dan ook nog Bentley, Garry, Smith en Hoytequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Cole en Campbell en verder houd het op dacht ik![]()
edit: idd Walcott nog
Gelukkig is Real Madrid niet een team vol egotrippers,quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:04 schreef WeebI het volgende:
egoist²
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Puyol, Valdes, Iniesta en Gerrard!
Kolere TTquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef PsyCha het volgende:
kut TT
Kan je echt niets beters verzinnen dan dit? Dit heeft al een baard inmiddelsquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Toch wel triest dat zelfs de reserve keeper van arsenal nog geen engelsman is...
Doet ie altijd, maar toch beter dan dat slappe belgentaaltje...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef Boeman het volgende:
Dat die Snoeks gaat lopen vertellen wat de mensen op het veld denken en voelen. Tief op man!!
Je kunt dus duidelijk niet tellenquote:
klopt, ben geen volger van beide clubs dus als er hier en daar iemand vergeten word don't blame mequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ook nog Bentley, Garry, Smith en Hoyte
Marques danquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
Puyol heeft een markante kop.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:09 schreef marnixds het volgende:
volgens mij riep de commentator van bbc radio net
"fucking referree"
de andere commentator: "you've got to calm down"
Meer dan dat zelfs.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
Larsson, die kan koppen!
nee, nee, nee en wie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Puyol, Valdes, Iniesta en Gerrard!
Lol.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:09 schreef marnixds het volgende:
"fucking referree"
Schelden meteen weer, dapper hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie is er wel nuttig geweest dan? Zeiklap.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef BB-King het volgende:
Van Rijswijk had nog beter geschoten dan Ronaldinho daarnet...
"fucking referree"
Maar daar noem je ook iemandquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef BB-King het volgende:
welke penal?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Die penal krijg je toch niet met die kut scheids
Vind je dat schelden? Moet je nog eens ff doorgaan!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden meteen weer, dapper hoor.
Van Rijswijk had em gemaaktquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef BB-King het volgende:
ik ga op bbc kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:09 schreef marnixds het volgende:
"fucking referree"
Stomme zwans!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vind je dat schelden? Moet je nog eens ff doorgaan!
Zal ik ook wel doen over die kutmof hoor, zal ik meteen de ban aanvragen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vind je dat schelden? Moet je nog eens ff doorgaan!
"fucking referree"
Dit is hoe Barça 75% van alle wedstrijden speelt. 10% is nog slechter, 10% is beter en 5% is geniaal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Barca is geen schim van het Barca die we zo graag zien...
Graag, schat. Slaap je misschien eens een keer goed.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik ook wel doen over die kutmof hoor, zal ik meteen de ban aanvragen?.
al een hele tijd niet meer. De topvorm is er een beetje afquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Barca is geen schim van het Barca die we zo graag zien...
Ik slaap uitstekend hoor, zeker als het 1-0 blijftquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Graag, schat. Slaap je misschien eens een keer goed.
3 Catalanen en een Engelsman die er niet speelt.quote:
Knap man tegen RBC en co.quote:
Dat rijtje dan ook eh;quote:
Ja, ook niet slecht geschoten van Ljungbergquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Oe. Dat was een kans. Goeie redding wel.
Ik wilde net zeggen.quote:
Toch prachtig voor die jongenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat rijtje dan ook eh;
Toni
Henry
Klaas Jan
Fout.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat rijtje dan ook eh;
Toni
Henry
Klaas Jan
Hij heeft m opgegeten! Fraude!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef Soul79 het volgende:
Jeutje wat een dikke grensrechter daar aan de overkant. Is zeker die vervanger.
Eensch!!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
Eindelijk speelt Barça een keer echt KUT in de CL, zoals ze ook in de Liga vaak doen.
Kan iedereen eens zien dat het niet 'het beste voetbal van de wereld is' (af en toe wel hoor).
Elke club speelt wel eens een mindere wedstrijd knuppel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
Eindelijk speelt Barça een keer echt KUT in de CL, zoals ze ook in de Liga vaak doen.
Kan iedereen eens zien dat het niet 'het beste voetbal van de wereld is' (af en toe wel hoor).
Daar ga je weerquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
Chelsea, ManU, Liverpool, Real Madrid en Juventus enzoquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef magnifor het volgende:
Zou mij niets verbazen als Arsenal de 2-0 zou maken.
Tarmo Neemelo stond daar ook langquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fout.
Toni
Henry
Villa
Eto'o
Klaas Jan
Catalanen en Spanjaarden zijn voor mij gelijk aangezien ze in 1 en hetzelfde shirt op het Wk zijn en ik bedoelde Gerard en niet die Wereldmiddenvelder van de mooiste club na Feyenoord!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
3 Catalanen en een Engelsman die er niet speelt.
Wat wou je dan?
Zeker, WK was dan ook verdiend geweestquote:
Had het niet over de Gouden Schoenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fout.
Toni
Henry
Villa
Eto'o
Klaas Jan
knuppelquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef Nega het volgende:
[..]
Elke club speelt wel eens een mindere wedstrijd knuppel.
idd, je krijgtquote:
En terechtquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Zul je zien dat Barca in de 89e minuut gelijk maakt en wint na verlenging
Huntelaar scoorde zelfs tegen Interquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Chelsea, ManU, Liverpool, Real Madrid en Juventus enzo
Arsenal en Henry scoren niet tegen Chelseaquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Chelsea, ManU, Liverpool, Real Madrid en Juventus enzo
Baukel, is that you?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:19 schreef marnixds het volgende:
[..]
idd, je krijgt
bijna een hartaanval,
dit is pas voetbalcommentaar,
niet dat droge, apatische
gedoe op nederlandse of
belgische radio.
Tja, eigen schuld nu verder hoor...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:20 schreef gimme.shelter het volgende:
Barca gaat dit zo niet redden!! Gvd..de balnagrijkste wedstrijd van het jaar en ze spelen als een krant!!
Jezus Gaaikema?quote:
Had ie dat in de eerste helft maar gedaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:20 schreef Freeflyer het volgende:
kijkt deze scheids met tijdsvertraging of zo
Sjonge jonge, je doet er echt alles aan om je waanbeelden bij andere mensen in te peperen. Natuurlijk spelen ze in de Primera División ook niet altijd de sterren van de hemel, maar als je beweert dat er een hele horde clubs is die gemiddeld een hoger niveau bereiken...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
knuppel
Niet 'een' mindere wedstrijd, maar zovaak.
Het vreemde is dat ze in de LIga toch vaak weten te winnen, en dat is hun kracht. Maar het is geen mooi voetbal hoor, verre van zelfs.
whehehequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:20 schreef Freeflyer het volgende:
kijkt deze scheids met tijdsvertraging of zo
Inderdaad, hup Henry eruit, genoeg gelopen en dan tijd voor Good Old Dennisquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef DeHovenier het volgende:
Bergkamp! Bergkamp!
Nee hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef rubbereend het volgende:
dan moet Henk ten Cate nog maar een jaar in Spanje blijven om de CL te winnen
Werd wel eens tijd ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef DeHovenier het volgende:
Bergkamp! Bergkamp!
true.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef BB-King het volgende:
Van Persie mag ook wel eens invallen...
Ja lekker wijf is datquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Jongens blijven we even serieus![]()
Knap corner versierd door Henry trouwens.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef Nega het volgende:
Haha toch niet. Ik bedoel natuurlijk dat barca gaat scoren
quote:
Jawel. Dit was de derde denk ik dan/quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Arsenal heeft toch al 3x gewisseld?
Of telt een keeperswissel niet mee bij rood?
jawelquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Arsenal heeft toch al 3x gewisseld?
Of telt een keeperswissel niet mee bij rood?
Mooie timingquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:24 schreef speknek het volgende:
Wat speelt Barcelona toch belabberd zeg, echt dramatisch. Wordt zeker door een Nederlander geleid..
Denken ze vast heel anders over als ze hem toch winnen hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Egotripper dor van je medespelers weg te lopen bij een goal
Ja, hij moet netjes wachten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Egotripper dor van je medespelers weg te lopen bij een goal
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bergkamp kan nu toch sowieso al niet meer komen, of heb ik het totaal verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |