Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:54 schreef IceHeat het volgende:
Geslaagd!
Een goeie erg goeie rit. Wel mazzel, want had het niet druk. Invoegen ging dus perfect.
De les daarvoor ging niet zo goed :x Een ingreep, fileparkeren bagger, bocht achteruit niet perfect.
Magoe, examen dus wel. Grappig... Maar ik heb het gevoel dat ik "gecheat" heb omdat het niet druk was... :/
De mijne vertelde dat in Den Haag ook pas in augustus weer datums vrij zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik vond het echt wel wennen vandaag, na 6 weken weer rijlessen. Wel paar domme foutjes gemaakt, dak er ff met me hoofd niet bij was en ik ben nog erg gestressed als er iets mis gaat, bijzondere verrichtingen gingen wel lekker, geen grote fouten gemaakt of ingrepen gehadVolgende week vrijdag om half 8 's ochtends nog een les en dan 's maandags om 8 uur examen
Hoorde van me instructeur dat als je nu examen aanvraagt je pas in september kan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:56 schreef Sylvana het volgende:
Hoorde van me instructeur dat als je nu examen aanvraagt je pas in september kan![]()
![]()
Bedankt. Dat beschouw ik als een compliment.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Knoekie, wat een verschrikkelijk irritante usericon..
Bedanktquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:04 schreef alwaysthebest het volgende:
snel [afbeelding]
langzamer [afbeelding]
langzaam[afbeelding]
minder oranje[afbeelding]
Zo bij elkaar ziet het er wel gaar uit..
Gefeliciteerd! En dit lijken me de betere cheatsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:54 schreef IceHeat het volgende:
Geslaagd!
Een goeie erg goeie rit. Wel mazzel, want had het niet druk. Invoegen ging dus perfect.
De les daarvoor ging niet zo goed :x Een ingreep, fileparkeren bagger, bocht achteruit niet perfect.
Magoe, examen dus wel. Grappig... Maar ik heb het gevoel dat ik "gecheat" heb omdat het niet druk was... :/
Volgens mij heb je inmiddels dusdanig veel geoefenend dat het wel moet lukken hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:50 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd maandag me theorie
ja echt he...mn broertje is 2 x gezakt en wil nu zelfs stoppen met rijlessen!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:30 schreef Bhai het volgende:
Kan iem. mij uitleggen waarom er zoveel mensen voor hun theorie zakken.... ik snap dat echt niet...
of hij betaalt het zelf even verwend snotjongquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja echt he...mn broertje is 2 x gezakt en wil nu zelfs stoppen met rijlessen!!!mn moeder had een pakket gekocht dus zn examen is al betaald...maar hij weigert gewoon nog verder te gaan
Vind het echt nep voor mn moeder want ze heeft er al zo veel geld aan uit gegeven....neem gewoon ff de moeite en leer je de tiefus, zo moeilijk is t nou ook weer niet
![]()
al stellen ze soms wel sneaky vragen hoor...zoals aan welke kant van de weg zie je paaltjes met witte reflectoren? Die vraag vergeet ik echt nooit meer geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |