quote:Op zondag 25 juni 2006 19:20 schreef RayMania het volgende:
Kleine kans, maar goed: [8e Finale] [25-06 21:00] Portugal - Nederland # 4
Dat is jammer, anders zou het kunnenquote:85 Van Basten voor Van der Sar![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef Ricky_ het volgende:
[El Jappaoui?
Van Peppen?
Heb jij die namen net verzonnen of mis ik iets?]
Ze bestaan wel ja, maar als die twee ooit in Oranje komen eet ik mijn ballen op. Verder is dit een onzin topic, je gaat in 1998 ook niet de opstelling van 2006 bespreken. Je kent 90% niet eens.
Oh wacht, dit topic was er ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:07 schreef Bos81 het volgende:
VIa het FB topic naar hier toe geplaatst
[..]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef RayMania het volgende:
Als jij voor mij zo'n avatar maakt, maar dan van Barça, draag ik een maand lang een Real Madrid-avatar als Real na vijf wedstrijden boven Barça staat.
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:22 schreef Henkmanz het volgende:
Als shev terug gaat naar Milan scheer ik mijn hoofd kaal.
Ik ken henkmanz ik zal erop toezien dat het gebeurdquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef WeebI het volgende:
Als Barça er uitvliegt ga ik twee maanden lang met een Barça-avatar lopen, als troost
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:10 schreef Henkmanz het volgende:
omg :x
--edit-
Shev gaat toch niet terug. Die is net naar engeland verhuisd voor z'n vrouw en kinderen, die moeten minstens gaan scheiden voordat hij terug gaat naar Milaan xD
Hey.. dat was een geintje hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Het grote PSV Topic #198: Met 10 punten in de eerste ronde
Appelsientje heeft nogal zin in een schoen!
Op de transfer van Cristiano Ronaldo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
1 Heel goed als dit echt waar is, dan wel Pablo García terughalen als het doorgaat.
2 Als dit echt waar is ga ik persoonlijk naar Madrid om opnieuw op Calderón te kotsen.
3 Alexis is briljant, zou een geweldige aankoop zijn. Chivu ben ik niet zo gecharmeerd van.
4 Ook Alex is () een geweldige verdediger, al vraag ik me af of hij die 28 miljoen waard is.
Ohquote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef RayMania het volgende:
Het gaat meer om reacties uit andere topics Waris3.
Op reactie van de deal Ronaldo <->Shevchenko.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gebeurd niet. Anders ga ik met m'n knokkels over het kale hoofd van Peter Kenyon wrijven.
Zie posticonquote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan heb je Vitesse - nec weer en Ajax - Feyenoord etc etc![]()
In het Eagles topic over de bekerfinale.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
![]()
Ik eet m'n muts op als ze de finale halen.
Dit topic was ooit bedoelt voor realistische weddenschappen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
In het Eagles topic over de bekerfinale.
Alles is relatief.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit topic was ooit bedoelt voor realistische weddenschappen.
Ongetwijfeld, maar dit is gewoon topicvervuiling omdat GAE in nog een 100 jaar de volgende ronde, laat staan de finale haalt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Messenga het volgende:
Alles is relatief.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dit is gewoon topicvervuiling omdat GAE in nog een 100 jaar de volgende ronde, laat staan de finale haalt.
Jawel, ik moet nu een tijdje met een GAE-avatar gaan fok!ken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef MaxPower het volgende:
Hadden Stanley_Climbfall en Dylan Dog niet een weddenschap over PSV - Eagles? Iets met meer dan 5 doelpunten verschil. Heb niet meer gelezen of die definitief is afgesloten.
Tis allang geen leuk topic meer door die oogwaarschijnlijke "spontane" uitspraken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit topic was ooit bedoelt voor realistische weddenschappen.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis allang geen leuk topic meer door die oogwaarschijnlijke "spontane" uitspraken.
Ah, het kon erger.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jawel, ik moet nu een tijdje met een GAE-avatar gaan fok!ken.
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
als Perez de gelijkmaker scoort eet ik me schoen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |