Was het andersom geweest dat Barca Chelsea had kunnen naaien had ik het ook prima gevonden, mag beide clubs niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:32 schreef venomsnake het volgende:
Haha, leuk om te zien hoe al die Barca haters hopen dat ze er zo snel mogelijk uitvliegen![]()
Gelukkig hebben ze het nog zelf in de hand.![]()
Levski uit en Werder thuis moet te doen zijn.
quote:
hahaquote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef WeebI het volgende:
Als Barça er uitvliegt ga ik twee maanden lang met een Barça-avatar lopen, als troost
Mourinho doet net alsof hij de CL al gewonnen heeft..quote:
Terry toch... Ik ben niet tegen jou hoorquote:‘Barça bestaat uit kaartenvragers’
Aan het verbale geweld tussen Barcelona en Chelsea lijkt na de onderlinge ontmoeting van gisterenavond maar geen einde te komen. Na José Mourinho, Frank Rijkaard en Edmílson heeft nu ook John Terry zijn bijdrage geleverd.
De aanvoerder van Londenaren is namelijk van mening dat de formatie van Rijkaard uit notoire kaartenvragers bestaat. Tijdens het duel werden maar liefst tien gele kaarten uitgedeeld, zes voor Chelsea en vier voor Barcelona.
“Het is een schande als je ziet hoe spelers met zulke kwaliteit om kaarten lopen te vragen voor de tegenstander. Waarschijnlijk waren ze een beetje bang voor ons en stonden ze voor hun eigen publiek onder druk na de opgelopen nederlaag op Stamford Bridge.”
“Het is een geweldige ploeg, maar ik snap niet waarom ze dit gedrag vertonen. Bovendien ging de scheidsrechter gewoon in op hun verzoeken. We hebben echter als team laten zien ook hier tegen bestand te zijn. Iedereen was tegen ons, maar we kwamen als morele winnaar uit de strijd”, aldus Terry aan de Evening Standard.
Maakt toch geen zak uit. Als Barca thuis van Bremen wint is er gewoon niks aan het handje.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie chelsea der wel voor aan.
Ik ben voor de verandering maar eens voor chelsea..quote:
Wie weet wordt je nog fanquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering maar eens voor chelsea..![]()
Chelsea is zelf nog niet door, hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 21:12 schreef RayMania het volgende:
1-0 Werder. Chelsea doet het er gewoon om.
Barca moet het gewoon zelf afmaken nu, fuck chelsea.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:12 schreef RayMania het volgende:
1-0 Werder. Chelsea doet het er gewoon om.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Chelsea is zelf nog niet door, hoor
of zie ik het even verkeerd?
Chelsea pakt wel drie punten tegen Levski, tochquote:Op woensdag 22 november 2006 21:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Chelsea is zelf nog niet door, hoor
of zie ik het even verkeerd?
Als Werder nu keihard wint staan ze onderling boven Chelsea.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
chelsea blijft op 10
werder komt op 10
barca komt op 8
werder tegen barca volgende week kunnen ze niet allebeide 3 punten pakken en heeft werder genoeg aan een punt.
1-0 (doelpunt door Mertesacker )quote:Op woensdag 22 november 2006 22:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Hoeveel staat Werder Bremen - Chelsea nu?![]()
Komt goedquote:Op woensdag 22 november 2006 22:44 schreef Longmen het volgende:
Dit wordt echt moeilijk voor Barca.
Ze moeten winnen!
Juistumquote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef WeebI het volgende:
Hoppa, nu Werder even mooi de nul houden, en liefst nog even eerste in de groep worden.
| 1 2 3 4 | 2. Werder Bremen (DEU) 5 3 1 1 7 - 3 10 3. Barcelona (ESP) 5 2 2 1 10 - 4 8 4. Levski Sf (BGR) 5 0 0 5 1 - 15 0 |
Er moet gewoon gewonnen worden thuis in Camp Nou, ik heb er vertrouwen in!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ code verwijderd ]
Barcelona - Werder Bremen gaat nog heel leuk worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |