBA. Begrijp dat dan!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef gday het volgende:
[..]
Mwah, het probleem is dat alles wat Zweden instuurt en een beetje up-tempo is, direct een ABBA-kloon wordt genoemd.
Erg kortzichtig imho.
Ze is toch best mooi?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef Ricky_ het volgende:
Ik denk: Zweden, jeej, mooi blond wijf. Maar nee hoor.
Ik hou ook van Knäckebröd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:35 schreef gday het volgende:
CAROLA, DU SKA VINNA! TA SCHLAGERFESTIVALEN HEM TILL STOCKHOLM!!!!
Dude, ABBA is veel meer dan up-tempo.quote:
Dat Ketchup spul uit Spanje was niet veel bijzonders.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:38 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij wordt elke vrouw die daar optreedt hier mooi gevonden. Oh en elke vent die er staat is natuurlijk een homo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |