gewoon. zoals het hoort. wetenschappelijk tijdschrift met peer review. Dus geen krent organisatie of iets dergelijks.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Welke definitie van "publicatie" hanteer jij?
Valt 'n rapport van het E.P. over Haarp daaronder?
Valt 'n intervieuw met Eastlund daaronder?
Of met Tom Bearden, Nick Begich?
Vallen web sites van bedrijven die doen aan weer modificatie d.m.v cloudseeding daaronder?
http://www.atmos-inc.com/weamod.html
http://www.nawcinc.com/fastfacts.html
Of uitspraken als deze in de Pravda?
Inderdaad.... bedankt voor je bijval. Het begint erop te lijken dat 911 een van de economisch gezien meest gunstige ontwikkelingen in de USA is van de afgelopen 15 jaren. De impuls die de 911 ramp heeft gegeven aan de Amerikaanse industrie is enorm. Homeland Security, Defense against Terrorisme ect zijn kreten die op dit moment garant staan voor het verkrijgen van funding door onderzoeksinstituten, universiteiten, industrieen etc. Net zoals in het geval van Rusland geldt ook voor de USA dat beide redenen van toepassing zijn (vijandsbeeld bevestigen en afwentelen van verantwoordelijkheden door zittende regering). Daar is geen verschil tussen Rusland en de USA (of welke grote mogendheid dan ook).quote:Secretary of Defense William Cohen at an April 1997 counterterrorism conference sponsored by former Senator Sam Nunn. Quoted from DoD News Briefing, Secretary of Defense William S. Cohen, Q&A at the Conference on Terrorism, Weapons of Mass Destruction, and U.S. Strategy, University of Georgia, Athens, Apr. 28, 1997.
Maar ook hier kan je van zeggen dat dit gezegd is om :
1. een versteviging van het externe vijandsbeeld om de inlandse harmonie te versterken
2. een hele mooie verklaring voor alle onheil waar de USA mee geconfronteerd is/wordt en waarvoor de schuld dus mooi buiten de de grenzen kan worden gelegd.
etc...
Mhmm.. als bedrijven als deze open en bloot geld verdient met weer modificatie dan is dat niet wetenschappelijk genoeg?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:48 schreef One_of_the_few het volgende:
gewoon. zoals het hoort. wetenschappelijk tijdschrift met peer review. Dus geen krent organisatie of iets dergelijks.
Tom Bearden in ieder geval niet neequote:Op donderdag 29 juni 2006 12:56 schreef Resonancer het volgende:
Tom Bearden Talks About Weaponry
Tja iemand met ''n PHD zegt wel 's wat:
http://twm.co.nz/beard_weapon.htm
Tja, iemand met n grote staat van dienst die dit soort uitspraken doet, hoef ik die niet serieus te nemen?
quote:The Romanian senate has opened an inquiry into "indications" that floods that have battered the country were the result of a "metereological war waged by a foreign power," a senator said Thursday.
Biostabielquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mhmm.. als bedrijven als deze open en bloot geld verdient met weer modificatie dan is dat niet wetenschappelijk genoeg?
quote:
Nee, dat is bij lange na niet wetenschappelijk genoeg. Dat is oplichting. Heel wat anders.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mhmm.. als bedrijven als deze open en bloot geld verdient met weer modificatie dan is dat niet wetenschappelijk genoeg?
dat is blijkbaar wetenschap volgens resonacer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef The_stranger het volgende:
Vergelijk hetmet de hagelkannonen die al zo'n 100(?) jaar te koop zijn. Deze geluidskanonnen zouden de gewassen van tuinders beschermen tegen hagel. Een om de zoveel tijd komen ze were in de populariteit. Echter de werking is nog nooit bewezen...
Leuk hoe selectief je op mijn reacties reageert.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat is blijkbaar wetenschap volgens resonacer.![]()
ik vermoed dat hij van der hoeven goed kent![]()
Dus dit is pure oplichting?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, dat is bij lange na niet wetenschappelijk genoeg. Dat is oplichting. Heel wat anders.
Je had vroeger de regendans van de medicinman. Die was ook open en bloot mezig met weer modificatie. Men offerder wat, hij kreeg geld, maar toch gelooft nu niemand het meer. Vreemd he? Volgens jouw ''logica'' is de medicinman wetenschappelijk bezig geweest.
wetenschappelijk is vooraanstaande wetenschappelijke bladen met een peer review. oftewel, een doodnormale publicatie.
De post die je quote van mij was niet op een reactie van jouw.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Leuk hoe selectief je op mijn reacties reageert.
Quote mezelf nog maar 's
Ronald B. Standler:
I took several classes in atmospheric physics during 1971-76, while I was in graduate school, although my emphasis was in general physics. My first peer-reviewed scientific publication was a paper that reviewed the published literature on the toxicity of silver iodide used in cloud seeding. I did scientific research in atmospheric electricity and lightning during 1971-79 and earned a Ph.D. in physics in 1977.
Trekt de volgende conclusie:
It is clear that man already has the technology to modify weather and that more effective technology can be designed. However, we need scientific knowledge to understand how and when to use such weather modification technology, so that intelligent choices can be made, instead of guesswork.
http://www.rbs2.com/weather.htm#anchorCausation
De is geen weersmodificatie als Haarp ofzo. waar hij onderzoek naar heeft gedaan is in de praktijk door de sovjet unie al eesn uitgevoerd. Door de stofjes hecten de moleculen wardoor ze zwaarder worden en het dus gaat regenen. echter, daar heb je al wolken en vochtigheid voor nodig. totaal iets anders dan een orkaan op de goede weg sturen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Leuk hoe selectief je op mijn reacties reageert.
Quote mezelf nog maar 's
Ronald B. Standler:
I took several classes in atmospheric physics during 1971-76, while I was in graduate school, although my emphasis was in general physics. My first peer-reviewed scientific publication was a paper that reviewed the published literature on the toxicity of silver iodide used in cloud seeding. I did scientific research in atmospheric electricity and lightning during 1971-79 and earned a Ph.D. in physics in 1977.
ja zo ken ik er meer. Tel sell vindt ik ook oplichting. Die houden het ook verrekte lang vol. Maakt het dat ineens wetenschappelijk onderbouwt ne.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dus dit is pure oplichting?
Since its beginning, Company personnel have logged over 30,000 hours of actual cloud seeding time. During its 40 years of weather modification experience, WMI has pioneered safe and effective techniques for cloud seeding, both day and night. These advances in cloud seeding have made it possible to conduct operations 24 hours per day, seven days a week. These techniques have been employed with continued success for over 40 seasons throughout the world
http://www.weathermod.com/about.php
Mhmm, dan houden ze dat oplichten lang vol.
toch zijn dit soort activiteiten een veel gebruikte bron als het om chemtrails gaatquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:50 schreef The_stranger het volgende:
Wederom verward men cloud seeding met andere vormen van weermanipulatie.
Cloud seeding is 100% wetenschappelijk, in dien zin, dat het proces wat ten grondslag ligt, helemaal juist is. Het is simpelweg het toevoegen van condensatiekernnen in een wolk, welke water laten condenseren, wat weer regendruppels vormt. Dit is slechts het op grotere schaal toepassen van een principe dat al aanwezig is in de wolk zelf, dit principe is immers 1 van de oorzaken van neerslag.
Je hebt hier echter wel al een ontstane wolk voor nodig, en het resultaat is verre van perfect, zoals de russen je kunnen vertellen. Overigens is cloudseeding inderdaad al een jaar of 50/60 aan de gang, echter is het verre van geheimzinnig of verborgen. Ook zit de regering er niet echter, er zijn meer particulieren dan regeringsbedrijven die dit (pogen) te doen.
Je bent wel weer flink aan het huillie he?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef One_of_the_few het volgende:
toch zijn dit soort activiteiten een veel gebruikte bron als het om chemtrails gaat![]()
nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je bent wel weer flink aan het huillie he?
Als ik de discussie terug lees ging het i.m.o. richting de vraag of weermanipulatie (in welke vorm dan ook) wel of niet mogelijk is. Jij zegt steevast; " Dat kan niet!"
Ik kom met bronnen aan die zeggen dat het wel mogelijk is. Jij vind die bronnen ongeloofwaardig en niet wetenschappelijk. Nu schrijft n ander forum lid dat dit volgens hem wel mogelijk is en nu maak je deze opmerking. Zeg dan meteen dat deze vorm van weermanipulatie niet ter zake doet.
Nogmaals i.m.o. ging de discussie richting de vraag of weer beinvloedbaar is, niet of cloud seeding bewijs is voor het bestaan van chemtrails.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee.
Jij schaart iets wat al lang wetenschappelijk onderbouwd is en wat niks met chemtrails te maken heeft onder het kopje chemtrails.
Chemtrails zelf zijn nog nooit wetenschappelijk onderbouwd. Als jij met een wetenschapper aankomt die een publicatie heeft over cloud seeding en jij schaart dat onder het bewijs van chemtrails, dan vindt je het gek dat ik dat niet serieus neem?
of hoeven we het niet bij feiten te houden?
Lees je 's in zou ik zeggen, genoeg over te vinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat heeft HAARP nou weer met spoortjes in de lucht te maken?
Wild, niet onderbouwd gokwerk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Lees je 's in zou ik zeggen, genoeg over te vinden.
Klein voorzetje:
But where the discussion of chemtrails and HAARP manage to converge is in the creation and distribution of the chemically enhanced grids. Do these planes with their effluvia spreading out in patterns over our skies have to do with a shielding? Or perhaps a gridding of the planet that would enable the HAARP emissions to flow into the grid and somehow affect the radar capabilities, the weather, etc.?
http://www.coastalpost.com/03/03/12.htm
En wat is het verband hier dan? Je bent een beetje wazig bezig joh...quote:http://www.bariumblues.com/haarp_patent.htm
This is how the barium chemtrail methods enters into the chemtrail's mix, because these set up conduction processes in the atmosphere and do things like change the Earth potential gradient and make for plates or giant electrodes that may someday be used to harness the charge liberated from the Sun's fusion energy releases.
http://www.rense.com/general45/reee.htm
Scott Stevens:
The contrails are flown to map the sky of these scalar/EM energy signatures and to make what is invisible visible. It is that simple. This is the sole reason for the chemtrails!
http://www.weatherwars.info/chemtrails.htm
Ik? of Scott Stevens?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
En wat is het verband hier dan? Je bent een beetje wazig bezig joh...
Sorry hoor maar hier moet ik ff hard om lachenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik? of Scott Stevens?
Scott Stevens:
The contrails are flown to map the sky of these scalar/EM energy signatures and to make what is invisible visible. It is that simple. This is the sole reason for the chemtrails!
uhmm. Haarp is Scalar/EM energy. Duidelijker dan Scott Stevens zijn theorie verwoord kan ik het niet doen. Misschien ff je monitor schoonmaken zodat het wat scherper wordt?
Gek.. Ik zie iemand die huilt, niemand die lacht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hier moet ik ff hard om lachen
Je hebt waarschijnlijk niet (goed) op zijn site gekeken.quote:Contrails/chemtrails doormekaar gebruiken. Termen gebruiken die nergens op slaan.
Van mij MOET je helemaal niks.quote:Moet ik nog verder gaan?
Tijd om je monitor op te poetsen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Gek.. Ik zie iemand die huilt, niemand die lacht.
Daar is die quote al genoeg voorquote:Je hebt waarschijnlijk niet (goed) op zijn site gekeken.
Joh... Ga je er nou ook wat mee doen?quote:Van mij MOET je helemaal niks.
Sorry, maar ik begrijp je echt niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Joh... Ga je er nou ook wat mee doen?
Weet je toevallig wat een scalar is?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp je echt niet.
Ik mis de onderbouwing in je argumentatie en hecht daarom meer waarde aan de uitspraken van Scott Stevens dan aan die van jou.
Verder wens ik je veel genot bij het lachen om mijn bronnen en hoop ik ooit nog 's wat zinnigs over die bronnen van je te lezen.
Mjah dat blijkt wel weerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Circle het volgende:
[off-topic]
ATuin-hek, bespaar je de moeite. Als je postings vanaf het begin van dit topic een beetje doorleest, zie je Resonancer's strategie herhaaldelijk toegepast: op- en neer springen tussen nagenoeg ongerelateerde onderwerpen (HAARP, chemtrails, CIA vluchten, contrails, Open Skies, NATO etc), en passant strooiend met een veelheid aan nietszeggende, on-wetenschappelijke maar bijzonder pretentieuze websites, onderzoekers en rapporten.
Uitwisseling van gefundeerde argumenten lijkt niet mogelijk, zoals al enkele voorgangers van je hebben uitgevonden. Soms zijn mensen nu eenmaal voorgeprogrammeerd en hebben ze hun 'hobby horse' altijd bij de hand. Niet te lang bij stilstaan dus.
[/off-topic]
Als jij die onderwerpen m.b.t chemtrails niet terzake vindt doen (waaronder chemtrails zelf??) dan vind ik dat jouw "strategie" bijzonder kortzichtig is. Over voorgeprogrameerd gesproken....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Circle het volgende:
Als je postings vanaf het begin van dit topic een beetje doorleest, zie je Resonancer's strategie herhaaldelijk toegepast: op- en neer springen tussen nagenoeg ongerelateerde onderwerpen (HAARP, chemtrails???, CIA vluchten, contrails, Open Skies, NATO etc), en passant strooiend met een veelheid aan nietszeggende, on-wetenschappelijke maar bijzonder pretentieuze websites, onderzoekers en rapporten.
[/off-topic]
Goh ...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:35 schreef Resonancer het volgende:
Als jij die onderwerpen m.b.t chemtrails niet terzake vindt doen (waaronder chemtrails zelf??) dan vind ik dat jouw "strategie" bijzonder kortzichtig is. Over voorgeprogrameerd gesproken....
Dat jij mijn bronnen verwaand, aanmatigend vindt is je goed recht, maar doet volgens mij niks af aan de inhoud die mijn bronnen bespreken, in n btje discussie zouden die bronnen op basis van argumenten worden ontkracht. Nee, dan is het makkelijker om te zeggen ; "bespaar je de moeite", "niet te lang bij stilstaan". ..DAT vind ik pretentieus.
In de context van dit onderwerp neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat een scalar is?
Ok dat weet je dus duidelijk nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In de context van dit onderwerp neem ik aan?
Historical Background of Scalar EM Weapons
http://www.cheniere.org/books/analysis/history.htm
Many other Soviet scalar EM testing incidents are documented in Bearden, Fer-de-Lance. 1986, and in AIDS: Biological Warfare. 1988. Repeated presentations on the Soviet scalar EM weapons and their testing have been given at national symposia since 1978. The exact mechanisms utilized by these superweapons have also been given. A complete and consistent series of many anomalous events exists over the years, showing the continuing development, testing, and deployment of massive scalar EM weapons by the Soviet Union.
Ik Quote maar ff wat van die Site, wetende dat je na het lezen van deze quote waarschijnlijk niet eens de moeite meer neemt om het echt goed te lezen.
misschien bedoeld hij dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Scalarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is het dan? Want ik weet het niet en ben best nieuwsgierig geworden nu.
Hieruit moet blijken wat een scalar is?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In de context van dit onderwerp neem ik aan?
Historical Background of Scalar EM Weapons
http://www.cheniere.org/books/analysis/history.htm
Many other Soviet scalar EM testing incidents are documented in Bearden, Fer-de-Lance. 1986, and in AIDS: Biological Warfare. 1988. Repeated presentations on the Soviet scalar EM weapons and their testing have been given at national symposia since 1978. The exact mechanisms utilized by these superweapons have also been given. A complete and consistent series of many anomalous events exists over the years, showing the continuing development, testing, and deployment of massive scalar EM weapons by the Soviet Union.
Ik Quote maar ff wat van die Site, wetende dat je na het lezen van deze quote waarschijnlijk niet eens de moeite meer neemt om het echt goed te lezen.
Kennelijk ken je Tuinhek niet zo goed, want die doet dat vast wel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
Oei wat nu ... nu moet tuinhek zelf met iets op de proppen komen ... iets zinnigs deze keer ...
En chapeau voor Resonancer zijn kalmte en volharding
Lijkt mij niet in de context. In mijn eerdere reactie quote ik mensen die het hebben over SCALAR weapons.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
misschien bedoeld hij dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Scalar
In die link wordt mijns inziens niet echt duidelijk uitgelegd wat zo'n "scalar system" dan zou moeten zijn of doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef Resonancer het volgende:
Lijkt mij niet in de context. In mijn eerdere reactie quote ik mensen die het hebben over SCALAR weapons.
Maar als we dan toch off topic willen gaan:
The technology being used is on a different scale entirely to the space-based scalar system which was used to take down the Twin Towers of the World Trade Center on 9/11. It's like the difference between a cannon and a popgun.
http://homepage.eircom.net/~gulufuture/future/big_chill.htm
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef Resonancer het volgende:
The technology being used is on a different scale entirely to the space-based scalar system which was used to take down the Twin Towers of the World Trade Center on 9/11. It's like the difference between a cannon and a popgun.
Vandaar mijn opmerking "off topic"quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In die link wordt mijns inziens niet echt duidelijk uitgelegd wat zo'n "scalar system" dan zou moeten zijn of doen.
Zoals je misschien in eerdere posts hebt kunnen lezen sluit ik niks uit, erg waarschijnlijk vind ik die brainwash/conditionering theorie niet, maar het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, terug ontopic dan, chemtrails zouden dus enkel en alleen bestaan om EM-patronen die met HAARP gecreeërd worden zichtbaar te maken?
Dus niet, zoals vaak wordt beweerd door chemtrails-adepten, om de aardse bevolking te brainwashen danwel te conditioneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |