abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39517388
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sorry hoor maar hier moet ik ff hard om lachen
Gek.. Ik zie iemand die huilt, niemand die lacht.
quote:
Contrails/chemtrails doormekaar gebruiken. Termen gebruiken die nergens op slaan.
Je hebt waarschijnlijk niet (goed) op zijn site gekeken.
quote:
Moet ik nog verder gaan?
Van mij MOET je helemaal niks.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:56:37 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39518457
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Gek.. Ik zie iemand die huilt, niemand die lacht.
Tijd om je monitor op te poetsen?
quote:
Je hebt waarschijnlijk niet (goed) op zijn site gekeken.
Daar is die quote al genoeg voor
quote:
Van mij MOET je helemaal niks.
Joh... Ga je er nou ook wat mee doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 21:00:46 #278
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39518613
Kappen ATuin-hek
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:12:14 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39519011
Met als reden?
Onikaan ni ov dovah
pi_39520450
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Joh... Ga je er nou ook wat mee doen?
Sorry, maar ik begrijp je echt niet.
Ik mis de onderbouwing in je argumentatie en hecht daarom meer waarde aan de uitspraken van Scott Stevens dan aan die van jou.
Verder wens ik je veel genot bij het lachen om mijn bronnen en hoop ik ooit nog 's wat zinnigs over die bronnen van je te lezen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:33:24 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39521689
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Sorry, maar ik begrijp je echt niet.
Ik mis de onderbouwing in je argumentatie en hecht daarom meer waarde aan de uitspraken van Scott Stevens dan aan die van jou.
Verder wens ik je veel genot bij het lachen om mijn bronnen en hoop ik ooit nog 's wat zinnigs over die bronnen van je te lezen.
Weet je toevallig wat een scalar is?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:55:26 #282
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_39522595
[off-topic]

ATuin-hek, bespaar je de moeite. Als je postings vanaf het begin van dit topic een beetje doorleest, zie je Resonancer's strategie herhaaldelijk toegepast: op- en neer springen tussen nagenoeg ongerelateerde onderwerpen (HAARP, chemtrails, CIA vluchten, contrails, Open Skies, NATO etc), en passant strooiend met een veelheid aan nietszeggende, on-wetenschappelijke maar bijzonder pretentieuze websites, onderzoekers en rapporten.

Uitwisseling van gefundeerde argumenten lijkt niet mogelijk, zoals al enkele voorgangers van je hebben uitgevonden. Soms zijn mensen nu eenmaal voorgeprogrammeerd en hebben ze hun 'hobby horse' altijd bij de hand. Niet te lang bij stilstaan dus.

[/off-topic]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:37:36 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39525141
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Circle het volgende:
[off-topic]

ATuin-hek, bespaar je de moeite. Als je postings vanaf het begin van dit topic een beetje doorleest, zie je Resonancer's strategie herhaaldelijk toegepast: op- en neer springen tussen nagenoeg ongerelateerde onderwerpen (HAARP, chemtrails, CIA vluchten, contrails, Open Skies, NATO etc), en passant strooiend met een veelheid aan nietszeggende, on-wetenschappelijke maar bijzonder pretentieuze websites, onderzoekers en rapporten.

Uitwisseling van gefundeerde argumenten lijkt niet mogelijk, zoals al enkele voorgangers van je hebben uitgevonden. Soms zijn mensen nu eenmaal voorgeprogrammeerd en hebben ze hun 'hobby horse' altijd bij de hand. Niet te lang bij stilstaan dus.

[/off-topic]
Mjah dat blijkt wel weer Khad nog een beetje hoop dat het met een directe vraag en dan door blijven vragen wellicht een keer zou lukken, maar helaas...
Onikaan ni ov dovah
pi_39533191
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Circle het volgende:
Als je postings vanaf het begin van dit topic een beetje doorleest, zie je Resonancer's strategie herhaaldelijk toegepast: op- en neer springen tussen nagenoeg ongerelateerde onderwerpen (HAARP, chemtrails???, CIA vluchten, contrails, Open Skies, NATO etc), en passant strooiend met een veelheid aan nietszeggende, on-wetenschappelijke maar bijzonder pretentieuze websites, onderzoekers en rapporten.

[/off-topic]
Als jij die onderwerpen m.b.t chemtrails niet terzake vindt doen (waaronder chemtrails zelf??) dan vind ik dat jouw "strategie" bijzonder kortzichtig is. Over voorgeprogrameerd gesproken....
Dat jij mijn bronnen verwaand, aanmatigend vindt is je goed recht, maar doet volgens mij niks af aan de inhoud die mijn bronnen bespreken, in n btje discussie zouden die bronnen op basis van argumenten worden ontkracht. Nee, dan is het makkelijker om te zeggen ; "bespaar je de moeite", "niet te lang bij stilstaan". ..DAT vind ik pretentieus.
Eisenhower1961.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:43:40 #285
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_39533402
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:35 schreef Resonancer het volgende:
Als jij die onderwerpen m.b.t chemtrails niet terzake vindt doen (waaronder chemtrails zelf??) dan vind ik dat jouw "strategie" bijzonder kortzichtig is. Over voorgeprogrameerd gesproken....
Dat jij mijn bronnen verwaand, aanmatigend vindt is je goed recht, maar doet volgens mij niks af aan de inhoud die mijn bronnen bespreken, in n btje discussie zouden die bronnen op basis van argumenten worden ontkracht. Nee, dan is het makkelijker om te zeggen ; "bespaar je de moeite", "niet te lang bij stilstaan". ..DAT vind ik pretentieus.
Goh ...
pi_39533481
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Weet je toevallig wat een scalar is?
In de context van dit onderwerp neem ik aan?

Historical Background of Scalar EM Weapons
http://www.cheniere.org/books/analysis/history.htm

Many other Soviet scalar EM testing incidents are documented in Bearden, Fer-de-Lance. 1986, and in AIDS: Biological Warfare. 1988. Repeated presentations on the Soviet scalar EM weapons and their testing have been given at national symposia since 1978. The exact mechanisms utilized by these superweapons have also been given. A complete and consistent series of many anomalous events exists over the years, showing the continuing development, testing, and deployment of massive scalar EM weapons by the Soviet Union.

Ik Quote maar ff wat van die Site, wetende dat je na het lezen van deze quote waarschijnlijk niet eens de moeite meer neemt om het echt goed te lezen.
Eisenhower1961.
pi_39533526
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:43 schreef Circle het volgende:

[..]

Goh ...
Circle
Eisenhower1961.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:50:43 #288
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_39533586
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:47 schreef Resonancer het volgende:
Circle
... en toch hou ik van je, dat weet je best...
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:48:07 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39535454
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Many other Soviet scalar EM testing incidents are documented in Bearden, Fer-de-Lance. 1986, and in AIDS: Biological Warfare. 1988. Repeated presentations on the Soviet scalar EM weapons and their testing have been given at national symposia since 1978. The exact mechanisms utilized by these superweapons have also been given. A complete and consistent series of many anomalous events exists over the years, showing the continuing development, testing, and deployment of massive scalar EM weapons by the Soviet Union.

Ik Quote maar ff wat van die Site, wetende dat je na het lezen van deze quote waarschijnlijk niet eens de moeite meer neemt om het echt goed te lezen.
Ok dat weet je dus duidelijk niet
Onikaan ni ov dovah
pi_39535636
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ok dat weet je dus duidelijk niet
Wat is het dan? Want ik weet het niet en ben best nieuwsgierig geworden nu.
pi_39536064
Oei wat nu ... nu moet tuinhek zelf met iets op de proppen komen ... iets zinnigs deze keer ...

En chapeau voor Resonancer zijn kalmte en volharding
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:12:02 #292
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39536205
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat is het dan? Want ik weet het niet en ben best nieuwsgierig geworden nu.
misschien bedoeld hij dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Scalar
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:12:57 #293
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39536236
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hieruit moet blijken wat een scalar is?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_39536359
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
Oei wat nu ... nu moet tuinhek zelf met iets op de proppen komen ... iets zinnigs deze keer ...

En chapeau voor Resonancer zijn kalmte en volharding
Kennelijk ken je Tuinhek niet zo goed, want die doet dat vast wel.
pi_39537029
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:12 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

misschien bedoeld hij dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Scalar
Lijkt mij niet in de context. In mijn eerdere reactie quote ik mensen die het hebben over SCALAR weapons.

Maar als we dan toch off topic willen gaan:

The technology being used is on a different scale entirely to the space-based scalar system which was used to take down the Twin Towers of the World Trade Center on 9/11. It's like the difference between a cannon and a popgun.

http://homepage.eircom.net/~gulufuture/future/big_chill.htm

[ Bericht 31% gewijzigd door Resonancer op 05-07-2006 12:43:49 ]
Eisenhower1961.
pi_39538833
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef Resonancer het volgende:
Lijkt mij niet in de context. In mijn eerdere reactie quote ik mensen die het hebben over SCALAR weapons.

Maar als we dan toch off topic willen gaan:

The technology being used is on a different scale entirely to the space-based scalar system which was used to take down the Twin Towers of the World Trade Center on 9/11. It's like the difference between a cannon and a popgun.

http://homepage.eircom.net/~gulufuture/future/big_chill.htm
In die link wordt mijns inziens niet echt duidelijk uitgelegd wat zo'n "scalar system" dan zou moeten zijn of doen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_39538943
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef Resonancer het volgende:
En dat moet ik serieus nemen?
pi_39539005
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In die link wordt mijns inziens niet echt duidelijk uitgelegd wat zo'n "scalar system" dan zou moeten zijn of doen.
Vandaar mijn opmerking "off topic"

Misschien vind je hier wat:
http://www.cheniere.org/books/part1/teslaweapons.htm
Eisenhower1961.
pi_39539262
Okay, terug ontopic dan, chemtrails zouden dus enkel en alleen bestaan om EM-patronen die met HAARP gecreeërd worden zichtbaar te maken?
Dus niet, zoals vaak wordt beweerd door chemtrails-adepten, om de aardse bevolking te brainwashen danwel te conditioneren?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_39540482
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, terug ontopic dan, chemtrails zouden dus enkel en alleen bestaan om EM-patronen die met HAARP gecreeërd worden zichtbaar te maken?
Dus niet, zoals vaak wordt beweerd door chemtrails-adepten, om de aardse bevolking te brainwashen danwel te conditioneren?
Zoals je misschien in eerdere posts hebt kunnen lezen sluit ik niks uit, erg waarschijnlijk vind ik die brainwash/conditionering theorie niet, maar het één sluit het ander niet uit.
Het grote voordeel van "brainwash/conditionering" op die manier zou natuurlijk wel zijn dat de bronnen niet of nauwelijks te achterhalen zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Resonancer op 05-07-2006 14:34:06 ]
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')