Op de transfer van Cristiano Ronaldo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
1 Heel goed als dit echt waar is, dan wel Pablo García terughalen als het doorgaat.
2 Als dit echt waar is ga ik persoonlijk naar Madrid om opnieuw op Calderón te kotsen.
3 Alexis is briljant, zou een geweldige aankoop zijn. Chivu ben ik niet zo gecharmeerd van.
4 Ook Alex is () een geweldige verdediger, al vraag ik me af of hij die 28 miljoen waard is.
Ohquote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef RayMania het volgende:
Het gaat meer om reacties uit andere topics Waris3.
Op reactie van de deal Ronaldo <->Shevchenko.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gebeurd niet. Anders ga ik met m'n knokkels over het kale hoofd van Peter Kenyon wrijven.
Zie posticonquote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan heb je Vitesse - nec weer en Ajax - Feyenoord etc etc![]()
In het Eagles topic over de bekerfinale.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
![]()
Ik eet m'n muts op als ze de finale halen.
Dit topic was ooit bedoelt voor realistische weddenschappen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
In het Eagles topic over de bekerfinale.
Alles is relatief.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit topic was ooit bedoelt voor realistische weddenschappen.
Ongetwijfeld, maar dit is gewoon topicvervuiling omdat GAE in nog een 100 jaar de volgende ronde, laat staan de finale haalt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Messenga het volgende:
Alles is relatief.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dit is gewoon topicvervuiling omdat GAE in nog een 100 jaar de volgende ronde, laat staan de finale haalt.
Jawel, ik moet nu een tijdje met een GAE-avatar gaan fok!ken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef MaxPower het volgende:
Hadden Stanley_Climbfall en Dylan Dog niet een weddenschap over PSV - Eagles? Iets met meer dan 5 doelpunten verschil. Heb niet meer gelezen of die definitief is afgesloten.
Tis allang geen leuk topic meer door die oogwaarschijnlijke "spontane" uitspraken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit topic was ooit bedoelt voor realistische weddenschappen.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis allang geen leuk topic meer door die oogwaarschijnlijke "spontane" uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |