hela, dit is de pro-threadquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Weet je pas erg is? Een vrouw als Hirsi Ali puur binnen halen om electoraal gewin en om haar vervolgens te dumpen om dezelfe reden. Die heks van een Verdonk heeft alleen maar willen scoren.
![]()
![]()
![]()
Nee, het is pas zielig als je bij de PVDA zit en je daar je smoel niet mag opentrekken en dan maar overloopt naar de VVDquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Weet je pas erg is? Een vrouw als Hirsi Ali puur binnen halen om electoraal gewin en om haar vervolgens te dumpen om dezelfe reden. Die heks van een Verdonk heeft alleen maar willen scoren.
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt die trol uit het Oostblok?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik steun Rita, alhoewel ik het niet met haar eens ben. Zonder Rita had ik met Taïda kunnen trouwen![]()
Wel moet ik Rita complimenteren met consequent beleid.
Ze had wel lekkere tieten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je bedoelt die trol uit het Oostblok?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Stuart het volgende:
Rita heeft eigenlijk pas écht karakter en zwicht niet voor het geouwehoer om haar heen![]()
zoietsquote:AHA mag blijven
AHA is geen Nederlander meer
AHA mag nog 6 weken
AHA mag tot september
ik ga het even onderzoeken
Wat een uit zijn verband gerukte opsomming van gebeurtenissen. Zo kun je zelfs de meest consequente persoon als een druiloor neerzetten.quote:
Hád ik kunnen doen ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Je had ook het debat kunnen volgen ipv je info op Fok! te verzamelen.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |