Dat is het hele idee achter die CD, als je die instinkers 2x hebt gezien ken je ze ook. Dan ken je dus al die dingen die niet in het boek staan, én die dingen die wel in het boek staan. Je gaat dus gewoon slagen, het patroon dat jij post van leren herken ik echt 100% in mezelfquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd, vind op de cd dat er veel instinkers in staan, met de vragen van de boek niet zo
NU STOPPEN, hoor je me, NU!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
verschil in cd zit er ook, heb nu 3 examens gemaakt van de echte cd geloof ik van vekarom. 0 fout 2 fout en 3 fout
en net nog een keer tot pagina 150 van het boek gelezen. Maandag moet goed komen
Bij mij haalde ze alle gezakten uit de zaal dmv het noemen van hun tafelnummer. Ze gaat daarbij de rij af, dus als je je nummer niet gehoord hebt ben je geslaagd, dat weet je op dat moment dus gelijk. Dan mag je blijven zitten en krijg je je werk terug met wat feedback.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
pff die cd haal er nog steeds 7/8 fouten mee
zijn de vragen op het examen makkelijker dan die cd's daar zitten echt veel stinkvragen in.
uit boek gaat perfect.
en hoe gaat het na afloop van zo examen. ze noemen nummers op?
Wat voor feedback kreeg je dan? Bij mij vroegen ze alleen of mijn geboortedatum klopte en toen kreeg ik het certificaat mee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dan mag je blijven zitten en krijg je je werk terug met wat feedback.
Dat staat standaard op de 'achterkant' van je certificaat.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:18 schreef Grumpey het volgende:
ja ok, maar ergens was een blaadje waarop stond wat je fout had in welke categorie...
Dat weet ik dus ook niet !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:30 schreef Bhai het volgende:
Kan iem. mij uitleggen waarom er zoveel mensen voor hun theorie zakken.... ik snap dat echt niet...
Ik geloof daar echt niet in, ik geloof best dat de slagingspercentages constand op niveau blijven, de moeilijkheid blijft gelijk en de mensen gaan nog steeds vaak te vroeg op examen (anders zou wel meer als 40% slagen) Met theorie ook zo, de mensen die de test maken hebben nog steeds de insteling dat leren niet hoeft. (als slagings percentages wel per maand veel zouden verschillen, dat zou pas raar zijn, net alsof het de ene maand moeilijker is dan de ander..quote:Op zondag 21 mei 2006 11:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet !![]()
Toen ik op theorie moest, zakte inderdaad meer dan de helft.
Het lijkt wel of dat met theorie ook zo geregeld is! (bepaald percentage dat mag slagen)
Bij het afrijden was het stervensdruk !
Maar ik heb toen wel mijn rijbewijs gehaald! (november 2005)![]()
Dat is zeker relaxed zeg, de meesten hier moeten minstens 6 weken wachten... Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 mei 2006 15:48 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb echt geluk! Ben afgelopen maandag gezakt voor mijn praktijk, zou 13 juni opnieuw gaan proberen. Word ik vrijdag gebeld dat ik 30 mei alweer opnieuw examen mag doen!!!![]()
Veel succes morgenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:09 schreef GioStyle het volgende:
Morgen afrijden.Tot nu toe nog niet zenuwachtig.
![]()
Oeh, dan heb je zeker gelukquote:Op zondag 21 mei 2006 15:48 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb echt geluk! Ben afgelopen maandag gezakt voor mijn praktijk, zou 13 juni opnieuw gaan proberen. Word ik vrijdag gebeld dat ik 30 mei alweer opnieuw examen mag doen!!!![]()
Succes hè! We lezen het morgen welquote:Op zondag 21 mei 2006 13:09 schreef GioStyle het volgende:
Morgen afrijden.Tot nu toe nog niet zenuwachtig.
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:48 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb echt geluk! Ben afgelopen maandag gezakt voor mijn praktijk,
bij mij las ze het aantal fouten van iedereen en zei daarbij: tafel 1, gefeliciteerd, 3 fout, tafel 2 kan ik helaas niet blij maken, 7 fout, ook tafel 3 kan ik niet blij maken, 8 fout, 2 fout voor tafel 4, gefeliciteerd etc , en bij elke tafel gaf ze gelijk het spulletje terug (en je theoriecertificaat als je geslaagd was)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Bij mij haalde ze alle gezakten uit de zaal dmv het noemen van hun tafelnummer. Ze gaat daarbij de rij af, dus als je je nummer niet gehoord hebt ben je geslaagd, dat weet je op dat moment dus gelijk. Dan mag je blijven zitten en krijg je je werk terug met wat feedback.
Dan baal je pas als je tafel 50 bent!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bij mij las ze het aantal fouten van iedereen en zei daarbij: tafel 1, gefeliciteerd, 3 fout, tafel 2 kan ik helaas niet blij maken, 7 fout, ook tafel 3 kan ik niet blij maken, 8 fout, 2 fout voor tafel 4, gefeliciteerd etc , en bij elke tafel gaf ze gelijk het spulletje terug (en je theoriecertificaat als je geslaagd was)
Ja, ik vind het ook niet erg logisch om het zo te doen, sowieso als ze zeggen hoeveel fout je hebt, dat kan ik zelf wel lezen jaquote:
idd, dat allemaal zeggen duurt echt langquote:
Toen ik mijn theorie moest halen, lag alles op naam!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bij mij las ze het aantal fouten van iedereen en zei daarbij: tafel 1, gefeliciteerd, 3 fout, tafel 2 kan ik helaas niet blij maken, 7 fout, ook tafel 3 kan ik niet blij maken, 8 fout, 2 fout voor tafel 4, gefeliciteerd etc , en bij elke tafel gaf ze gelijk het spulletje terug (en je theoriecertificaat als je geslaagd was)
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:46 schreef LV het volgende:
Geslaaaaaagd!
![]()
Ik had een hele aardige examinatrice en heb het gewoon gehaald!
Het was niet druk en ik moest invoegen op een snelweg die helemaal leeg was omdat de brug ervoor open stond.![]()
Ik moest wel soms iets meer tempo maken.
Ik schrok me dood nadat ze zei (nadat ik een Amstel-vrachtwagen inhaalde voor een rotonde) "eigenlijk zou ik nu vol op de rem moeten gaan zitten." Dat was dus grappig bedoelt..![]()
Heerlijk om nu van alles af te zijn en ik ga vrijdag in een Porsche rijden!
Gefeliciteerd man, relaxed examen zo te horen! En ik geloof dat je niet optimaler van je rijbewijs kan genieten dan door in een Porsche te gaan rijdenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:46 schreef LV het volgende:
Geslaaaaaagd!
![]()
Ik had een hele aardige examinatrice en heb het gewoon gehaald!
Het was niet druk en ik moest invoegen op een snelweg die helemaal leeg was omdat de brug ervoor open stond.![]()
Ik moest wel soms iets meer tempo maken.
Ik schrok me dood nadat ze zei (nadat ik een Amstel-vrachtwagen inhaalde voor een rotonde) "eigenlijk zou ik nu vol op de rem moeten gaan zitten." Dat was dus grappig bedoelt..![]()
Heerlijk om nu van alles af te zijn en ik ga vrijdag in een Porsche rijden!
Ze heet Mw. Zeeuw - van der Laar.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:00 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!![]()
![]()
hoe heette je examinatrice?die wil ik ook!!!
![]()
reed je af in noord of zuid?
Ik vond de eerste keer snelweg ook wel spannend, maar toen ik er reed vond ik het heel relaxedquote:Op maandag 22 mei 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
om 13:00 weer een dubbele rijles, vandaag de eerste keer de snelweg op waarschijnlijk, knijp hem toch wel een beetjeheb er wel zin in... ik laat het wel horen...
Gefeli!!! Ik ga duimen dat ik haar volgende week dinsdag ook hebquote:Op maandag 22 mei 2006 12:03 schreef LV het volgende:
[..]
Ze heet Mw. Zeeuw - van der Laar.
Ik reed af op Ijsselmonde.![]()
Gefeliciteerd! Ik denk dat geen van de bezoekers van dit topic had verwacht dat je zou zakkenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
ben geslaagd voor de theorie. Wat een ochtend, had al de bus van 8.22 en was daar al om 9.45 terwijl de zaal pas om 10.30 open ging. Voelde me echt kut had pijn aan me buik enzo. In het begin ging de toets ook best fout geloof ik. Maar moest ff wennen.
Op het einde zo klote video. en 10 minuten later kwam ze binnen met de papieren van mensen die gezakt waren, die konden ook gelijk weg. ik was tafel 5. tafel 1, 4 en 8 waren gezakt. Dus toen had ik ook wel door dat ik geslaagd was
had 6 foutbeetje veel had thuis telkens 3/4 fout.
Maar ik heb hem, volgende week donderdag ttt
bij mij ging het @ random, ieder nummer die ze opnoemde was gezaktquote:
ben ik met je eens.. het is vaak gewoon onderschatting, ikzelf ben ook in 1 keer geslaagd en er zaten mensen die gewoon zo'n instelling hebben van: ach, zo moeilijk zal het niet zijn.... tsja dan zit je er over 9 keer nog jaquote:Op maandag 22 mei 2006 15:09 schreef Faithy het volgende:
ik snap ook niet dat er zoveel mensen zo vaak zakken voor de theorie. praktijk is een ander verhaal, maar theorie is dom leerwerk...
was zelf in 1 keer geslaagd hiervoor, en er zat een meisje voor me dat het voor de 9e keer ging proberen toen....dan ben je m.i. gewoon te dom om auto te rijden.
(en ja, ik vroeg of ze toevallig dyslectisch was ofzo, maar dat was ze niet.. geen 'afwijkingen' die theoriezaken kunnen hinderen..)
lol idd snap ik ook niet, als je gewoon paar dagen van tevoren zo'n cdtje haalt, no problemo.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:09 schreef Faithy het volgende:
ik snap ook niet dat er zoveel mensen zo vaak zakken voor de theorie. praktijk is een ander verhaal, maar theorie is dom leerwerk...
was zelf in 1 keer geslaagd hiervoor, en er zat een meisje voor me dat het voor de 9e keer ging proberen toen....dan ben je m.i. gewoon te dom om auto te rijden.
(en ja, ik vroeg of ze toevallig dyslectisch was ofzo, maar dat was ze niet.. geen 'afwijkingen' die theoriezaken kunnen hinderen..)
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef GioStyle het volgende:
WUAhauhwuahWAUhaawhahaHHAAHaahahahhawhuahWauwha...;d
:D d;d;
![]()
...
Met andere woorden: Ik ben geslaagd!In 1 keer!
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef GioStyle het volgende:
![]()
...
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef GioStyle het volgende:
![]()
...
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd & geniet ervan!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef GioStyle het volgende:
![]()
...
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef Robin__ het volgende:
Gaat je ma ook mee naar je theorie?
Heb me zelden zo verbaast als toen ik een wachtkamer (en rij bij de balie, terwijl mijn examen genoten rond de koffie automaat stonden) vol ouders zag staan in het theorie centrum
idd dat is zo grappig, hele families met fototoestellen etc. Voor sommige mensen is het een hele big deal als ze de theorie halenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef Robin__ het volgende:
Heb me zelden zo verbaast als toen ik een wachtkamer (en rij bij de balie, terwijl mijn examen genoten rond de koffie automaat stonden) vol ouders zag staan in het theorie centrum
Jij bent een meisjequote:Op maandag 22 mei 2006 17:45 schreef rena het volgende:
[..]Ik was de eerste keer zo opgefokt dat mijn moeder zich zorgen maakte om me
De 2e keer ben ik wel alleen gegaan
![]()
Ik ookquote:
Eindelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 19:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb m'n papiertjes vandaag eindelijk binnen gekregen!![]()
Morgenochtend even langs het gemeentehuis!![]()
![]()
Blij!
Dankje, komt goed!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
![]()
Veel plezier morgen met je roze papiertje
haha inderdaad!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Jij bent een meisjedan mag het (scheelt telefoon kosten
)
Maar echt, van die gozers.. tja hoe omschrijf je dat, g-star truitje, replay broek, haar exact in model (ook al ziet het er 'losjes' en 'makkelijk' uit) arogante kop en te grote bek.. denk dat iedereen ze wel kentzulke gasten en dan echt met zo'n moeder dr naast, mijn moeder is ook een echt moeder type, daar niet van, 2 koppen kleiner die allemaal beschamende en overbodige vragen stelt
Prachtig (net als zulke gasten + moeder in kleding winkels.. maar dat is een ander verhaal)
Ik moet NU rijden
eigenlijk best snel alquote:
nee hoor was alleenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef Robin__ het volgende:
Rijd tijdens je examen hoe je normaal tijdens een les ook rijdt, vooral niets overdreven (anders) gaan doen! En als je een fout maakt, ok kan gebeuren, zet het van je af en ga verder met rijden. Laat zien dat je wel kan rijden! En dan komt alles goed.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
eigenlijk best snel al![]()
morgen maar even wat van die kalmeringspilletjes gaan kopen, heb ik echt wel nodig, zei me instructeur ook, dat dat voor mij waarschijnlijk wel een stuk scheelt. Ik ben echt een stresskip als er iets misgaat, kan dat dan niet achter me laten en doe dan daarna ook alles fout
kijk, das dus mijn probleem, daarom ben ik al 2 keer gezaktquote:Op maandag 22 mei 2006 20:46 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Rijd tijdens je examen hoe je normaal tijdens een les ook rijdt, vooral niets overdreven (anders) gaan doen! En als je een fout maakt, ok kan gebeuren, zet het van je af en ga verder met rijden. Laat zien dat je wel kan rijden! En dan komt alles goed.![]()
ik kon dat ook niet, herstellen van een fout. Zo lomp eigenlijk, maar het is gelukt uiteindelijk! Had ook geen enkele fout die keer, dus ik weet niet of het ook daar door kwam. Al zei de examinator aan het eind wel dat het trickie was maar dat boeit nu helemaal niet meer.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kijk, das dus mijn probleem, daarom ben ik al 2 keer gezakt
Goed gedaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
6 nog geluk gehad...
Ik was ongeveer 10 euro kwijt. Maar dat was een verpakking met 90 stuks. Zoveel heb ik er geeneens nodig.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef Sylvana het volgende:
Zonnestraaltje, hoe duur was zo'n pillenkuur van bional nervovit extra sterk?
Viel het toch tegen? Had ik niet verwacht..quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
6 nog geluk gehad...
zenuwen denk ikquote:Op maandag 22 mei 2006 22:58 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Viel het toch tegen? Had ik niet verwacht..
Maarja hebben = hebben![]()
90 stuks is idd wel veel, dan moet ik nog wel heel vaak zakken om ze op te makenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik was ongeveer 10 euro kwijt. Maar dat was een verpakking met 90 stuks. Zoveel heb ik er geeneens nodig.Kleinere zal dus goedkoper wezen, maar die kon ik nergens vinden, al bestaan ze.
Of je bent gewoon een maand lang super relaxedquote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
90 stuks is idd wel veel, dan moet ik nog wel heel vaak zakken om ze op te maken
Ik heb precies hetzelfde probleem!! Gebruik nu dus ook nervovit van bional, goed spul. Een tip begin nu alvast met gebruiken, dan weet je hoe je er op reageert enzo. (Zorg ervoor dat je er een keer mee gereden hebt ook)quote:Op maandag 22 mei 2006 20:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
eigenlijk best snel al![]()
morgen maar even wat van die kalmeringspilletjes gaan kopen, heb ik echt wel nodig, zei me instructeur ook, dat dat voor mij waarschijnlijk wel een stuk scheelt. Ik ben echt een stresskip als er iets misgaat, kan dat dan niet achter me laten en doe dan daarna ook alles fout
ik ga morgen nervovit van bional kopen en vanaf dan dus ook gebruiken en vrijdag heb ik nog 1 rijles dan en dan maandag examen, dus ben benieuwdquote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem!! Gebruik nu dus ook nervovit van bional, goed spul. Een tip begin nu alvast met gebruiken, dan weet je hoe je er op reageert enzo. (Zorg ervoor dat je er een keer mee gereden hebt ook)
Een andere leerling van mijn instructrice had ze ook gebruikt maar die werd er heel suf van zei ze en kon beter gewoon suikerwater drinken.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ga morgen nervovit van bional kopen en vanaf dan dus ook gebruiken en vrijdag heb ik nog 1 rijles dan en dan maandag examen, dus ben benieuwd
ik eet geen 3 keer per dagquote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Wel 3 keer per dag nemen he, moet na elke maaltijd
Daarom zijn die verpakkingen zo groot denk ik. Bij kruidvat kost een doosje van 90 ¤9,95
Idd, dat had ik ook gedaan. En avond voor m'n examen nog twee pilletjes door het slapen gaan. Op examenochtend twee bij het ontbijt, en twee vlak voor m'n examen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Wel 3 keer per dag nemen he, moet na elke maaltijd
Daarom zijn die verpakkingen zo groot denk ik. Bij kruidvat kost een doosje van 90 ¤9,95
Tja, ik heb 's ochtends om 8 uur examen, dus dan zal ik er maar gewoon 2 van te voren nemen, en niet 4quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Idd, dat had ik ook gedaan. En avond voor m'n examen nog twee pilletjes door het slapen gaan. Op examenochtend twee bij het ontbijt, en twee vlak voor m'n examen.
Zou wel de maximale dosering aanhouden Sylvana! (en niet te lang in je mond houden, direct doorslikken, anders krijg je een ontzettend rode tong, en dat gaat dan niet meer weg)
rijden in een auto is leuk.. maar op de motorquote:Op maandag 22 mei 2006 21:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Rijden in een auto is zo geweldig overigens
* JosvG heeft een zilvergrijze opel Corsa bij huis staan nu!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:30 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dankje, komt goed!
* zonnestraaltje heeft donkerblauwe opel corsa bij huis staan nu!
Die van mij gaat 2 dagen na mijn examen wegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Join the club
Volgende week dinsdag eindelijk instructeur terug van vakantie![]()
Goedkoper dan een herexamenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:19 schreef Sylvana het volgende:
Wel veel geld, 10 euro, maar goed, k heb het er wel voor over
nouja, ben al 2 keer gezakt, dus 3 keer is gewoon scheepsrecht nouquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Goedkoper dan een herexamen
Ik heb vanmiddag mijn eerste rijles. Over 3 uurtjes mag ik, ben nu al zenuwachtig:{
Mijn ouders zijn al regelmatig kwaad geweest hoor als ik weer gezakt was of als ik weer extra lessen nodig had en waren mijn ouders maar zo " eens gegeven, blijft gegeven" Kans is groot dat als ik weer zak dat ze dan zeggen dat ik alles wat ik meer dan mijn broer heb gehad ( nu 10 lessen en 2 examens) moet terugbetalenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:52 schreef Faithy het volgende:
hun risico dat zij het betaalden...
dus niet zo miepenze hebben het recht niet boos te worden
Ik heb het ook van mijn ouders gehad en ik heb er 4 keer over gedaannee, leuk vonden we het allemaal niet, maar we zijn allemaal erg blij dat ik hem heb, en al de eerste dag durfde mn moeder bij me in de auto te zitten, en ze vond dat ik voorbeeldig reed
![]()
en dat het het geld dus wel allemaal waard was
![]()
dus gewoon dat achter je laten, en denken: eens gegeven, blijft gegeven
Maar je gaat toch gewoon slagen, dus waarom zou je je daar druk over maken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn al regelmatig kwaad geweest hoor als ik weer gezakt was of als ik weer extra lessen nodig had en waren mijn ouders maar zo " eens gegeven, blijft gegeven" Kans is groot dat als ik weer zak dat ze dan zeggen dat ik alles wat ik meer dan mijn broer heb gehad ( nu 10 lessen en 2 examens) moet terugbetalen
Niet zo zeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn al regelmatig kwaad geweest hoor als ik weer gezakt was of als ik weer extra lessen nodig had en waren mijn ouders maar zo " eens gegeven, blijft gegeven" Kans is groot dat als ik weer zak dat ze dan zeggen dat ik alles wat ik meer dan mijn broer heb gehad ( nu 10 lessen en 2 examens) moet terugbetalen
'nou ja, zorgen dat je het haalt danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoi schat.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:27 schreef Faithy het volgende:
Ik heb al wel es tegen me ouders gezegd dat ik het niet prettig vond dat ze zo'n druk op me legden, maar toen zeiden ze dat ik daar dan maar mee moest leren omgaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:27 schreef Faithy het volgende:
[..]
'nou ja, zorgen dat je het haalt dan'
zou ik willen zeggen.. maar..
dat is zo'n nutteloze opmerking, want juist als je het moet halen voor je gevoel dan gaat 't meer mis, vooral omdat je aangeeft dat je al zo'n stresskip bent...
Leg anders even vriendelijk doch dringend aan je ouders uit dat hun houding alleen maar jouw stress vermeerdert en daarmee jouw kans op slagen drastisch naar beneden zakt en daarmee hun portemonaie alleen nog maar leger raakt...
Hier moet ik nog aardig overkomen, in de MC heb ik het toch al verknalt.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:00 schreef Robin__ het volgende:
Oh gezellig! gaan we slowchatten
Koekje Biertje dr bij?!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef laika het volgende:
ben vandaag geslaagd voor techniek voor groot rijbewijs!!!
nog maar 3 te gaan
![]()
Hehe, ik stond er gister van te kijken hoeveel invloed zijwind heeft, zelfs op een vrij zware auto.. Ik later kijken of ie nog in zn 4 stond.. moest zo veel gas geven om dit 120-130 te halen (tegenwind)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:12 schreef Faithy het volgende:
ik heb bar weinig geld tot mn beschikking, en les dus maar 1 keer in de twee weken
dit is redelijk weinig, waardoor ik er elke les weer even in moet komen.
Daarom heb ik ook nog geen datum (aanvraag gedaan).
maar vakantiegeld komt deze week, dan zijn de financiën beter, en kan ik elke week gaan lessen een een datum gaan aanvragen![]()
heb ik met mn instructeur afgesproken
En ja, de dingen die anders zijn heb je al opgenoemd zo ongeveer![]()
Je kan wel lekker schelden zonder dat iemand het hoort![]()
dat is wel fijn..
het is wel even wennen om met 130 over de snelweg te razen met tegenwind van windkracht 5.. dan krijg ik beetje pijn in mn nek en kan ik niet zo snel heen en weer kijken![]()
Zo werkt het wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:53 schreef Robin__ het volgende:
Maar hoe kan jij schelden zonder dat iemand het hoordje hebt toch een oortje in.. of werkt het maar 1 kant op (hij kan tegen jou praten maar andersom niet?) lijkt me niet zo practisch
mijn auto heeft maar 4 versnellingenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hehe, ik stond er gister van te kijken hoeveel invloed zijwind heeft, zelfs op een vrij zware auto.. Ik later kijken of ie nog in zn 4 stond.. moest zo veel gas geven om dit 120-130 te halen (tegenwind)Volgens mij best slopend om dan motor te rijden idd
wij hebben een mazda 2, niet bijzonder hip (understatement) maar als ie, bij benadering, net zo fijn rijd als een mazda 6 wil ik er maar wat graag in rijden (tot ik zelf wat beters heb dan ghehe)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:04 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk uit me raam en zie de auto van me vader staan wat wil ik dan graag me rijbewijs
TOYOTA COROLLA; 1.6 LIFTBACK
[afbeelding]
zo 1
Oeh stoere motor meisjesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef Faithy het volgende:
en ja op de motor is dat wel een beetje heftig-ish
3? Hoezo 3? Je hebt toch in totaal maar 3 theorie-examens? Ik heb iig alleen verkeer, techniek en administratie. Of tel je de praktijk ook mee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef laika het volgende:
ben vandaag geslaagd voor techniek voor groot rijbewijs!!!
nog maar 3 te gaan
![]()
ik reken praktijk er ook bijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:45 schreef JosvG het volgende:
[..]
3? Hoezo 3? Je hebt toch in totaal maar 3 theorie-examens? Ik heb iig alleen verkeer, techniek en administratie. Of tel je de praktijk ook mee?
Hoelang doe jij er eigenlijk over? Ik heb voor theorie een snelcursus van 3 weken, voor praktijk niet, dat doe ik over langere tijd verspreid.
je mocht al zelf schakelen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:42 schreef Yankee_One het volgende:
Net eerste rijles gehad
Ging erg lekker, beetje cruisen bij ons door de stad. Instructeur zei dat ik het snel oppikte en mocht dus ook zelf schakelen.
Vooral bochtenwerk geoefend, wat nu best lekker gaat.
Helaas pas volgende week dinsdag weerMaar daarna, ben ik van plan minimaal 2 keer in de week te lessen.
Theorieboeken ook aangevraagd!
Dat is niet standaard nee. Ik mocht pas in de 2e les zelf opschakelen en dan in de 3e les ook terugschakelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je mocht al zelf schakelen?dit is dus niet standaard ofzo?
oh ja, hij zei: "je doet het goed, je mag het schakelen er ook bij doen"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je mocht al zelf schakelen?dit is dus niet standaard ofzo?
ikzelf mocht (nja, moest..) alles gelijk zelf doen.. en klasgenoten van me ook, niemand werd geholpen...
opel astra.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
welkom, wat voor auto les je in
succes met theorie
valt mee, over het algemeen vallen benzine auto's iets eerder uit.. maar ik ken diesel auto's die sneller uitvallen als een benzine, dus maakt niet echt uitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
oh ja, hij zei: "je doet het goed, je mag het schakelen er ook bij doen"
[..]
opel astra.
slaat trouwens de motor sneller af in een wagen die niet op diesel rijdt?
Ik morgen, ik morgen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:42 schreef Yankee_One het volgende:
Net eerste rijles gehad
Ging erg lekker, beetje cruisen bij ons door de stad. Instructeur zei dat ik het snel oppikte en mocht dus ook zelf schakelen.
Vooral bochtenwerk geoefend, wat nu best lekker gaat.
Helaas pas volgende week dinsdag weerMaar daarna, ben ik van plan minimaal 2 keer in de week te lessen.
Theorieboeken ook aangevraagd!
Een dieselauto heeft een brandstofpomp, brandstof wordt dus ook met de koppeling rondgepompt en je kunt daarom makkelijk op de koppeling rijden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef Yankee_One het volgende:
slaat trouwens de motor sneller af in een wagen die niet op diesel rijdt?
t is echt zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
valt mee, over het algemeen vallen benzine auto's iets eerder uit.. maar ik ken diesel auto's die sneller uitvallen als een benzine, dus maakt niet echt uitalhoewel mijn vriendin me dat graag wijs wilt maken, best irritant mja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |