Knap man tegen RBC en co.quote:
Dat rijtje dan ook eh;quote:
Ja, ook niet slecht geschoten van Ljungbergquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Oe. Dat was een kans. Goeie redding wel.
Ik wilde net zeggen.quote:
Toch prachtig voor die jongenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat rijtje dan ook eh;
Toni
Henry
Klaas Jan
Fout.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat rijtje dan ook eh;
Toni
Henry
Klaas Jan
Hij heeft m opgegeten! Fraude!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef Soul79 het volgende:
Jeutje wat een dikke grensrechter daar aan de overkant. Is zeker die vervanger.
Eensch!!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
Eindelijk speelt Barça een keer echt KUT in de CL, zoals ze ook in de Liga vaak doen.
Kan iedereen eens zien dat het niet 'het beste voetbal van de wereld is' (af en toe wel hoor).
Elke club speelt wel eens een mindere wedstrijd knuppel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
Eindelijk speelt Barça een keer echt KUT in de CL, zoals ze ook in de Liga vaak doen.
Kan iedereen eens zien dat het niet 'het beste voetbal van de wereld is' (af en toe wel hoor).
Daar ga je weerquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef WeebI het volgende:
Chelsea, ManU, Liverpool, Real Madrid en Juventus enzoquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef magnifor het volgende:
Zou mij niets verbazen als Arsenal de 2-0 zou maken.
Tarmo Neemelo stond daar ook langquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fout.
Toni
Henry
Villa
Eto'o
Klaas Jan
Catalanen en Spanjaarden zijn voor mij gelijk aangezien ze in 1 en hetzelfde shirt op het Wk zijn en ik bedoelde Gerard en niet die Wereldmiddenvelder van de mooiste club na Feyenoord!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
3 Catalanen en een Engelsman die er niet speelt.
Wat wou je dan?
Zeker, WK was dan ook verdiend geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |