gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef GioStyle het volgende:
WUAhauhwuahWAUhaawhahaHHAAHaahahahhawhuahWauwha...;d
:D d;d;
![]()
...
Met andere woorden: Ik ben geslaagd!In 1 keer!
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef GioStyle het volgende:
![]()
...
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd & geniet ervan!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef GioStyle het volgende:
![]()
...
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef Robin__ het volgende:
Gaat je ma ook mee naar je theorie?
Heb me zelden zo verbaast als toen ik een wachtkamer (en rij bij de balie, terwijl mijn examen genoten rond de koffie automaat stonden) vol ouders zag staan in het theorie centrum
idd dat is zo grappig, hele families met fototoestellen etc. Voor sommige mensen is het een hele big deal als ze de theorie halenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef Robin__ het volgende:
Heb me zelden zo verbaast als toen ik een wachtkamer (en rij bij de balie, terwijl mijn examen genoten rond de koffie automaat stonden) vol ouders zag staan in het theorie centrum
Jij bent een meisjequote:Op maandag 22 mei 2006 17:45 schreef rena het volgende:
[..]Ik was de eerste keer zo opgefokt dat mijn moeder zich zorgen maakte om me
De 2e keer ben ik wel alleen gegaan
![]()
Ik ookquote:
Eindelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 19:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb m'n papiertjes vandaag eindelijk binnen gekregen!![]()
Morgenochtend even langs het gemeentehuis!![]()
![]()
Blij!
Dankje, komt goed!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
![]()
Veel plezier morgen met je roze papiertje
haha inderdaad!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Jij bent een meisjedan mag het (scheelt telefoon kosten
)
Maar echt, van die gozers.. tja hoe omschrijf je dat, g-star truitje, replay broek, haar exact in model (ook al ziet het er 'losjes' en 'makkelijk' uit) arogante kop en te grote bek.. denk dat iedereen ze wel kentzulke gasten en dan echt met zo'n moeder dr naast, mijn moeder is ook een echt moeder type, daar niet van, 2 koppen kleiner die allemaal beschamende en overbodige vragen stelt
Prachtig (net als zulke gasten + moeder in kleding winkels.. maar dat is een ander verhaal)
Ik moet NU rijden
eigenlijk best snel alquote:
nee hoor was alleenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef Robin__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |