nope de Belgische commercielen hebben nu de rechten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef JeroenV het volgende:
Is er niks op de Belg te zien?
Inderdaad, shirts zien er nogal ''vreemd'' uit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:31 schreef pinkplatinum het volgende:
Trouwens wel wennen dat unicef op de shirts!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef venomsnake het volgende:
3-0 Puyol..![]()
Kon in leeg doel tikken, keeper had de bal niet klem na een vrije bal van Ronaldinho
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef WeebI het volgende:
Ik ging lachen als Barça niet minstens 4 goals zou maken.
Nu kan ik niet lachen.
Vergelijk je Lyon nu met Levski?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:19 schreef venomsnake het volgende:
vooral blijven hopen WeebI![]()
Laten we eerst maar es kijken wat Madrid tegen Lyon gaat doen, kan me herinneren dat ze het daar vrij lastig mee kunnen hebben.![]()
nee.quote:
Ja Werder kreeg nog wel wat kansen omdat Chelsea niet 100% geconcentreerd leek en ook niet voor de volle 100% wou gaan, maar wel een vrij makkelijke zege. Zeker in de 1e helft kwam Werder totaal niet aan voetbal toe door het goede storen op het middenveld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
2-0 Chelsea. Nu al duidelijk wie één en twee worden in deze groep.
Mooie goals. Alleen van Puyol was een intikker.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:31 schreef pinkplatinum het volgende:
De Doelpunten
1-0 Iniesta
2-0 Giuly
3-0 Puyol
4-0 Eto'o
5-0 Ronaldinho
Credits: Richie27lO
Yep hij was goed op dreef.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:35 schreef koningdavid het volgende:
Boulah heeft naar verluid weer een prima wedstrijd gespeeld voor Chelsea.
Wel grappig, mensen beweerden dat het stom was van hem om daar naar toe te gaan omdat hij toch geen speeltijd zou krijgen.
Hij speelt nu 3 wedstrijden achter elkaar in de basis.
| 1 2 3 4 | Chelsea (ENG) 1 1 0 0 2 - 0 3 Werder Bremen (DEU) 1 0 0 1 0 - 2 0 Levski Sf (BGR) 1 0 0 1 0 - 5 0 |
hopelijk vanavond ook, al moet Chelsea hier gewoon met 3 punten weggaan. Maar Chelsea kan rekenen op een heksenketel in Sofia!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:01 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea doet het de laatste jaren echt bagger in uitwedstrijden in de CL, maar ik neem aan dat ze Levski wel aan de kant kunnen schuiven.
quote:
Heb je dr geld op staan ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
yes 0-1 chelsea
Ik heb ook Sport1 (Canalplus) althans via de schotel. Ik zou niet weten hoe ik die andere 7 kanalen moet kunnen bekijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:07 schreef venomsnake het volgende:
Sport1 heeft 8 kanalen, op kanaal 2 is Werder-Barca
Dat is klote, hoewel, Barca aanschouwen is ook geen pretje momenteel.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik heb ook Sport1 (Canalplus) althans via de schotel. Ik zou niet weten hoe ik die andere 7 kanalen moet kunnen bekijken![]()
Xavi ontbreekt he, dat merk je meteen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is klote, hoewel, Barca aanschouwen is ook geen pretje momenteel.
Het draait van geen meter!
Klopt!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Xavi ontbreekt he, dat merk je meteen.
Het middenveld is de motor van je team. daar lopen vrijwel altijd de belangrijkste spelers rond. Chelsea: Lampard, Milan: Kaka, PSV: Cocu, Liverpool: Gerrard, Roma: Totti, van Bommel moet het nu worden bij Bayern, waar Ballack het vorig jaar was en vast nog een hele rits die ik vergeet.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Xavi ontbreekt he, dat merk je meteen.
Niet Ronaldinho, niet Eto'o, niet Messi, niet Puyol is de beste speler van Barça.
Xavi.
Ik zie ze iedere week, soms dus meermaals (nu niet live, maar ik kijk die wedstrijd nog wel een keer), en ik vind Deco dus niet eens in de buurt komen van Xavi.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het middenveld is de motor van je team. daar lopen vrijwel altijd de belangrijkste spelers rond. Chelsea: Lampard, Milan: Kaka, PSV: Cocu, Liverpool: Gerrard, Roma: Totti, van Bommel moet het nu worden bij Bayern, waar Ballack het vorig jaar was en vast nog een hele rits die ik vergeet.
Ik vind overigens Deco de beste van Barca, maar zo vaak zie ik ze niet voetballlen.
nou zeg.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
kut barca
Gewoon goede goal.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef WeebI het volgende:
Lucky Barça.
Klote Feyenoord, nog niet eens kunnen winnen bij Groningen!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Klote Barca, nogeens kunnen winnen bij werder
vorig jaar jaquote:Op woensdag 27 september 2006 22:44 schreef Ricky_ het volgende:
Werder is een goede ploeg hoor.
b-win dacht ik. Is gokken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
Heeft Werder geen shirtsponsor?
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
Heeft Werder geen shirtsponsor?
Je vraagt je inderdaad af waar die ontwerpers mee bezig zijn. Geelgroen, oranje..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef Type-R het volgende:
Mein Gott kunnen ze bij Barcelona niet ff vatsoenlijke uitshirt-kleuren verzinnen?
Kan niet vaak genoeg gequote wordenquote:
De NOS, de ultieme Barca-pijpersquote:Op woensdag 27 september 2006 23:13 schreef mcyodogg het volgende:
Half uur Barcelona, 1 minuut Chelsea. Lekkere verhouding weer, NOS![]()
"En dan zijn wij natuurlijk erg benieuwd wat Barca heeft gedaan...uhm, omdat jij hier zit, Johan."quote:Op woensdag 27 september 2006 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De NOS, de ultieme Barca-pijpers
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:13 schreef mcyodogg het volgende:
Half uur Barcelona, 1 minuut Chelsea. Lekkere verhouding weer, NOS![]()
Voor wie de wedstrijd heeft gezien mogen ze dat puntje opvatten als winst. Ze komen daarmee toch behoorlijk goed weg uit Bremen hoor ...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Shreyas het volgende:
Ik geef toe dat het gelijkspel van de wedstrijd Werder Bremen - Barcelona mag worden opgevat als een verlies voor Barcelona...kom nou zeg, gelijkspelen tegen Bremen is echt een schande.
Hopelijk doen ze het beter in de dubbele confrontatie met Chelsea.
Goeie zaakquote:Op donderdag 28 september 2006 00:07 schreef venomsnake het volgende:
Overigens is Eto'o een paar maand uitgeschakeld volgens Sport.es![]()
![]()
nu dus helemaal niet meer op barca inzettenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:07 schreef venomsnake het volgende:
Overigens is Eto'o een paar maand uitgeschakeld volgens Sport.es![]()
![]()
quote:
jij weet toch ook dat dat geld toch niet bij de mensen komen die het echt nodig hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Slecht ook voor de ontwikkelingslanden. Vanaf 17 goals levert elke goal van Eto'o namelijk een auto op en die zou hij verkopen voor de ontwikkelingslanden.
Tja, met Sammie is alles anders.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:15 schreef AminBen het volgende:
[..]
jij weet toch ook dat dat geld toch niet bij de mensen komen die het echt nodig hebben![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ga morgen weg t/m vrijdag, en ik weet nog niet zeker of ik internet heb aldaar. Dus ik wil even tegen de Barca-vrienden zeggen: Jullie donderen woensdag zo hard van de Bridge af, dat jullie nog duizelig zijn tegen de tijd dat ik terugkom.
Zolang Chelsea niet opnieuw onterechte rode kaarten krijgt, heb ik er alle vertrouwen in. Jullie ook?
Ik zou er niet zo gek veel vertrouwen in hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang Chelsea niet opnieuw onterechte rode kaarten krijgt, heb ik er alle vertrouwen in. Jullie ook?
Tot nu toe gaat het in de Champions League uitstekend. Zowel Werder als Levski hadden vrijwel niets in te brengen tegen Chelsea. De organisatie staat goed, aanvallend is het soms nog wat magertjes, maar tegengoals krijgt Chelsea bijna niet. Deels tuurlijk door Cech, maar de kunst is om zo weinig mogelijk kansen weg te geven. En Hilario zal ook wel van een goed niveau zijn, alhoewel ik hem niet heb zien spelen. Anders halen ze hem niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo gek veel vertrouwen in hebben.
Een grabbelende Portugees op doel en een team wat niet echt zijn draai weet te vinden.
Laat het maar een gelijkspelletje worden, gun beide niets.
Bremen en Levski of Barcelona, ik zie de verschillen idd niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het in de Champions League uitstekend. Zowel Werder als Levski hadden vrijwel niets in te brengen tegen Chelsea.
Barca bv had het anders wél héél lastig tegen Bremen. Chelsea eigenlijk niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bremen en Levski of Barcelona, ik zie de verschillen idd niet.
Yeah, right.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:46 schreef Radegast het volgende:
Zou me niks verbazen wanneer Barca een B-elftal opstelt, de wedstrijd daaropvolgend tegen Madrid is voor hun velen malen belangrijker dan dit potje...
Als Barca dit potje verliest kunnen ze het nog wel eens lastig krijgen met die Duitsers. Temeer als je weet dat Bremen in zo'n geval op de voorlaatste speeldag mss nog wel een cadeautje van Chelski kan krijgen ...quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:46 schreef Radegast het volgende:
Zou me niks verbazen wanneer Barca een B-elftal opstelt, de wedstrijd daaropvolgend tegen Madrid is voor hun velen malen belangrijker dan dit potje...
Maar Bremen uit of thuis is als dag en nacht.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Barca bv had het anders wél héél lastig tegen Bremen. Chelsea eigenlijk niet.
Tuurlijk heeft Barcelona meer mogelijkheden dan die twee om het Chelsea moeilijker te maken. Maar ik vind niet dat Barcelona meer kwaliteit heeft dan Chelsea. En als je op Stamford Bridge speelt, zou het thuisvoordeel moeten helpen. Het is alleen te hopen dat er niet weer een onterechte rode kaart komt, want dat is tot twee keer aan toe een vrij cruciale factor geweest in twee Barcelona overwinningen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bremen en Levski of Barcelona, ik zie de verschillen idd niet.
Tuurlijk heeft Chelsea thuisvoordeel maar ik denk dat Barca zeker wel de kwaliteiten heeft om Chelsea thuis te verslaan, zeker zoals Chelsea nu draait.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Barcelona meer mogelijkheden dan die twee om het Chelsea moeilijker te maken. Maar ik vind niet dat Barcelona meer kwaliteit heeft dan Chelsea. En als je op Stamford Bridge speelt, zou het thuisvoordeel moeten helpen. Het is alleen te hopen dat er niet weer een onterechte rode kaart komt, want dat is tot twee keer aan toe een vrij cruciale factor geweest in twee Barcelona overwinningen.
Ondanks dat Chelsea niet over de kleinere teams heenwalst, denk ik toch dat ze er in deze grote wedstrijden zullen staan. Tegen Liverpool zag je bijvoorbeeld ook dat ze daar toch een stuk meer hun best deden. Ik zou echt verrast zijn als Barcelona zou winnen. Van mij hoeft Chelsea ook echt niet de hele wedstrijd te domineren. Wat mij betreft counteren ze Barca eruit zoals twee jaar terug. Snelheid genoeg, dacht ik zo voorin.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Chelsea thuisvoordeel maar ik denk dat Barca zeker wel de kwaliteiten heeft om Chelsea thuis te verslaan, zeker zoals Chelsea nu draait.
Valt deze nog ergens te zien of moet ik naar het sportcafé?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Partijen van morgen; Chelsea - Barca natuurlijk de kraker deze week!
Via sport1 onlinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Valt deze nog ergens te zien of moet ik naar het sportcafé?
Beetje goede connectie/kwaliteit?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Via sport1 online
moet je wel 1 euro betalen zoiets
zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:20 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Beetje goede connectie/kwaliteit?
Chelsea en Barça draaien beiden niet lekker hoor. Het zou of in een ongehoord saaie 0-0 kunnen uitmonden of één van beide teams kan er met een 4-0 overwinning vandoor gaan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Chelsea thuisvoordeel maar ik denk dat Barca zeker wel de kwaliteiten heeft om Chelsea thuis te verslaan, zeker zoals Chelsea nu draait.
2min lopen voor jou manquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Valt deze nog ergens te zien of moet ik naar het sportcafé?
Ben je alweer thuis?quote:
rappe jongen hequote:
Mij maakt het weinig uit. Ik hoef er niet speciaal voor naar de pub, maar als er een groepje gaat, ben ik er lachend bij.quote:En ik wil ook wel naar de pub om Chelsea - Barca te kijken, maar andere mensen in mijn sociale omgeving zien dat dan weer niet zitten
Je bent wel overtuigd van je zaak hé!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ga morgen weg t/m vrijdag, en ik weet nog niet zeker of ik internet heb aldaar. Dus ik wil even tegen de Barca-vrienden zeggen: Jullie donderen woensdag zo hard van de Bridge af, dat jullie nog duizelig zijn tegen de tijd dat ik terugkom.
Ik heb er zin an!quote:
via de site van Sport1 kun je een goede kwaliteit stream kopen voor 1.30¤quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:00 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer dat het niet op de Nederlandse netten te zien is. Dan maar me schoteltje aandoen en het op z'n Arabisch te zien
Nee hoeft niet hoor.... ik versta het Arabisch primaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:10 schreef APK het volgende:
[..]
via de site van Sport1 kun je een goede kwaliteit stream kopen voor 1.30¤
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
werder 2-0
Dank U voor deze nieuwe morgen
Dank U voor deze nieuwe dag
Dank U dat ik met al mijn zorgen
bij U komen mag
Als ze zo slecht spelen hebben ze nog moeite Cambuur te verslaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:39 schreef Shreyas het volgende:
Onbegrijplijk hoe een clubje als Chelsea kan winnen van het grote Barcelona![]()
Ik dacht al, waar blijft Weebl?...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:21 schreef WeebI het volgende:
'Het grote Barcelona'
Anyway
Barcelona trapte nog geen deuk in een pakje boter, net als Shevchenko en Lampard overigens.
Met ze kut hoofd/haar band.... als ie zo doorgaat mag ie oprotte naar milanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:56 schreef Zwansen het volgende:
Wat is Ronaldinho ineens verworden tot een soort Romeo Castelen zeg. Iemand bij wie je ziet dat diegene duidelijk het niveau niet aankan.
| 1 2 3 4 | Barcelona 3 1 1 1 6-2 4 Werder 3 1 1 1 3-3 4 Levski 3 0 0 3 1-10 0 |
Je bedoelt dat ze gaan laten zien dat ze van de voetballes van Chelsea geleerd hebben van twee weken terugquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:23 schreef venomsnake het volgende:
dussss, vanavond gaat Barca voetballes geven aan Chelsea..![]()
[afbeelding]
Je kan de wedstrijd van twee week geleden niet gaan vergelijken met de wedstrijd van vanavond.!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze gaan laten zien dat ze van de voetballes van Chelsea geleerd hebben van twee weken terug![]()
Laten we het hopen, dan wordt het tenminste nog een wedstrijd.![]()
Chelsea moet er weer voor zorgen dat ze het middenveld in handen krijgen. Xavi, Edmilson en Deco verloren toen van Essien, Ballack en Lampard, met Makalele daarachter. Ben benieuwd hoe Barcelona dat vanavond oplost.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijd van twee week geleden niet gaan vergelijken met de wedstrijd van vanavond.!
Vanavond wordt er gespeeld op het heilige gras van Nou Camp. Als je dat gaat vergelijken met die modderpoel in Londen zal er vanavond op een biljartlaken gespeeld gaan worden.![]()
Het stadion zal vol zitten met bijna 100.000 mensen en dat laat zelfs de spelers van Chelsea niet koud, daarbij komt dat Barca thuis altijd sterker is dan uit.![]()
Word een spannende pot.
3-1![]()
Ik mis Eto'o.
neen, beste is sport 1 live stream betalenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef kreischer2000 het volgende:
Wordt Barca - Chelsea nog ergens live uitgezonden op tv vanavond?
Hoe werkt dat? Moet je dan gewoon vlak voor de wedstrijd inbellen, of kan het al eerder?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
neen, beste is sport 1 live stream betalen
ITV 1, Gratis en met goed commentaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef kreischer2000 het volgende:
Wordt Barca - Chelsea nog ergens live uitgezonden op tv vanavond?
vooruit dan.quote:
Dankjewel Nikequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef venomsnake het volgende:
Komt door dat pleuris haarband lieve Nike.
Kijk vanavond de 0-1 maar eens goed na, want wat een GIGA blunder van die doelman, zelden gezien op dit niveau.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef sjimz het volgende:
Anders scoort Werder even 3 keer in 5 minuten
Mourinho en grappig gaat niet samen!quote:Op woensdag 1 november 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Interview met Mourinho na de wedstrijd op ITV was weer geweldig, lekker cynisch over Rijkaard z'n actie op het einde
nogmaals, het had ook 3-0 kunnen staan in de rust, ook 2 enorme kansen gemist door Ronaldinho en Xavi!quote:En Barca mag blij zijn met een punt. De val van Lampard was te sinpel maar in de 1e helft had Chelsea een pingel moeten hebben en Robben en Ballack misten echt 2 enorme uitgelezen mogelijkheden, hadden gewoon 2 doelpunten moeten zijn.
Barca had weinig in te brengen en was afhankelijk van 2 fouten van Boula.
Welke ploeg zou dat niet doen, want dan kom je ze misschien nog later tegen.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:12 schreef Leatherface het volgende:
Zou Chelsea nu expres gaan verliezen van Werder, om de kans te vergroten dat Barcelona uitgeschakeld wordt?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:12 schreef Leatherface het volgende:
Zou Chelsea nu expres gaan verliezen van Werder, om de kans te vergroten dat Barcelona uitgeschakeld wordt?
Was het andersom geweest dat Barca Chelsea had kunnen naaien had ik het ook prima gevonden, mag beide clubs niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:32 schreef venomsnake het volgende:
Haha, leuk om te zien hoe al die Barca haters hopen dat ze er zo snel mogelijk uitvliegen![]()
Gelukkig hebben ze het nog zelf in de hand.![]()
Levski uit en Werder thuis moet te doen zijn.
quote:
hahaquote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef WeebI het volgende:
Als Barça er uitvliegt ga ik twee maanden lang met een Barça-avatar lopen, als troost
Mourinho doet net alsof hij de CL al gewonnen heeft..quote:
Terry toch... Ik ben niet tegen jou hoorquote:‘Barça bestaat uit kaartenvragers’
Aan het verbale geweld tussen Barcelona en Chelsea lijkt na de onderlinge ontmoeting van gisterenavond maar geen einde te komen. Na José Mourinho, Frank Rijkaard en Edmílson heeft nu ook John Terry zijn bijdrage geleverd.
De aanvoerder van Londenaren is namelijk van mening dat de formatie van Rijkaard uit notoire kaartenvragers bestaat. Tijdens het duel werden maar liefst tien gele kaarten uitgedeeld, zes voor Chelsea en vier voor Barcelona.
“Het is een schande als je ziet hoe spelers met zulke kwaliteit om kaarten lopen te vragen voor de tegenstander. Waarschijnlijk waren ze een beetje bang voor ons en stonden ze voor hun eigen publiek onder druk na de opgelopen nederlaag op Stamford Bridge.”
“Het is een geweldige ploeg, maar ik snap niet waarom ze dit gedrag vertonen. Bovendien ging de scheidsrechter gewoon in op hun verzoeken. We hebben echter als team laten zien ook hier tegen bestand te zijn. Iedereen was tegen ons, maar we kwamen als morele winnaar uit de strijd”, aldus Terry aan de Evening Standard.
Maakt toch geen zak uit. Als Barca thuis van Bremen wint is er gewoon niks aan het handje.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie chelsea der wel voor aan.
Ik ben voor de verandering maar eens voor chelsea..quote:
Wie weet wordt je nog fanquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering maar eens voor chelsea..![]()
Chelsea is zelf nog niet door, hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 21:12 schreef RayMania het volgende:
1-0 Werder. Chelsea doet het er gewoon om.
Barca moet het gewoon zelf afmaken nu, fuck chelsea.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:12 schreef RayMania het volgende:
1-0 Werder. Chelsea doet het er gewoon om.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Chelsea is zelf nog niet door, hoor
of zie ik het even verkeerd?
Chelsea pakt wel drie punten tegen Levski, tochquote:Op woensdag 22 november 2006 21:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Chelsea is zelf nog niet door, hoor
of zie ik het even verkeerd?
Als Werder nu keihard wint staan ze onderling boven Chelsea.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
chelsea blijft op 10
werder komt op 10
barca komt op 8
werder tegen barca volgende week kunnen ze niet allebeide 3 punten pakken en heeft werder genoeg aan een punt.
1-0 (doelpunt door Mertesacker )quote:Op woensdag 22 november 2006 22:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Hoeveel staat Werder Bremen - Chelsea nu?![]()
Komt goedquote:Op woensdag 22 november 2006 22:44 schreef Longmen het volgende:
Dit wordt echt moeilijk voor Barca.
Ze moeten winnen!
Juistumquote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef WeebI het volgende:
Hoppa, nu Werder even mooi de nul houden, en liefst nog even eerste in de groep worden.
| 1 2 3 4 | 2. Werder Bremen (DEU) 5 3 1 1 7 - 3 10 3. Barcelona (ESP) 5 2 2 1 10 - 4 8 4. Levski Sf (BGR) 5 0 0 5 1 - 15 0 |
Er moet gewoon gewonnen worden thuis in Camp Nou, ik heb er vertrouwen in!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ code verwijderd ]
Barcelona - Werder Bremen gaat nog heel leuk worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |