Dat meen je toch niet?quote:Onzin, Kate Ryan was écht niet beter. Wel een beetje objectief blijven he .
De meerderheid stemt echt niet op buren omdat het buren zijn, maar gewoon omdat de culturen en dus ook de muziekvoorkeuren veel meer overeenkomen.
Die Benny Hill-act: "We are the winners of Eurovision!"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan Lithouwen niet meer herinnerenDat liedje van ze
![]()
Er zitten in Frankrijk al 500.000 mensen van Armeense afkomst, zou dat niks te maken hebben met het feit dat Armenië de finale gehaald heeft?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:48 schreef Heero87 het volgende:
En onderschat ook Turkije niet. Ik heb absoluut niets tegen de Turken die bij ons komen wonen, maar je kan moeilijk ontkennen dat Turkije jaarlijks heel wat puntjes extra krijgt doordat ze zo over Europa verspreidt zitten.
Voor mij persoonlijk viel België bijna al af toen ik hoorde dat ze een Franse titel voor hun liedje hadden. Toen het liedje zelf dan ook nog eens in het engels bleek te zijn was er helemaal geen sympathie meer over.quote:
Ik zal morgen goed opletten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Benny Hill-act: "We are the winners of Eurovision!"
quote:Maandenlang was er in Vlaanderen discussie over een punt in de act van Kate Ryan: de kniezwengel. De beweging zou eerst niet worden uitgevoerd, toen weer wel, in Athene alleen op het einde, maar de regie bleek de kniezwengel niet voldoende in beeld te brengen. Ook gisteravond was dat weer het geval. Dacht men. Na afloop zei Kate Ryan echter de kniezwengel te zijn vergeten. "De dansers en de achtergrondzangeressen hebben de kniezwengel gedaan, maar ik was hem vergeten. Ik hoopte dat recht te zetten tijdens de finale." (bron: VRTNieuws)
Klopt, maar hij had sowieso niet in beeld geweest, want de regie vond het nodig om dan de fantastische voeten van één of andere regisseur te filmen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, en over de 'complottheoriën' m.b.t. Kate Ryan:
[..]
quote:
Ach...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:47 schreef Heero87 het volgende:
"Misschien doe ik nog eens mee, maar dan met een masker op", zei Kate Ryan na Eurosong, verwijzend naar Finland.
En ondertussen heeft Radio Donna een poll gehouden over de toekomst van het Songfestival. Het resultaat was verpletterend: 92% van de luisteraars vindt dat België niet meer moet meedoen.
precies, er zijn landen die gewoon heel veel voordeel halen uit het feit dat hun bevolking over heel Europa verspreid wordt... denk maar aan Turkije, Rusland en ik weet niet hoe de Armenen verder verdeeld zijn over Europa maar dat zou ook goed kunnen dat zij er voordeel bij hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er zitten in Frankrijk al 500.000 mensen van Armeense afkomst, zou dat niks te maken hebben met het feit dat Armenië de finale gehaald heeft?
ik gok eurovision.tv?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:14 schreef superhero87 het volgende:
Weet iemand waar je beelden kunt zien van de optredens van gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |