abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37929693
Word jij als heteroman depressief als je goeduitziende mannen tegenkomt op straat?

Dat bleek wel uit het programma "Onder de tram", mannen werden depressief van beelden van "hunks" die ze vaak in advertenties en dergelijke tegenkwamen.

Niet dat heteromannen in het algemeen veel verstand hebben van wat een hunk is, maar iedere heteroman kan natuurlijk ook wel zien dat figuren als Brad Pitt en Johnny Depp niet bepaald lelijk zijn.

Wat voor gevoel komt er bij je op als heteroman een "hunk" tegenkomt?

En dezelfde vraag ook aan heterovrouwen, maar dan natuurlijk over goeduitziende dames.
pi_37930275
Ik denk meestal: "Hmm, ik ben/word toch een tíkkeltje knapper."

Disclaimer
Gelieve niet je van deze illusie te ontdoen door een bezoek te brengen aan mijn fotoboek. Dank.
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:17:04 #3
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37930372
Ik heb er geen last van Ik maak mensen eerder depressief dan zij mij...

( )
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:18:05 #4
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_37930415
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:14 schreef Paltos het volgende:
Ik denk meestal: "Hmm, ik ben/word toch een tíkkeltje knapper."

Disclaimer
Gelieve niet je van deze illusie te ontdoen door een bezoek te brengen aan mijn fotoboek. Dank.
Leuk haar wel...
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:19:20 #5
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_37930460
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Zou het niet weten, kijk er nooit naar . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:29:07 #6
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_37930987
quote:
Word jij als heteroman depressief als je goeduitziende mannen tegenkomt op straat?

Dat bleek wel uit het programma "Onder de tram", mannen werden depressief van beelden van "hunks" die ze vaak in advertenties en dergelijke tegenkwamen.
Waarom zou een hunk in godsnaam advertenties nodig hebben om aan de bak te komen?
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:39:22 #7
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_37931506
quote:
Neuh, waarom zou ik. 'Hunks' houden de Breezahs lekker bezig; zodat je die niet als vliegen aan je portemonnee hebt kleven.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:42:27 #8
143254 Crux
T3h Biatch
pi_37931655
Ik kijk eigenlijk alleen naar kapsels van andere jongens/mannen Daar kan ik wel jaloers op worden bij anderen..
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:43:41 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37931717
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:

( )
Wat hij zegt, maar dan in de vrouwelijke vorm natuurlijk.
En zonder die smilies.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:44:28 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37931758
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef Xebrozius het volgende:

Waarom zou een hunk in godsnaam advertenties nodig hebben om aan de bak te komen?
Advertenties waar ze als model aan meewerken, toch?
pi_37931887
Weleens dat ik denk, shit dat is concurrentie voor mij...maar depressief? Nee..
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:48:57 #12
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37931991
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat hij zegt, maar dan in de vrouwelijke vorm natuurlijk.
En zonder die smilies.
Als mod maak je idd mensen nogal eens depressief ja
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_37932063
ik zeg altijd maar dat ze n00b zijn in counterstrike.
pi_37932232
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef alsem het volgende:
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:58:41 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37932445
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef HenryHill het volgende:

Als mod maak je idd mensen nogal eens depressief ja
If you can't beat them, depress them!
pi_37932805
Van de zogenaamde babes in de media raak ik niet echt down hoor. Ik zie mezelf niet eens als verwant aan die mensen, omdat ze vaak half van plastic zijn en op foto's bijgewerkt worden of op z'n minst geholpen worden door dietisten, kledingadviseurs en dergelijke om dat 'perfecte' uiterlijk te bereiken. Dat is voor de gemiddelde mens niet haalbaar, en ik kan me daar ook niet druk om maken.

Van mooie vrouwen in m'n omgeving kan ik weleens chago worden, maar dat is meestal alleen op dagen dat ik toch al niet goed in m'n vel zit. Of als iemand die ik leuk vindt een of andere leeghoofdige barbie verkiest boven mij. Over het algemeen heb ik niets tegen mooie vrouwen, wel als het van die hooghartige slettebakjes zijn met nul komma nul herseninhoud. Maar dat ligt dus niet echt alleen aan uiterlijk. Een lelijke hooghartige slettebak zonder hersens maakt mij net zo teneergeslagen.

Maar goed, echte 'idolen' boeien me dus niet, maar op mensen in m'n omgeving ben ik soms weleens jaloers, al is het vaak van korte duur.
Sanity is (not) statistical
pi_37933019
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef alsem het volgende:

Verder heb ik er zelf geen last van. Ik vind het ook moeilijk te zeggen of mannen echt knap zijn. Waar vriendinnen stapelgek op zijn kan ik me vaak dan ook niet voorstellen.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_37933293
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Verder heb ik er zelf geen last van. Ik vind het ook moeilijk te zeggen of mannen echt knap zijn. Waar vriendinnen stapelgek op zijn kan ik me vaak dan ook niet voorstellen.
Daar hoef je geen man voor te zijn hoor. Ik snap ook niet wat andere vrouwen zien in Jake Gyllenhaal of Brad Pitt bijvoorbeeld. Wat mooi is blijft toch altijd een kwestie van smaak.
Sanity is (not) statistical
pi_37933303
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Maeghan het volgende:
Van de zogenaamde babes in de media raak ik niet echt down hoor. Ik zie mezelf niet eens als verwant aan die mensen, omdat ze vaak half van plastic zijn en op foto's bijgewerkt worden of op z'n minst geholpen worden door dietisten, kledingadviseurs en dergelijke om dat 'perfecte' uiterlijk te bereiken. Dat is voor de gemiddelde mens niet haalbaar, en ik kan me daar ook niet druk om maken.

Van mooie vrouwen in m'n omgeving kan ik weleens chago worden, maar dat is meestal alleen op dagen dat ik toch al niet goed in m'n vel zit. Of als iemand die ik leuk vindt een of andere leeghoofdige barbie verkiest boven mij. Over het algemeen heb ik niets tegen mooie vrouwen, wel als het van die hooghartige slettebakjes zijn met nul komma nul herseninhoud. Maar dat ligt dus niet echt alleen aan uiterlijk. Een lelijke hooghartige slettebak zonder hersens maakt mij net zo teneergeslagen.

Maar goed, echte 'idolen' boeien me dus niet, maar op mensen in m'n omgeving ben ik soms weleens jaloers, al is het vaak van korte duur.
Kijk, een goede eerlijke reactie, het kan dus toch .

Tja, wie is er wel eens niet jaloers op iemands anders uiterlijk? (behalve Dizer dan natuurlijk).
pi_37933826
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Daar hoef je geen man voor te zijn hoor. Ik snap ook niet wat andere vrouwen zien in Jake Gyllenhaal of Brad Pitt bijvoorbeeld. Wat mooi is blijft toch altijd een kwestie van smaak.
Nouja, als ik ff nadenk snap ik het wel van bijv. Brad Pitt, maar ik word er niet onzeker van ofzo. Als je jaloers moet worden om elke celebrity dan heb je niet veel tijd meer over voor andere dingen.

Hetzelfde geldt overigens minder voor stelletjes. Aangezien ik nu single ben, kan ik nog wel eens iets voelen kriebelen als ik een verliefd stel zie. Overigens maar 1 op de 100 keer, want bijna alle stelletjes zijn om te kotsen.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_37933995
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nouja, als ik ff nadenk snap ik het wel van bijv. Brad Pitt, maar ik word er niet onzeker van ofzo. Als je jaloers moet worden om elke celebrity dan heb je niet veel tijd meer over voor andere dingen.

Hetzelfde geldt overigens minder voor stelletjes. Aangezien ik nu single ben, kan ik nog wel eens iets voelen kriebelen als ik een verliefd stel zie. Overigens maar 1 op de 100 keer, want bijna alle stelletjes zijn om te kotsen.
.

Das waar.
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:14:07 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37941753
Het ligt er aan wat je precies met goed uitziend bedoeld. Ik kan echter niet ontkennen dat ik wel eens jaloers ben als ik andere vrouwen tegenkom die ik er goed vind uit zien.

Advertenties doen me dan weer niets..
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:44:08 #23
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37942075
Totaal geen moeite mee... Ben overigens ook tevreden met mezelf... t is ook wat je uitstraalt...
Als je afgunst en ongeluk uitstraalt kan je nog zo goed gevormd zijn, je wordt er niet aantrekkelijker
op... Vaak zijn dit dan ook mensen die weinig tot geen aandacht aan hun lijf besteden en al
helemaal niet opletten hoeveel ze eten die zitten weg te bokken bij het zien van een knap iemand...

Tuurlijk heb je een verschil in gezicht en lichaamsbouw, en heb je mensen die het erg goed getroffen hebben... Maar heel veel mensen lijken er een sport van te maken om er onaantrekkelijk uit te zien... Zeur dan ook niet... Ik ben zelf absoluut
geen metro-persoon en doe en draag wat ik wil, hou me schoon en slank (hoef ik geen moeite voor te doen), en accepteer daarin dat er
mensen zijn die zich wel helemaal optutten en oppompen en wellicht beter voor de dag komen
dan ik... So friggin what...

[ Bericht 18% gewijzigd door B-FliP op 18-05-2006 09:50:24 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_37942106
Geen last van ik denk dat de meeste mannen zichzelf toch het leukste vinden
Dat heb ik dan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:20:42 #25
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_37944600
quote:
Geen last van ik denk dat de meeste mannen zichzelf toch het leukste vinden
Dat heb ik dan
Ik vind mezelf niet uitzonderlijk mooi, maar als ik dan om me heen kijk denk ik "ik heb echt niets te klagen"...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_37944782
Ik ben jalours op ze Hun haar zit altijd beter enzo
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_37945208
Die zogenaamde mooie meisjes zijn toch negen van de tien keer van die oppervlakkige popjes.
En nee, daar ben ik niet jaloers op.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37946023
Die zijn meestal toch te veel met hun uiterlijk bezig die hunks en/of zijn arrogant.
Dat dames daar op vallen moeten ze zelf weten.

Ik ben altijd kritisch geweest over mijn eigen uiterlijk (vind mezelf niet knap), maar dan is het altijd leuk als je de fotoscore op Paiq ziet
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:04:21 #29
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_37946158
Ik kijk niet eens naar advertenties ofzo als er mannen op staan
En uiterlijk is wel het minste waar ik om geef. Ik heb een meisje die mij lekker vind dus waarom zou ik dan nog jaloers zijn!
pi_37947320
Ik vind het prima, soms lopen ze toch naast lelijke wijven. Dan denk ik 'daar ben je als mooie vent dan toch maar mooi ingetuind'.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik ben altijd kritisch geweest over mijn eigen uiterlijk (vind mezelf niet knap), maar dan is het altijd leuk als je de fotoscore op Paiq ziet
MIjn score op Paiq is ongeloofwaardig.
pi_37947397
Raar, ik heb dat bij mooie vrouwen helemaal niet. Soms geeft het me wel inspiratie om wat af te vallen of bepaalde kleren te kopen als ik zie dat het leuk staat, dat soort dingen. Maar ik heb nooit echt het idee dat het mijn concurrentes zijn of zoiets.
Misschien omdat ik het zelf veel te leuk vind om mooie vrouwen te zien.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_37947514
á la HT
- Kijk eens schat wat een mooie man, wil je met hem naar bed....
- Tuurlijk ik wacht wel....

Nee ik ben over het algmeen niet jaloers, tot dat ik dus een meisje leuk vind. Die een vriend blijkt te hebben. Maar denk niet dat dat met zijn hunkness te maken heeft.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:18:18 #33
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_37956763
Soms, maar dan bedenk ik me dat die mooie meisjes (knappe gezichtjes) weer jaloers zijn op mijn lange benen en mijn figuur.

Ik voel me er niet meer door geïntimideerd, en word er niet meer onzeker van aangezien ikzelf soms ook niet rustig over straat kan. Thanks guys! .
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_37958589
Ik zie graag goeduitziende dames, als vrouw zijnde.

Ik vind een mooie vrouw vaker leuker om te bekijken dan een man. Ben zelf ook niet snel jaloers aangelegd ofzo.
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:22:11 #35
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37958662
quote:

Niet dat heteromannen in het algemeen veel verstand hebben van wat een hunk is, maar iedere heteroman kan natuurlijk ook wel zien dat figuren als Brad Pitt en Johnny Depp niet bepaald lelijk zijn.

En dezelfde vraag ook aan heterovrouwen, maar dan natuurlijk over goeduitziende dames.
Ik ben zo hetero als maar kan maar idd, Johnny Depp is idd een aantrekkelijke man. Dát kan ik nog wel zeggen iig.

En die abs van Brad zijn ook niet verkeerd. Ik heb helaas geen tijd om 25 uur in de week in de sportschool te staan
pi_37959412
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ik vind een mooie vrouw vaker leuker om te bekijken dan een man.
ik ook, mannen zien er over het algemeen veel saaier uit dan vrouwen.
(ben wel hetero)
4
pi_37959618
Daar heb ik wel vaak last van, ja. Ik vind mezelf al allerminst knap (dat is een understatement), en als je dan continu 'hunks' overal ziet werkt dat een positiever zelfbeeld niet echt in de hand.
Maar het is niet dat ik het niet weet te relativeren, hoor. Want die extreem mooie vrouwen die je ziet vind ik zelf vaak helemaal niet aantrekkelijk, dus dan zal het voor afbeeldingen van mannen ook wel gelden. Hoop ik dan.
Ik ben er hoe dan ook wel gevoelig voor, echt vrolijk word je er niet van.
pi_37959731
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:56 schreef Croupouque het volgende:

4
pi_37959792
Nee ik word blij van mooie mensen
pi_37959983
quote:
Daar heb ik wel vaak last van, ja. Ik vind mezelf al allerminst knap (dat is een understatement), en als je dan continu 'hunks' overal ziet werkt dat een positiever zelfbeeld niet echt in de hand.
Maar het is niet dat ik het niet weet te relativeren, hoor. Want die extreem mooie vrouwen die je ziet vind ik zelf vaak helemaal niet aantrekkelijk, dus dan zal het voor afbeeldingen van mannen ook wel gelden. Hoop ik dan.
Ik val niet op volmaakt perfecte mannen/jongens. In mijn ogen hebben die toch vaak een hoge dunk van zichzelf en arrogantie vind ik allerminst aantrekkelijk.
Geef mij maar een man die er leuk uitziet met humor en een leuk/lief karakter.
pi_37960046
Ik zie ze wel altijd jaloers naar me kijken vanwege m'n piemel.
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:12:58 #42
141994 Dickies
Since 1922
pi_37960114
Ach die hunks/babes zijn over het algemeen buiten het bereik van de gemiddelde meid/gozer. Daarom mag m'n vriendin best posters ophangen van Ashton Kutcher hoor Volgens sommigen lijk ik enigszins op die gast.

Verder ben ik gewoon tevreden met mezelf .
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_37960362
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie ze wel altijd jaloers naar me kijken vanwege m'n piemel.
Weet je zeker dat ze je niet gewoon nastaren omdat je zonder broek aan op straat loopt?
pi_37960701
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Weet je zeker dat ze je niet gewoon nastaren omdat je zonder broek aan op straat loopt?
quote:

HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_37960734
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef Croupouque het volgende:

[..]

. Goeie .
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:36:25 #46
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37960925
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik val niet op volmaakt perfecte mannen/jongens. In mijn ogen hebben die toch vaak een hoge dunk van zichzelf en arrogantie vind ik allerminst aantrekkelijk.
Geef mij maar een man die er leuk uitziet met humor en een leuk/lief karakter.

Een mooie meid is leuk om naar te kijken, maar komt bij toch echt wel op 2e plek.
Lieve meid is een must.
pi_37961295
Heb er geen last van.. denk ik.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:50:22 #48
141994 Dickies
Since 1922
pi_37961542
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Een mooie meid is leuk om naar te kijken, maar komt bij toch echt wel op 2e plek.
Lieve meid is een must.
Je vriendin is lelijk dus.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_37961775
Iedereen hier is wel zeker van zichzelf he
Niet dat ik huilend in een hoekje kruip als ik een mooie vrouw zie Maar ik kan er af en toe wel onzeker van worden hoor

[ Bericht 14% gewijzigd door Bob. op 18-05-2006 20:00:56 ]
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:11:31 #50
141994 Dickies
Since 1922
pi_37962368
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:55 schreef Bob. het volgende:
Iedereen hier is wel zeker van zichzelf he
Natuurlijk, het is internet en je zit ook nog eens op fok.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_37962543
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef Dickies het volgende:

[..]

Zou ik juist een berg onzekere nerds verwachten
pi_37962653
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Bob. het volgende:

[..]

Hier ben ik, schatje.
Bel me.
pi_37962760
Ik kan jaloers worden op lange gekrulde wimpers, of op een mooi decolleté. Maar als het gaat om totaalplaatjes ben ik niet snel jaloers. Ik ben meer van "oooh... wat moooi..." en slaak kleine kreetjes van bewondering.
Uiteraard doen mensen dat ook bij mij.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:26:26 #54
141994 Dickies
Since 1922
pi_37962960
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Bob. het volgende:

[..]

Dat is het echte leven
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_37963117
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Hier ben ik, schatje.
Bel me.
Onzekere nerds maak me geeeek
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:51:18 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37963877
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:

( )
Wat passen we toch goed bij elkaar he..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:53:29 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37963963
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

If you can't beat them, depress them!
Geweldige slogan!
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:56:44 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37964069
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Die zijn meestal toch te veel met hun uiterlijk bezig die hunks en/of zijn arrogant.
Dat dames daar op vallen moeten ze zelf weten.

Je bent een lekker ding
pi_37964311
ik denk bij de meeste hunks altijd: 'teeeeeering wat een homo'.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37964943
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je bent een lekker ding
♥ K, N, R en F ♥
pi_37965016
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je bent een lekker ding
Zo beroerd zie je er niet uit man, iets bovengemiddeld.
pi_37965313
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zo beroerd zie je er niet uit man, iets bovengemiddeld.
ach ja het is leuk als andere je leuk vinden, maar zelf heb ik dat nooit gevonden. Het is in ieder geval nooit echt tegen me gezegd. En ik denk dat het daardoor ook wel komt.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:25:32 #63
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37965329
quote:

Ik heb er geen last (meer) van. Heb over aandacht al een tijdje niet meer te klagen dus ik vind het wel best allemaal.

Overigens kan ik als hetero soms maar moelijk mn ogen afhouden van knappe mannen. Maar dan bedoel ik ook echt KNAP... dat ik denk 'jezus gast... dit slaat alles'. Maar ik word er niet geil van ofzo hoor, meld het maar vast
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:27:16 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37965430
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

ach ja het is leuk als andere je leuk vinden, maar zelf heb ik dat nooit gevonden. Het is in ieder geval nooit echt tegen me gezegd. En ik denk dat het daardoor ook wel komt.
*Zegt*

En nu niet meer zeuren he
pi_37965608
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef Dickies het volgende:

[..]

Inderdaad .

Uit het onderzoek bleek toch wel iets anders.
pi_37965837
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

*Zegt*

En nu niet meer zeuren he
ja wie zeurt krijgt een beurt of een verkouden neus
♥ K, N, R en F ♥
pi_37965888
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:03 schreef Mustard_Man het volgende:
ik denk bij de meeste hunks altijd: 'teeeeeering wat een homo'.
.

Homo's zijn inderdaad gemiddeld wel iets knapper dan heteromannen, ze besteden er het tienvoudige aandacht aan .
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:44:36 #68
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37966321
Ik ben vooral jaloers op hun ogenschijnlijk makkelijker haar. Voor de rest zal het me m'n reet roesten. Smaken verschillen zo enorm dat een jongen die van het ene meisje een 6 zou krijgen van een ander een 9 zou krijgen. Zit geen lijn in, dus waarom zou je je er dan druk over maken.
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')