Leuk haar wel...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:14 schreef Paltos het volgende:
Ik denk meestal: "Hmm, ik ben/word toch een tíkkeltje knapper."
Disclaimer
Gelieve niet je van deze illusie te ontdoen door een bezoek te brengen aan mijn fotoboek. Dank.
Zou het niet weten, kijk er nooit naar . . .quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Wat voor gevoel komt er bij je op als heteroman een "hunk" tegenkomt?
Waarom zou een hunk in godsnaam advertenties nodig hebben om aan de bak te komen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Word jij als heteroman depressief als je goeduitziende mannen tegenkomt op straat?
Dat bleek wel uit het programma "Onder de tram", mannen werden depressief van beelden van "hunks" die ze vaak in advertenties en dergelijke tegenkwamen.
Neuh, waarom zou ik. 'Hunks' houden de Breezahs lekker bezig; zodat je die niet als vliegen aan je portemonnee hebt kleven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Word jij als heteroman depressief als je goeduitziende mannen tegenkomt op straat?
Wat hij zegt, maar dan in de vrouwelijke vorm natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
Ik heb er geen last vanIk maak mensen eerder depressief dan zij mij...
()
Advertenties waar ze als model aan meewerken, toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom zou een hunk in godsnaam advertenties nodig hebben om aan de bak te komen?
Als mod maak je idd mensen nogal eens depressief jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat hij zegt, maar dan in de vrouwelijke vorm natuurlijk.
En zonder die smilies.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef alsem het volgende:
ik zeg altijd maar dat ze n00b zijn in counterstrike.
If you can't beat them, depress them!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef HenryHill het volgende:
Als mod maak je idd mensen nogal eens depressief ja![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef alsem het volgende:
ik zeg altijd maar dat ze n00b zijn in counterstrike.
Daar hoef je geen man voor te zijn hoor. Ik snap ook niet wat andere vrouwen zien in Jake Gyllenhaal of Brad Pitt bijvoorbeeld. Wat mooi is blijft toch altijd een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Verder heb ik er zelf geen last van. Ik vind het ook moeilijk te zeggen of mannen echt knap zijn. Waar vriendinnen stapelgek op zijn kan ik me vaak dan ook niet voorstellen.
Kijk, een goede eerlijke reactie, het kan dus tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Maeghan het volgende:
Van de zogenaamde babes in de media raak ik niet echt down hoor. Ik zie mezelf niet eens als verwant aan die mensen, omdat ze vaak half van plastic zijn en op foto's bijgewerkt worden of op z'n minst geholpen worden door dietisten, kledingadviseurs en dergelijke om dat 'perfecte' uiterlijk te bereiken. Dat is voor de gemiddelde mens niet haalbaar, en ik kan me daar ook niet druk om maken.
Van mooie vrouwen in m'n omgeving kan ik weleens chago worden, maar dat is meestal alleen op dagen dat ik toch al niet goed in m'n vel zit. Of als iemand die ik leuk vindt een of andere leeghoofdige barbie verkiest boven mij. Over het algemeen heb ik niets tegen mooie vrouwen, wel als het van die hooghartige slettebakjes zijn met nul komma nul herseninhoud. Maar dat ligt dus niet echt alleen aan uiterlijk. Een lelijke hooghartige slettebak zonder hersens maakt mij net zo teneergeslagen.
Maar goed, echte 'idolen' boeien me dus niet, maar op mensen in m'n omgeving ben ik soms weleens jaloers, al is het vaak van korte duur.
Nouja, als ik ff nadenk snap ik het wel van bijv. Brad Pitt, maar ik word er niet onzeker van ofzo. Als je jaloers moet worden om elke celebrity dan heb je niet veel tijd meer over voor andere dingen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Daar hoef je geen man voor te zijn hoor. Ik snap ook niet wat andere vrouwen zien in Jake Gyllenhaal of Brad Pitt bijvoorbeeld. Wat mooi is blijft toch altijd een kwestie van smaak.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, als ik ff nadenk snap ik het wel van bijv. Brad Pitt, maar ik word er niet onzeker van ofzo. Als je jaloers moet worden om elke celebrity dan heb je niet veel tijd meer over voor andere dingen.
Hetzelfde geldt overigens minder voor stelletjes. Aangezien ik nu single ben, kan ik nog wel eens iets voelen kriebelen als ik een verliefd stel zie. Overigens maar 1 op de 100 keer, want bijna alle stelletjes zijn om te kotsen.![]()
quote:Geen last van ik denk dat de meeste mannen zichzelf toch het leukste vinden
Dat heb ik dan
MIjn score op Paiq is ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik ben altijd kritisch geweest over mijn eigen uiterlijk (vind mezelf niet knap), maar dan is het altijd leuk als je de fotoscore op Paiq ziet![]()
Ik ben zo hetero als maar kan maar idd, Johnny Depp is idd een aantrekkelijke man. Dát kan ik nog wel zeggen iig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Dat bleek wel uit het programma "Onder de tram", mannen werden depressief van beelden van "hunks" die ze vaak in advertenties en dergelijke tegenkwamen.
Niet dat heteromannen in het algemeen veel verstand hebben van wat een hunk is, maar iedere heteroman kan natuurlijk ook wel zien dat figuren als Brad Pitt en Johnny Depp niet bepaald lelijk zijn.
Wat voor gevoel komt er bij je op als heteroman een "hunk" tegenkomt?
En dezelfde vraag ook aan heterovrouwen, maar dan natuurlijk over goeduitziende dames.
ik ook, mannen zien er over het algemeen veel saaier uit dan vrouwen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind een mooie vrouw vaker leuker om te bekijken dan een man.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:56 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben er hoe dan ook wel gevoelig voor, echt vrolijk word je er niet van.
Ik val niet op volmaakt perfecte mannen/jongens. In mijn ogen hebben die toch vaak een hoge dunk van zichzelf en arrogantie vind ik allerminst aantrekkelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:56 schreef Croupouque het volgende:
Daar heb ik wel vaak last van, ja. Ik vind mezelf al allerminst knap (dat is een understatement), en als je dan continu 'hunks' overal ziet werkt dat een positiever zelfbeeld niet echt in de hand.
Maar het is niet dat ik het niet weet te relativeren, hoor. Want die extreem mooie vrouwen die je ziet vind ik zelf vaak helemaal niet aantrekkelijk, dus dan zal het voor afbeeldingen van mannen ook wel gelden. Hoop ik dan.
Weet je zeker dat ze je niet gewoon nastaren omdat je zonder broek aan op straat loopt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie ze wel altijd jaloers naar me kijken vanwege m'n piemel.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze je niet gewoon nastaren omdat je zonder broek aan op straat loopt?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:56 schreef Croupouque het volgende:
Daar heb ik wel vaak last van, ja. Ik vind mezelf al allerminst knap (dat is een understatement), en als je dan continu 'hunks' overal ziet werkt dat een positiever zelfbeeld niet echt in de hand.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze je niet gewoon nastaren omdat je zonder broek aan op straat loopt?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik val niet op volmaakt perfecte mannen/jongens. In mijn ogen hebben die toch vaak een hoge dunk van zichzelf en arrogantie vind ik allerminst aantrekkelijk.
Geef mij maar een man die er leuk uitziet met humor en een leuk/lief karakter.![]()
Je vriendin is lelijk dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Een mooie meid is leuk om naar te kijken, maar komt bij toch echt wel op 2e plek.
Lieve meid is een must.
Natuurlijk, het is internet en je zit ook nog eens op fok.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |