Kijk vanavond de 0-1 maar eens goed na, want wat een GIGA blunder van die doelman, zelden gezien op dit niveau.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef sjimz het volgende:
Anders scoort Werder even 3 keer in 5 minuten
Mourinho en grappig gaat niet samen!quote:Op woensdag 1 november 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Interview met Mourinho na de wedstrijd op ITV was weer geweldig, lekker cynisch over Rijkaard z'n actie op het einde
nogmaals, het had ook 3-0 kunnen staan in de rust, ook 2 enorme kansen gemist door Ronaldinho en Xavi!quote:En Barca mag blij zijn met een punt. De val van Lampard was te sinpel maar in de 1e helft had Chelsea een pingel moeten hebben en Robben en Ballack misten echt 2 enorme uitgelezen mogelijkheden, hadden gewoon 2 doelpunten moeten zijn.
Barca had weinig in te brengen en was afhankelijk van 2 fouten van Boula.
Welke ploeg zou dat niet doen, want dan kom je ze misschien nog later tegen.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:12 schreef Leatherface het volgende:
Zou Chelsea nu expres gaan verliezen van Werder, om de kans te vergroten dat Barcelona uitgeschakeld wordt?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:12 schreef Leatherface het volgende:
Zou Chelsea nu expres gaan verliezen van Werder, om de kans te vergroten dat Barcelona uitgeschakeld wordt?
Was het andersom geweest dat Barca Chelsea had kunnen naaien had ik het ook prima gevonden, mag beide clubs niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:32 schreef venomsnake het volgende:
Haha, leuk om te zien hoe al die Barca haters hopen dat ze er zo snel mogelijk uitvliegen![]()
Gelukkig hebben ze het nog zelf in de hand.![]()
Levski uit en Werder thuis moet te doen zijn.
quote:
hahaquote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef WeebI het volgende:
Als Barįa er uitvliegt ga ik twee maanden lang met een Barįa-avatar lopen, als troost
Mourinho doet net alsof hij de CL al gewonnen heeft..quote:
Terry toch... Ik ben niet tegen jou hoorquote:‘Barįa bestaat uit kaartenvragers’
Aan het verbale geweld tussen Barcelona en Chelsea lijkt na de onderlinge ontmoeting van gisterenavond maar geen einde te komen. Na José Mourinho, Frank Rijkaard en Edmílson heeft nu ook John Terry zijn bijdrage geleverd.
De aanvoerder van Londenaren is namelijk van mening dat de formatie van Rijkaard uit notoire kaartenvragers bestaat. Tijdens het duel werden maar liefst tien gele kaarten uitgedeeld, zes voor Chelsea en vier voor Barcelona.
“Het is een schande als je ziet hoe spelers met zulke kwaliteit om kaarten lopen te vragen voor de tegenstander. Waarschijnlijk waren ze een beetje bang voor ons en stonden ze voor hun eigen publiek onder druk na de opgelopen nederlaag op Stamford Bridge.”
“Het is een geweldige ploeg, maar ik snap niet waarom ze dit gedrag vertonen. Bovendien ging de scheidsrechter gewoon in op hun verzoeken. We hebben echter als team laten zien ook hier tegen bestand te zijn. Iedereen was tegen ons, maar we kwamen als morele winnaar uit de strijd”, aldus Terry aan de Evening Standard.
Maakt toch geen zak uit. Als Barca thuis van Bremen wint is er gewoon niks aan het handje.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie chelsea der wel voor aan.
Ik ben voor de verandering maar eens voor chelsea..quote:
Wie weet wordt je nog fanquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering maar eens voor chelsea..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |